Overdrijf ik?!

18-07-2018 09:51 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Al een tijdje heb ik contact met een leuke jongen.

We hebben al een eerste date gehad, en vooral hij was serieuzer terwijl ik nog twijfelde. Uiteindelijk heb ik besloten er te voor willen gaan en ben ik echt veriefd gaan worden.

Nu het geval waar het om gaat; via snapchat had ik een foto gestuurd (geen naakt of iets) die niet voor hem bedoeld was maar en goede vriendin.. je raadt het dus al nieg heel charmant.

Nu is dus het geval dat hij daar een screen van heeft gemaakt. Ik had hem gezegd dat ik dat niet heel leuk vind ofzo, zijn reactie was dat ik er niet veel aan kon doen. En me eigenlijk aanstelde.

Het is natuurlijk heel dom van mijzelf dat geef ik toe, maar als je iemand echt zo leuk vindt kan je toch op zijn minst een sorry zeggen of iets dergelijks...

Heb geen reactie meer gehad en vraag me af of ik nu nog iets moet zeggen of niet..

Kusjes
Hoe oud ben je? Ik vind dit vrij puberaal overkomen.
Alle reacties Link kopieren
Wat wil je zeggen dan?

Je kan ook denken. Ik heb hem nu echt leren kennen en besluiten dat hij dus niet zo leuk is als je dacht en het daarbij laten. NIet meer met hem daten.

Beschouw het als een goede test. Wanneer je geen vergissing had gemaakt dan had je nooit ontdekt dat hij een eikel is.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Roos, ben jij van 1963?

Anyway, heb je die foto echt per ongeluk gestuurd? Meestal moet je toch een paar keer klikken voordat je iets deelt, dus ik zou bijna denken dat je het per ongeluk expres hebt gedaan? Of ik ben gewoon oud en dom, dat ik niets van dit bericht snap.
Alle reacties Link kopieren
God, waar gaat dit over?
.
Niet netjes van hem. Als jij hem vraagt de foto te wissen, zou haar daar gehoor aan moeten geven. Doet hij dat niet, dan is het in mijn ogen een jongen die je beter niet als vriendje* kan hebben. Je vriendje zou je namelijk moeten kunnen vertrouwen, ook al gaat het om iets 'kleins'.

*Ik heb het over 'vriendje' omdat ik denk dat je jong bent. Zo niet, lees dan 'partner' o.i.d.
En spelende vrouw, wat heb je nu geleerd?
vrouwjagersma schreef:
18-07-2018 09:58
En spelende vrouw, wat heb je nu geleerd?
Van voor haar tijd, vrees ik :-D
Alle reacties Link kopieren
Ik heb juist ooit express een gekke-bekken foto naar mijn vriend gestuurd. Totaal niet charmant,,en ik dacht : als hij mij zo leuk eruit vindt zien dan is elke normale foto pas echt leuk. We zijn ondertussen al 10 jaar samen en hij heeft die foto nog steeds in zijn telefoon omdat hij zo kan lachen om die foto. Tja, zou dus ook kunnen zijn dat hij de foto daarom bewaard. Jouw vriendin heeft die foto toch ook, dus wat maakt het uit? Ben je bang dat hij ‘em aan iedereen die hij kent laat zien?
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me eigenlijk alleen maar af wat er dan zo raar was aan die foto dat jij er een heel ding van maakt dat hij hem heeft gezien en dat hij het blijkbaar bijzonder genoeg vond om er een screenshot van te maken

Het klinkt mij allemaal nogal puberaal in de oren
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Je bouwjaar is toch niet 1963? ( hoop het van niet)
Alle reacties Link kopieren
8102 schreef:
18-07-2018 10:08
Je bouwjaar is toch niet 1963? ( hoop het van niet)
Neeee hahaha is gewoon mn geluksgetal
Roos63_ schreef:
18-07-2018 10:12
Neeee hahaha is gewoon mn geluksgetal

Oke, en voor de rest?
Alle reacties Link kopieren
Roos63_ schreef:
18-07-2018 10:12
Neeee hahaha is gewoon mn geluksgetal
En reactie op de rest..?

Ik vind het een vrij puberale situatie. Ik denk dat je leeftijd weten ons erg helpt om je beter te snappen.
Koffiehagedis schreef:
18-07-2018 10:41
En reactie op de rest..?

Ik vind het een vrij puberale situatie. Ik denk dat je leeftijd weten ons erg helpt om je beter te snappen.

Inderdaad.
Je zeurt. Enorm.
Alle reacties Link kopieren
Het punt is, zij vraagt hem een foto te verwijderen die zij per ongeluk naar hem heeft gestuurd. Hij doet dat niet en vindt dat ze er toch niets meer aan kan doen.
Ik heb ook wel eens aan vriend gevraagd om een foto te verwijderen en als ik een foto van hem heb gemaakt die hij echt niet leuk vindt, dan verwijder is die. Kleine moeite om je partner/vriend/lover een plezier te doen.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
dianaf schreef:
18-07-2018 11:54
Het punt is, zij vraagt hem een foto te verwijderen die zij per ongeluk naar hem heeft gestuurd. Hij doet dat niet en vindt dat ze er toch niets meer aan kan doen.

Ja dat had TO zelf al verteld.

Ik vind nog steeds dat ze zeurt. Drama om niks.
mandylion schreef:
18-07-2018 09:56
God, waar gaat dit over?
Beats me.
Alle reacties Link kopieren
Pipistrello schreef:
18-07-2018 11:57
Ja dat had TO zelf al verteld.

Ik vind nog steeds dat ze zeurt. Drama om niks.

Ik ben het met je eens hoor. Als mijn scharrel/date er zo in zou staan, zou ik denken next. Die heeft respect voor mij/mijn grenzen.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
We hebben al een eerste date gehad, en vooral hij was serieuzer terwijl ik nog twijfelde. Uiteindelijk heb ik besloten er te voor willen gaan en ben ik echt verliefd gaan worden.
Jullie hebben AL een eerste date gehad? Na hoeveel dates werd jij verliefd en wilde je er echt voor gaan? Of is er echt pas 1 date geweest en speelt de rest zich af op de app?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven