Moet het even kwijt...

18-07-2018 10:51 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zit nu 8 jaar lang in een relatie, waarvan 5 jaar getrouwd. En ik ben het even helemaal kwijt. Na wat er de laatste keer gebeurd is (met alcohol gepakt achter het stuur, en daarover keihard liegen tegen mij) heeft zich een film bij mij afgespeeld, wat ik in al die jaren dus heb weggestopt, omdat ik misschien wel dacht dat het erbij hoorde. Alles wat er maar fout kon gaan, de schuld ligt altijd bij mij. Als het hem echt te heet onder de voeten gaat worden word ik voor van alles en nog wat uitgemaakt, de laatste keer werd ik daar zo kotsmisselijk van dat het niet veel scheelde of ik alles over hem heen kotste. Krijg potten bier naar me toegegooid. Wil continu de controle over mij hebben, waar ik mee bezig ben, met wie ik contact heb...Als ik in zijn ogen een iets te sexy foto plaats krijg ik de wind van voren, en moet ik mezelf steeds maar gaan verdedigen dat ik niks van plan ben. Zelfs als ik contact heb met mannelijke vrienden moet die alles weten. Wordt het hem iets te intiem moeten we volgens hem maar gaan scheiden...(Niet dat er dan daadwerkelijk iets intiems word gezegd, maar dat we gewoon lol hebben, en dan word hij jaloers). Omdat die weleens z'n zin in bed niet kreeg ben ik al tot tweemaal toe verkracht. Hij zag nu uiteindelijk wel in dat hij misschien toch wel hulp nodig heeft, maar hij komt bij de dokter weg met het verhaal, misschien heb ik wel een lichte depressie....En dat is het? Ik kan hier dus niet meer mee om gaan, en het heeft mij laten inzien dat ik al veel en veel teveel geslikt heb. Voor mijn gevoel is het nu gewoon klaar. Ik moest het echt even van mij afschrijven, want voel me op het moment helemaal leeg gezogen...
Alle reacties Link kopieren
Hoe lang speelt dit al? Zo hoort een relatie niet te zijn, weg bij die man! Hij zal vast geholpen kunnen worden, maar of hij jou dan nog gelukkig kan maken is een tweede.. Hele nare situatie dit!!
Dus je gaat nu bij hem weg?
Alle reacties Link kopieren
Als het klaar is, ga je bij hem weg. Dat had je ook best na de eerste verkrachting mogen doen hoor.
Alle reacties Link kopieren
julius schreef:
18-07-2018 10:58
Als het klaar is, ga je bij hem weg. Dat had je ook best na de eerste verkrachting mogen doen hoor.
ja dit.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als een hele heftige en ongezonde relatie. Dit soort taferelen zijn echt niet normaal. Schelden, liegen en verkrachten hoort er absoluut niet bij.

Heel goed dat je nu inziet dat de maat vol is. Dat je voelt dat je er klaar mee bent. Misschien kan je nu gaan nadenken over hoe je de toekomst voor je ziet. Met of zonder hem, en van welk scenario je het meest gelukkig wordt.

Er kunnen nog zoveel mensen tegen je zeggen dat je bij hem weg moet gaan, maar dat is een beslissing die je voor jezelf zult moeten nemen.
Wat een heftig verhaal, zeer verontrustend. Ik hoop dat je de kracht hebt om bij die man weg te gaan, hij lijkt mij geen geschikte man om een leven mee te delen. Wat een creep...
Alle reacties Link kopieren
Voor je gevoel is het nu klaar. Wat ga je nu doen dan?
Alle reacties Link kopieren
Ga zo snel mogelijk bij hem weg.

Met alcohol achter het stuur kruipen en daarover liegen, jou controleren, jou voor van alles uitmaken, potten bier naar je hoofd gooien en je verkrachten - dat zijn absoluut geen dingen die 'erbij horen' in een gezonde, liefdevolle relatie, maar daar ben je hopelijk zelf ook achter. Natuurlijk is een ruzie op z'n tijd niet altijd verkeerd maar hij heeft totaal geen respect voor je. Laat je niet zo behandelen.

:hug:
Alle reacties Link kopieren
Je partner veranderd niet Jij loopt op je tenen.

Je wil deze ellende van je afschrijven en hopen op wat zinnige reacties.

WIj kunnen inderdaad niet in jouw situatie kijken.

Wel adviseren. De meesten zullen tikken "Weg bij deze man".
Jij kunt zijn therapeut niet zijn.

Misschien is naast "Maar ik hou zoveel van hem", het beter uit elkaar te gaan hoeveel verdriet dit ook met zich mee neemt.

Jouw relatie is verre van gezond!, sterker nog , als jij je man aangeeft bij de politie voor zijn verkrachtingen, wordt hij sowieso opgesloten.

Zolang jij er geen aangifte van doet, gebeurt er niets, nada , noppes en kabbelt deze ellende maar door en door.

Kun je naar familie ?
Zijn er kinderen in het spel ?

Wanneer was hij wel leuk, lief de man van je dromen?

Hij denkt dat het normaal gedrag is.

HIj huilt uit zegt misschien minder te gaan drinken en spijt te hebben van zijn akties.

Wil jij dit leven ??
Stap er uit en begin opnieuw. Klinkt eenvoudig en dat zal het niet zijn.
Maar het liefst wil jij,
zOnder angsten zonder zijn enge controle. Zonder dat jij je gevangen voelt verder.

Kijk of je opgevangen kunt worden.
Mensen die echt om jouw welzijn geven.
Onderneem vanuit daar aktie.
Kun je ergens terecht? Heb je een baan? Geld? Kinderen?
Goed dat je je ogen hebt geopend. Nu alleen nog de benen nemen. Deze man is niet goed. Je vrouw verkrachten en dingen naar haar gooien is gewoon mishandeling. Ga bij hem weg!
Alle reacties Link kopieren
Als hij wil scheiden dan zou ik de champagne open trekken wat een pracht voorstel.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Moet je het even kwijt of ben je eindelijk zover dat je bij hem weggaat?

Beide prima voor mij hoor. Ik vrees dat ik hem inmiddels allang per ongeluk van de trap geduwd zou hebben.

Wat heb ik een bloedhekel aan zulke mannen.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Voor mij staat het vast dat we gaan scheiden, alleen voor mijn gevoel word ik nu emotioneel gechanteerd. Er zijn helaas kinderen in het spel, dus daar smijt hij mee, wordt bestookt met berichtjes dat vanaf nu alles anders gaat, maar ik geloof daar niet meer in, buiten dat zijn al mijn gevoelens verdwenen, zou mezelf bijvoorbeeld niet meer in bed kunnen geven. Ook al hebben we een boel leuke dingen meegemaakt, en kan die soms heel lief zijn, dat weegt niet meer op met wat die allemaal gedaan heeft...
Alle reacties Link kopieren
Rododenderon schreef:
18-07-2018 11:58
Voor mij staat het vast dat we gaan scheiden, alleen voor mijn gevoel word ik nu emotioneel gechanteerd. Er zijn helaas kinderen in het spel, dus daar smijt hij mee, wordt bestookt met berichtjes dat vanaf nu alles anders gaat, maar ik geloof daar niet meer in, buiten dat zijn al mijn gevoelens verdwenen, zou mezelf bijvoorbeeld niet meer in bed kunnen geven. Ook al hebben we een boel leuke dingen meegemaakt, en kan die soms heel lief zijn, dat weegt niet meer op met wat die allemaal gedaan heeft...
Joh, wat maakt het uit wat hij nu zegt. Je weet verdomd goed dat het nu niet gaat veranderen.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Laat je goed adviseren, schakel desnoods hulp in.

Ga zo snel mogelijk weg.

Zorg voor een goede advocaat of mediator.

Vroeger is niet meer, dat boek is uit, daar ben je klaar mee.
Weg bij zo'n alcoholist.

Verder heel veel succes en hopende op rust en geluk na de storm.
Ook zeker voor de kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Die man is een crimineel. Verkrachten en dronken rijden zijn misdrijven. Het enige wat jij jezelf kunt verwijten is dat je bij hem bent gebleven na de eerste pot bier die je naar je hoofd kreeg of de eerste verkrachting.
Geloof zijn praatjes niet dat het verandert, hij verandert niet. En voor de kinderen is het ook beter als ze niet onder één dak met een verkrachter en wegpiraat opgroeien.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven