Help

18-07-2018 19:59 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oke na lang twijfelen een account aangemaakt ik zit met een probleem.

Vorig jaar mei heb ik haar ontmoet op ons werk, vanaf het begin hadden we een klik en sloeg de vonk over. Tijdens werk en prive was het super (veel uitjes samen etc)

Wat ik nooit heb verteld is dat ik 2 weken voor we voor het eerst gezoend hebben (en dus wat kregen met elkaar) sex heb gehad met een andere collega (kwam ik tegen tijdens uitgaan) dit secreet heeft destijds met een geluidsopname onze sex opgenomen omdat ze misbruik wou maken van mijn leidinggevende functie (chanteren om hoger op te komen)

We spreken nu 1 jaar later, mijn huidige vriendin en ik (de leuke van hierboven) zijn samen een zaak begonnen, en toen begon de ellende... (secreet was destijds jaloers en wou altijd tussen ons inkomen na de one night stand)

Het fragement werd gestuurd naar mn vriendin en die werd erg overstuur en wou niets meer met mij te.maken hebben.... dit is 2 maand geleden...

Na 1 week nam ze contact op om.mijn kant van het verhaal te horen , toen ik duidelijk kon aantonen dat dit 2 weken voor onze relatie was (toen wij 2 nog in de oppervalkkige app fase zaten) (en ze duidelijk aangaf niet in te zijn voor een relatie) kon ze dit achter zich laten en hebben we een maand echt een top relatie gehad (verliefdheid was door de ellende sterker)

Elke dag hebben we een jaar lang contact gehad s ochtends s middags en s avonds.... ze zei dat ik haar ware was... de ik nooit mocht vergeten dat ze intens van me.hield..... tot vorige week vrijdag



Ze houd van me , maar zegt dat ze beachadigt is door t feit dat dit (vlak voor de relatie en date fase) gebeurd is...

Ik heb inmiddels afstand genomen van onze zaak.... ze wil graag vrienden blijven en zaken partners maar ze word boos als ik dat nuet wil....


Ik ben de vorige situatie door het stof gegaan...heb haar zelfs ten huwelijk gevraagd waarop ze ja heeft gezegd.... en nu is het 3 dagen stil.... ik vind dat ik genoeg geknokt heb...
. Ze roept nu tegen collegas zich lekker en goed te voelen....



Gaat ze.me missen? Of moet ik haar echt laten gaan nu?

Detail: 2 maand geleden heb ik echt geknokt om het goed te maken.... mijn gevoel zegt dat ik nu 2 maand later (toen alles koek en ei was) afstand moet nemen..

Ze is 23 jaar .. ik 30 ,


Vorige week bevestigde ze nog dat ze me miste


Help : gaat ze me.missen of is dit voorbij?


We zouden samen op vakantie gaan, ik heb maandag afscheid genomen van haar en collegas zakelijk en prive... ik trek het zo niet en ga dit weekend alleen op vakantie, ze heeft meerdere collegas gevraagd of ik ga en waarom.en of ik alleen ga.


Jaar lang waren we echt intens gelukkig met elkaar....nu zegt ze dat ze.me mist maar verder gaat met haar leven....

Ik heb voor het eerst in onze relatie ervoor gekozen om niets meer van mij te laten horen... dit duurt nu 3 dagen ...volhouden ? Gaat ze me missen als ze van me houd?
anoniem_373110 wijzigde dit bericht op 18-07-2018 20:20
10.02% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Waarom is het erg dat je voor jullie relatie seks hebt gehad met iemand anders?
.
Alle reacties Link kopieren
Omdat ze zelf vind dat ze toen liet merken dat ze me leuk vond.... deels klopt dit maar wees ze me ook een beetje af (ben niet toe aan daten etc)

Maar deelde ze wel verhalen met me enz... en de 2 dames in kwestie hadden een hekel aan elkaar.

Ze vertrouwt me nuet meer want ik had dit moeten zeggen....ik heb altijd gezegd (voor we samen wonen wil ik dingen vertellen) waarop ze zelf zei de avond niet te willen verpesten en (het komt wel)
Alle reacties Link kopieren
Je hebt haar zelfs ten huwelijk gevraagd? Uit wanhoop of? Feit is dat deze meid een beetje labiel is. En jouw eerdere uitspattingen met vrouwen niet kan waarderen, soit. Kan.

Je geeft zelf aan dat je afstand moet nemen. Hou daar dan ook aan vast. Misschien dat ze je mist, misschien ook niet. Maar dat eeuwige getouwtrek is funest voor je gevoel. Trek een lijn.

Er zwemmen genoeg 23 jarige in de zee. Tuurlijk, deze was misschien speciaal. Maar kom aan. Welke vrouw is dat niet?
Neelis23 vergis je je niet in je nick?
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reactie

Ten huwelijk was om aan te tonen dat ik haar wou nu en altijd. Geen fake.
Had de ring al 2 maand, het was al gepland...
Stom huwelijksaanzoek uit wanhoop en ellende. Dat is toch geen basis?

Ze stelt zich aan, ze moet er maar mee dealen. Je bent haar geen verklaring schuldig en je had het ook niet hoeven te vertellen.

Grenzen stellen jongen.
Alle reacties Link kopieren
Lol dit heb ik vorige week zo aangegeven.... nu heb ik dus dit...

Ik ben het wel met je eens...maar zo n fragement shockeerd wel natuurlijk
Ik heb niet eens de hele OP gelezen, maar heb het gevoel dat ik de afgelopen jaren ver onder een steen heb gelegen. God, de problemen van nu steken zo schril af tegen de problemen van toen, toen problemen nog echte problemen waren... (i.m.h.o., zeg ik dat zo goed?)
Alle reacties Link kopieren
Dus je hebt eerst sex met een ondergeschikte die niet lekker tussen de oren is, en daarna met een collega met de emoties van een kind.

Wel een goede keus in vrouwen, kerel :rofl:
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Niet meer schijten in je etensbak.

Was het nou voordat je iets met je vriendin had of in de oppervlakkige fase van je relatie?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
ouwewijsneus schreef:
18-07-2018 20:29
Neelis23 vergis je je niet in je nick?
Goede opmerking:)
Zo zie je maar weer: nooit schijten waar je eet. Je creëert allerlei problemen voor jezelf die helemaal niet nodig zijn.
Alle reacties Link kopieren
Dus ik ben kansloos als ik jullie zo hoor?
Alle reacties Link kopieren
Neelis23 schreef:
18-07-2018 21:08
Dus ik ben kansloos als ik jullie zo hoor?
Welnee. Grappig
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Waarom zou je überhaupt nog een kans willen maken? Wat een drama om niks. Het feit dat ze die andere vrouw (die ze ook nog eens niet mag) gelooft boven jou zegt al genoeg imo.
Hoe kan die andere vrouw trouwens geluidsopnames maken tijdens de seks? Of is t heel normaal om met je mobiel in je hand te neuken?
Alle reacties Link kopieren
Goede vraag idd.

Bedoelde met kansloos= dat ze me gaat contacten?
Neelis23 schreef:
18-07-2018 21:24
Goede vraag idd.

Bedoelde met kansloos= dat ze me gaat contacten?
Nog steeds dezelfde vraag terug: waarom zou je dat willen?
Een hoop gezeik en drama omdat je seks had met een ander terwijl jullie nog niet eens aan het daten waren. Dame 1 (die ze niet mag volgens jou) klapt uit de school hierover en ipv jou direct vragen hoe en wat neemt ze klakkeloos aan wat ze hoor van haar. Wat zegt dat over haar vertrouwen in jou? En dan een jaar later nog ff doorzeiken hierover.
Dat je daar zin in hebt
Man, man, man ik heb niet alles gelezen maar echt? Beschadigd door het feit dat je met iemand sex heb gehad voordat jullie überhaupt iets met elkaar hadden??
Dit is echt een probleem om niks maken, was zij maagd ofzo toen jullie iets kregen? Ik zou hier zooo geen zin in hebben, pfff
Alle reacties Link kopieren
Neelis23 schreef:
18-07-2018 21:24
Goede vraag idd.

Bedoelde met kansloos= dat ze me gaat contacten?
Tuurlijk gaat ze je contacten. En dan ben jij blij en ga je terug naar haar.

Moet je niet doen pik. Hier kan niks goeds uitkomen voor jou.

Goed uithuilen, lekker zuipen, paar vrouwen neuken en dooooorrrr. Het leven is te kort voor dit soort dramaqueens.
Alle reacties Link kopieren
Wauw thx.... verstand zegt dat je gelijk.hebt maar gevoel he....


Komt watterig over i know

Maar ik mis haar gewoon vreselijk...het voelt alsof we dood zijn voor elkaar ... 1 jaar lang 24/7 contact en nu stilte... complete stilte.

Laatste wat ze zei was : hierdoor houd ik.van je op.een andere manier
anoniem_373110 wijzigde dit bericht op 18-07-2018 22:34
53.42% gewijzigd
Neelis23 schreef:
18-07-2018 21:08
Dus ik ben kansloos als ik jullie zo hoor?
Als je 16 bent niet.
Alle reacties Link kopieren
Neelis23 schreef:
18-07-2018 22:30
Wauw thx.... verstand zegt dat je gelijk.hebt maar gevoel he....


Komt watterig over i know

Maar ik mis haar gewoon vreselijk...het voelt alsof we dood zijn voor elkaar ... 1 jaar lang 24/7 contact en nu stilte... complete stilte.

Laatste wat ze zei was : hierdoor houd ik.van je op.een andere manier
Dat klinkt helemaal niet watterig. Het zou pas raar zijn als je niet verdrietig was nu.

Maar daar moet je doorheen, anders blijf je er in hangen en dat wil je echt niet voor jezelf.
Alle reacties Link kopieren
Ben ik de enige die het wel raar vind om met nota bene een andere collega het bed in te duiken, terwijl je eigenlijk interesse had voor een ander? Of is dat ouderwets? Het is niet alsof je pas vanaf de eerste zoen elkaar leuk vindt.

Ik vind het al raar om te masturberen als ik verliefd ben, laat staan dat ik met iemand naar bed zou gaan terwijl ik een oogje heb op een ander.
raar dat je zegt meteen een klik te hebben met de ene en daarmee een relatie opbouwt en dan het doet met een andere. collega nota bene en jij was lg.
en je bent al 30 je zou beter moeten weten
anoniem_287855 wijzigde dit bericht op 19-07-2018 00:26
0.52% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven