Morgen eerste date

20-07-2018 17:44 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Voordat ik begin: mijn excuses als dit ergens anders thuis hoort of er al soortgelijke topics zijn, ik ben direct begonnen met dit topic in plaats van eerst rond te neuzen.

Morgen heb ik (man, 20) mijn eerste date. We hebben elkaar leren kennen via tinder maar hadden elkaar wel al eens gezien in het echte leven. Ik merk dat ze wel interesse in me heeft.

Hoe begroet je een date nou eigenlijk? Een hand geven is iets wat mannen doen. Een knuffel? 3 kussen? Wat is gepast en straalt zelfvertrouwen uit? Tot op vandaag had ik er heel veel vertrouwen in maar de dag van tevoren begin ik toch zenuwachtig te worden...

En hoe kan ik mijn intenties duidelijk maken zonder opdringerig te zijn? Ik ben absoluut niet uit op seks op de eerste date maar een zoen zou wel duidelijk maken dat ik haar wel op een andere manier wil kennen dan 'vriendschappelijk'.

Ajuu,

Boerenkool :)
Vaak merk je wel aan de reactie van de ander wat gepast is.

Ik zou een welkomskus op de wangen overigens niet gelijk associëren met dat de gever een relatie met je wil. Een dergelijke begroeting is vrij gewoon in NL
Alle reacties Link kopieren
Drie kussen
Drie kussen inderdaad.

wat je intenties duidelijk maken, dan hoeft niet altijd met een kus aan het einde te zijn. als de sfeer ernaar is kan je haar tijdens de date af en toe even aanraken, en laat na de date snel weten dat je het ontzettend leuk vond en haar graag weer ziet. en dan snel een nieuwe afspraak maken.
en bij het afscheid nemen zeggen dat je graag een volgende keer wil
Alle reacties Link kopieren
Maak voldoende oogcontact met haar.

Als je haar al eens gezien hebt en zij jou ook, dan kun je haar best 3 kussen geven bij het kennismaken.

Maak geen toneelstukje van je date maar blijf jezelf en gedraag je volwassen. Houd de eerste date wel wat oppervlakkig, een beetje zakelijk. Ze hoeft niet gelijk alles te weten (zoals wat je voor de kost doet, eventuele vorige relatie e.d.).

Flirt wat met haar als je samen een klik voelt.
Don't follow me. I'm lost too..
Alle reacties Link kopieren
Drie kussen is oké.

Heb geen verwachtingen van een date. Waarom op voorhand al denken dat je een zoen gaat geven. Een eerste date is bedoeld of jullie klikken qua persoonlijkheid en interesses. Zorg ervoor dat je jezelf blijft, geen pijnlijke lange stiltes laat vallen en toon interesse in haar.

Veel plezier!
Flirten vooral. Valt me op dat mannen dat bijna nooit doen bij een date. Vooraf en achteraf is men zeer en zelfs te enthousiast op whatsapp. Maar als hij tegenover je zit, gaat het gerust de hele avond over werk en algemene dingen. Heel saai.
3 kussen geven.

Sowieso niet alleen een hand, dat vind ik zo afstandelijk.
Als het gezellig was dan zeg je op het laatst dat je het heel leuk vond en dan kijk je hoe ze erop reageert.Dring je niet teveel op in ieder geval maar wees ook niet afstandelijk.

Veel plezier alvast!!!
Drie zoenen lijkt me prima.

Praat of klaag vooral niet over je ex'en of waar jouw ideale vrouw allemaal aan moet voldoen. Maak oogcontact, wees attent en charmant maar niet te klef, stel haar vragen en vraag vooral door op hetgeen ze vertelt.
Alle reacties Link kopieren
Zolang je de date maar niet begint met sorry of een ander excuus.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Waterman26 schreef:
20-07-2018 18:37
Flirten vooral. Valt me op dat mannen dat bijna nooit doen bij een date. Vooraf en achteraf is men zeer en zelfs te enthousiast op whatsapp. Maar als hij tegenover je zit, gaat het gerust de hele avond over werk en algemene dingen. Heel saai.
ja, bij veel mannen idd.

bij een wederzijdse klik is gelijk een lekkere zoen veel beter dan die stomme 3 zoenen verplichting.
wij slapen nooit.
Iemand die ik (nog) niet ken hoeft mij niet te kussen.

Maar ik denk dat je het snel genoeg merkt aan je date. Houdt ze haar arm gestrekt bij het hand geven; niet kussen.
Alle reacties Link kopieren
Je hoeft niet meteen te tongen om iemand duidelijk te maken dat je interesse in ze hebt hoor
maar misschien valt het wel heel erg tegen en wil je haar helemaal niet beter leren kennen, ik zou dat eerst even afwachten
Ivy_Signe schreef:
20-07-2018 19:22


of waar jouw ideale vrouw allemaal aan moet voldoen.
Ook dit vooral.
En praat niet teveel over jezelf :-D
Alle reacties Link kopieren
Ik, als man zijnde, zou niet blij zijn met 3 kussen bij een eerste ontmoeting. Sterker nog, ik zou duidelijk afstand nemen.

Iemand eerst maar eens een beetje leren kennen.
Niet geschoten is altijd mis
Hoe is het met je date gegaan? Ben wel benieuwd. Ben zelf ook een 20 jarige dude en ook sinds een paar weken begonnen te daten met iemand. Ik geef altijd een knuffel aan het begin, alleen een hand is te zakelijk en 3 kussen kan zij niet willen en vind ik ook een beetje officieel ofzo. Laatst nog met het meisje over onze eerste ontmoeting gehad en ze zei dat ze het echt leuk vond dat ik haar gewoon een knuffel gaf omdat je gelijk lichamelijk contact hebt zonder dat het ongemakkelijk is. Ben wel echt benieuwd hoe het met je date is gegaan.
Alle reacties Link kopieren
Bitje93 schreef:
21-07-2018 00:01
Ik, als man zijnde, zou niet blij zijn met 3 kussen bij een eerste ontmoeting. Sterker nog, ik zou duidelijk afstand nemen.

Iemand eerst maar eens een beetje leren kennen.
Ik vind drie kussen op de wang juist heel normaal bij een date. Een hand geven is wel erg zakelijk.
...
Alle reacties Link kopieren
Sekeeg schreef:
21-07-2018 18:14
Hoe is het met je date gegaan? Ben wel benieuwd. Ben zelf ook een 20 jarige dude en ook sinds een paar weken begonnen te daten met iemand. Ik geef altijd een knuffel aan het begin, alleen een hand is te zakelijk en 3 kussen kan zij niet willen en vind ik ook een beetje officieel ofzo. Laatst nog met het meisje over onze eerste ontmoeting gehad en ze zei dat ze het echt leuk vond dat ik haar gewoon een knuffel gaf omdat je gelijk lichamelijk contact hebt zonder dat het ongemakkelijk is. Ben wel echt benieuwd hoe het met je date is gegaan.
Ben haar vrijdag onverwachts tegen gekomen. Best een leuke avond gehad samen met haar vrienden en mijn vrienden. Zaterdag toch nog samen wat gedaan, voelde er toen een stuk minder voor. Vond het toen zelfs een beetje tegenvallen. Ik merk wel dat ze me ontzettend leuk vind. Ik weet nog niet wat ik er van moet vinden.
Alle reacties Link kopieren
BETAAL voor haar. Veel mensen vinden dit omstreden, zeker de vrij gevochten feministen, maar in ieder geval, het staat heel galant dus opper het.
Als je iets zoekt ben je het niet kwijt
Alle reacties Link kopieren
Sunflora schreef:
23-07-2018 15:03
BETAAL voor haar.
want?
Boerenkoolmetjus schreef:
23-07-2018 14:59
Ben haar vrijdag onverwachts tegen gekomen. Best een leuke avond gehad samen met haar vrienden en mijn vrienden. Zaterdag toch nog samen wat gedaan, voelde er toen een stuk minder voor. Vond het toen zelfs een beetje tegenvallen. Ik merk wel dat ze me ontzettend leuk vind. Ik weet nog niet wat ik er van moet vinden.
jammer TO. als je zeker weet dat je niet meer wilt afspreken of echt alleen vriendschappelijk, laat haar dat dan weten. eerlijk zijn is fijn voor jezelf en voor haar.

als je twijfelt kan je gewoon nog een keer afspreken toch? maar als ze dan expliciet vraagt naar hoe je het vond/vindt, dan eerlijk zijn dat je niet zeker weet of jullie echt bij elkaar passen, maar dat je haar wel beter wilt leren kennen omdat te bekijken (oid)
Alle reacties Link kopieren
Ik zei altijd

Hoi

Ik heb interesse.

En dan duwde ik mijn onderlichaam tegen haar aan.
westerpaviljoen wijzigde dit bericht op 23-07-2018 19:44
3.41% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Westerpaviljoen schreef:
23-07-2018 19:42
Ik zei altijd

Hoi

Ik heb interesse.

En dan duwde ik mijn onderuithaal tegen haar aan.
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Bitje93 schreef:
21-07-2018 00:01
Ik, als man zijnde, zou niet blij zijn met 3 kussen bij een eerste ontmoeting. Sterker nog, ik zou duidelijk afstand nemen.

Iemand eerst maar eens een beetje leren kennen.
Ben jij man????????????????????????????????????????????????????

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven