Dilemma, eerlijk zijn of laten

21-07-2018 02:14 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

voor mijzelf zit ik met een aardig dilemma. Ga proberen het te omschrijven maar word alsnog een flink verhaal.

Sinds zo'n half jaar ben ik uit mekaar met de vader van mn kinderen. 8mnd en 6 jr.
We zijn uit mekaar gegaan nadat ik erachter ben gekomen dat hij vreemdgegaan is.

Inmiddels woont hij (opnieuw) bij de vrouw met wie hij vreemd gegaan is. Er is veel gebeurt. De vrouw in kwestie is eigenlijk ontzettend lief en min of meer slachtoffer van zijn manipulatieve gedrag. Hij heeft voor een tweestrijd gezorgd tussen haar en mij. Zij vind mij een borderliner ik haar een zieltje met stockholmsyndroom.

Hij kan geen kant op, kan moeilijk voor zichzelf zorgen. Heeft geen geld en ook niet 123 een andere woning. Deze vrouw pikt alles! (Zijn woorden) Zijn nieuwe verhaal is ik vind nooit meer iemand zo als haar en heb het fijn met haar. Wil onze kinderen daar gaan ontvangen want hij blijft toch daar. Nu vind ik de zieke verstandhouding en basis van deze relatie echt gestoord. Maar het is HUN relatie.
Ik heb al wel eens contact met de vriendin gehad maar was altijd moddergooien en soort strijd. Ik wil haar vertellen je word belazerd!! Zij denkt ik wil mn ex terug.. Waar ik in begin nog deze hoop had, is dit echt weg. Ik verdien beter. Noem de eerste periode shock ongeloof en afscheid nemen van alles wat je dacht dat je had.

Na een periode waarin ik riep mijn kinderen komen daar niet. En waarbij hij hier (hij heeft/had tenslotte geen eigen plek) kwam om de kinderen te zien. Wat totaal niet werkte en voor onrust zorgde en waar de kinderen ook last van hebben. Heb ik vandaag gezegd neem de oudste maar mee. Kijken hoe dat gaat. Zij heeft een ontzettend leuke dag gehad. "De vriendin" is super lief, haar kind van 11 heeft heerlijk getut met mn meisje. Ze was er vol van.
Ik heb op een andere basis deze vrouw gezien. En ben zo blij voor mn dochter dat ze het fijn heb gehad. Heb overgins ook nooit getwijfeld dat ze niet lief zou zijn voor mn kinderen.

Mijn punt is dat er 7 mnd lang beweert word dat hij haar gebruikt. Zodra ik kan ben ik weg enz enz. Nu is dit allemaal weer niet waar en werd dit gezegd om mijn gevoel te sparen. Zijn woorden. ik wou eigenlijk enkel eerlijkheid. Heb va begin gezegd ben je verliefd en gek op dr zeg het dan. Ik accepteer dat. Vind moeilijk maar dan accepteer ik het. Hij beweerde alleen continue tot aan gister dat zodra hij kan gaan hij gaat. Maar nu was dit dus om mij te sparen (Wat dus niet nodig was.) En is hij nu ineens heel gelukkig en toch wel verliefd.

Ik heb vanmiddag ontzettend lieve mensen ontmoet. Het gaat me aan mn hart wetende dat ze zo gebruikt en belazerd word. Maar ze wil het niet zien geloofd hem blind en hij maakt gebruik hiervan. Heeft sex met anderen waaronder ook mannen.. (zonder grappen).o

Ik vind het erg dat zij en haar kinderen gek zijn op hem en ik weet al die ellende.
Aan de andere kant denk ik laat het. 1 ze gelooft hem blind zelfs al zou ze het met eigen ogen zien. Haar keuze. Mn kind heeft het leuk en wat voor relatie hun hebben gaat mij niet aan. Anderzijds denk ik, ik wil laten zien dat ik niet gek ben en alles op tafel gooien. Maar of 1 zij steekt dr kop weer in het zand en hij kletst het recht.
Of 2 ze flikkert m eruit.

Either way zit ik met een boze ex. Een hele boze en daar zijn mn kinderen de dupe van. Anderzijds vind ik dat "de vriendin" dit moet weten. Heb vanavond moeten huilen omdat ik het zo erg vind wat hij doet. Ze is zo lief en gun niemand dit.

Ga vd week praten met haar. Nu kan ik alles op tafel gooien of het laten.
Ik neig naar laten. Mn kind vind het leuk. De vriendin is niet mijn vriendin of zus. En een volwassen vrouw die dr eigen zaakjes maar moet regelen.

Tegelijk wil je gewoon de waarheid zeggen. Maar wat brengt het mij en voor al de kinderen ??
Waarom ben je zo obsessief bezig met hun relatie te saboteren? Zoals jij er achter bent gekomen met je ex komt zij er ook echt wel een keer vanzelf achter. De vrouw heeft notabene zelf meegeholpen met zijn vreemdgaan, ze weet echt wel wat ze in huis heeft gehaald.

Het komt op mij over dat je nu in eerste plaats je ex een lieve partner misgunt omdat je zelf zo rot bent behandeld door hem. Laat het los en richt je op jezelf en de kinderen. Als de oudste het goed heeft als ze bij haar vader is en hij de jongste regelmatig bij jou thuis komt opzoeken is dat meer dan voldoende. Je hoeft niet de nieuwe vriendin van je ex te redden, echt niet. Zorg dat jijzelf en de kinderen gelukkig zijn, dat is het allerbelangrijkste en je top prioriteit nu.
Alle reacties Link kopieren
Je schrijft het zelf verschillende keren.. het is HUN relatie.
Bemoei.je.daar.niet.mee.dan!

Als zij goed is voor je kinderen. Dat is belangrijkste.
Jullie kinderen moeten op de eerste plek staan. Hun welzijn!

Wat de andere vrouw betreft.
Laat ze haar eigen conclusies trekken.

Je kan en mag daar niet tussenkomen.
HUN leven HUN relatie.
Alle reacties Link kopieren
Dilemma?

Nee hoor.

Je kiest het beste voor de optie van 'laten'.

Het is jouw ex en dat is alles. Hij heeft nu haar en wat hij met haar heeft, is niet jouw zaak.
Daar moet je echt niet tussen gaan zitten. Het belang van je kinderen is daarmee niet gediend.

Hun eigen nest al kapot en straks is dat prille nest bij hun pa ook al kapot als jij je gang blijft gaan.

Dit is niet de manier om je kinderen een veilige haven te geven.

Ik denk dat je je beter kunt richten op een stabiele toekomst voor je kinderen. En dat doe je door de dingen op hun beloop te laten. Zonder bemoeienis en zonder voorwaarden.

Richt je op het herstel van je eigen wonden beste TO. Dan geef je het goede voorbeeld.
Laat pa zijn eigen rapen gaar koken. Dat is zijn verantwoordelijkheid.

Soms is het beter om het verstand voor te laten gaan op gevoel.
Veni, vidi, vagina.
Hij kwam en zag dat het kut was
Alle reacties Link kopieren
Nooit onrust of negativiteit stoken in een situatie waar je kinderen tussen zitten!!!
Let op je kids. De relatie tussen haar en jouw ex overleeft buiten jou om ook wel of niet. De relatie met je kids kun je wel zelf in de hand hebben! Je verpest het voor hun als jij ruzie of wantrouwen in de hand werkt!
Fien85 schreef:
21-07-2018 02:14

Tegelijk wil je gewoon de waarheid zeggen. Maar wat brengt het mij en voor al de kinderen ??
Alleen maar meer haat en nijd; arme kinderen! Zij zijn het grootste slachtoffer.
Ik vind het ook nogal bijzonder dat je hem manipulatief vindt; die indruk maak jij nl. op me door dit haar te willen vertellen en de kinderen daar niet te hebben laten zijn, maar dat hij ze maandenlang alleen bij jou mocht zien. Dat maakt op mijn toch veel eerder de indruk van wraak willen en hun relatie willen saboteren danwel manipuleren om hem terug te krijgen, over de rug van je kinderen heen. Het is je ex hoor en hij heeft nu een nieuw leven. Houd je niet meer met hem en zijn leven bezig, behalve wanneer het goed ouderschap aangaat.
En Stockholmsyndroom? Doe even normaal zeg; weet je wel wat dat inhoudt?
Alle reacties Link kopieren
Unaniem met de rest.
Niet mee bemoeien. Niet vertellen.
Laat het los.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Hun relatie is niet jouw zaak, bemoei je daar niet mee en regel de zaken goed voor jullie kinderen. Het is wel hun vader en daar heb je maar mee te dealen.
Alle reacties Link kopieren
Jij bent niet verantwoordelijk voor haar keuze.

Ik heb ook het idee dat dit vooral gaat om wraak op hem en je doet nu alsof je haar wil beschermen. Ik geloof daar helemaal niets van. Het is tijd om je ex los te laten. Ik zie echt geen enkele reden om maar te blijven stoken in zijn leven.

Jij kan haar niet redden. Dat is ook niet jouw taak. Jouw taak is dat jij en je kinderen deze breuk overleggen en dat je normale communicatie hebt met je ex en eventueel zijn nieuwe partner.

Meer dan dat is verder niet aan jou. Je gestook is slecht voor je kinderen. Red die nou maar eens eerst ipv een vreemde mevrouw op nummer 1 zetten. Dat is toch niet jouw prioriteit?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ok. Dus je hebt maandelang strijd en vind haar een zieltje met een stockholmsyndroon (waarom eigenlijk?).
Vervolgens doet ze een keer het haar van je dochter en is ze ineens bijna heilig verklaard en wil je haar gaan redden.

Ik mis iets, denk ik
Alle reacties Link kopieren
PotjePindakaas schreef:
21-07-2018 02:22
Waarom ben je zo obsessief bezig met hun relatie te saboteren? Zoals jij er achter bent gekomen met je ex komt zij er ook echt wel een keer vanzelf achter. De vrouw heeft notabene zelf meegeholpen met zijn vreemdgaan, ze weet echt wel wat ze in huis heeft gehaald.

Het komt op mij over dat je nu in eerste plaats je ex een lieve partner misgunt omdat je zelf zo rot bent behandeld door hem. Laat het los en richt je op jezelf en de kinderen. Als de oudste het goed heeft als ze bij haar vader is en hij de jongste regelmatig bij jou thuis komt opzoeken is dat meer dan voldoende. Je hoeft niet de nieuwe vriendin van je ex te redden, echt niet. Zorg dat jijzelf en de kinderen gelukkig zijn, dat is het allerbelangrijkste en je top prioriteit nu.
Heb haar gesproken toen dat het uitkwam. Zij wist niet dat wij nog samen waren. Dacht dat ik de gestoorde ex was die niet kon loslaten en hij ook niet thuis woonde. Dat hij enkel hier kwam voor de kinderen.
Ik had vermoedens en iedere keer als ik hem daarop aanspraak was ik de gek en zij een vies lelijk wijf waar hij nooit wat mee zou doen... Hij hield zielsveel van me en hoe kon ik zoiets vreselijks van hem denken. Heeft tranen met tuiten gejankt toen ik voor het uitkwam zei ik trek het niet meer ik ga bij je weg. Zelf tijdje weggegaan en me gesmeekt of hij weer terug mocht komen.

Omdat mijn ex tot aan 4 Wkn geleden continue mij ook voorliegt over alles. Geprobeerd heeft weer voet aan de grond te krijgen bij mij toen hem duidelijk werd dat ik iemand anders had leren kennen.

Hier daarvoor meerdere keren heeft geslapen en sex met mij heeft gehad.

Door de hele situatie voelde ik dat er iets niet klopte en hij nog steeds loog. Toen ben ik gaan zoeken.

De tijd die wij nog samen doorgebracht hebben is achteraf stom want diep van binnen wist ik dit word nooit meer iets. Maar mn hart wou hem graag geloven dat het kon.

Hij is in 6 mnd 2x eruit gegaan bij dr. Recent 6 wkn in een pension gezeten. Zn laatste cent heeft hij uitgegeven daaraan. Vorige week wou hij nog geld lenen van mij voor een kamer die vrij was.


En nu zit hij daar weer. Waar hij tot aan 4 dagen terug beweerde ik gebruik haar en kan geen kant op. Ja ze is leuk en lief. Maar dit is gebaseerd op feit dat ze dr mond houd en ik mn gang kan gaan. Zegt zij weet dit. Door hoe zij reageert op dat ik ons kind kwam brengen is duidelijk dat zij een andere versie heeft. Zelf verteld hij daar dat ie zo verliefd is maar geeft tegelijk hints van ik kan geen relatie aan.

Ik gun hem een lieve partner maar die lieve partner wel beter als hij.
Alle reacties Link kopieren
Dymphnatam schreef:
21-07-2018 06:33
Ok. Dus je hebt maandelang strijd en vind haar een zieltje met een stockholmsyndroon (waarom eigenlijk?).
Vervolgens doet ze een keer het haar van je dochter en is ze ineens bijna heilig verklaard en wil je haar gaan redden.

Ik mis iets, denk ik
Omdat nadat hij eruit was hier en daar een "relatie" had. Tegelijker tijd hij hier ook weer zijn relatie probeerde te redden. Weer leugens van ik heb niets met haar. Ik wil jou en de kinderen. Doe alles voor.
Dus ik heb haar na een week gebeld en gevraagd zijn jullie uit mekaar want hij zit hier al een week. Zij huilen en hij kwaad.

Naast haar berichten vond ik toen ook een datingsite waarop hij zowel vrouwen maar meer mannen benaderde. En niet alleen op die site ook privé over de app. En was meer dan duidelijk dat hij met deze mannen ook seksuele contacten had/heeft.

Heb hem geconfronteerd hiermee. Hij boos, ontkent het natuurlijk.

Va het begin klopt het niet en had ik weg moeten wezen. En m geen 30x binnen moeten laten. Niet in moeten trappen.

Zij weet van veel ook dat hij in weze ook meer dan eens "vreemdgegaan" is met mij. Eerst geloofde ze het niet uiteindelijk heeft hij er een draai aan gegeven van ja maar ik kwam niet van mn ex af en dat moest ik doen (???)
Uuhmm

En nu doet hij aan onveilige sex ook met mannen. Kijk ik kan dat zeggen maar inderdaad waarom nog. Vind het triest dat wel.
Alle reacties Link kopieren
Ga eerst jezelf maar eens redden en doe een SOA test. Jij neemt deze man steeds terug en je hebt er kleine kinderen mee. Zorg goed voor jezelf en je kinderen en maak er niet zo een puinhoop van. Houd op met ruzie zoeken met iedereen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Houd jezelf niet zo voor de gek. Je gunt helemaal niemand wat. Je doet alsof je begaan bent met de nieuwe vriendin van je ex. Geloof je het zelf? Welnee, je gunt vooral jezelf wat: wraak. Je vindt het stiekem heerlijk dat zij jouw ex ook niet helemaal voor zichzelf heeft.
Je bent zelf gekwetst en lijkt het heerlijk te vinden dat jij nu de mogelijkheid om het leven van je ex en zijn vriendin te veranderen. Waarschijnlijk om jezelf minder rot te voelen.
Stop met je vervelende gedrag en richt je op de kinderen, die komen nogal wat te kort met twee geestelijk niet-stabiele ouders. Laat die vrouw in iedergeval met rust. Je zet jezelf voor gek met je gedrag.
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
21-07-2018 03:23
Alleen maar meer haat en nijd; arme kinderen! Zij zijn het grootste slachtoffer.
Ik vind het ook nogal bijzonder dat je hem manipulatief vindt; die indruk maak jij nl. op me door dit haar te willen vertellen en de kinderen daar niet te hebben laten zijn, maar dat hij ze maandenlang alleen bij jou mocht zien. Dat maakt op mijn toch veel eerder de indruk van wraak willen en hun relatie willen saboteren danwel manipuleren om hem terug te krijgen, over de rug van je kinderen heen. Het is je ex hoor en hij heeft nu een nieuw leven. Houd je niet meer met hem en zijn leven bezig, behalve wanneer het goed ouderschap aangaat.
En Stockholmsyndroom? Doe even normaal zeg; weet je wel wat dat inhoudt?
Hij mocht ze al die tijd hier zien omdat hij zelf zei geen vaste plek te hebben en ze nergens mee naartoe te kunnen nemen.
Ja rondjes zwerven door de stad. Vond ik niet zo'n goede optie voor mn kinderen.

Hij wou zelf niet dat zijn kinderen daar kwamen nadat uitkwam dat hij daar verbleef. Want ik blijf daar niet. Of ik heb niets met haar, gebruik haar.

Ik heb va begin gevraagd ben je gek op dr verliefd wat dan ook. Heb je gevoel. Nee nee nee nee is zijn antw keer op keer geweest. Zijn daden zijn ook niet dat van iemand die om zn partner geeft. Bedoel dan ga je ook niet je ex smeken of je terug mag. En als je niet terug mag ook niet vragen of we dan af en toe wel sex kunnen hebben !!?

En dan nu omdat ik opnieuw door bleef vragen over zit je weer daar? Na weer te zeggen nee.
Toen kwam het uit en dan zeggen ik kan geen kant op. Zij weet dit geeft me tijdelijk onderdak en ik haar een goede beurt. Zodra ik kan ben ik weg

En dan binnen een dag nu beweren zij ik blijf hier en ben zo gelukkig. Heb die dingen tegen je gezegd om van jou af te komen (?!)

Kom dan verdomme zelf niet steeds terug. Of ongevraagd vertellen waar je mee bezig bent. En daar dan ook nog over liegen.

Maar zolang hij hier over de vloer komt hebben wij deze discussie. En kan ik niet verder. Wil hem hier niet. Hebben de kinderen ook last van.
Hij verteld rare praatjes, vriendin denkt relatie te hebben en gelukkig te zijn. Hij "woont" daar nu. Wat zijn redenen ook zijn.

Vind ik hun relatie ongezond. Ja zeker. Is de situatie daar ongezond voor mn kinderen nee... Ze maken geen ruzie, het is netjes en schoon en vriendin is lief.

Te lief... Heb wel moeilijk mee dat ook zij belazerd word. Andere kant het is een volwassen vrouw.
Inderdaad zeg, wat heb jij het er toch moeilijk mee dat zij ook belazerd wordt.
Vréselijk voor jou. Echt heel heel erg naar voor je...
Haha! Je bent best grappig.

Jij vindt hun relatie ongezond? Ik vind vooral jouw gedrag erg ongezond.
Alle reacties Link kopieren
Allemachtig. Jullie relatie is over, klaar. Hou dat zo. Richt je op jezelf en je kinderen. Laat haar met rust. En zoek hulp, zodat je je eigen leven kunt gaan leiden met je kinderen zonder obsessief bezig te blijven met je ex.
Alle reacties Link kopieren
Chrystal schreef:
21-07-2018 02:58
Nooit onrust of negativiteit stoken in een situatie waar je kinderen tussen zitten!!!
Let op je kids. De relatie tussen haar en jouw ex overleeft buiten jou om ook wel of niet. De relatie met je kids kun je wel zelf in de hand hebben! Je verpest het voor hun als jij ruzie of wantrouwen in de hand werkt!
nou daar ben ik dus bang voor. Voor de verandering geen tranen bij papa dag zeggen. Iedere keer als hij hier ging werd ze denk ik geconfronteerd met het feit dat hij weg is hier.

Ben blij mijn kinderen hebben daar iemand die lief is en als het wel stand houd ook wel van ze gaat houden. Tegelijk vind ik het moeilijk. Zolang er onduidelijkheid bestaat over waar hun relatie op gebaseerd is (vooral van zijn kant) en hij van die fratsen uithaalt en daar de bom barst zijn de kinderen ook dat weer kwijt.

Vind het sneu iemand die mijn kinderen zo goed behandeld dat ze door de vader van die kinderen zo hard genaaid word.
Ze is 20!! Kilo afgevallen vd stress. Heb ook haar berichtjes gelezen van je doet me pijn en eigenlijk vragen naar waarom doe je me dit ?!. Ik herken het... alleen zij is stapelgek op m en zelfs als ze er met dr neus bovenop zou staan en hij ontkent het stopt ze het weg en volgt...
Hij zegt eergister nog lachend als ik zeg niet met mn ex (ik) praten doet ze het niet. Ze doet en gelooft alles wat ik zeg.
Ik snap dat je je zorgen maakt over hoe stabiel het daar gaat. Je kinderen hechten zich aan haar kinderen en haar en je ziet het drama al gebeuren.
Je vergeet dat jouw kinderen jou hebben.
Net zoals ze elk jaar afscheid van de juf kunnen nemen zonder in te storten, is deze dame voor hen (nog) geen tweede moeder.
Hoe lief en leuk ze verder ook is en hoe ze haar ook noemen.
Mijn ouders hadden vele partners beide (per persoon zo'n 5 mensen langs zien komen) maar ik had daar oprecht geen last van.
Lieve mensen met wie je leuke dingen deed en daarna weer naar huis.
Waar soms ook een meneer was maar die vond ik op 1 na ook aardig.
Het is zelfs zo dat ik als bijna vijftiger nog contact heb met enkele van deze mensen.
Aardige mensen, en zo klinkt deze vrouw, zijn nooit schadelijk voor je kinderen. Hoe lang ze ook in het leven van je kinderen blijven.
Dus als dat het is laat het gaan.
En je persoonlijke gelijk ga je bij deze mensen niet halen.
Mij persoonlijk zou het niks kunnen schelen wat zo'n liegende profiteur over me zou vinden.
Alle reacties Link kopieren
sinnombre schreef:
21-07-2018 06:58
Houd jezelf niet zo voor de gek. Je gunt helemaal niemand wat. Je doet alsof je begaan bent met de nieuwe vriendin van je ex. Geloof je het zelf? Welnee, je gunt vooral jezelf wat: wraak. Je vindt het stiekem heerlijk dat zij jouw ex ook niet helemaal voor zichzelf heeft.
Je bent zelf gekwetst en lijkt het heerlijk te vinden dat jij nu de mogelijkheid om het leven van je ex en zijn vriendin te veranderen. Waarschijnlijk om jezelf minder rot te voelen.
Stop met je vervelende gedrag en richt je op de kinderen, die komen nogal wat te kort met twee geestelijk niet-stabiele ouders. Laat die vrouw in iedergeval met rust. Je zet jezelf voor gek met je gedrag.
Heerlijk!!? Je weet niet waar je over praat. Maar dan ook echt niet. Vind je opmerking te achterlijk voor woorden.
Als ik wraak had gewild of iets had willen kapot maken had ik alles op straat kunnen gooien. F

Enige waar ik aan twijfel is moet ik iemand dit vertellen. In dit geval is dit iemand een persoon waar mijn kinderen mee te maken hebben.
Alle reacties Link kopieren
Je plaat blijft hangen.

Laat ze met rust. Wat hij met haar doet maakt niet uit. Jij wil hem niet meer. Zorg als moeder gied voor je kinderen en geef hem als vader de kans dat te doen.

Als je niet steeds vraagt wat hij wel of niet met haar heeft hoef je je hoofd ook niet te breken over de antwoorden.

Het enige waar ik me zorgen over zou naken zijn de kinderen. En het is te hopen dat hij ze niet ieder half jaar aan een ander schatje voorstelt. Maar dat is vnl zijn verantwoordelijkheid als vader. Mocht dat toch gebeuren, dan kun je dat dan tegen hem zeggen.

Zijn liefdesleven is verder jouw zorg niet. En dan van zijn vriendin al helemaal niet.
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
21-07-2018 07:15
Ik snap dat je je zorgen maakt over hoe stabiel het daar gaat. Je kinderen hechten zich aan haar kinderen en haar en je ziet het drama al gebeuren.
Je vergeet dat jouw kinderen jou hebben.
Net zoals ze elk jaar afscheid van de juf kunnen nemen zonder in te storten, is deze dame voor hen (nog) geen tweede moeder.
Hoe lief en leuk ze verder ook is en hoe ze haar ook noemen.
Mijn ouders hadden vele partners beide (per persoon zo'n 5 mensen langs zien komen) maar ik had daar oprecht geen last van.
Lieve mensen met wie je leuke dingen deed en daarna weer naar huis.
Waar soms ook een meneer was maar die vond ik op 1 na ook aardig.
Het is zelfs zo dat ik als bijna vijftiger nog contact heb met enkele van deze mensen.
Aardige mensen, en zo klinkt deze vrouw, zijn nooit schadelijk voor je kinderen. Hoe lang ze ook in het leven van je kinderen blijven.
Dus als dat het is laat het gaan.
En je persoonlijke gelijk ga je bij deze mensen niet halen.
Mij persoonlijk zou het niks kunnen schelen wat zo'n liegende profiteur over me zou vinden.
Dit dus...

En snap er is nooit een garantie dat je bij een partner blijft. Bedoel ben ook niet meer samen met vader van mn kinderen.
Ook ik heb iemand leren kennen en wil deze wel voorlopig buiten zicht houden. Alleen hoe hun relatie ontstaan is en waarop gebaseerd..

Er is veel gebeurt. Teveel. Maar doordat ik de "vriendin" deze periode ook meermaals "gesproken" heb weet ik dat zij net zo hard voorgelogen word. Heb dit va begin sneu gevonden en ook duidelijk proberen te maken. Zij is blind ervoor of niet... denkt dat ze het pikt omdat ze zo "verliefd" is en zelfs ten koste van zichzelf dit in stand wil houden.

Ze is lief voor de kinderen en iemand die goed is voor mn kinderen heb ik empathie voor.. Bedoel ze heeft meteen een setje kleertjes gekocht omdat mn kind drijfnat was van met water spelen en vroeg nog voorzichtig aan mij bij het ophalen, of ik het niet erg vond !?

Probeert mij een goed gevoel te geven omdat ze kan indenken dat ik het moeilijk vind mn kinderen aan een "nieuwe" vrouw te geven. Ik ben alleen maar blij dat mn kind blij is. Omdat ik volledig geaccepteerd heb dat onze relatie niet meer is. En met wat ik weet eigenlijk blij ben dat ik zijn partner niet meer ben. Koste wat tijd maar voel me nu als ik terug kijk eigenlijk al maanden beter dan afgelopen jaar wat we nog samen hadden. En dit ten tijde van alle stress. Was echt geen fijne periode. Ken je nagaan hoe rot ik me voelde.

Ook ik viel veel af.. huilde veel, zocht de schuld bij mezelf en tegelijk bij hem de bevestiging. Herken veel van wat ik nu zie bij haar. En dat vind ik echt zielig.

Maar wil ook niet die nieuwe "basis" voor mn kinderen verpesten. Tegelijk als ze m eruit dondert loopt ie weer hier rond de deur.. Wil ik ook niet. En voel me best egoïstisch door te denken laat je maar gebruiken mn kids zijn blij nu. En ik heb meer vrijheid.
Heel dubbel.
Fien85 schreef:
21-07-2018 07:23
Heerlijk!!? Je weet niet waar je over praat. Maar dan ook echt niet. Vind je opmerking te achterlijk voor woorden.
Als ik wraak had gewild of iets had willen kapot maken had ik alles op straat kunnen gooien. F

Enige waar ik aan twijfel is moet ik iemand dit vertellen. In dit geval is dit iemand een persoon waar mijn kinderen mee te maken hebben.
Er is hier inderdaad iets ‘achterlijk’, maar dat is niet mijn reactie.
Wat zet jij jezelf voor gek met je gedrag.
Maar weet je, zoek het zelf maar uit.
Je wilt helemaal geen meningen horen hier, want je weet allang wat je wilt.
Die nieuwe vriendin van je ex zal weleens gelijk kunnen hebben met haar diagnose voor jou.
Alle reacties Link kopieren
Zoek hulp.
Alle reacties Link kopieren
coravanmora schreef:
21-07-2018 07:24
Je plaat blijft hangen.

Laat ze met rust. Wat hij met haar doet maakt niet uit. Jij wil hem niet meer. Zorg als moeder gied voor je kinderen en geef hem als vader de kans dat te doen.

Als je niet steeds vraagt wat hij wel of niet met haar heeft hoef je je hoofd ook niet te breken over de antwoorden.

Het enige waar ik me zorgen over zou naken zijn de kinderen. En het is te hopen dat hij ze niet ieder half jaar aan een ander schatje voorstelt. Maar dat is vnl zijn verantwoordelijkheid als vader. Mocht dat toch gebeuren, dan kun je dat dan tegen hem zeggen.

Zijn liefdesleven is verder jouw zorg niet. En dan van zijn vriendin al helemaal niet.
Hij komt zelf hè, vertellen wat hij wel of niet heeft... logisch dat ik wil weten bij wie of wat hij zit als mijn kinderen daar gaan komen.

Heb nu juist voor mn eigen rust en dat van de kinderen gezegd prima ga maar naar papa en vriendin. Notabene de afspraak met haar geregeld.
Hij blijft toch van verhaal wisselen.
Maar vind met wat hij uitvreet een dingetje toch mn kinderen mee te geven. Zodra die oogkleppen af gaan bij dr is dit ook weg..

En nu ik het typ denk ik houd je mond maar. Want wil niet op mn geweten hebben dat doordat ik die knuppel in het hoenderhok gooi mijn kinderen straks dat daar ook niet hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven