Weet niet meer wat ik met mezelf aanmoet.. mannen..

21-07-2018 12:30 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Via Tinder heb ik 2 maanden terug een hele leuke man gevonden. Ik wilde heel graag een relatie en daarom Tinder aangemaakt.
Hij is qua innerlijk voor mij perfect. We voelen elkaar super goed aan, we kunnen uren praten en ik kan echt mezelf zijn bij hem. We delen ook nog eens dezelfde humor. Het is gewoon heel makkelijk om met hem om te gaan. Daarnaast is hij de liefste man ooit en voel ik me bij hem super gerespecteerd. Ik vind hem aantrekkelijk maar het is niet dat de vlinder door m'n buik heen vliegen.

Hij wil graag met mij verder. We daten nog niet exclusief.

Echter mis ik soms wel de spanning wel een beetje. Misschien komt dat wel door Tinder, het is zo 'makkelijk' om iemand te scoren, dat de spanning weg is? Daarnaast ben ik altijd onbewust bang dat hij niet zo kieskeurig is omdat hij Tinder heeft aangemaakt en wanhopig is. Dat slaat misschien nergens op, maar toch. Ik weet namelijk van mezelf dat dat ook niet het geval is. Ik wilde wel graag leuke dates, maar wel met iemand die ik écht leuk vond en niet de eerste de beste.

De laatste tijd ben ik wat meer gaan stappen en kom altijd leuke mannen tegen. Zo ook gisteren, ik heb gezoend met iemand en nrs. uitgewisseld. Ik vind hem aantrekkelijker dan mijn Tinderdate, en ik vind het eerlijk gezegd leuker dat ik hem in RL heb ontmoet. Ook vind ik de spanning gewoon héérlijk. Het kijken, het praten, die eerste zoen, noem maar op. Ik ga dat in een relatie wel missen.

Wel ben ik bang dat ik nooit meer zo'n lieve, leuke, slimme man ga treffen als meneer Tinder. En dat ik bij niemand zo mezelf kan/mag zijn als bij hem. En dat ik een pareltje weggooi.Ik weet het niet. Wat zouden jullie doen?
Alle reacties Link kopieren
Je wil graag een relatie maar je gaat de spanning van nieuwe mannen missen ? Tsja, zoek dan iemand voor een open relatie, of iemand die met je wil swingen, of zoek gewoon nog even niet naar een relatie.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Als je overal leuke mannen tegenkomt, spanning wil voelen, wil jagen, is er dus geen reden om bij Meneer Tinder te blijven. Je hebt na twee maanden al niet genoeg aan je Tinderdate dus ga lekker met andere mannen de bloemetjes buiten zetten.
Alle reacties Link kopieren
Eerlijk zijn en het uitmaken met je Tinderdate. Die is beter af met iemand die niet zo zit te zeuren over niks.
Occam's razor
Alle reacties Link kopieren
Hou ze allebei.
ik geef mn bek ook maar een douw
blijfgewoonbianca schreef:
21-07-2018 12:33
Je wil graag een relatie maar je gaat de spanning van nieuwe mannen missen ? Tsja, zoek dan iemand voor een open relatie, of iemand die met je wil swingen, of zoek gewoon nog even niet naar een relatie.

Dit dus!
Alle reacties Link kopieren
Eerlijk zijn tegen de lieve tinder man: je kunt hem nu niet trouw zijn.

En natuurlijk kom je na al dat flirten en sjansen en scharrelen met verschillende mannen vas wel weer een hele lieve leuke tegen.

Ik gok dat je erg jong bent en nog niet ‘uitgespeelt’.
Levensgenieter ;)
Alle reacties Link kopieren
MissButterflyyy schreef:
21-07-2018 13:18
Eerlijk zijn tegen de lieve tinder man: je kunt hem nu niet trouw zijn.

En natuurlijk kom je na al dat flirten en sjansen en scharrelen met verschillende mannen vas wel weer een hele lieve leuke tegen.

Ik gok dat je erg jong bent en nog niet ‘uitgespeelt’.
ben 24.. maar ik heb deze periode nog nooit eerder gehad, heb in mijn eerdere studietijd een relatie gehad met een enorm jaloerse man. Nu ben ik naar de stad verhuisd en beleef ik mijn 'wilde jaren' eigenlijk pas voor het eerst.
Relatie aangaan én blijven Tinderen.
Spanning gegarandeerd 😁

(Niet echt doen hoor!!! Was grapje)
Alle reacties Link kopieren
Stephje123 schreef:
21-07-2018 13:27
ben 24.. maar ik heb deze periode nog nooit eerder gehad, heb in mijn eerdere studietijd een relatie gehad met een enorm jaloerse man. Nu ben ik naar de stad verhuisd en beleef ik mijn 'wilde jaren' eigenlijk pas voor het eerst.
Is toch niet erg dat je je uit wilt leven / wilt experimenteren ? Niemand zegt toch dat je een - monogame - relatie moet?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik herken dit gevoel zo sterk! Je angst om mis wel een hele lieve man te verliezen en je drang naar spanning.

Ook ik zit in hetzelfde bootje, alleen dan met iemand waarmee ik al twee jaar ga. Mij wordt geadviseert om er een einde aan te maken.

Wat wel echt zo is, als je dit gevoel in je hoofd heb. Gaat het nooit meer weg. En als je dat al hebt na twee maanden. Dan is het eigenlijk al duidelijk wat je moet doen. Hoe moeilijk het ook is.

Succes!
Alle reacties Link kopieren
happyfeelings01234 schreef:
21-07-2018 14:56
Ik herken dit gevoel zo sterk! Je angst om mis wel een hele lieve man te verliezen en je drang naar spanning.

Ook ik zit in hetzelfde bootje, alleen dan met iemand waarmee ik al twee jaar ga. Mij wordt geadviseert om er een einde aan te maken.

Wat wel echt zo is, als je dit gevoel in je hoofd heb. Gaat het nooit meer weg. En als je dat al hebt na twee maanden. Dan is het eigenlijk al duidelijk wat je moet doen. Hoe moeilijk het ook is.

Dat vind ik dan weer heel rigoreus.
Blijf geen moment langer met je probleem zitten, zoek professionele hulp!
Je hoofd in een muur werken.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat Tinderman een serieuze partner verdiend die 100% voor hem gaat.

Jij wilt je nog niet vastleggen. Niets mis mee, maar vertel Tinderman dat dan z.s.m.
Don't follow me. I'm lost too..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven