Gezeur met ex

05-08-2018 22:13 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Een paar weken geleden is de relatie met mijn eerste grote liefde door haar verbroken. Ik was hier een aantal weken echt kapot van, maar had er net vrede mee gesloten toen zij mij besloot me een bericht te sturen dat ze nog gevoelens voor me had, dat ze wilde dat ik haar weer vasthield en dat ze me miste. Ze wilde het weer proberen. Ik raakte hier heel erg door in de war. Mijn gevoelens sloegen op hol. Drie dagen lang flirttenn we met elkaar, en voelde het weer net zo goed als in het begin van onze relatie. Ik besefte me toen dat ik het deze keer wel rustig aan wilde doen zodat we rustig eventueel iets nieuws op zouden kunnen bouwen en we elkaar anders ook niet teveel zouden teleurstellen als er toch niks uit kwam. Ik stelde voor om een keer af te spreken om te kijken of er nog een klik was maar om daar niet teveel druk op te leggen het rustig aan te doen.

En van de ene op de andere dag wil ze nu ineens niet meer met me praten, doet ze kortaf en net alsof ik niets meer voor haar beteken.

Ik weet echt niet meer wat ze van me verwacht en wat ik moet doen...
Blokkeer haar nummer en ga door met je leven.
Alle reacties Link kopieren
Vrouwen.....
Castor1975 schreef:
05-08-2018 22:22
Vrouwen.....
Alles went behalve een vent.... Dus wat nou vrouwen :whip:
Wat zij van jou verwacht? Beetje de omgekeerde wereld hé?
Ga op je strepen staan en vertel haar maar eens even wat jij verwacht. Weet je gelijk waar je aan toe bent.
Alle reacties Link kopieren
Vesper- schreef:
05-08-2018 22:25
Wat zij van jou verwacht? Beetje de omgekeerde wereld hé?
Ga op je strepen staan en vertel haar maar eens even wat jij verwacht. Weet je gelijk waar je aan toe bent.
Ik zou niks liever willen dan dat, maar als ik zoiets probeer krijg ik terug "we zouden toch gewoon kijken hoe dat afspraakje zou verlopen" of "jij wilde rustig aan doen!". En dan heb ik het zogenaamd weer allemaal verpest.
Alle reacties Link kopieren
Daarnaast vroeg ik of ze vandaag even tijd had om te kletsen, waarop ze zei "dat haar telefoon leeg was en ze weg van huis was dus niet op kon laden". Nu, een uurtje later, zie ik dat ze gewoon online is. Ook keek ik even op Snapchat om te kijken waar mijn vrienden waren en zag ik toevallig dat ze gewoon al de hele avond thuis is. Ik vertrouw het allemaal niet helemaal meer en ben bang dat ze me weer gewoon laat vallen.
Alle reacties Link kopieren
Ben je een bal?

Ze speelt namelijk met je.

Als ze je wil pakt ze je op, als ze je zat is krijg je een schop.

Of ben je een jojo?

Ze trekt aan je en vervolgens laat ze je vallen.

Doe jij mee aan die spelletjes van haar?
Ik zou er voor passen.
Anoniem7624 schreef:
05-08-2018 22:32
Daarnaast vroeg ik of ze vandaag even tijd had om te kletsen, waarop ze zei "dat haar telefoon leeg was en ze weg van huis was dus niet op kon laden". Nu, een uurtje later, zie ik dat ze gewoon online is. Ook keek ik even op Snapchat om te kijken waar mijn vrienden waren en zag ik toevallig dat ze gewoon al de hele avond thuis is. Ik vertrouw het allemaal niet helemaal meer en ben bang dat ze me weer gewoon laat vallen.
Echt, bescherm jezelf. Zij is met hele andere dingen bezig en jij hoort daar duidelijk niet bij.
Het komt op mij over alsof ze moeilijk alleen kan zij. Beetje labiel op dit moment. Wacht maar tot ze een ander heeft leren kennen. Dan is het echt over en uit.
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel voor alle reacties! Ik weet dat jullie gelijk hebben alleen mijn gevoelens zitten in de weg... Ik wil haar eigenlijk gewoon weg hebben uit mijn leven en dat was ook gelukt tot zij me ineens appte. Moet ik dat afspraakje van donderdag afzeggen of daar nog wel heen gaan? Wat lijkt jullie het slimst?
Alle reacties Link kopieren
Anoniem7624 schreef:
05-08-2018 22:37
Dank jullie wel voor alle reacties! Ik weet dat jullie gelijk hebben alleen mijn gevoelens zitten in de weg... Ik wil haar eigenlijk gewoon weg hebben uit mijn leven en dat was ook gelukt tot zij me ineens appte. Moet ik dat afspraakje van donderdag afzeggen of daar nog wel heen gaan? Wat lijkt jullie het slimst?
Afspraakje afzeggen.
Niet meer met je laten spelen.
En: verzoeken jou niet meer te appen.
Geen contact meer (willen) hebben met iemand die zo met jou speelt.
Alle reacties Link kopieren
Niet meer afspreken met haar. Wat de reden ook is, dat ze zo met je omgaat, het is niet oké. Grote kans ook dat ze dit 'spelletje' vaker met je gaat spelen.
En je was net over haar heen aan het raken. Zolang je met haar blijft afspreken kom je niet over haar heen èn sta je dus niet open voor anderen om beter te leren kennen.
Gun jezelf een leukere vriendin. Je wordt wel weer verliefd en ja, de eerste grote liefde vergeet je niet maar dat betekent niet dat je niet weer grote liefdes (of zelfs nog groter :) ) gaat hebben.
Laat haar los, laat het gaan. "Ik wil haar eigenlijk gewoon weg hebben uit mijn leven en dat was ook gelukt tot zij me ineens appte. " Je geeft zelf het antwoord al.
Nah, :hug: want blijft moeilijk als je gevoelens in de weg zitten en daar mee gesold wordt....
She used to say, All those good people
Down on Jubilee Street
They ought to practice what they preach
Alle reacties Link kopieren
Is dit niet je derde topic?
Alle drie onder een andere naam?
Alle reacties Link kopieren
karin6789 schreef:
05-08-2018 23:11
Is dit niet je derde topic?
Alle drie onder een andere naam?
Je kunt best gelijk hebben, maar waar baseer je dit op?

TO, loslaten haar. Blokkeren en weer verder met je leven. Zij maakt misbruik van jouw gevoelens. Dit wordt echt niks en als je toch verder gaat, word je weer gekwetst. Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
karin6789 schreef:
05-08-2018 23:11
Is dit niet je derde topic?
Alle drie onder een andere naam?
Nee dit is mijn eerste topic, haha. Blijkbaar veel mensen met hetzelfde probleem?
Alle reacties Link kopieren
Hoe hard het ook klinkt: probeer je gevoelens aan de kant te zetten...
Je zegt zelf: "beb bang dat ze me weer laat vallen". Weer?
Duidelijk dat dit meisje niet zuiverige bedoelingen heeft. Ze speelt een spelletje, is labiel, ze liegt tegen je (mobiel leeg = smoes), je vertrouwt haar niet. Wat wil je dan nog uit dat afspraakje halen?
Naar dat afspraakje gaan = vragen om drama en problemen. Niet doen dus, maak duidelijk dat je het contact wil verbreken, even flink zijn en je zult je weer fijn gaan voelen op den duur. Echt waar :)
Alle reacties Link kopieren
Allemaal slechte signalen ook houd ze totaal geen rekening met je. Kies voor jezelf.
Tenzij je over een paar jaar zo'n zelfde topic als mij wil openen: laat gaan. Verbreek het contact en investeer je tijd in jezelf.
Alle reacties Link kopieren
Je weet het zelf ook wel: afspraak afzeggen en blokkeren. Deze dame gaat je anders zeker weer pijn doen.
Alle reacties Link kopieren
Je moet niets doen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Laat niet met je voeten/gevoelens/welzijn/tijd/hart spelen !! Zo snel mogelijk de draad oppikken van je eigen leven. Het is overduidelijk dat dit geen "lange-termijn-materiaal" (meer) is ...
Alle reacties Link kopieren
Even een update:

Mede dankzij jullie reacties heb ik vorige week tegen haar gezegd dat ik alleen af wilde spreken als ze serieus was en dat ze me niet zomaar zou laten vallen. Hierop kreeg ik de reactie dat ik "opdringerig" was en dat ze moe van me werd. Dit was het enige bericht dat ik in een week naar haar heb gestuurd. Ik heb toen tegen haar gezegd dat het zo niet meer van mij hoefde en we hebben besloten om de afspraak die voor vandaag gepland stond af te blazen. Ik ga nu verder met mijn leven! Bedankt voor alle hulp.
anoniem_372523 wijzigde dit bericht op 19-08-2018 20:08
30.79% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ga iets doen joh!
Iets actiefs, zodat je niet weer gaat malen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven