Contacten gezocht in Limburg

10-08-2018 11:38 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Na een ongezonde relatie zoals te lezen is in mijn eerste topic heb ik volledig voor mezelf gekozen. Ik heb alles losgelaten en ben ontzettend opgelucht en blij met mijn keuze.

Het gaat goed met mij. Ik heb een leuke baan en woon nog steeds in mijn eigen huisje. Ik mis alleen leuke contacten hier in het zuiden van Limburg. Iemand (of meerdere) waar je van alles mee kunt bespreken. Mensen die echt voor je klaar staan. Ik ben 22 jaar, hou van reizen, shoppen, uitgaan, terrassen, kletsen, eten en sporten. Het lijkt mij leuk om nieuwe vriendschappen op te bouwen. Stuur me gerust een berichtje. Liefs
Alle reacties Link kopieren
Heb het echt een beetje gehad met mijn huidige vriendinnen. Kunnen vaak niet. Appen last minute af. Verzinnen smoesjes "geen geld om iets te doen" maar staan vervolgens wel paar dagen later op een festival. Het is zo moeilijk om lekker te genieten van het jong zijn en alle leuke evenementen wanneer je eigenlijk niemand hebt.

Ligt het aan mijn woonplaats of is dit ook bijv. in Amsterdam?
Alle reacties Link kopieren
Hee, toevallig kom ik ook uit Zuid-Limburg. Ben alleen geen vrouw zo ver ik weet!

Ik denk dat het probleem wat jij schetst iedereen wel kent. Het is vast niet iets typisch zuid-Limburgs! Het ligt volgens mij gewoon aan de type mensen/vrienden met wie je omgaat.

Ik heb gehoord dat ‘dating-apps’ vrij goed werken om met mensen ( zowel mannen als vrouwen) in contact te komen. Het is maar waar je je prettig bij voelt. Niet iedereen accepteert deze apps natuurlijk.

Succes en groetjes van een mede zuid-Limburger :)
Alle reacties Link kopieren
Zegmaarluc schreef:
10-08-2018 14:47
Hee, toevallig kom ik ook uit Zuid-Limburg. Ben alleen geen vrouw zo ver ik weet!

Ik denk dat het probleem wat jij schetst iedereen wel kent. Het is vast niet iets typisch zuid-Limburgs! Het ligt volgens mij gewoon aan de type mensen/vrienden met wie je omgaat.

Ik heb gehoord dat ‘dating-apps’ vrij goed werken om met mensen ( zowel mannen als vrouwen) in contact te komen. Het is maar waar je je prettig bij voelt. Niet iedereen accepteert deze apps natuurlijk.

Succes en groetjes van een mede zuid-Limburger :)
Hi Mede zuid-limburger,

Nee dat klopt. Ook niet alle apps zijn vrouwvriendelijk (vind ik dan).
Noem eens een paar voorbeelden van zo'n apps? Ben wel eens benieuwd
Alle reacties Link kopieren
LLTTM schreef:
10-08-2018 15:07
Hi Mede zuid-limburger,

Nee dat klopt. Ook niet alle apps zijn vrouwvriendelijk (vind ik dan).
Noem eens een paar voorbeelden van zo'n apps? Ben wel eens benieuwd
Nou, aangezien ik ( en dus ook mijn vrienden) nog vrij jong zijn, zullen de apps die zij gebruiken wel bekend zijn: Tinder, Badoo en hotornot etc. Ze zijn geheel gratis ( arme student ding). De serieuzere dating-apps zullen wel te vinden zijn op het internet! Maar die zullen hoogstwaarschijnlijk betaald zijn.

Daarnaast kan je natuurlijk ook ik je eentje of met één vriendin uitgaan. Vrouwen krijgen over het algemeen net iets makkelijker aandacht van het andere geslacht en misschien ontmoet je ook nog wel een andere vrouw die qua interesses kort bij jou ligt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven