Minder van Tinder- deel 10

14-08-2018 18:45 918 berichten
Deel 10 alweer! :cheer2: Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-9/list_ ... #p27228688
Al tien delen. Elk deel nog mee geschreven, tijd voor mijn laatste deel :cheer2:
anoniem_186668 wijzigde dit bericht op 14-08-2018 18:47
0.63% gewijzigd
:cheer:
Oifa, jouw persoonlijke tekst, wat maakt dat je dat zo geschreven hebt? Vind hem best heftig.
ywtje schreef:
14-08-2018 18:50
Oifa, jouw persoonlijke tekst, wat maakt dat je dat zo geschreven hebt? Vind hem best heftig.
Dit kreeg ik naar mijn hoofd geslingert van een mede forumster. Maar ik haal hem wel weer weg want vind hem ook best heftig
Alle reacties Link kopieren
Yayyyy!!!!!!! Happy new topic!!
Ff kijken of hij nu weg is, nee dus :facepalm:
Oifa schreef:
14-08-2018 18:53
Dit kreeg ik naar mijn hoofd geslingert van een mede forumster. Maar ik haal hem wel weer weg want vind hem ook best heftig
Ok, niet zo vriendelijk. Je dacht ik laat hem nog even lekker inzinken als persoonlijke tekst? o_o :P
ywtje schreef:
14-08-2018 18:56
Ok, niet zo vriendelijk. Je dacht ik laat hem nog even lekker inzinken als persoonlijke tekst? o_o :P
Hahaha ja was niet zo aardig maarja vond hem ook wel weer grappig. Heb nu een andere tekst. Geen tekst doet hij blijkbaar niet meer. Dat is wel een beetje jammer.
Alle reacties Link kopieren
Koffiekopjes schreef:
14-08-2018 15:57
Misschien heb ik al genoeg negatieve dingen meegemaakt met mannen die drugs gebruikten? Misschien voel ik me er niet toe aangetrokken als een man een grote nerd is? Misschien heb ik al zat meegemaakt dat mannen het niet fijn vonden dat ik succesvoller en slimmer was dan zij?

Waarom gaat iedereen er vanuit dat ik een soort frigide maagd ben? Een ezel stoot zich geen tweemaal aan dezelfde steen.
Toch jammer dat je er zo star instaat. En nerd komt tegenwoordig in alle soorten en maten en is al lang niet meer het model, dikke vette jampotglazen en autistische trekken tot en met.

Ik had ook ooit zo’n lijstje. En pas toen ik dat lijstje eens aan de kant legde kwam ik de leukste man tegen die je je maar kan indenken.

Sexy en knap zegt zo weinig. Mijn vriend is in mijn ogen de knapste en meest sexy man die er bestaat maar is echt geen model. We zitten vaak voor de grap te flirten met andere mannen of vrouwen maar kom steeds tot de conclusie dat de leukste tegenover me zit.

Hij reed in een boodschappen autootje dacht ik, absoluut niet sexy en over mannen in zo’n auto had ik hetzelfde oordeel als jij over mannen die bordspelletjes spelen. Hij bleek enkel bescheiden van aard te zijn.

Het duurde even voor hij het allemaal wilde vertellen en zeker wist dat ik hem leuk vond om hem. Hij is ook niet best te googlen. Maar na een tijdje bleek die lieve leuke meneer een rete succesvolle zakenman te zijn. En zijn ‘bedrijfje’ had ik wel een beetje onderschat want dit is gewoon een grote onderneming en een van de marktleiders in dat segment.
Ik was zo klaar met die gladde patsers met hun mooie praatjes. Het was gewoon allemaal uiterlijk vertoon. En uiteindelijk bleek de man waarbij ik me veilig en vertrouwd voelde, die mij liet lachen en echt vrouw liet voelen 100x meer dan mijn langste wensenlijstje ooit te zijn.

Terwijl hij na date 2 of 3 nog niet eens de eerste 3 punten op de lijst had weten te passeren.

Ofwel. Probeer het gewoon eens aan de kant te leggen. Draag uit wat je wil of wenst. En heb het niet over wat je niet wil. Die benadering is posotiever en heeft bij mij echt een enorme ommezwaai opgeleverd in het daten.
Yaayy happy new topic! Dat hij voor velen van ons de laatste mag zijn (al is af en toe lezen hoe het gaat ook wel super leuk!)

Ik lijk wel zwanger (wat echt uitzonderlijk zou zijn overigens) Ik heb echt mega opruimzin en 'nesteldrang'. Ben echt mega aan het opruimen, weggooien, herinrichten - balen dat ik geen geld genoeg heb om die dingen die ik nog aan wil schaffen in 1x te kunnen kopen zodat ik klaar ben (ik ben nooit klaar, wil altijd verandering). Nou moet ik ook ongesteld worden...... anyhow..dit heeft niets met tinder te maken. :grin:

Overigens zijn dit wel buien waar ik voor moet waken - impulsief en bijna manisch lijkt het wel. In deze buien ga ik ook gekke afspraken maken met mensen, waar ik achteraf dus helemaal geen zin in heb....herkennen anderen dit?
anoniem_648c895a8c7b7 wijzigde dit bericht op 14-08-2018 19:42
0.26% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@depster haha wel een beetje soms.
Alle reacties Link kopieren
Ben er ook bij! :cheer:
Heb vooral veel meegelezen, weinig gedate, maar wil daar de komende tijd wat actiever mee aan de slag. Ik heb vooral veel dates op het laatste moment afgezegd, zoek altijd naar redenen om het af te kappen. Toch maar eens proberen er iets positiever naar te kijken.
...
Alle reacties Link kopieren
En sorry tegen jullie (niet tegen die koffiekop) dat ik me in het vorige topic zo liet gaan. Dat mens zit zo zwaar in mijn allergie. Inmiddels op negeer, had ik al veel eerder moeten doen.
...
Anárion schreef:
14-08-2018 19:56
En sorry tegen jullie (niet tegen die koffiekop) dat ik me in het vorige topic zo liet gaan. Dat mens zit zo zwaar in mijn allergie. Inmiddels op negeer, had ik al veel eerder moeten doen.
Ze zit bij iedereen in zijn/haar allergie, heb d'r inmiddels ook geblokt. Het is best sneu dat zij zo in het leven staat, ik gun (bijna) iedereen geluk in de liefde en als zij er zo over denkt wordt het verdomt lastig..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb me laten vertellen dat tinder vooral voor de eenmalige sexdates is.
Wat is jullie mening?
Kan je daar ook een betrouwbare man voor een relatie vinden?
Ben niet op zoek hoor, heb een hele lieve man maar ben gewoon even benieuwd wat ieders verwachtingen zijn van websitea als tinder
Nee kan niet, daarom Tindert iedereen... Omdat we allemaal geen relatie willen :sarcastic:

Sorry, maar deze vraag is al zo vaak ter discussie gesteld dat ik er persoonlijk wat moe van word.
Alle reacties Link kopieren
Sherry750106 schreef:
14-08-2018 20:02
Ik heb me laten vertellen dat tinder vooral voor de eenmalige sexdates is.
Wat is jullie mening?
Kan je daar ook een betrouwbare man voor een relatie vinden?
Ben niet op zoek hoor, heb een hele lieve man maar ben gewoon even benieuwd wat ieders verwachtingen zijn van websitea als tinder
Waarom ben je daarin geïnteresseerd als je al een leuke man hebt?
...
Alle reacties Link kopieren
Anárion schreef:
14-08-2018 20:13
Waarom ben je daarin geïnteresseerd als je al een leuke man hebt?
Niet geïnteresseerd in tinder maar geïnteresseerd in wat ieders verwachtingen nou eigenlijk zijn van dat soort sites.
Je hoort ook wel succesverhalen maar mijn persoonlijke ervaring uit het verleden met een andere datingsite is dat ik het helemaal niks vond.
Na 3 zinnen chatten kwamen gelijk de 06-nummers voorbij en wilde chatpartners langs komen om op mijn bank wen drankje te komen doen.
Sherry750106 schreef:
14-08-2018 20:02
Ik heb me laten vertellen dat tinder vooral voor de eenmalige sexdates is.
Wat is jullie mening?
Kan je daar ook een betrouwbare man voor een relatie vinden?
Ben niet op zoek hoor, heb een hele lieve man maar ben gewoon even benieuwd wat ieders verwachtingen zijn van websitea als tinder
Lees al de Tinder topics maar door :-D
ywtje schreef:
14-08-2018 20:07
Nee kan niet, daarom Tindert iedereen... Omdat we allemaal geen relatie willen :sarcastic:

Sorry, maar deze vraag is al zo vaak ter discussie gesteld dat ik er persoonlijk wat moe van word.
+1
Alle reacties Link kopieren
Ja, een week op Tinder chatten wil toch ook niemand.
Alle reacties Link kopieren
Koffiekopjes schreef:
14-08-2018 20:29
Ja, een week op Tinder chatten wil toch ook niemand.
Nah die mannen waar ik mee gedate heb wel hoor. Die vonden dat geen probleem en zo wel was dat jammer dan.
Alle reacties Link kopieren
Haha ik blijf dit trouwens een leuk topic vinden ook al heb ik inmiddels een vriend. Heb mijzelf echt een tijd heel erg vermaakt met Tinder.
Anárion schreef:
14-08-2018 19:56
En sorry tegen jullie (niet tegen die koffiekop) dat ik me in het vorige topic zo liet gaan. Dat mens zit zo zwaar in mijn allergie. Inmiddels op negeer, had ik al veel eerder moeten doen.
Ach maakt toch niet uit, kan iedereen gebeuren incl mezelf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven