Nog niet zo ver om relatie aan te gaan

15-08-2018 16:32 60 berichten
Na mijn vorige date te hebben afgekapt en daar een beetje treurig over te zijn geweest heb ik een leuke man ontmoet op een feestje. Toevallig wonen we bij elkaar in de buurt dus spontaan daar een borreltje gedaan. Was gezelliger dan verwacht en we hadden het ook over daten enz in het algemeen gehad. Hij liet me na afloop weten dat hij het heel gezellig vond maar op dit moment iets meer casuals zoekt en niet zozeer een relatie omdat hij nog niet zo ver is op dit moment in zijn leven (ik heb niet doorgevraagd waarom nog niet). Hij is eind 30 ik begin dertig.

Maar wat ik me nou afvraag.. Hoe kan je nu al vooraf zeggen dat je daar niet voor open staat? Het kan toch zo zijn dat je uiteindelijk wel verliefd wordt op iemand? En dan toch gaat denken van hm misschien kijken wat er in zit. Ik vind het zo'n dooddoener eigenlijk. Ik sta er open in en het kan bij mij alle kanten op. En ik ben altijd wel van kijken waar het schip strandt. Maar hoe kan iemand dus nu al bij voorbaat zoiets zeggen? Het gaat nog niet eens om mij in dit geval, maar ik ben gewoon benieuwd in het algemeen hoe dit zit.
Alle reacties Link kopieren
waarom denk je zeker te weten dat het niet om jou gaat? Misschien is het zijn manier om aardig te zeggen dat hij met jou geen serieuze plannen heeft.
Nou het lijkt mij dat je na een avondje borrelen van een paar uurtjes dat toch helemaal nog niet kan weten? Je kent elkaar amper.
Alle reacties Link kopieren
Hij kan toch de rationele keuze maken dat hij geen relatie wil op dit moment?
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij zijn er genoeg mensen die in een fase in hun leven zitten die zich niet willen binden. Of inderdaad is het iemand die na 1 date al weet of het wat is of niet. Dat kan ook. Wat de reden ook is, geloof hem maar gewoon en ga niet hopen dat hij van gedachte veranderd als je maar lang genoeg met hem om blijft gaan.
Alle reacties Link kopieren
Moestuintje86 schreef:
15-08-2018 16:35
Nou het lijkt mij dat je na een avondje borrelen van een paar uurtjes dat toch helemaal nog niet kan weten? Je kent elkaar amper.
mmm.. op zich ben ik het met je eens omdat ik ook wel heb meegemaakt dat een vonk pas later over sprong maar als ik na een paar uur niet al een klein beetje iets van een vonk zou voelen dan zou ik ook afhaken vrees ik.

Maar kan het zijn dat jij iets te duidelijk hebt gemaakt dat je wel op zoek bent naar een relatie? en dat hij daarom is afgeschrikt of jou evt. wil afremmen?

wil hij überhaupt niet meer afspreken?
guppekop wijzigde dit bericht op 15-08-2018 16:42
14.10% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hij zoekt iets casuals. Lees: wel neuken, geen verplichtingen.
ik geef mn bek ook maar een douw
Hij bedoelt dat hij gewoon liever verschillende vrouwen wil daten en neuken. En waarom ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet hij zijn vorige relatie nog verwerkten.

Van de mensen die van de ene naar de andere relatie hoppen vraag ik mij altijd af of ze wel echt van hun ex gehouden hebben.

Je hebt toch een soort rouw periode nodig om het af te sluiten.

Kan ook een aardige manier zijn om te zeggen dat hij jou niet als relatie materiaal ziet. Dat kan toch.

Ja liefde kan groeien maar er zullen ook mannen zijn waarbij jij denkt al was hij de laatste op aarde terwijl je dan best leuk wat met ze kan kletsen.
Ja hij wil nog wel afspreken. Of als vrienden en ook als ik toch alleen voor "het leuke" wil gaan. Ik heb niet gezegd dat ik per se een relatie wil. Ik heb wel gezegd dat ik het wel een beetje gehad heb met losse contacten en dat ik scharrelen niet meer zo interessant vind. Dat ik het wel leuk zou vinden om een keer wat serieuzers tegen te komen. Maar ook erbij gezegd dat ik niet snel een relatie aan ga en dat het wel helemaal moet kloppen enz. Dus denk niet dat ik wanhopig ben over gekomen. Ik ben ook gewoon oprecht klaar met scharrelen. Heb dat genoeg gedaan en ben het een beetje zat dat het dan alleen om mijn lichaam te doen is ipv ook echt om mij als persoon.

Een vriendin van me heeft bijv iemand leren kennen en was gelijk heel leuk en dergelijke. Ze heeft snel seks gehad maar alsnog zijn ze aan het daten en leuke dingen doen. Dan denk ik ja dat wil ik ook. Maar ik kom steeds alleen mannen tegen die mij als persoon niet interessant vinden lijkt het wel.

Beetje offtopic maar goed.
Alle reacties Link kopieren
is het voor jou zo moeilijk te geloven dat iemand precies weet wat hij/zij wil op dat moment?
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Jammer, maar dan is deze het dus niet voor jou.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig zijn er nog meer mannen in Nederland. Is er vast wel eentje geschikt voor jou.
Alle reacties Link kopieren
Moestuintje86 schreef:
15-08-2018 16:58
Ja hij wil nog wel afspreken. Of als vrienden en ook als ik toch alleen voor "het leuke" wil gaan. Ik heb niet gezegd dat ik per se een relatie wil. Ik heb wel gezegd dat ik het wel een beetje gehad heb met losse contacten en dat ik scharrelen niet meer zo interessant vind. Dat ik het wel leuk zou vinden om een keer wat serieuzers tegen te komen. Maar ook erbij gezegd dat ik niet snel een relatie aan ga en dat het wel helemaal moet kloppen enz. Dus denk niet dat ik wanhopig ben over gekomen. Ik ben ook gewoon oprecht klaar met scharrelen. Heb dat genoeg gedaan en ben het een beetje zat dat het dan alleen om mijn lichaam te doen is ipv ook echt om mij als persoon.
Hier staat: ik wil een relatie.
Zijn antwoord: ik wil dat niet, ik wil rondrommelen.
Wat eten we vanavond?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat makreel gelijk heeft. Als je niet meer wil scharrelen zou ik een andere man kiezen. Deze man gaat dat jou niet bieden wat je wil.
Alle reacties Link kopieren
Moestuintje86 schreef:
15-08-2018 16:58

Ik heb wel gezegd dat ik het wel een beetje gehad heb met losse contacten en dat ik scharrelen niet meer zo interessant vind. Dat ik het wel leuk zou vinden om een keer wat serieuzers tegen te komen. Maar ook erbij gezegd dat ik niet snel een relatie aan ga.
Dus je hebt gezegd dat je een slet bent terwijl je de man nog nauwelijks kent.

Geen wonder dat die man afhaakt en zegt dat hij geen serieus relatie wil.

En logisch dat hij je nog wel eens wil zien want die denkt nou met mij wil ze vast ook nog wel wat scharrelen want ze zegt zelf dat ze niet snel een relatie aan zal gaan.

Je verpest het voor je zelf.
Alle reacties Link kopieren
de man die mij een slet vind omdat ik heb gescharreld die verdient geen relatie met mij (dan besteed mijn schat aan ervaring liever aan een respectvoller persoon ;) )
Lorem Ipsum
sugarmiss schreef:
15-08-2018 17:32
Dus je hebt gezegd dat je een slet bent terwijl je de man nog nauwelijks kent.

Geen wonder dat die man afhaakt en zegt dat hij geen serieus relatie wil.

En logisch dat hij je nog wel eens wil zien want die denkt nou met mij wil ze vast ook nog wel wat scharrelen want ze zegt zelf dat ze niet snel een relatie aan zal gaan.

Je verpest het voor je zelf.
De jaren ‘50 belden, ze wilden hun topic terug :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
15-08-2018 17:32
Dus je hebt gezegd dat je een slet bent terwijl je de man nog nauwelijks kent.

Geen wonder dat die man afhaakt en zegt dat hij geen serieus relatie wil.

En logisch dat hij je nog wel eens wil zien want die denkt nou met mij wil ze vast ook nog wel wat scharrelen want ze zegt zelf dat ze niet snel een relatie aan zal gaan.

Je verpest het voor je zelf.
Sowieso.
Alle reacties Link kopieren
zeeuwsmeisje1981 schreef:
15-08-2018 17:38
De jaren ‘50 belden, ze wilden hun topic terug :facepalm:
To kan zich de volgende keer slimmer gedragen en niet gelijk vertellen dat ze makkelijk het bed in te krijgen is.

Of ze blijft jaloers naar haar vriendinnen kijken waarom het hen wel lukt om een man te vinden en zij niet en alleenstaand blijven net als jij.
Alle reacties Link kopieren
turquasi schreef:
15-08-2018 17:35
de man die mij een slet vind omdat ik heb gescharreld die verdient geen relatie met mij (dan besteed mijn schat aan ervaring liever aan een respectvoller persoon ;) )
Ik heb ook geen respect voor scharrelkippen.
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
15-08-2018 17:51
To kan zich de volgende keer slimmer gedragen en niet gelijk vertellen dat ze makkelijk het bed in te krijgen is.

Of ze blijft jaloers naar haar vriendinnen kijken waarom het hen wel lukt om een man te vinden en zij niet en alleenstaand blijven net als jij.
Anti-reclame voor jezelf maken. Ipv het te verbergen gaat ze ermee showen.
Alle reacties Link kopieren
    zeeuwsmeisje1981 schreef:
    15-08-2018 17:38
    De jaren ‘50 belden, ze wilden hun topic terug :facepalm:
    :rofl:
    Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
    sugarmiss schreef:
    15-08-2018 17:51
    To kan zich de volgende keer slimmer gedragen en niet gelijk vertellen dat ze makkelijk het bed in te krijgen is.

    Of ze blijft jaloers naar haar vriendinnen kijken waarom het hen wel lukt om een man te vinden en zij niet en alleenstaand blijven net als jij.
    Waarom doe je de laatste tijd zo zuur? Nog erger dan anders!
    Alle reacties Link kopieren
    Nou nou kortzichtigheid viert weer zijn hoogtijden hier.

    Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
    Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

    Terug naar boven