Kapot van verdriet

16-08-2018 08:47 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben mama van 2 kindjes. Afgelopen september ben ik verliefd geworden op een vrouw ik heb er 5 maanden over gedaan wat ik ermee moest uiteindelijk heb ik het haar verteld (zij is lesbisch) het was wederzijds en na ruim 3 maanden had ik een eigen woning wist iedereen van ons bestaan en waren we eindelijk samen. Dit ging natuurlijk niet zonder slag of stoot er zijn de menige ruzies geweest met name verwijten na mijn vriendin van mijn familie en ex. Tussen ons kwamen er ook wel geregeld wat woorden door hetgeen er allemaal verteld werd. Overigens waren het veel leugens en veroordelingen na mijn vriendin vanwege haar uiterlijk.

Uiteindelijk waren zelfs mijn kinderen gehersenspoeld en vertelden zij allemaal leugens. Nu heb ik vorige week een beslissing genomen omdat ik dit niet meer gestopt kreeg. Ik heb mijn moeder gevraagd te praten erna zou ik mijn vader vragen mijn moeder wou niet waarop ik haar een brief heb gegeven met mijn gevoel enz. Ik nam afstand van ze totdat ze bijdraaide. Incl mijn vader die heb ik niet gesproken hij was werken ook hij heeft de brief gelezen ik krijg tot op de dag van vandaag nog steeds geen reactie nu hoorde ik hem sowieso altijd erg weinig.

Er zijn die dag mensen zich gaan moeien en hebben dingen verteld die ik bewust had verzwegen voor mijn vriendin omdat ik haar niet wou verliezen. Zoals dat mijn ex krassen uit men auto had proberen te krijgen maar daar wist ik niks van ik was bij mijn oude buurvrouw op bezoek.

Mijn vriendin heeft toen al haar spullen gepakt en is vertrokken. Ik hoor haar wel nog ze houd van me mist me ma heeft rust nodig ze weet niet of dit nog goed komt en hebben nu steeds ruzie omdat ik haar niet kan los laten en haar zo vreselijk mis. Ze komt de eerste tijd niet terug wilt mijn kinderen niet meer zien niemand meer ook mij niet. Ik kan dit niet begrijpen ik ga kapot van verdriet mis haar iedere dag meer en meer. Heb omdat ik van België na Nederland ben verhuisd 11j geleden weinig vriendinnen eigenlijk 2 waarvan 1 het weet en de ander niet ma die 1 is op vakantie. Ik zit hier dus alleen weg te kwijnen mijn familie zie ik wel weer ma die vinden het wel goed zo allemaal. Ik wil het liefst op stap gaan me vol gooien met alcohol alles vergeten voor even dan wss ma ik heb niemand en alleen ga ik niet. En weet niet of dit verstandig is Mss krijg ik haar dan helemaal niet meer terug enige wat ik wil is haar. Wat moet ik toch?
Alle reacties Link kopieren
Wat voor dingen had je nou bewust verzwegen wat zo erg was ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Waarom verzwijg je iets onbenulligs als dat met die krassen voor haar? En wat heb je nog meer achter gehouden?
Wekt niet echt vertrouwen.
grobbekuiken_ wijzigde dit bericht op 16-08-2018 09:26
10.93% gewijzigd

Heb je jou ex (de vader van je kinderen) verlaten voor haar?
Sorry.. maar ik begrijp er weinig van eerlijk gezegd.

Overigens waren het veel leugens en veroordelingen na mijn vriendin vanwege haar uiterlijk.

Na wat?

Nu heb ik vorige week een beslissing genomen omdat ik dit niet meer gestopt kreeg. Ik heb mijn moeder gevraagd te praten erna zou ik mijn vader vragen mijn moeder wou niet waarop ik haar een brief heb gegeven met mijn gevoel enz. Ik nam afstand van ze totdat ze bijdraaide. Incl mijn vader die heb ik niet gesproken hij was werken ook hij heeft de brief gelezen ik krijg tot op de dag van vandaag nog steeds geen reactie nu hoorde ik hem sowieso altijd erg weinig.


Welke beslissing en verder.. wat?


Er zijn die dag mensen zich gaan moeien en hebben dingen verteld die ik bewust had verzwegen voor mijn vriendin omdat ik haar niet wou verliezen. Zoals dat mijn ex krassen uit men auto had proberen te krijgen maar daar wist ik niks van ik was bij mijn oude buurvrouw op bezoek.

Wat?
Verwarrend verhaar. Probeer het voor jezelf eens allemaal op een rijtje te krijgen van wat er is gebeurd en wat precies de reden is dat zij bij je weg is gegaan. Dan kun je van daaruit kijken naar een oplossing. Alcohol is geen oplossing.

Sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Wat is er zo bijzonder aan het uiterlijk van je vriendin?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Dus je hebt 5 maanden in twijfel gezeten, je man wist nergens van, toen heb je het haar verteld. Het bleek wederzijds, dus toen pas je man ingelicht en weggegaan. Binnen 3 maanden na scheiding/verhuizing was de hele wereld al op de hoogte.
En jij vraagt je af waarom iedereen
inclusief je kinderen lichtelijk verbaasd zijn.
Nu ze weg is voel jij denk ik wat jouw achterblijvers ook voelen.
Alle reacties Link kopieren
Wie past er dan op de kinderen als jij je vol gaat gooien?
ik geef mn bek ook maar een douw
Bij het lezen van jou post krijg ik het gevoel dat je iemand bent die doet voordat ze denkt en dan vervolgens verbaasd naar de brokken staat te kijken. Sorry TO, je hebt een puinhoop van je leven gemaakt en je egoïstisch gedragen. Dat kan en dat mag natuurlijk maar het feit dat je twee kinderen meesleept in jou rampenplannen vind ik heel kwalijk.

Je vraagt wat je moet doen, aangezien je geen vrienden hebt en je familie je niet wil zien (ook een teken aan de wand ) zie ik als enige mogelijkheid als je psychisch echt zo in nood zit dat je de huisarts belt en hem/haar je verhaal uitlegt. Hulpverlening komt dan vanzelf opgang.
Wat maken sommige mensen er toch een enorme puinzooi van. Hersens uitgeschakeld, alleen voor wat gefladder gekozen. Allemachtig. Arme kinderen.

Ga eens doen wat je moet doen, namelijk voor je kinderen zorgen. Zoek hulp. Begin bij de huisarts.
anoniem_370276 wijzigde dit bericht op 16-08-2018 09:39
26.23% gewijzigd
Lucifer2018 schreef:
16-08-2018 09:31
Sorry.. maar ik begrijp er weinig van eerlijk gezegd.

Overigens waren het veel leugens en veroordelingen na mijn vriendin vanwege haar uiterlijk.

Na wat?
Ik vertaal even:

na = naar
ma = maar
Alle reacties Link kopieren
volgens mij word het tijd dat je een leuker en stabieler milieu kiest

al was het maar voor je kinderen

je relatie is niet de kern van je probleem als ik het zo lees
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Het is erg moeilijk te volgen wat je vertelt en als je ook zo praat met anderen en je ook nog druk gaat maken dan kan ik me voorstellen dat de communicatie niet goed verloopt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Oftewel, Jij hebt zomaar jouw man en kinderen verlaten omdat je verliefd werd op een ander. En dan vind jij het vreemd dat jouw famillie jou dat niet in dank afneemt. En daarnaast wordt het jouw nieuwe liefje ook teveel zodat die na al die gekregen verwijten en leugens er zelf ook een punt achter zet.

En waar zoek jij nu precies hulp mee?
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt je man dus verlaten voor een verliefdheid op een vrouw. Daarna kregen jullie vaker ruzie en ook jouw familie moest zo nodig haar mening geven. Geen idee of je kinderen bij je wonen maar ook die moesten zich bemoeien met je relatie. Dat had succes en je nieuwe vriendin is vertrokken.

Daarna kreeg je spijt; je voelt je alleen en je familie trekt zich weer terug.

Tja ik weet niet; was het nu wel zo slim om uit je relatie te gaan klappen tegen je familie (en kinderen)?
Ik zou dat nooit meer doen want tenslotte gaat iedereen weer lekker naar zijn eigen huis en laat jou alleen achter met de brokken.

Ook mogelijk dat ik het niet goed heb gesnopen. In elk geval: sterkte, leer ervan en zet er een streep onder. Kennelijk was de liefde niet sterk genoeg.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
nou ik snap er niks van... zou er dan toch al alcohol ingezeten hebben tijdens het schrijven??
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je je schuldig voelde naar je gezin toe en dat je ze daarom betrok in je nieuwe leven. Tevens had je verleerd om je eigen leven te beslissen; iets wat je toch moet doen wil je je kunnen redden. Je bent eigenlijk van het ene nest in het andere gegaan.

Ik zou dus nu een poos alleen blijven totdat je je nieuwe leven alleen op orde hebt. Dat is niet makkelijk maar kennelijk liep de relatie met je man ook niet goed anders was je niet zo makkelijk vertrokken.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Stop met dat dramagedrag en richt je op je kinderen.
Alle reacties Link kopieren
En ga eens met iemand (huisarts?) praten. Het is tijd om de boel eens op een rijtje te zetten.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij word het tyd dat je even voor jezelf kiest en t welzijn van je kinderen. Dan alleen maar denken aan je eigen geluk in relatie zijn.
Je heb t alleen maar over jezelf en waar staan jou kinderen dan?
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-08-2018 09:11
Reden: Op de man
96.55% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
16-08-2018 09:22
Wat voor dingen had je nou bewust verzwegen wat zo erg was ?
Mijn ex had krassen uit men auto proberen te cleaneren alleen wist ik er niks van want was op bezoek bij een vriendin zij woont bij hem op straat.

Toen ik mijn flat kreeg had ik een bed voor mijn dochtertje gekocht alleen kreeg ik dit niet naar boven mijn vriendin was werken en er woont niemand in de buurt wat ik ken en er ook snel kon zijn. De enige optie was mijn ex en die heeft geholpen echter zei mijn vriendin als hij hier komt wil ik er nooit meer komen vandaar dat ik er niks over verteld had. Ik wou mijn vriendin niet kwijt en kon het bed niet buiten laten staan
Alle reacties Link kopieren
Grobbekuiken_ schreef:
16-08-2018 09:26
Waarom verzwijg je iets onbenulligs als dat met die krassen voor haar? En wat heb je nog meer achter gehouden?
Wekt niet echt vertrouwen.
Omdat zij totaal niets met mijn ex te maken wilt hebben en ik moet ivm de kinderen
Alle reacties Link kopieren
PotjePindakaas schreef:
16-08-2018 09:26
Heb je jou ex (de vader van je kinderen) verlaten voor haar?
Ja ik heb hem verlaten voor haar. Ooo voor mijn eigen maar door haar kon ik de stap makkelijker zetten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven