Ik weet het even niet meer.

16-08-2018 11:31 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals de titel het al zegt, ik zit even met mijn handen in mijn haar. Schrijf dit uit emotie en pure wanhoop, probeer het kort te houden.

Ik heb sinds een half jaar eindelijk liefde gevonden voor het eerst in 35 jaar (hij ook 35 jaar), ik ben voor het eerst verliefd op de perfect man voor mij. In het begin hebben wij het gesprek exen gehad en hem verteld dat ik met 10 mannen voor hem naar bed ben geweest vanaf mijn 21e waarvan 1 keer 2 jaar relatie en 1 keer 3 jaar en de rest daten (is dit veel?).
In het begin was het geen issue maar naar mate hij meer voor mij begon te voelen en ook verliefd werd op mij begon het hem dwars te zitten. Hij begon vragen te stellen van hoe vaak, welke standjes, heb je hem gepijpt etc. Alle details wilde hij weten en heb ik hem eerlijk verteld. Ook dat ik een keer (heel fout) sex met een collega heb gehad op de wc omdat ik wilde uitvinden of daar een relatie in zat en waar ik me voor schaam.
Ook heb ik 2 jaar in een relatie met een narcist gezeten die vreselijke dingen met me heeft gedaan maar waar ik gewoon niet uit kon stappen en na jaren therapie gelukt is maar waar hij dus nu last van heeft.

Hij heeft ondertussen hulp ingeschakeld bij een psycholoog omdat hij een hele zware jeugd heeft gehad met gescheiden ouders, het hele binding verhaal ontbrak in zijn jeugd en zo kan ik nog wel even doorgaan, erg moeilijk allemaal maar hij zit dus in een traject.

Nou hadden we afgelopen weekend (voor de zoveelste keer) een gesprek over exen en hoeveel jongens ik gezoend had en zei hij, laat ik niet merken dat er meer zijn geweest want dat trek ik niet en dan maak ik het uit als blijkt dat je de waarheid niet spreekt (hij heeft een vertrouwens issue want is door zijn ex heel erg belazerd).

Nou heb ik heel stom gisteren een lijstje gemaakt omdat ik zeker wilde weten dat ik idd niet dingen vergeten ben en alle namen opgeschreven met wie ik heb gezoend omdat niet tegen hem wil liegen. Ik kreeg bijna een hartverzakking want wat blijkt, 7 jaar geleden heb ik 1 keer sex gehad met iemand die ik dus gewoon was vergeten, dus 11 in totaal.
Nou de bom is gebarsten, hij snapt niet hoe ik zo iets kan vergeten (en ik eigenlijk ook niet) nadat we het er zo vaak over hebben gehad (hij weet soms beter het rijtje en leeftijden beter dan ik). Ik ben meteen misselijk naar huis gegaan en bedacht of en hoe ik het hem moest vertellen, wat ik dus wel gedaan heb.

Nu weet hij niet wat hij wil, is hij qua gevoel en emotie weer helemaal terug bij af en heeft hij de hele nacht geen oog dicht gedaan.

Ik weet niet wat ik moet.. Ik heb eindelijk liefde gevonden, een man die me met respect behandelt, die goed voor me is, IK BEN ZO VERLIEFD voor het eerst in mijn leven, ik verkramp niet tijdens de sex en kan er voor het eerst in mijn leven van genieten, wil met hem oud worden, wil geen leven zonder hem, vertel hem alles maar het lijkt wel alsof hij me niet nu niet meer vertrouwd. Hij heeft trouwens met veel meer vrouwen sex gehad dan ik met mannen, geen idee hoeveel precies maar is na zijn ex 2 jaar "los" gegaan.

Ik weet echt even niet meer wat ik moet doen en moest even van me afschrijven.
Alle reacties Link kopieren
Allebei zeer zeker nog niet toe aan een relatie.
Werk eerst aan jullie zelf.
Die goed voor je is? Je zo ondervragen en boos worden vind ik niet gezond en ook niet goed voor je. Stoppen met deze jaloerse controlefreak
Alle reacties Link kopieren
Ik ben normaal gesproken nooit zo dol op de kort door de bocht reacties hier op het forum en ben iemand die altijd alles van 100 kanten bekijkt, od de ander die toch een punt heeft. Maar ik vind dit geen normaal gedrag van hem. Exen zijn exen, hij hoeft zich helemaal niet druk te maken over de details van toen. Met daarnaar te vragen maakt hij het zichzelf moeilijk, dat is niet jouw schuld. En dat je er eentje vergeten was, helaas. Het klinkt alsof hij nog aardig wat heel om zelf mee te dealen, en dat moet hij ook zelf doen. Jij hoeft je niet schuldig te voelen.

Overigens ken ik van recent het gevoel OM ZO VERLIEFD te zijn. En dat vertroebelt je zicht. Bij mij is het nu na 7 mnd minder aan het worden en nu vraag ik me af waarom ik toen dingen normaal vond en voor lief nam. Ik was mezelf totaal kwijt in die heftige verliefdheid. De waas voor mijn ogen is nu weg, en nu zie ik de dingen meer zoals ze zijn. Omdat jij die waas misschien nu ook hebt, is het misschien goed als iemand van buitenaf tegen je zegt: dit is geen normaal gedrag van hem.
Alle reacties Link kopieren
Doe normaal. Hoezo moet jij lijstjes opstellen? Ik zou het ook niet orecies weten en er best 1 naast kunnen ziiten. Het doet er toch ook niet toe? Je bent nu bij hem. Je bent alkebei geen 15, je hebt al langer geleefd. Hij ook! Dan moet hij toch ook snappen dat het niet relevant is voor wat julliw nu hebben? Dat je je hier zo in mee laat slepen zegt veel over jouw eigenwaarde. Klinkt helemaal niet als een leuke man of relatie..
Ik ben normaal van het praten met elkaar en niet zomaar opgeven maar hier kan ik alleen maar op zeggen: Run forest, run!
Hij heeft respect voor je? Echt niet.

Laat elkaar los. Dit is kansloos.
TO,
Je deelt veel te veel informatie met iemand die die dingen helemaal niet wil horen.

En nu is het ineens een beladen onderwerp geworden, terwijl jij hem totaal geen verantwoording schuldig bent over de seks of andere escapades met je exen.
Alles kunnen delen kan fijn zijn, maar dit lijkt meer op de biechtstoel moeten zitten voor iets waar hij niets mee van doen heeft.
Ik zou hem duidelijk maken jullie relatie in het nu te zien, en het verleden te laten waar het thuishoort, en als hij daar niet mee kan leven, zou ik er klaar mee zijn.
Hij is verliefd geworden op wie jij nu bent, en dat zou genoeg moeten zijn.
Alle reacties Link kopieren
Laat hem ook een lijstje maken van al zijn sekspartners en ga daar vervolgens heel erg van over de zeik.

Namen, data, standjes, alles. En als ie er 1 vergeet, mag ie opzouten.
julius schreef:
16-08-2018 13:41
Laat hem ook een lijstje maken van al zijn sekspartners en ga daar vervolgens heel erg van over de zeik.

Namen, data, standjes, alles. En als ie er 1 vergeet, mag ie opzouten.
Nou dit inderdaad!
Alle reacties Link kopieren
Niet normaal gedrag ook de vraag hoe en wat je gedaan heb met je een vind ik heel ziek. Dat gaat hem niks aan, ik snap ook niet dat jij alles verteld denk je nou echt dat jullie relatie er beter op word?
Alle reacties Link kopieren
Wat bedoel je precies met 'hij behandelt me met respect '? Ik lees dat namelijk heel anders. Waarom stel jij je direct zo onderdanig op? Waarom ga je zo ver mee in de belachelijke irreële eisen van hem? Jij lijkt verdorie wel door het stof te gaan, omdat je vóór hem een seksleven had! Waarom doe je dat? Het is absoluut onaanvaardbaar gedrag van hem, en jij pikt het. Dat laatste heeft ongetwijfeld weer met je eigen verleden te maken.
Kom op, je bent toch wel meer waard dan dit? Die details waar hij om vroeg, daar had je imo de grens moeten trekken. Dat gaat hem geen moer aan! Hij en jij hebben allebei veel werk aan de winkel, dat gaat voor alles. Maar laat je alsjeblieft niet zo naar beneden halen, zeg.
Alle reacties Link kopieren
Dit is niet jouw schuld en je hoeft het ook niet op te lossen. Het zit in zijn hoofd. Stop met je verantwoorden en laat hem dit zelf maar oplossen met een psycholoog.
En sorry, maar dit klinkt niet als iemand die goed voor je is.
Alle reacties Link kopieren
Je bent 35 en je hebt met 11 mannen het bed gedeeld? En dat is een probleem voor hem omdat zijn ex hem belazerd heeft? Wat is het verband tussen belazeren en je voorgeschiedenis, die volkomen normaal is en die iedereen heeft?

Sorry, deze man spoort niet. In plaats van dat hij jou dreigt met het uitmaken zou je hem heel snel uit je leven moeten zetten want zijn gedrag is volstrekt niet normaal. Wat een idioot zeg...

En ga jij even heel snel aan jezelf werken! Als je in zo'n situatie terecht komt en je dan afvraagt wat er is gebeurd, dan betekent dat dat jij nog niet weet wat jij verdient en wat normaal is, en dat is echt meer dan dit.
Alle reacties Link kopieren
julius schreef:
16-08-2018 13:41
Laat hem ook een lijstje maken van al zijn sekspartners en ga daar vervolgens heel erg van over de zeik.

Namen, data, standjes, alles. En als ie er 1 vergeet, mag ie opzouten.
+1

Vindt hij zichzelf niet heel erg hypocriet?
Alle reacties Link kopieren
Het is jouw lichaam snap dat hij eerlijkheid wil in de tyd dat jullie een relatie samen hebben. Maar daar houd het ook bij op.
Alle reacties Link kopieren
Je komt uit een ongezonde relatie en dit schreeuwt echt in alles ONGEZONDE RELATIE!!
Waarom wring je je zo in bochten en voel jij je schuldig voor iemand die totaal ireele angsten en eisen heeft?
Alle reacties Link kopieren
Wat een idioot. En wat ik van jou bizar vind is dat je al die vragen over exen, standjes en zo beantwoord hebt. Wat gaat een ander dat aan.
Voor Zijn Tijd dus als hij het niet los kan laten dan gaat-ie maar wieberen als jij nog niet bij hem bent weggelopen.
Je moet hem maar zeggen 'stel geen vragen waarop je het antwoord niet wilt weten/ niet aan kunt'.
OMG. Run!!

Ik hoop dat je ooit jezelf een gezonde relatie kunt gunnen. Ben je misschien bang 'alleen' te zijn/over te blijven?
Volgens mij heb je weer een narcist aan de haak geslagen.
Alle reacties Link kopieren
wat een zieke relatie hebben jullie zeg..
Snap niet dat je hem alles in geuren en kleuren vertelt. Je verleden is je verleden, en 10 (of 11) stelt toch helemaal niks voor in al die jaren!
Ophouden met die gast, bewaak je eigen grenzen en laat niet hem alles bepalen.
Alle reacties Link kopieren
Hey zijn inderdaad narcistische trekjes wat hij heeft heel ongezond.
Hij probeert je ook heel klein te krijgen en geheel in zijn macht. Ik zou er n punt achter zetten op de dag dat jij er achter komt meer waard te zijn dan deze ziekelijke en extreem jaloerse relatie.
Je bent van de ene ongezonde relatie de andere in getuimeld. Dit is niet goed hoor. Ben je bang om alleen te zijn? Wat brengt het je om bij iemand te zijn die zo met jou omspringt? Seksueel gezien heb je een normaal verleden hoor.

Hoe dan ook; weg bij deze vent. Je kunt het toch nooit meer goed doen, of je moet plots veranderen in een maagd. Zoek een goede psycholoog en werk aan jezelf voordat dit je weer gebeurt!
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je verantwoording af moeten leggen voor je verleden? Dat is gebeurd en zou niets uit moeten maken voor je/jullie toekomst.
Dat hij je afrekent op eerdere ervaringen is niet respectvol met je omgaan!
Alle reacties Link kopieren
Dus hij heeft nog meer vrouwen het bed gedeeld maar JIJ moet even een lijstje voor hem maken? Laat hem lekker een lijstje maken... Pfff bizar dat hij jou al die vragen stelt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven