Ex man bied geld aan voor volledige omgang kind

16-08-2018 15:47 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_371823 wijzigde dit bericht op 01-09-2018 08:51
0.00% gewijzigd
Die ex is gek.
Je had hem moeten vragen dit even schriftelijk officieel te maken. Dan had je hem kunnen aan laten klagen voor mensenhandel.
Ik zou een miljoen vragen.
Alle reacties Link kopieren
Vraag hem of hij dit aanbod ook op schrift wil doen.

Zo veel mogelijk dossier opbouwen.

Wat zegt je advocaat? Bespreek dit met je advocaat. Maak eventueel een melding bij de politie dat je bang bent dat hij je dochter mee naar zijn thuis land wilt meenemen.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Waar ben je bang voor dan?
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Uit welk land komt hij? In sommige landen is het erg moeilijk je kind terug te halen. Dus ik zou dat niet goed vinden als ze daar bv op vakantie heen willen gaan.
Lastig hoor, hopelijk komt er iets nuttigs uit het raadsonderzoek!
Alle reacties Link kopieren
ik denk dat je blij mag zijn dat er een raadsonderzoek komt, met een beetje mazzel prikken zij hier door heen. Probeer inderdaad zelf zoveel mogelijk dossier op te bouwen.
Alle reacties Link kopieren
Hij is natuurlijk slim om dit telefonisch te doen.

Wist je dat er apps bestaan die je op je telefoon kan zetten en die dan automatisch alle inkomende en uitkomende gesprekken opneemt? Misschien wel een idee om dat nu even op je telefoon te zetten.
Alle reacties Link kopieren
hamerhaai schreef:
16-08-2018 15:54
Vraag hem of hij dit aanbod ook op schrift wil doen.

Zo veel mogelijk dossier opbouwen.

Wat zegt je advocaat? Bespreek dit met je advocaat. Maak eventueel een melding bij de politie dat je bang bent dat hij je dochter mee naar zijn thuis land wilt meenemen.
-
anoniem_371823 wijzigde dit bericht op 01-09-2018 08:52
39.13% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Je zegt dat er al meerdere rechtzaken zijn geweest en dus weet je dat hij geen poot aan de grond krijgt.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
evy31 schreef:
16-08-2018 15:56
Hij wilde mij ergens face to face over spreken, een romantisch etentje. Toen ik vroeg waar het over ging gaf hij aan “ geld”. hij wilde niet vertellen over wat precies....ik gaf aan niet met hem uit eten te willen en dat hij mij kon bellen. Heeft hij gedaan en toen vertelde hij het.

Hij ontkent nu en wil niks op schrift. Bang dat ik het tegen hem zal gebruiken

Mijn advocaat zegt dat we niks kunnen want hij zal ontkennen
Waarom ga jij in op een romantisch etentje?
Alle reacties Link kopieren
SjakS schreef:
16-08-2018 15:55
Uit welk land komt hij? In sommige landen is het erg moeilijk je kind terug te halen. Dus ik zou dat niet goed vinden als ze daar bv op vakantie heen willen gaan.
Lastig hoor, hopelijk komt er iets nuttigs uit het raadsonderzoek!
-
anoniem_371823 wijzigde dit bericht op 01-09-2018 08:52
1.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
TanteBedelia schreef:
16-08-2018 15:57
Waarom ga jij in op een romantisch etentje?
Dat deed ze juist niet.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Had die ex niet meerdere exen met kinderen?
En word jij niet financieel volledig door hem onderhouden?
Of vergis ik me en verwar ik je met iemand anders?
Waar ben je bang voor dan?
Alle reacties Link kopieren
Vanzai schreef:
16-08-2018 15:56
Je zegt dat er al meerdere rechtzaken zijn geweest en dus weet je dat hij geen poot aan de grond krijgt.
Nou hij heeft het wel voor elkaar dat er een raadsonderzoek komt.

En het is algemeen bekend dat zij het niet zo nauw nemen met de waarheid maar gerust ook leugens opnemen in het dossier.
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
16-08-2018 16:06
Nou hij heeft het wel voor elkaar dat er een raadsonderzoek komt.

En het is algemeen bekend dat zij het niet zo nauw nemen met de waarheid maar gerust ook leugens opnemen in het dossier.
Een raadsonderzoek is alleen maar goed. De RvdK neemt beide ouders serieus en prikt door de bullshit heen.

En ja, verklaringen van de ouders worden één op één overgenomen in het dossier. Ik vermoed zomaar dat heel veel liegende en kwaadsprekende ouders zichzelf daarmee ongelofelijk in de vingers gesneden hebben.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Alle gesprekken die je met hem hebt opnemen en alle schriftelijke communicatie bewaren. Dossier opbouwen dus voor het geval je in de toekomst bewijslast nodig hebt waarmee je de intenties/bedoelingen van je ex kan onderbouwen.
TanteBedelia schreef:
16-08-2018 15:57
Waarom ga jij in op een romantisch etentje?
Daar gaat ze niet op in. Ze vraagt waar het over gaat
SombraOnline schreef:
16-08-2018 16:04
Dat deed ze juist niet.
Mijn excuses,.
anoniem_373619 wijzigde dit bericht op 16-08-2018 17:45
22.52% gewijzigd
Telefoongesprekken voortaan maar gaan opnemen inderdaad. Hoe krijgt hij het bij elkaar verzonnen zeg
Alle reacties Link kopieren
ik zou ook maar eens onderzoeken of je zo'n app kunt installeren die gesprekken opneemt
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Féline schreef:
16-08-2018 15:50
Je had hem moeten vragen dit even schriftelijk officieel te maken. Dan had je hem kunnen aan laten klagen voor mensenhandel.

Kan alsnog.
Ik zou sowieso aangifte doen.
I wanna live my life with the volume full!
ik zou niet meer met deze man communiceren en alles via de advocaat laten lopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven