Relatie vinden

16-08-2018 19:04 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb alles uit de kast gehaald. Steeds mijn profiel veranderd op datingsites. Steeds ander positief profiel verhaaltje. Andere profielfoto's. Noem maar op. Doe allerlei leuke dingen. Heb mijn eigen leven. Goed op orde. Maar geen 1 man ziet mij staan op die datingsites. Ja voor sauna en sex. Daar bedank ik voor. Ben beetje hopeloos.
Ben niet te lelijk, maar ook geen miss Holland. Jeetje wat is dit moeilijk.
Ik wil niet mijn leven lang alleen blijven.

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Je hebt één ding nog niet geprobeerd; stoppen met wanhopig zoeken.
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Sauna is erg leuk hoor, en heeft niks met seks te maken.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
En als seks bezwaarlijk is is de vijver wel erg klein
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud ben je? Plaats je profieltekst eens hier.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
16-08-2018 19:12
En als seks bezwaarlijk is is de vijver wel erg klein
Wie zegt dat ? TO bedoelt wellicht mannen die alleen willen neuken en geen verplichtingen. Maar ik denk eerder dat TO sex in een relatie wel wil, maar dan exclusief, maar dat is een aanname.
Alle reacties Link kopieren
creativeguy schreef:
16-08-2018 19:17
Wie zegt dat ? TO bedoelt wellicht mannen die alleen willen neuken en geen verplichtingen. Maar ik denk eerder dat TO sex in een relatie wel wil, maar dan exclusief, maar dat is een aanname.
Ik zeg dat als seks bezwaarlijk is de vijver klein is. En dat klopt gewoon
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Verschillende keren uitnodigingen gekregen om met 1e date naar de sauna te gaan. Dat is toch niet normaal. Niks mis met de sauna inderdaad. Maar niet zo. Als ik niet zoek, gebeurt er ook niks. Maakt niet uit. Ik heb mijn leven goed op orde. Doe allerlei leuke dingen. Vrienden genoeg en familie. Maar die zitten ook niet iedere avond hier. Ik wil gewoon niet meer alleen zijn. Wil graag een lief maatje. Snap er niks van
JollyRider schreef:
16-08-2018 19:12
En als seks bezwaarlijk is is de vijver wel erg klein
Wat een onzin, je kan prima daten zonder seks
caithlin schreef:
16-08-2018 19:29
Verschillende keren uitnodigingen gekregen om met 1e date naar de sauna te gaan. Dat is toch niet normaal. Niks mis met de sauna inderdaad. Maar niet zo. Als ik niet zoek, gebeurt er ook niks. Maakt niet uit. Ik heb mijn leven goed op orde. Doe allerlei leuke dingen. Vrienden genoeg en familie. Maar die zitten ook niet iedere avond hier. Ik wil gewoon niet meer alleen zijn. Wil graag een lief maatje. Snap er niks van
Op wat voor een datingsites zit je?
Vraag me af wat je in je profiel zegt over jezelf. Daar kan ook nog wel eens het probleem liggen
Alle reacties Link kopieren
Relatieplanet en 50plusmatch.
Alle reacties Link kopieren
Vriendinnen mijn profiel laten lezen. Is niks mee. Zeggen ze. Ook een broer zegt dat. Contact gehad met de redactie van relatieplanet. Gewoon een goed profiel zegt de redactie.
anoniem_325799 wijzigde dit bericht op 16-08-2018 19:35
36.43% gewijzigd
Relatieplanet ken ik wel en is toch wel gewoon een normale datingsite

50plusmatch ken ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Oifa schreef:
16-08-2018 19:29
Wat een onzin, je kan prima daten zonder seks
Niet iedereen ziet daten uitsluitend als tijdverdrijf. Sterker nog; ik denk dat minstens 90% afhaakt wanneer je van tevoren aangeeft daten als tijdverdrijf te zien.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
caithlin schreef:
16-08-2018 19:33
Vriendinnen mijn profiel laten lezen. Is niks mee. Zeggen. Ook een broer zegt dat.
Toch moet er iets zijn waardoor mannen denken dat je in bent voor seks op een eerste date.

Sta je soms sexy op de foto's?
Vanzai schreef:
16-08-2018 19:33
Niet iedereen ziet daten uitsluitend als tijdverdrijf. Sterker nog; ik denk dat minstens 90% afhaakt wanneer je van tevoren aangeeft daten als tijdverdrijf te zien.
Wat een onzin, ik heb in het verleden genoeg dates gehad zonder seks. En ze haakte niet af
Alle reacties Link kopieren
Sexy. Totaal niet. Gewoon normaal. Ik heb pas erbij gezegd: Geen avontuurtjes en sexuele dates. Ga voor serieus.
anoniem_325799 wijzigde dit bericht op 16-08-2018 19:39
53.42% gewijzigd
O en een date zonder seks wil nog niet zeggen dat het niet meer kan zijn dan tijdverdrijf. Verwachten dat je seks hebt de eerste date vind ik stom
caithlin schreef:
16-08-2018 19:36
Sexy. Totaal niet. Gewoon normaal.
Het moet toch ergens aan liggen, ik heb er namelijk nooit last van gehad.
Alle reacties Link kopieren
Oifa schreef:
16-08-2018 19:35
Toch moet er iets zijn waardoor mannen denken dat je in bent voor seks op een eerste date.
Sta je soms sexy op de foto's?
Een vriendin van ons had dat wel (o.a. te laag zittend truitje) en kreeg dus veel aanvragen van mannen die meteen sex wilden. Maar misschien doe je dat helemaal niet.
Oifa schreef:
16-08-2018 19:36
Wat een onzin, ik heb in het verleden genoeg dates gehad zonder seks. En ze haakte niet af
Het gaat er op wat je uitstraalt, dat is heel belangrijk. Zelfverzekerd overkomen, zeker niet wanhopig.
Alle reacties Link kopieren
Waarom alleen positieve verhaaltjes? Wees gewoon eerlijk. Voor 's morgen 9 uur kan je van mij geen diepgaande gesprekken verwachten, eerst een bak koffie. Of ik heb een zwak voor rode pantoffels.

Ga eens omdenken, bekijk het eens van de kant van de ander.

Iedereen wil de wandeling over het strand en afsluitend met een glas rode wijn bij een open haard vuurtje. We zijn allemaal sportief en avontuurlijk, en houden van reizen. Laat iets meer zien van jezelf. En zet er ook bij wat jij zoekt. Zodat potentiële mannen zichzelf ook kunnen zien als jouw potentiële partner. En wees niet te desperate.

Ooit gezien bij een Amerikaanse film over bankencrisis, waargebeurd verhaal. Die man had een profiel aangemaakt in de trend van; nerd met 1 been, niet sportief en licht autistisch zoekt vrouw. Dat leverde hem 1 reactie; jij bent de man die ik zoek, want je bent tenminste eerlijk. En ze zijn nog steeds erg gelukkig getrouwd.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Oifa schreef:
16-08-2018 19:36
Wat een onzin, ik heb in het verleden genoeg dates gehad zonder seks. En ze haakte niet af
Even om misverstanden te voorkomen; je had dus van tevoren al aangeven dat je no matter what geen seks met hem ging hebben, nu niet en nooit niet?
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Gewoon leuke vakantie foto's. Niks onzeker.
Alle reacties Link kopieren
Oifa schreef:
16-08-2018 19:35
Toch moet er iets zijn waardoor mannen denken dat je in bent voor seks op een eerste date.

Sta je soms sexy op de foto's?
Ervaring leert dat minstens de helft van de vrouwen niet vies is van seks op de eerste date. Het zijn net mensen, vrouwen.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven