Uitmaken of toch een kans geven

18-08-2018 22:47 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds iets meer dan een half jaar heb ik een nieuwe vriend. Hij gaf aan verliefd te zijn op mij en ik vertelde hem dat het wederzijds was. Inmiddels hebben wij elkaars familie/vrienden ontmoet is onze relatie officieel. Alleen naarmate we verder gaan beginnen er twijfels te ontstaan bij mij. Ik heb soms het gevoel dat hij toch niet gelukkig is met mij. We zien elkaar niet zo heel vaak en als ik hem vertel dat ik hem mis zegt ie niks terug. Hij geeft om mij, zegt hij... maar het is geen houden van. Ben bang dat hij ook nooit zal gaan houden van mij. Ik krijgt nooit een compliment van hem en als hij praat over ons merk ik veel twijfels. Hij durft niet te ver vooruit te plannen. Laatst had hij het over de mensen die dicht bij hem staan en ik werd niet genoemd. In het weekend heeft hij ook nauwelijks tijd voor mij. Als we samen zijn merk ik dat hij vaak naar andere vrouwen kijkt. Ik ga kapot van mijn eigen gevoelens en weet niet wat ik moet doen. Moet ik het de tijd gunnen of is deze relatie zonde van mijn tijd? Ik heb het een paar keer aangekaart maar volgens hem is er niks aan de hand.
Alle reacties Link kopieren
Vind je het nog wel leuk met hem?
Ikzelf zou zo'n ongeïnteresseerde aardappel geen bal aan vinden.
Mijn mening is gestippeld.
Samen op vakantie of op weekend gaan?
Kijken hoe het daar loopt?
Alle reacties Link kopieren
Next.
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
Tornacense schreef:
19-08-2018 00:58
Samen op vakantie of op weekend gaan?
Kijken hoe het daar loopt?
Dan loopt hij daar naar andere vrouwen te kijken :!:
Mijn mening is gestippeld.
Alle reacties Link kopieren
Altijd luisteren naar je onderbuik gevoel...
Mannen zijn ook vaak met een vrouw om maar een vriendin te hebben he? Ze kunnen sneller slecht tegen alleen zijn dan vrouwen..
Welke relatie?
Zo te horen is er eigenlijk niet zoveel tussen jullie om het een ‘relatie’ te noemen.
Je wordt er niet gelukkig van, dus waarom zou je met hem om blijven gaan?
Een relatie moet iets toevoegen. Bij jou is dat niet het geval. Het neemt je geluk zelfs weg. Dat zegt genoeg.
Ik zou er een punt achter zetten.
Dit lijkt me erg vervelend.

Neem afstand.
Je kan t ook gewoon uitmaken he, als jij het niet leuk vindt
Ik zou er mee stoppen.
Het is geen houden van zegt hij. Dan is het toch klaar.
Na nog een half jaar gaat hij niet ineens nog helemaal hoteldebotel worden. Dus dit is het dan. Is het genoeg? Dan blijven. Wil je meer? Ga je bij hem niet krijgen. Mensen veranderen niet.
Alle reacties Link kopieren
En wat is er precies wel leuk aan hem?
sneeuwwitje80 schreef:
03-10-2018 17:23
Het is geen houden van zegt hij. Dan is het toch klaar.
Hoezo reageer je op een topic van augustus?

Ben nu dan wel benieuwd of je nog samen bent TO?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven