Wat willen mannen dan?

13-09-2018 17:54 487 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom worden sommige vrouwen meermaals ten huwelijk gevraagd en anderen nooit? Hoe komt het dat sommige mannen onder de plak gaan zitten bij een vrouw die nergens speciaal in is? Waarom zijn veel knappe, universitair geschoolde vrouwen ongetrouwd en willen mannen zich niet binden? Wat doen zij in de ogen van mannen verkeerd?

Eerlijk, ik heb geen zin meer in daten omdat het toch nooit echt ergens toe leidt bij mij. En ik heb teveel issues. Maar hoe kan het dat doodnormale vrouwen meemaken dat twee mannen voor de vechten, en mensen als Beyoncé worden bedrogen?
Alle reacties Link kopieren
Geen idee...

Teveel issues schrijf je, daar maar mee beginnen?
Nou ja.. dat dus..
Alle reacties Link kopieren
Veel te veel vragen, ik ben totaal in de war!
Alle reacties Link kopieren
Tsja sommige mensen zijn nu eenmaal leuker dan mensen met veel issues.
Alle reacties Link kopieren
Al mijn (ex)partners wilden nooit trouwen en geen kinderen, terwijl ik dat wel zou willen. Een vriendin van mij wil absoluut niet trouwen en geen kinderen, maar vindt steeds partners die dat wél willen... zeg het maar.
Wie wat wil die moet wat.
Tja ik weet niet wat mannen willen, gewoon huisje boompje beestje? Doe maar gewoon dat is meer dan genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Mijn issues komen juist door de vele slechte relaties die ik had. Maar ook zat vrouwen zonder issues hebben die.
Alle reacties Link kopieren
RaveMeisje schreef:
13-09-2018 18:00
Al mijn (ex)partners wilden nooit trouwen en geen kinderen, terwijl ik dat wel zou willen. Een vriendin van mij wil absoluut niet trouwen en geen kinderen, maar vindt steeds partners die dat wél willen... zeg het maar.
Ja, hoe dan? Stellen wij te hoge eisen? Gaat zij meer voor middelmatige types?
Alle reacties Link kopieren
Mannen vallen in ieder geval niet op vrouwen die het te hoog in hun bol hebben. Die mannen het gevoel geven dat ze God op hun blote knieën moeten danken dat de vrouw ze als vriendin wil.

Ook mannen willen zich geliefd en gewaardeerd voelen.

Ook hebben vrouwen die zich zelf een goede catch vinden vaak onmogelijke eisen lijstjes en knappen ze al af op iets storms als witte sokken.
Alle reacties Link kopieren
Je kan gewoon niet alle mannen ( en vrouwen) over een kam scheren. De een wil huisje boompje beestje en de ander wil vrije seks en alles er tussen in en sommige mensen zijn nou eenmaal nooit tevreden. Kortom er valt niks zinnigs over te zeggen. Maar een zeurderig zeikwijf gaat niemand met zijn volle verstand voor.
Koffiekopjes schreef:
13-09-2018 18:07
Ja, hoe dan? Stellen wij te hoge eisen? Gaat zij meer voor middelmatige types?
Middelmatige types? Leg eens uit
Alle reacties Link kopieren
Sommige vrouwen doen te veel moeite om niet aantrekkelijk te zijn, ligt niet aan mannen.
Het mooiste wat we kunnen ervaren, is het mysterie. Het is de bron van alle ware kunst en wetenschap. Einstein ♡
Alle reacties Link kopieren
Witte sokken kunnen mij gestolen worden. Ik kijk meer naar milieu, opleidingsniveau etc.
Mijn probleem is juist dat ik teveel geef in een relatie en me aanpas. Mannen worden daar verwaand door.
Alle reacties Link kopieren
Heb je issues door slechte relaties, of slechte relaties door je issues?
Nou ja.. dat dus..
Alle reacties Link kopieren
Sommige vrouwen zullen het nooit snappen omdat ze de werkelijkheid niet snappen.
Het mooiste wat we kunnen ervaren, is het mysterie. Het is de bron van alle ware kunst en wetenschap. Einstein ♡
Alle reacties Link kopieren
gyda schreef:
13-09-2018 18:10
Sommige vrouwen doen te veel moeite om niet aantrekkelijk te zijn, ligt niet aan mannen.
Ok, niemamnd wil Ma Flodder, maar ik ben hartstikke verzorgd.
Alle reacties Link kopieren
bloosje schreef:
13-09-2018 18:11
Heb je issues door slechte relaties, of slechte relaties door je issues?
Vicieuze cirkel.
Alle reacties Link kopieren
En sommige mannen zijn gewoon eikels.
Het mooiste wat we kunnen ervaren, is het mysterie. Het is de bron van alle ware kunst en wetenschap. Einstein ♡
Alle reacties Link kopieren
Koffiekopjes schreef:
13-09-2018 18:13
Ok, niemamnd wil Ma Flodder, maar ik ben hartstikke verzorgd.
Dan ligt het niet aan je uiterlijk. Heb je wel een binnenkant?
anoniem_327397 wijzigde dit bericht op 13-09-2018 18:15
7.12% gewijzigd
Het mooiste wat we kunnen ervaren, is het mysterie. Het is de bron van alle ware kunst en wetenschap. Einstein ♡
Alle reacties Link kopieren
gyda schreef:
13-09-2018 18:13
En sommige mannen zijn gewoon eikels.
Sommige vrouwen ook.
Koffiekopjes schreef:
13-09-2018 18:10
Witte sokken kunnen mij gestolen worden. Ik kijk meer naar milieu, opleidingsniveau etc.
Mijn probleem is juist dat ik teveel geef in een relatie en me aanpas. Mannen worden daar verwaand door.
:daisy: in huis.daar knappen mannen op af
Alle reacties Link kopieren
Mannen zijn misschien wel bang voor hoog opgeleide vrouwen. Ze verdienen meer, en dat vinden de meeste mannen anno 2018 nog steeds niet leuk.
Als je zelf een 6 bent, ga dan niet voor een man hoger dan een 6.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
13-09-2018 18:14
Sommige vrouwen ook.
;-D
Het mooiste wat we kunnen ervaren, is het mysterie. Het is de bron van alle ware kunst en wetenschap. Einstein ♡
Alle reacties Link kopieren
Koffiekopjes schreef:
13-09-2018 18:13
Vicieuze cirkel.
Doe es gek, stap daar eens uit dan... en kom van je hoge paard af. Je komt helemaal niet sympathiek over, mannen versus vrouw.. niet iedereen is gelijkend aan jou en je shitty ervaringen.
Nou ja.. dat dus..
Alle reacties Link kopieren
Iedereen wil liefde, aandacht, en erkenning.
Daar kun je een heleboel gedrag mee verklaren.

Wil je een meer specifieke verklaring, dan moet je geen vraag stellen die gaat over alle mannen of alle vrouwen tegelijk. En geen simpel antwoord verwachten dat alles in één keer oplost. Mensen zijn daar te complex en verschillend voor.
What a nuanced anxiety

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven