Ex heeft meerdere malen seks gehad in “uit periode”

17-09-2018 03:49 171 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste iedereen !

Ik zit er door heen.. ik had 5 jaar geleden een mooi en leuk meisje leren kennen waar ik erg snel verliefd op werd (ben geen player maar ook geen “snel verliefd persoon” zegmaar. Ik leerde haar dus kennen en we kwamen vaak samen en hadden na n maand of 2 pas seks. Ik geloofde haar op haar woord dat ze altijd t alleen met haar ex gedaan heeft en daarna 5 jaar lang alleen met mij was tot nu de illusie. Echter was het in die 5 jaar meerdere malen n paar maanden uit waarvan 3x 6 maanden minimaal. Ik ben er nu achter gekomen dat ze toen ze mij leerde kennen een week daarvoor seks had met een jonge die ze pas n week kende.. even grof; geneukt in t zwembad binnen een week.. normaal geen type voor mij om een serieuse relatie aan te gaan al wil ik niemand judgen maar hier wist ik dus niets van af. Dat is pas het begin want ik weet dus ook allemaal met haar bevestiging na jaren liegen dat ze ook met oudere donkere man van 40 zij 22 een seks relatie onderhield toen het uit was. Mensen zeg mij please of ik geen hart heb dat ik het niet meer kan met haar. Ik wou het zo graag en zij nu ook maar het kan niet meer! Ook kwam ik er achter dat die afspraakjes niet t enige was ze had halve relaties met andere gaste ook. Het kwam trouwens elke keer weer goed nadat zij het uitmaakte omdat ik moeite deed maar het liep stuk omdat ik altijd het gevoel had dat er wat gebeurd was en ze me dat verweet dat ik dat dacht en zei en maakte ze t weer uit omdat t begrijpelijk voor haar ook niet leuk was t steeds an te horen. En ze wist dat als ik het wist ik er echt klaar mee zou zijn.

Lang verhaal kort. Ze claimt dus nu echt klaar te zijn met alles en dingen te hebben ingezien terwijl t in december januari tot maard goed kwam en t was toen vanaf maart weer door haar beindigd. Weer die ouwe vent op gebeld en zich uit elkaar laten trekken in een hotel.

Ik wil jullie ongezoute mening !!!

WAT MOET IK HIERMEE AAN?!

alvast oprecht hartelijk dank voor de moeite dit te lezen en te reageren !!

Groetjes

Alejandro300

Doorgaan en geloven dat t nooit meer gebeurd?

Totaal aantal stemmen: 106

Ja (10%)
Nee (90%)
Ten eerste: het feit dat het in 5 jaar al meerderen malen zo lang uit is geweest zegt natuurlijk al dat het een relatie van niks is.

Ten tweede: uit is uit, dan kun je doen wat je wil.

Ten derde: jij walgt van haar en vertrouwt haar niet.

Lijkt me vrij duidelijk toch? Klinkt allemaal erg vermoeiend.
Alle reacties Link kopieren
Waarom een knipperlicht relatie hebben terwijl je ook gewoon kan kijken of je iemand tegenkomt die wel aan je verwachtingen kan voldoen.
Het klinkt heel vermoeiend. Ik zou ermee stoppen en et niet nog 5 knippelicht jaren tegenaan gooien.

Wat zij doet als het uit is en met wie heb je niks over te zeggen en je zou het niet eens moeten willen weten. Ik heb ook een tijdje een relatie gehad met een oudere man. Voel je niks van hoor ;)
Ik zou je willen adviseren beter op te letten bij Nederlands en niet allerlei Engelse woorden te gebruiken.
Ze heeft seks als het uit is. Ik zie het probleem niet.
Hoe zie je dit de komende jaren voor je?
Alle reacties Link kopieren
WE WERE ON A BREAK!!! Galmt door mijn hoofd
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Alle reacties Link kopieren
Dus ze was niet de maagd met ervaring die je zocht?

Om je vraag te beantwoorden: nee, niet doorgaan. Het is al 6 maanden uit en zij is duidelijk doorgegaan met haar leven. Nu jij nog..
Wat je hiermee aan moet? Niks. Loslaten en inzien dat deze relatie niet werkte.
Een doorstart maken als het een keer is uitgegaan, dat kan nog, maar een knipperlichtrelatie gaat nergens over.

Als een relatie uit is, mag zij, en jij ook, seks hebben met wie zij of jij wil. Daar hoeft niemand verantwoording over af te leggen.

Geen idee wat 'donkere' man toevoegt in dit verhaal. De andere flings van haar waren rood of hoogblond?
Alle reacties Link kopieren
Sue-Heck schreef:
17-09-2018 07:26
WE WERE ON A BREAK!!! Galmt door mijn hoofd
:HA:
anoniem_374045 wijzigde dit bericht op 17-09-2018 07:55
Reden: Typfout
1.63% gewijzigd
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Alle reacties Link kopieren
Ga door met je leven.

Uit is uit, en niet half aan.
Alle reacties Link kopieren
Sue-Heck schreef:
17-09-2018 07:26
WE WERE ON A BREAK!!! Galmt door mijn hoofd
En ik zie Ross weer gelijk helemaal me :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Haasjehop schreef:
17-09-2018 07:23
Ten eerste: het feit dat het in 5 jaar al meerderen malen zo lang uit is geweest zegt natuurlijk al dat het een relatie van niks is.

Ten tweede: uit is uit, dan kun je doen wat je wil.

Ten derde: jij walgt van haar en vertrouwt haar niet.

Lijkt me vrij duidelijk toch? Klinkt allemaal erg vermoeiend.
Dit ja. Zij mocht doen wat ze wilde, al was liegen erover zeker niet netjes. Jij mag het vies vinden en daardoor anders naar haar kijken. Dat is allebei jullie goed recht en niks mis mee.
(Behalve als je het baseert op de huidskleur van de persoon met wie ze sex had, dan vind ik je nogal naar eerlijk gezegd..)

Of ze het weer gaat doen.. who knows. Liegen had ze eerder iig geen moeite mee en garanties heb je sowieso nooit.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Alle reacties Link kopieren
Jij walgt van haar en zij wil je niet terug. Wat is dan precies het probleem?
Don't get high on your own supply.
Alle reacties Link kopieren
uhm en nu ?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Is het op dit moment uit of aan?
Ach, het maakt ook helemaal niet uit. Dit wordt niks natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ze zal zin gehad hebben denk ik en ze was op dat moment niet bezet. Tegenwoordig mogen ook vrouwen naar bed gaan met wie ze willen als ze niet in een vaste relatie zitten.

Ik zou als volgende relatie niet iemand meer nemen die een grote seksuele trek heeft die er ook nog is als je uit beeld bent.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Je moet dat meiske ook niet de hele tijd voor meerdere maanden dumpen. Wanneer zij geen relatie met je heeft dan is zij vrij om te doen wat zij wil. Zij is niet jouw bezit. Het is geen bank of stoel uit de winkel.

Eerlijk gezegd zou ik als ik jou was haar niet terug nemen. Want je oordeelt wel degelijk over haar. Gun haar een leuke man die het niet elke keer voor maanden uitmaakt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Als jij praat in termen zoals “zich uit elkaar laten trekken” etc voel ik daar aardig wat wrok.
Tussen jullie wordt het niks veel te vaak uit geweest ook.
Laten gaan en verder met je leven , zoek iemand met onbesproken gedrag dat wil je kennelijk.
Alle reacties Link kopieren
Sue-Heck schreef:
17-09-2018 07:26
WE WERE ON A BREAK!!! Galmt door mijn hoofd
+1!

TO: vrouwen hebben ook seks. Deal with it. Dat gezeik dat vrouwen maar netjes moeten blijven en met slechts een beperkt aantal mannen mogen neuken is natuurlijk totale onzin. Het was uit, zij hoeft jou op geen enkele manier verantwoording af te leggen met wie en hoe ze seks heeft gehad in die periode.
Sue-Heck schreef:
17-09-2018 07:26
WE WERE ON A BREAK!!! Galmt door mijn hoofd
Hier ook :proud:
Alle reacties Link kopieren
Mijn advies, op basis van de informatie die ik kon halen uit de onleesbare OP.

Laat het uit en zoek een maagd.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Memsen het word verkeerd begrepen.

- Het is zo dat zij de gene is die het elke keer uit maakte !!!

- Zij wilt me nu voor de zoveelste keer terut!!!

- En nee ben geen racist omdat ik zei donkere man (ben zelf latijns amerikaans)
Alle reacties Link kopieren
Dat iedereen je verkeerd begrijpt, zou misschien kunnen liggen aan hoe ontzettend warrig je verhaal is opgeschreven. En niet aan alle mensen die je verkeerd begrijpen.

Maar wat verwacht je dat er gebeurd als je haar terug neemt? Dat het nu wel voor eeuwig goed blijft gaan?

Nogmaals laat het uit en als je moeite hebt met vrouwen die genieten van hun seksualiteit en ook seks hebben gehad met anderen dan jij, zoek een maagd.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Je hebt toch nog wel beschikking tot eigen gedachtes en keuzes ?

Dat zij je steeds terug wilt en vervolgens weer dumpt doe jij jezelf ook steeds weer aan,

Je hoeft niet steeds terug te gaan

Je kan er over duidelijk niet mee leven dat wanneer ze vrijgezel is ze seks wilt met anderen
Dat veranderd niet zomaar als je het weer probeert
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Alejandro300 schreef:
17-09-2018 03:49
Beste iedereen !

[...]
Het kwam trouwens elke keer weer goed nadat zij het uitmaakte omdat ik moeite deed maar het liep stuk omdat ik altijd het gevoel had dat er wat gebeurd was en ze me dat verweet dat ik dat dacht en zei en maakte ze t weer uit omdat t begrijpelijk voor haar ook niet leuk was t steeds an te horen. En ze wist dat als ik het wist ik er echt klaar mee zou zijn.

Nou, klaar dan toch? Wat doe jij nu moeilijk dan? Ik zou doodmoe ook worden van jou. Dat gezeur over wat ze doet als jullie uit elkaar zijn. Man man man.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven