Slechte verhalen over date

22-09-2018 15:55 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Ik zit ergens mee en ben benieuwd wat jullie hierover denken.
Ik heb een man ontmoet die ik erg leuk vind. Ik heb hem een paar maal tijdens het uitgaan gezien, met hem gepraat en na de laatstd keer dat ik hem tegenkwam begonnen we elkaar te appen. Het klikt ontzettend en we gaan na zijn vakantie afspreken.
Allemaal leuk, maar nu hoorde ik mijn collega’s gister over hem praten (klein wereldje... ze hebben ooit met hem gewerkt of kennen hem), en hun meningen waren nogal negatief: een flirt, niet serieus, alleen met zichzelf bezig...
Het is goede info maar zo komt hij op mij totaal niet over. Wat moet ik hier nou mee?? Mijn gevoel zegt dat ik mijn eigen mening over hem moet ontdekken, maar is het slim om met zo’n man te daten???
Alle reacties Link kopieren
Als hij een flirt is en jij merkt dat niet, dan is hij dus een goede flirt.
Maar gewoon lekker gaan daten. Als hij niet leuk is merk je dat vanzelf.
Alle reacties Link kopieren
Diezelfde opmerkingen kreeg ik in het uitgaansleven ook te horen, nota bene van zíjn vrienden. Hij is een flirt, niet serieus, aan iedere vinger tien vrouwen hangen en daarachter staat ook nog een wachtrij, pas maar op, weet waar je aan begint, etcetera undsoweiter.

Hij heeft zelf nooit geprobeerd die vrienden de mond te snoeren of wat ze zeiden te ontkennen. Het enige wat hij er ooit over gezegd heeft is dat hij het inderdaad leuk vindt om te flirten. Heb ik in de date-periode voor kennisgeving aangenomen en besloten gewoon te genieten en te zien waar het schip strandt.

Anderhalf jaar later drijft het schip nog steeds, en hij bleek wel serieus maar inderdaad ook een flirt. Ik heb met dat flirten geen enkele moeite, hij doet het namelijk niet achter mijn rug om en sluit me ook niet buiten.
Hij heeft z'n looks nogal mee en de helft van de tijd begint hij die flirt niet eens zelf maar wordt er opzichtig met hèm geflirt.
Linksom of rechtsom: ik kan er niet mee zitten. Flirt maar een eind weg, hij gaat lekker toch met mij mee naar huis ;-)
Dulcissime, totam tibi sibdo me...
Alle reacties Link kopieren
Zelf je mening vormen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook zeker zelf een mening vormen, het verhaal van sweet _concubine is hier namelijk een goed voorbeeld van hoe het kan lopen! Ik zou misschien ergens in je achterhoofd die verhalen houden, maar iemand kan ook zijn wilde/flirterige haren verliezen!
Alle reacties Link kopieren
Over mij is ook veel geroddeld, in diezelfde trant. Allemaal zo onwaar! Ja ik had zo'n jaar of 15 geleden veel korte relaties maar wel altijd met serieuze intentie, alleen mislukten die vaak. Als je dan in 1 jaar 3 relaties van 2 maanden hebt, en mensen zien je dus 3x met een ander, dan ben je kennelijk meteen een rokkenjager, hartenbreker, player, 'gevaarlijk'. Echt zo niet waar! Ja ik stortte me vaak te snel ergens in, jeugdige naïviteit, maar alleen als ik zelf single was en altijd met de volle overtuiging dat dit mijn droomvrouw was. Echt niet zo van "die ga ik eens even pakken en dan dumpen." Trouwens werd ik zelf net zo goed wel eens gedumpt.

Het zal voor een deel ook hun jaloezie ofzo zijn, die ze zo aan het roddelen zet.

Ik baal ervan dat er dan vrouwen zijn die daardoor niet meer op me af durfden komen, of die eerst wel open stonden voor een babbeltje maar dan opeens om onduidelijke reden krampachtig uit mijn buurt bleven nádat ik ze had zien praten met zo'n roddelwijf.
En ik heb juist wel respect voor de mensen die wel gewoon zelf mij wilden leren kennen en hun eigen oordeel vellen.

Oh ja en hoe ik dat weet van al die roddels is dus door die laatste categorie. De vrouwen die mij wel een kans gaven en die zeiden dat ze zoveel slechte verhalen over mij hadden gehoord en dat die helemaal niet bleken te kloppen nu ze me kenden.
En er is ook één roddelwijf dat gewoon de pik op mij heeft, al 15 jaar lang (!!!) omdat haar ex het had uitgemaakt omdat ze verliefd was geworden op mij. En dat terwijl zij een open relatie hadden. En ik juist na wat geflirt het al heel snel had afgekapt omdat ik geen zin had in gezeik met twee vrouwen die zogenaamd een open relatie hebben maar waar heel veel jaloezie speelt.
Nu zie ik die vrouw nog steeds letterlijk met haar vinger naar mij wijzen en tegen andere mensen over mij roddelen. 15 jaar na dato!!

Er zijn zoveel mensen die zelf geen interessant leven hebben of een keer gekwetst zijn of die jaloers zijn, en dan maar nare dingen over anderen gaan rondbazuinen, vaak gebaseerd op bijna niks / zelfverzonnen oorzaken>gevolgen. Wie weet is die roddelende collega wel ooit door die man afgewezen en is dit haar manier om hem terug te pakken.

Je kan het in je achterhoofd houden of zelfs eens aan hem vragen wat er waar van is, kijken hoe hij reageert. Volgens mij vertelt jouw intuïtie je dan heus wel of hij liegt of niet, en hoe hij is. Vooral zelf oordelen dus.
patsy--stone wijzigde dit bericht op 22-09-2018 17:38
9.02% gewijzigd
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Vivavivi schreef:
22-09-2018 16:24
Zelf je mening vormen.

Dit ja. Misschien past hij juist wel heel goed bij jou.
Alle reacties Link kopieren
Niet blindelings op het oordeel van andere mensen afgaan.
Mensen praten immers graag negatief over anderen.
Vorm zelf je mening en hou de gekregen informatie in je achterhoofd.
Helaas zijn mensen een kei in roddelen:Z

Alert zijn, maar wel zelf ondervinden.
Alle reacties Link kopieren
Thanks voor de antwoorden! Precies dat denk ik ook! Zij kennen hem van een aantal jaar geleden, en mensen leren en groeien! Ik ga gewoon eens zelf uitvinden hoe het zit :)!
Alle reacties Link kopieren
Er zijn zat mensen die slecht over anderen lullen waarom? Omdat ze zelf geen haar beter zijn en zelf vaak al over de streep zijn gegaan.
Trek je er niks van aan iedereen weet hoe ze in elkaar steken.
Alle reacties Link kopieren
Ja mensen leren en groeien, maar bovendien: goeie kans dat het gewoon onwaar is wat die collega's überhaupt zeggen.

Misschien was hij gewoon een collega die met iedereen vriendelijk praat maar dat zij dat onterecht opvatten als geflirt. Misschien is hij gewoon lekker eigengereid en ging hij wel eens ergens anders pauze houden, en noemen zij dat "alleen maar met zichzelf bezig zijn" omdat zij dat zelf stiekem wel zouden willen maar niet durven. Misschien relativeerde hij het werk omdat anderen te veel drama maakten van kleine dingen. En dan noemen zij dat "niet serieus". Dat kan allemaal hè.

Je wilt echt niet weten wat voor EIGEN angsten, onzekerheden en jaloezie mensen allemaal projecteren op anderen, en hoe ze daardoor die andere mensen negatief zien, en dan is dat opeens hun waarheid.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Veel praten en zelf al heel wat acties op hun naam hebben staan. Laat ze zichzelf maar voor de gek houden.
Alle reacties Link kopieren
Zo heb ik ook al heel wat over me heen gekregen door een persoon die met de benen wijd ligt voor veel oudere mannen. Ik lach erom ik snap best dat je een streepje voor wil hebben.
Alle reacties Link kopieren
Oja het zijn zeker ook geen engeltjes die het zeggen, dus jullie hebben allemaal helemaal gelijk!
Ik zou gewoon mijn eigen mening vormen.
Alle reacties Link kopieren
Ga op je eigen gevoel af en ontdek zelf hoe je deze man ervaart!
Het klikt ontzettend! Dat is een hartstikke goed iets
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wel eens gewaarschuwd door vrienden van mijn ex. Heb toen (heel dom) niet geluisterd.


Maar vind vrienden toch weer iets anders dan collega's.
...
Alle reacties Link kopieren
Quaintrelle schreef:
23-09-2018 03:04
Ik ben wel eens gewaarschuwd door vrienden van mijn ex. Heb toen (heel dom) niet geluisterd.


Maar vind vrienden toch weer iets anders dan collega's.
Ja, vrienden hebben het beste met jou voor.
Die collega's waren gewoon aan het roddelen denk ik. (ik weet ook niet of die collega's wisten dat TO een date met die man had gehad.)
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Haha nee dat wisten ze zeker niet. Ik kwam toevallig binnen en het ging over hem. Dus het was inderdaad gewoon roddelen, en niet mij waarschuwen ofzo!
Alle reacties Link kopieren
Negeer je collega’s.

Vorm je eigen mening

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven