Eerste ultrakorte tinderrelatie

22-09-2018 19:47 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
SPOILERALERT LANGE POST!!!!!

eerst wat achtergrondinformatie:ik ben een 37 jarige,sportieve,niet on-aantrekkelijke (dat hoor ik toch steeds haha) man in een rolwagen.Verlamd aan de benen.
Mijn omgeving zei me steeds dat ik mijn kans op tinder moest wagen...ik was al even single..
Ik had over een maand tijd wel wat matches maar het bleef bij praat,1 keer een koffie-date maar dat klikte totaal niet..
Tot ik plots een match had met een een r35 jarige knappe dame..een mama..
Ik ben ermee beginnen praten en vrij vlug zei ze dat ze niet zo van lange chats houd en liever es wil afspreken...
Ze woonde een eindje van me maar moest voor haar werk regelmatig in de buurt zijn,dus spraken we VRIJDAG af voor de lunch..
Ik geef eerlijk toe dat ik totáál geen verwachtingen had..
We hebben zo’n 1,5u gepraat over the usual dingen op een eerste afspraak;werk,intresses,haar kindje,hobby’s,enz...
Daarna nog wat gewandeld,toen we bijna bij haar wagen waren vroeg ze al om in het weekend terug af te spreken,ze zou met haar kindje tot bij mij komen..
Ze gaf me eerst een kus op de kaak maar vroeg me dan toch nog een kus..op de mond..en nog één..
Wat toen volgde was een beetje sureeel...
Die VRIJDAGAVOND en ZATERDAG constant berichten,fotos,bellen..
-hoe ze al zingen naar huis is gereden
-hoe ik in haar hoofd zat
-ze voelde zich weer een klein meisje
-ze mistte me
-hoe ze vlinders had,hie lang dit geleden was...
-bellen en haar collega doorgeven die dan verteld hoe hij meteen zag dat ze zweefd..’

Bon..ik ben al ff alleen,alhoewel ik dit soort dingen horen wel leuk vond zei iets in me dat dit niet normaal was en ik me er niet mocht inlaten meeslepen...

Ondertussen vroeg ze me of ik niet naar haar kon komen ipv zij naar mij ZONDAG...
Heb ik dus gedaan..
We zijn daar naar een tuinfeestje vn haar vrienden gegaan,erna nog iets gaan eten (steeds met haar kindje,met wie het super klikte trouwens).
Daar zei ze me dat ze nog even naar huis wou om te knuffelen..
Al die tijd,bij haar vrienden en waar we zijn gaan eten,kon ze niet van me af blijven..tegen me aan komen staan,haar arm me me heen leggen,met haar hand onder mijn hemd zitten..en complimentjes geven..je ziet er goed uit,je brengt me tot rust..lachen en plagen..zalig..

Bij haar thuis hebben we nog een paar uur in de zetel gelegen,knuffelen,niks meer..
2 minuten voorzichtig gekust mss..echt kússen en meer leek ze me wat terughoudend,maar goed,geen probleem,.
Ondertussen zeggen dat ze me al zou missen als ik weg was..al over dingen in de toekomst praten..(wat doe je met oudejaar,zelf dat ze zou moeten verhuizen naar ergens waar ik overal goed binnen kon)
Ook had ze haar agenda gepakt om te zien wanneer we elkaar terug konden zien,ze zou 2 dagen later smiddags komen om te lunchen en dan savonds terugkomen naar me thuis

Ik ging een taxi nemen naar huis maar ze wou me perse zelf voeren,in de wagen steeds handjes vanhouden..voor de deur nog even op mijn schoot komen zitten,ze had duidelijk geen probleem met mijn stoel..

Na dat weekend had ik het moeilijk om ook niet te beginnen zweven..je moet begrijpen,in mijn situatie...

De MAANDAG stond ik op met een slecht voorgevoel,en dat zou al vlug blijken..alles is toen beginnen veranderen..
Het viel me op dat in vergelijking met de dagen ervoor,ik die avond geen berichten meer kreeg,en ook de volgende morgen niet,ik heb rond de middag iets gestuurd en 2u later antwoorde ze,me chatten even en ik stuur dat ik haar mis..-en daar was mijn eerste red flag-ze antwoord “thx “...je zou toch denken dat ze “ik jou ook” antwoord..komaan we zijn 2 dagen na haar berichten
Mss ligt het aan mij maar na dat weekend,na alles wat zij mij stuurde voelde dit antwoord als een koude douche..hiérdoor ben ik uiteindelijk terug zwaar op de rem gaan staan..
Ik ben meteen gestopt met chatten..zij ook..
‘S avondslaat stuurde ze dan plots dat ze me de dinsdagmorgen zou bellen voor de lunch..

Toen ik haar DINSDAG oppikte was de kus al raar..half mond half wang weetjewel..
Nuja eerlijkheidshalve..ik ging voor de kaak..ik wist het ff niet meer..
Eenmaal aan tafel legde ze haar hand vrijwel meteen weer op de mijne,we zijn nog langs wat winkels geweest,ze nam me mee om mooie slipjes te kopen (!!!!) en een blouse,qua sfeer zat alles steeds goed,lachen,plagen,aanraken...
Op weg naar haar auto ook,aan de wagen zat ze met haar ene hand onder mijn hemd aan mijn borsthaar te denken wanneer we weer konden afspreken..het zou pas het volgend weekend worden,maar goed..
Wederom geen berichten meer die dag,wanneer ik haar stuur dat ik het leuk vond haar terug te zien komt er geen antwoord..

De WOENSDAG ook geen berichten..-ik haal dat steeds aan omdat het verschil met het weekend zo gigantisch is-..
‘S avonds laat begint ze plots toch te sturen...wat smalltalk en dan plots Zegt ze dat ze naar het buitenland gaat en mss niet meer terugkomt of enkel om haar kind op te halen..
Nadat ik daar verontwaardigd op reageer...zegt ze GRAPJEE haha..
Dat leek me zo’n rare opmerking..maarbon,dat ik ervan steigerde vond ze blijkbaar leuk..
Nog een kusje met een hartje en slaapzacht..

De DONDERDAG tot mijn verbazing bélde ze me smiddags op,gewoon wat flirterig praten...
Ik heb haar rond 18u nog een bericht gestuurd om haar succes te wensen met haar optreden en dat ik aan haar zou denken..

En dat is het laatste wat ik van haar gehoord heb...VRIJDAG niks,vandaag ZATERDAGMORGEN,een week later,heb ik een berichtje gestuurd dat ik haar graag zou zien maar geen antwoord...ik heb zo’n gevoel dat ik haar niet meer ga horen ook..


And thats the looong story..ik heb mezelf laten overrompelen die eerste dagen..als je plots zoveel aandacht krijgt..het was moeilijk kalm blijven,daarom dat ik zélf nooit veel berichten stuurde of belde...ik kan dat nog niet,na amper een paar dagen,continu berichten,ik mis je enzo..bellen....mss ben ik daar te voorzichtig in geworden..het zou wel vlug gekomen zijn maar ik had daar nog wat meer zekerheid voor nodig
Wat mss belangrijk is,uit de gesprekken met haar vrienden heb wat kunnen opvangen en uitmaken dat ze in januarie dit jaar pas gescheiden is,haar man een multi miljonair was (ze reed in ferrari’s rond) en de relatie met haar ex is nu niet goed (tegen haar vrienden “hij wil niet meer met me praten” en “hij heeft al een nieuw lief van 18 jaar”)..

Ik moet nu eerlijk toegeven dat het me wel wat doet,die eerste dagen waren zo intens dat ik al was beginnen geloven..


Wat is jullie neutrale mening..

Excuus voor mijn lange post,dankje om het te lezen..
Alle reacties Link kopieren
Ze klinkt alsof ze ze niet alle 7 op een rijtje heeft. Sorry. Dit wordt een drama, dat voel je aan alle kanten aankomen.
Hallo?!
Mijn mening is dat het allemaal nogal bijzonder klinkt.
Alle reacties Link kopieren
heel ver van wegblijven en lekker verder tinderen
Jij vindt het niet raar dat ze bij date 2 haar kind al wilde meenemen?
Alle reacties Link kopieren
zimi schreef:
22-09-2018 19:58
Jij vindt het niet raar dat ze bij date 2 haar kind al wilde meenemen?
Ja,en mijn vrienden ook..ook het feit dat ik meteen tussen al haar vrienden werd gegooid..
Maarja,ik wou het proberen..ze staan niet alle dagen voor de deur he haha..
Maar idd ook wel een red flag..
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
22-09-2018 19:54
Mijn mening is dat het allemaal nogal bijzonder klinkt.
Hoe bedoel je “bijzonder”?
Alle reacties Link kopieren
Dat je in een rolstoel zit, wil niet zeggen dat je genoegen moet nemen met minder.

Dat proef ik een beetje uit je berichten. En ik snap ook wel dat het een extra belemmering is met daten. Maar er zijn ook echt wel normale vrouwen die kunnen vallen voor jou. Om jouw karakter of je uitstraling of humor, of weet ik veel welke eigenschappen jij hebt die een vrouw kan waarderen.
Hallo?!
Dit klinkt als een grillig impulsief persoon.
Ik zou hier geen seconde tijd meer aan besteden.
Alle reacties Link kopieren
_Doortje_ schreef:
22-09-2018 20:11
Dat je in een rolstoel zit, wil niet zeggen dat je genoegen moet nemen met minder.

Dat proef ik een beetje uit je berichten. En ik snap ook wel dat het een extra belemmering is met daten. Maar er zijn ook echt wel normale vrouwen die kunnen vallen voor jou. Om jouw karakter of je uitstraling of humor, of weet ik veel welke eigenschappen jij hebt die een vrouw kan waarderen.
Mja,ik heb daar wel een beetje een complex rond....maar toch,dankje..:)
Alle reacties Link kopieren
knettergek!
Alle reacties Link kopieren
Zij heeft meet boutjes los dan dat er aan jou rolstoel zitten.

Jammer voor t kindje.

Jij klinkt als n leuke gast. Er komt vast wel een fijne vrouw in jou leven
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
_Doortje_ schreef:
22-09-2018 20:11
Dat je in een rolstoel zit, wil niet zeggen dat je genoegen moet nemen met minder.

Dat proef ik een beetje uit je berichten. En ik snap ook wel dat het een extra belemmering is met daten. Maar er zijn ook echt wel normale vrouwen die kunnen vallen voor jou. Om jouw karakter of je uitstraling of humor, of weet ik veel welke eigenschappen jij hebt die een vrouw kan waarderen.
Mee eens! Zou voor mij geen reden zijn iemand niet te daten!
En deze vrouw klinkt niet als een goede vangst...
Alle reacties Link kopieren
Je hoeft je niet te laten gebruiken, ook niet als je in een rolstoel zit. Ik snap wel dat de keuze misschien beperkter voelt maar er zijn heus wel normale vrouwen die verder kijken dan hun neus lang is.

Deze vrouw spoort volgens mij niet. Ook meteen dat kindje voorstellen en haar vrienden ontmoeten en dan na 1 date al zeggen dat ze je mist enzo. Volgens mij is dit een heel grillig type.

Jij komt over als een aardige vent. Ik zou haar nummer blokkeren en verder gaan Tinderen. Succes!
minnimouse schreef:
22-09-2018 23:20
Je hoeft je niet te laten gebruiken, ook niet als je in een rolstoel zit. Ik snap wel dat de keuze misschien beperkter voelt maar er zijn heus wel normale vrouwen die verder kijken dan hun neus lang is.

Deze vrouw spoort volgens mij niet. Ook meteen dat kindje voorstellen en haar vrienden ontmoeten en dan na 1 date al zeggen dat ze je mist enzo. Volgens mij is dit een heel grillig type.

Jij komt over als een aardige vent. Ik zou haar nummer blokkeren en verder gaan Tinderen. Succes!
+1

Gek mens.
Alle reacties Link kopieren
Dankje voor alle reacties,ik denk vlug dat het aan mij ligt maar ben blij te lezen dat mijn initieel gevoel juist was en zij een beetje “kookoo” is..
anoniem_352406 wijzigde dit bericht op 23-09-2018 10:16
Reden: Schrijffout
0.98% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Spoiler alert....wordt het een reality show?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Quinccy schreef:
23-09-2018 10:15
Dankje voor alle reacties,ik denk vlug dat het aan mij ligt maar ben blij te lezen dat mijn initieel gevoel juist was en zij een beetje “kookoo” is..
Indeed! Lekker verder swipen 😉
Dit klinkt als iemand waar je niet op kunt bouwen. Verderkijken dus. Je ego is even gevlijd (wat ook heus fijn is) en dat zal zeker nog veel vaker gebeuren. Maar dan wel met de juiste leuke persoon. Next dus.
Alle reacties Link kopieren
Dit bericht kreeg ik van haar deze morgen:

Goeiemorgen!!
Ik heb weer een full booked weekend achter de rug.
Tijdens de korte lege momenten de afgelopen dagen,heb ik me wel gerealiseerd dat mijn dagen zo vol zitten dat ik eigenlijk nauwelijks tijd heb om te investeren in iets.
Al mijn vrije momenten steek ik in mijn dochtertje.
Ik heb je super graag en wil graag mijn leven met iemand delen,maar heb daar voorlopig de tijd niet voor.En gezien de situatie en afstand vraagt dat al wat meer organisatie.
Als jij dat ok vindt,laat ik je wel met plezier weten wanneer ik in de jouw buurt ben.
X


Manmanman..wat is me dat nu?
anoniem_352406 wijzigde dit bericht op 24-09-2018 13:49
Reden: Schrijffout
0.32% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ben jij er akkoord mee om op de rem te gaan staan en juist vrienden te zijn? Want kennelijk is zij niet op zoek naar "the long run" ... Ik zou mezelf een beetje op afstand houden en mezelf beschermen. Haar verhaal heeft voor mij een zeer zwaar "bipolair" alarm. Van super-enthousiast naar koel, van liefde naar vriendschap en van 100 naar 0 in 2 seconden. Moet je mee omkunnen, maar lijkt me linke boel... Sorry hoor ! Je verdient beter ...
Ik denk dat ze je leuk vindt maar geen relatie wilt vanwege je rolstoel.

Misschien kun je er een leuke sexrelatie aan over houden?
Quinccy schreef:
24-09-2018 13:48
Dit bericht kreeg ik van haar deze morgen:

Goeiemorgen!!
Ik heb weer een full booked weekend achter de rug.
Tijdens de korte lege momenten de afgelopen dagen,heb ik me wel gerealiseerd dat mijn dagen zo vol zitten dat ik eigenlijk nauwelijks tijd heb om te investeren in iets.
Al mijn vrije momenten steek ik in mijn dochtertje.
Ik heb je super graag en wil graag mijn leven met iemand delen,maar heb daar voorlopig de tijd niet voor.En gezien de situatie en afstand vraagt dat al wat meer organisatie.
Als jij dat ok vindt,laat ik je wel met plezier weten wanneer ik in de jouw buurt ben.
X


Manmanman..wat is me dat nu?
Nou dat lijkt me een heel duidelijk bericht dat ze het niet ziet zitten met je. Duidelijker kan haast niet toch?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het contact verbreken, zonde van je tijd en energie, je bent zo gewoon haar speelballetje...maf mens.
Alle reacties Link kopieren
Ik Had na zaterdag zoizo het contact al verbroken.
Had eerlijk gezegd haar bericht vandaag liever niet gekregen,dat voelde aan als “het nog wat dieper duwen”
Snap ook niet waarom ze het eigenlijk nog stuurt..

Heb er kort op gereageerd:”hey,jammer maar ik snap je..cheers ;)

Ik vind dat niet antwoorden,kwaad of verdrietig antwoorden aangeeft dat het je raakt en dat verdient ze niet...
anoniem_352406 wijzigde dit bericht op 24-09-2018 19:13
Reden: Schrijffout
0.00% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven