Samen slapen, wanneer?

23-09-2018 03:57 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste leden,

Sinds 2,5 maand heb ik een relatie. Zelf ben 19 en mijn vriendin is 16. Onze relatie gaat echt heel erg goed; veel leuke dingen samen en zelfs in de herfstvakantie nog een weekendje weg geboekt met z’n tweetjes.

Alleen het slapen...allebei willen we ontzettend graag bij elkaar slapen maar het mag (nog) niet van haar ouders. Die vinden het nog te vroeg daarvoor in de relatie, terwijl wij eigenlijk allebei zoiets hebben van: wanneer mag het nou een keer?

Hoe kunnen we hier nou t beste mee omgaan? Stiekem willen we gewoon niet omdat we alles graag open en eerlijk willen houden maar toch willen we wel heel graag.

Alvast thanks voor de reacties!!!
Hoe kan je nu een weekend weg boeken als je van haar ouders niet samen mag slapen? Of denk je dat die écht zouden geloven dat je 2 aparte kamers geboekt hebt?

Stel de boel dus uit tot dan.
(Als je vriendin mee mag, ten minste.)
Alle reacties Link kopieren
Lastig.. Misschien kan zij in gesprek gaan met haar ouders waarom ze er op tegen zijn. Als het gaat om dat ze niet willen dat jullie al seks hebben moet hun misschien uitgelegd worden hoe jullie hierin staan.
Heeft ze daar al eens met haar ouders over gepraat?
Alle reacties Link kopieren
Goed dat je niet stiekem wil doen, dat last volwassenheid zien.

Gaat het letterlijk om samen slapen of bedoel je eigenlijk dat jullie willen neuken en dat voor haar ouders te snel gaat? Een open gesprek lijkt me niet onverstandig. Met 16 zijn haar ouders nog wel verantwoordelijk, en dat is goed te erkennen, maar ze is wel bijna volwassen en dat mag ook erkend worden.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Ik zou als ik jou was een vriendin zoeken van 18+ om van dit gezeur af te zijn.
Zolang als je te maken hebt met een kind zullen de ouders er ook mee te maken hebben.
Ik kan me voorstellen dat die ouders er geen trek in hebben dat hun dochter in de kamer naast hen ligt te krikken. Goed dat je weekendjes weg boekt, in 'n hotel is het toch anders.
Alle reacties Link kopieren
Praat je vriendin hierover met haar ouders? Staan ze wel achter de relatie? Weten ze van dat hotel?
Alle reacties Link kopieren
't Is me niet duidelijk of je met "samen slapen" seks bedoelt. Op zich is samen slapen niet veel aan; ieder heeft zijn eigen slaapgewoonten (veel-weinig dekens, snurken, raam open - raam dicht, wakker liggen, tegen je aan praten enz.) dus daar zal je voorlopig niet veel aan missen.

Maar misschien kan je van vrienden die toch elders gaan feesten hun kamer lenen voor een lange avond.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
23-09-2018 08:03
't Is me niet duidelijk of je met "samen slapen" seks bedoelt. Op zich is samen slapen niet veel aan; ieder heeft zijn eigen slaapgewoonten (veel-weinig dekens, snurken, raam open - raam dicht, wakker liggen, tegen je aan praten enz.) dus daar zal je voorlopig niet veel aan missen.

Maar misschien kan je van vrienden die toch elders gaan feesten hun kamer lenen voor een lange avond.
Wat een onzin. Samen slapen kan ontzettend fijn en knus zijn, zeker de eerste periode.
Frizz schreef:
23-09-2018 08:16
Wat een onzin. Samen slapen kan ontzettend fijn en knus zijn, zeker de eerste periode.
To is 19. Ik Betwijfel dat ie alleen maar wil knuffelen met dat grietje.
Ze is 16. Van mij had ze geen weekend weg gemogen.
Alle reacties Link kopieren
Loullah schreef:
23-09-2018 08:17
To is 19. Ik Betwijfel dat ie alleen maar wil knuffelen met dat grietje.
En met seks is iets mis? Daar doe jij ook niet aan?
Frizz schreef:
23-09-2018 08:19
En met seks is iets mis? Daar doe jij ook niet aan?
Niets mis mee. Maar het is natuurlijk bullshit dat een man van 19 alleen naar wil knuffelen met zijn vriendin een heel weekend lang :hihi:
Wat mij betreft mag TO doen en laten wat hij wil maar daar denken de ouders van dat kind toch anders over.
redbulletje schreef:
23-09-2018 07:46
Ik kan me voorstellen dat die ouders er geen trek in hebben dat hun dochter in de kamer naast hen ligt te krikken. Goed dat je weekendjes weg boekt, in 'n hotel is het toch anders.
Nou, dit eigenlijk. Maar vinden ze dat weekendje weg wel goed? Dat zou ik ook nogal wat vinden voor mijn dochter..
Ze is 16, ze woont nog thuis, dus haar ouders hebben echt nog wat te zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Frizz schreef:
23-09-2018 08:19
En met seks is iets mis? Daar doe jij ook niet aan?
Nee daar is niks mis mee, zolang het twee volwassenen zijn. Maar hier is het een kind van 16 bij betrokken. Nu zeg ik niet dat het niet mag, maar ouders hebben wel wat te vertellen. Het woord 'relatie' kun je beter vervangen door 'verkering' bij deze tieners.
Alle reacties Link kopieren
Zoek een vrouw in plaats van een kind.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
Bobbi1999 schreef:
23-09-2018 03:57

Alvast thanks voor de reacties!!!
Ik ga niet reageren. Jij reageert zelf ook nooit in je eigen topics.
Alle reacties Link kopieren
Frizz schreef:
23-09-2018 08:16
Wat een onzin. Samen slapen kan ontzettend fijn en knus zijn, zeker de eerste periode.
Dat kan - ik vond het een hele verandering.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
vandale schreef:
23-09-2018 09:06
Zoek een vrouw in plaats van een kind.
Hij is zelf nog een kind. Meiden zijn eerder volwassen.
redbulletje schreef:
23-09-2018 09:15
Hij is zelf nog een kind. Meiden zijn eerder volwassen.
Ja hoor.
Lucifer2018 schreef:
23-09-2018 08:18
Ze is 16. Van mij had ze geen weekend weg gemogen.
Van mij wel hoor. Ik vloog op mijn 16e in mijn eentje naar familie in de VS. Ze lopen echt niet in 7 sloten tegelijk.
Alle reacties Link kopieren
TO, durf je een open gesprek aan met de ouders van je vriendin? Over jullie gevoelens voor elkaar. Wellicht als je kan laten zien dat jullie serieus zijn met elkaar, dat haar ouders het wel ok vinden, of in ieder geval het sneller ok gaan vinden. Kun jij je ook verplaatsen in haar ouders? Die zien hun dochter wellicht nog als kleine meid en vinden het moeilijk om te accepteren dat zij seksueel actief wordt. Of ze zijn bang dat jij alleen op seks uit bent en willen dat jullie relatie zich eerst bewijst door een bepaalde periode te duren.

Aangezien het gaat om jouw vriendin en haar ouders en hoe zij tegenover samen slapen en seksualiteit staan heb he niets aan onze meningen wat normaal is.
Alle reacties Link kopieren
Alsof je als ouders een meid van 16 tegen kan houden seks te hebben.
Liever veilig thuis en knus in haar eigen bed dan stiekem achter het fietsenhok.
YagaBaba schreef:
23-09-2018 09:22
Van mij wel hoor. Ik vloog op mijn 16e in mijn eentje naar familie in de VS. Ze lopen echt niet in 7 sloten tegelijk.
Goed van jou. En waar zeg ik dat ze in 7 sloten tegelijk gaat lopen?
patchouli_ schreef:
23-09-2018 09:26
Alsof je als ouders een meid van 16 tegen kan houden seks te hebben.
Liever veilig thuis en knus in haar eigen bed dan stiekem achter het fietsenhok.
Zijn dat de enige twee opties?
Gebruik je deze zelfde redenatie voor een kind van 12?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven