Is dit intimidatie?

23-09-2018 18:42 134 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had vanmorgen een wedstrijd en daar had ik een klein voorval met de scheidsrechter. Het was nog voor de daadwerkelijke wedstrijd begon. We hadden nog 5 min en ik stond op van mn stoel en deed wat spullen in mn tas. Toen liep de scheidsrechter voorbij en trok ineens aan het lipje van mn sportbroek. Deze hing er blijkbaar uit. Zegt ie lachend: “ja dat nodigd uit om aan te trekken” dus ik kijk hem aan, doe ondertussen het lipje terug in mn broek en zeg: “je kan er ook niet aan trekken” en ben toen naar de zaal gelopen. Ik heb het later ook aan een teamgenoot verteld en die zei dat is intimidatie. Is dat ook zo? En zou ik er melding van moeten maken? Ik had er verder ook niet meer over na gedacht en ben verder gegaan met mn wedstrijd.
Nee
Je stelt je aan.

Maar; Als je het als intimidatie vond aanvoelen zou ik eens met hem gewoon een gesprek aangaan ipv gelijk een melding te maken.
Alle reacties Link kopieren
Weet ik niet. Het kan ook zonder seksuele bijbedoeling zijn geweest.
Hebben jullie verloren?
Kun jij, net als in die ene aflevering van Kabouter Wesley horen dat iemand verkeerd spelt?

Maar goed, het is vooral heel dom en onhandig. Sowieso niet de bedoeling. Aangezien het hier bij gebleven is, is het moeilijk te zeggen of hier sprake is van een viezerik of een kluns. Het zou best kunnen dat deze scheidsrechter een onbetrouwbare smeerlap is, maar op dit moment is dat moeilijk vast te stellen.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het helemaal afhangt van hoe het op jou overkwam. Dit kan gewoon leuk/onschuldig zijn en ook zo overkomen, maar het kan ook intimiderend overkomen. Kennelijk kwam het niet goed op jou over, en dus is het niet goed. Persoonlijk zou ik er geen melding van maken, maar daar wel over nadenken als dit gedrag vaker voorkomt.
Wie had er last van een zondagochtend humeur?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind van niet.
Het mooiste wat we kunnen ervaren, is het mysterie. Het is de bron van alle ware kunst en wetenschap. Einstein ♡
Het is ongepast. Intimidatie geeft er gelijk een intentie bij aan waar geen sprake van hoeft te zijn. Maar je kunt deze scheids best laten weten dat je zijn actie niet gepast vond en hem verzoeken verder van jou en spullen aan je lijf af te blijven.
Maak je je hier serieus druk om?
Tegenwoordig kan echt niks meer. :-[
Alle reacties Link kopieren
Nee, vind ik niet. Sommige mensen kunnen gewoon niet met de juiste opening komen voor een gesprek. Dit was een niet zo'n snuggere opening.
Het is niet meer dan ongepast imo
Alle reacties Link kopieren
Het is maar zoals je zelf al zegt een klein voorval en op zichzelf staand. Als het nog een keer gebeurt zou hij zich zorgen moeten maken. Ik vind dat je het goed hebt aangepakt.
anoniem_327397 wijzigde dit bericht op 23-09-2018 18:56
13.38% gewijzigd
Het mooiste wat we kunnen ervaren, is het mysterie. Het is de bron van alle ware kunst en wetenschap. Einstein ♡
:facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Wat is de reden dat je je hier druk over maakt?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Joh, maak je niet druk. Dit is geen intimidatie en ook geen seksuele intimidatie. Gewoon een geintje, moet kunnen.
Alle reacties Link kopieren
Moezy schreef:
23-09-2018 18:52
:facepalm:
Waar slaat dit op?
Het mooiste wat we kunnen ervaren, is het mysterie. Het is de bron van alle ware kunst en wetenschap. Einstein ♡
Alle reacties Link kopieren
Nee
Alle reacties Link kopieren
Scheids moet z'n handen thuis houden. Fluiten gaat prima zonder handen.
Het mooiste wat we kunnen ervaren, is het mysterie. Het is de bron van alle ware kunst en wetenschap. Einstein ♡
Wat is het lipje van een broek? Het etiket? Ik kan geen zinnige reactie geven als ik niet weet waar aan getrokken werd.
gyda schreef:
23-09-2018 18:57
Scheids moet z'n handen thuis houden. Fluiten gaat prima zonder handen.
Huh? Wat maak jij van die openingspost?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind vooral de vraag waarom je het nodig vindt om op het viva-forum een topic te openen met als vraag ‘is dit intimidatie’ interessant.

Heb je zelf geen mening over wat hier gebeurde, TO?
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Als je met het lipje van je broek het etiket of label bedoelt dan vind ik het juist zeer aardig van de a heidsrechter dat die je er even op geattendeerd heeft dat dit aan de buitenkant zat.

Hij had je ook de hele wedstrijd voor schut kunnen laten lopen met dat labeltje uit je broek.

Dieptriest dat iemand ergens goedbedoeld op wijzen nu oom al als intimidatie of als iets seksueel wordt gezien.
sugarmiss schreef:
23-09-2018 19:06
Als je met het lipje van je broek het etiket of label bedoelt dan vind ik het juist zeer aardig van de a heidsrechter dat die je er even op geattendeerd heeft dat dit aan de buitenkant zat.

Hij had je ook de hele wedstrijd voor schut kunnen laten lopen met dat labeltje uit je broek.

Dieptriest dat iemand ergens goedbedoeld op wijzen nu oom al als intimidatie of als iets seksueel wordt gezien.
+100. hij vond het vast niet super geil om aan je lipje te trekken hoor (oke dit klinkt heel vies)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven