Slapste excuses die je kreeg na zijn vreemdgaan

24-09-2018 10:53 170 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames

Ben even benieuwd wat je als slapste, meest ongeloofwaardige en bijna humoristische excuus wat je van je (ex-) partner ooit hebt gehoord nadat zijn vreemdgaan werd ontdekt.
Ik trap af:

Nadat ik mijn ex op 1000-den telefoontjes en sms'jes (gsm specificatie ging over een periode van 3 jaar) had betrapt naar zijn minnares toe, kwam hij met het volgende briljante excuus:
'Het was allemaal begonnen nadat x mij belde om over de problemen met haar vriend te praten. Ik bood een luisterend oor en het was zo geslaagd dat zij EN haar vriend mij samen begonnen te bellen om hun relatieproblemen telefonisch met mij te bespreken. Ze zaten in zwaar weer, dus ja ook om 01.00, 03.00 en om 05.30 uur in de ochtend hadden ze me soms nodig, soms wel heel de dag door, ik voelde me op den duur zo verantwoordelijk voor het slagen van hun relatie'
Ik: 'Dus jij bood jarenlang psychologische bijstand en relatietherapie via de telefoon aan, aan een koppel dat ik niet kende, zelfs midden in de nacht en heel de dag door?' (wij sliepen even een tijdje apart ivm huilbaby)
Hij: ja zoiets ja, toen ging het uit tussen hen en bleef ze mij alleen bellen voor verdere psychologische bijstand)
(Ps hij is arbeider van beroep dus waar en wanneer hij een opleiding psychologie of relatietherapie had gevolgd is me een raadsel, hij had haar gewoon versierd op een bijeenkomst, ze was single)
Jaren later heb ik me met vriendinnen krom gelachen hierover

Welk hilarisch excuus hebben jullie wel eens gehoord?
hanaa wijzigde dit bericht op 24-09-2018 12:54
10.53% gewijzigd
kippetje29 schreef:
24-09-2018 21:56
“Ik dacht dat je dood zou gaan”

o_o

Ja dat zei hij echt toen bleek dat hij vreemd was gegaan terwijl ik voor mijn leven lag te vechten in het ziekenhuis. Ik dacht nog even dat hij bedoelde dat hij troost zocht in een moeilijke tijd waarin hij zich zorgen maakte over zijn vrouw. Nee, hij zocht alvast vervanging want huishouden, seks, alleen is maar alleen. Nu kan ik er om lachen, zo absurd is het.
Deze is wel heel grof... gaat het weer beter(der) met je gezondheid?
kippetje29 schreef:
24-09-2018 21:56
“Ik dacht dat je dood zou gaan”

o_o

Ja dat zei hij echt toen bleek dat hij vreemd was gegaan terwijl ik voor mijn leven lag te vechten in het ziekenhuis. Ik dacht nog even dat hij bedoelde dat hij troost zocht in een moeilijke tijd waarin hij zich zorgen maakte over zijn vrouw. Nee, hij zocht alvast vervanging want huishouden, seks, alleen is maar alleen. Nu kan ik er om lachen, zo absurd is het.
:woa:
Dit is te erg hoor. Jeetje wat een idioten zeg.

Ik heb er ook een:
Ik dacht dat het uit was...
Alle reacties Link kopieren
DaantjeJesseSanne schreef:
24-09-2018 11:01
Virtueel vreemdgaan met een directe collega. Op het werk zelf gebeurde er niks....
Flinke flirt berichten heen en weer. Teksten die je niet zomaar tegen iemand zegt die getrouwd is.

Dit heb ik pas ontdekt bij mijn man.

Weet op dit moment nog niet zo goed hoe ik hiermee om moet gaan.
O jee. Overhaast niets voor jezelf. Maar houd je eigen belang en je eigen geluk goed in het oog. Het zijne zorgt hij zelf wel voor.

Ik kreeg te horen dat hij meer ervaring wilde opdoen zodat wij fijnere seks zouden hebben. Het erge is ook nog dat ik denk dat niet eens een smoes was, maar dat hij dit echt meende.
Ik las een keer een smsje waarin stond "he schatje ik mis de sex zo". Terwijl we al 2 jaar samen waren. Mijn ex bleef hoog bij laag volhouden dat het een "gek wijf" van 3 jaar geleden was en opeens een smsje stuurde.

Hij werd eens gebeld door ene "michelle", dat was dan zogenaamd zijn collega die met de telefoon van zijn vriendin belde.

Ene Michelle smste eens hoe laat ze afspraken. Dat was volgens hem de vriendin van een vriend van hem (ze zouden met z'n 3en afspreken) die hij niet eens zou kennen en totdat smsje wist hij niet dat de vriendin van zijn vriend michelle heette.

Hij was eens een hele dag onbereikbaar omdat hij met 3 oude schoolvrienden ging afspreken. Hij had ze al 6 jaar niet gezien dus het zou lullig zijn als hij af en toe een smsje zou sturen (de namen + complete karakterbeschrijvingen had hij er volledig bij verzonnen).

Ik betrapte hem op seks cammen +chatten. Volgens hem drong zij zich op. Dat hij ervoor betaalde vergat hij voor het gemak.

Oh ja en ik vond eens een string in zijn kamer. Die was van de vriendin van zijn baas waar hij tijdens werkdagen sliep (dat klopte) en per ongeluk tussen zijn was gekomen (dat klopte uiteraard niet).

Sommige dingen kwam ik later pas achter dat ze gelogen waren, bij andere dingen heb ik 'm soms nog op z'n blauwe ogen geloofd. Toen het uit ging heeft hij me nog vrij lang geprobeerd te contacten om af te spreken. Natuurlijk ook terwijl hij gewoon een relatie had. Ze zeggen wel eens dat je alleen spijt hebt van dingen die je niet hebt gedaan, maar van deze 2 jaar durende relatie heb ik wel behoorlijk wat spijt.
Alle reacties Link kopieren
relaties/smoezenlijst-betrapte-vreemdga ... ges/279863
‘Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me..’
Alle reacties Link kopieren
Mijn ex zei: Het is alleen maar seks, ik heb geen relatie met die vrouwen … dat is veel te lastig. (Hij ging naar de hoeren).

Tevens wist hij te vertellen dat hij de laatste paar jaar wat had gemist in onze relatie. Nadat ik de relatie heb verbroken bleek dat onze hele relatie (meer dan 20 jaar) te zijn geweest.

O...ja en ook de klassieker: Dat doen alle mannen.


Ik zie nu wel dat ik vaak te naïef ben geweest.
*Labalade* schreef:
24-09-2018 22:05
Deze is wel heel grof... gaat het weer beter(der) met je gezondheid?
Gaat heel veel beter sinds ik gescheiden ben. Hard moeten werken voor mijn herstel maar achteraf was stress volgens mij ook mede een oorzaak van mijn gezondheidsproblemen.
parbleumondieu schreef:
24-09-2018 22:13


Ik kreeg te horen dat hij meer ervaring wilde opdoen zodat wij fijnere seks zouden hebben. Het erge is ook nog dat ik denk dat niet eens een smoes was, maar dat hij dit echt meende.

Dit is wel een hele bijzondere.
kippetje29 schreef:
25-09-2018 00:41
Gaat heel veel beter sinds ik gescheiden ben. Hard moeten werken voor mijn herstel maar achteraf was stress volgens mij ook mede een oorzaak van mijn gezondheidsproblemen.
Fijn :hug:
Alle reacties Link kopieren
Op iemand wachten die ondertussen al een relatie had en ging ssmen wonen.
Nooit gedacht dat mensen zo lelijk kunnen zijn.
Sinds dien was het voor mij klaar, vertrouwen weg en alleen willen blijven.
DaantjeJesseSanne schreef:
24-09-2018 11:01
Virtueel vreemdgaan met een directe collega. Op het werk zelf gebeurde er niks....
Flinke flirt berichten heen en weer. Teksten die je niet zomaar tegen iemand zegt die getrouwd is.

Dit heb ik pas ontdekt bij mijn man.

Weet op dit moment nog niet zo goed hoe ik hiermee om moet gaan.
:hug:
Misselijkmakend hè..
Lucifer2018 schreef:
24-09-2018 16:15
o_o
Ik moest hem ook 3x lezen..
Alle reacties Link kopieren
Ik zocht troost, was zijn antwoord.
Hij was 20 minuten daarvoor bij mij, zijn opa was overleden, zijn moeder belde op en hij moest direct komen. Het was nog pril dus hij ging alleen, 20 minuten later stuurt een chick foto's door dat ze met mijn vriend was.....
SjakS schreef:
24-09-2018 12:36
Dat is dan wel weer lief!

Een ex zei een keer dat het er om ging voor wie je zorgde, voor wie je je verantwoordelijk voelde, van wie je hield. Het erge is dat ik het op zich daar wel mee eens was. Maar ik mocht niet van hem wat hij van zichzelf mocht...
Oja, herkenbaar! Hier durfde meneer ook nog te beweren dat hij wel gewoon naakt met een vrouw in bed kon liggen zonder dat er wat gebeurde. Ik snapte dat niet, dat was iets spiritueels... :bonk:
RikM schreef:
24-09-2018 17:00
"Ik was dronken dus ik wist niet wat ik deed."

Ik herinner me ineens dat er nog iets achteraan kwam:

"Het lukte niet, dus eigenlijk is er niets gebeurd."

:bonk:
Alle reacties Link kopieren
Ana_Isabel** schreef:
25-09-2018 09:22
:hug:
Misselijkmakend hè..
Gewoon bizar ja. Iets wat ik dacht nooit mee te zullen maken. Maar ja....
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
25-09-2018 12:08
Ik herinner me ineens dat er nog iets achteraan kwam:

"Het lukte niet, dus eigenlijk is er niets gebeurd."

:bonk:
Ze wist niet wat ze deed, maar ze wist wel dat het niet lukte?

Uhuh.
Alle reacties Link kopieren
"Met haar telt het niet...zij is de zus van mijn beste vriend en dit doen we al jaren."

"nee joh, ik slaap alleen maar op een stretcher in de logeerkamer als ik bij haar ben, wil je me echt niet terug?" (woonde al samen met zijn nieuwe vriendin)
Alle reacties Link kopieren
JeMappelle schreef:
24-09-2018 11:05
Had je iets met Shaggy?
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Mijn ex vroeg zich af of ik zijn gloednieuwe computer over het balkon zou kiepen. Daar maakte hij zich wel wat zorgen over.
Niet over wat het met mijn gevoelens deed. De boodschap was duidelijk. Het duurde overigens nog wel een week of 6 tot ik hem uit mn huis had. Achteraf gezien had ik die computer natuurlijk gewoon vliegles moeten geven.
Mijne ontkende het vreemdgaan, nadat ik zelfs allerlei verzorgingspullen van een vrouw(niet de mijne) in zijn badkamer aantrof.

Smoes was 'ze zou volgende ochtend naar haar vader gaan'

Dus...
Alle reacties Link kopieren
Trien30 schreef:
25-09-2018 14:30
Mijn ex vroeg zich af of ik zijn gloednieuwe computer over het balkon zou kiepen. Daar maakte hij zich wel wat zorgen over.
Niet over wat het met mijn gevoelens deed. De boodschap was duidelijk. Het duurde overigens nog wel een week of 6 tot ik hem uit mn huis had. Achteraf gezien had ik die computer natuurlijk gewoon vliegles moeten geven.
Eigenlijk wel ja :whistle:
Alle reacties Link kopieren
‘We hadden toch ruzie’ :rolling:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
“Wat ik niet meer weet, is niet gebeurd”.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven