❤️ Houden mannen van sexy of naïef

03-10-2018 21:14 199 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik voel me al veel beter at the moment en denk alweer aan een ander vriendje. Maar wat vinden mannen nou leuk aan een vrouw. Mijn ex vond het leuk dat ik jonger leek dan ik ben. Hij vond mij naïef, goedgelovig en beetje kinds. Daarom mis ik hem soms, we hadden echt een klik, en ik kon mezelf zijn. Maar ik merk dat ik mannen afstoot omdat ik best kinds ben voor mijn leeftijd. Ik kan er echt niks aan doen dat ik zo ben. En ik ben nog steeds te goed van vertrouwen, geloof gewoon alles en iedereen op zijn en haar blauwe ogen. Maar heb gemerkt dat mannen dat totaal niet aantrekt. Mijn ex was mijn eerste vriendje. En waar ik soms bang voor ben is dat ik niet iemand ga vinden op de korte termijn die mij neemt zoals ik ben. Gewoon een klein kind doch volwassen. En ik heb echt een man nodig. Gewoon puur om te praten en 's nachts als ik wakker word dat ik me niet zo alleen voel.
.
-vanille- schreef:
03-10-2018 21:14
En ik heb echt een man nodig. Gewoon puur om te praten en 's nachts als ik wakker word dat ik me niet zo alleen voel.
Grow up. Neem een huisdier om tegen te praten. Iemand die niet zelfstandig is, is over het algemeen erg onaantrekkelijk.
Kijk eens rond in het bejaardenhuis. Kindse mannen genoeg kan je lekker jezelf zijn.
Dag en nachtritme hebben ze niet meer dus midden in de nacht een verhaaltje is geen enkel probleem.
Hoe ben je aan je eerste ex gekomen kan zijn dat er daar nog meer jongens lopen die van kinds houden. Een klein kind dat een man nodig heeft.
Wat zegt je vader ervan allemaal.
Je moet gewoon jezelf zijn joh.
De mannen die je niet aantrekt zijn gewoon niet voor jou bestemd. Leef ke leven zoals je bent
Op ieder trolletje past een dekseltje.
Alle reacties Link kopieren
Huh? Hoe krijg je een hartje in je topictitel? Is dat weer een nieuw compleet nutteloos dingetje van de oh zo handige 'TD'?
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Vanille, gezien je andere topics gaan jouw gedachten toch wel all over the place. Waarom heb je een man 'echt nodig'? Dat klinkt al heel ongezond. En waarom zouden mannen alleen houden van óf sexy óf naïef? Een vrouw omvat toch zeker veel meer dan dat?
Wat hulp om uit te zoeken waarom je zo slecht alleen kunt zijn lijkt me een goede start.
Alle reacties Link kopieren
De ene man valt op iets heel anders dan de ander. Maar een uitgangspunt dat je niet zonder man kunt is iig over het algemeen geen hele gezonde start van een relatie
Alle reacties Link kopieren
Je bent zoals je bent. Als mannen afknappen op jouw karakter dan zijn dat gewoon niet de mannen voor jou. Jouw ex is niet uniek, er zijn er heus wel meer die een klik met jou ervaren.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Mannen houden van vrouwen met zelfvertrouwen, die minstens weten hoe ze van zichzelf meten houden
Niet van emotioneel geblokkeerde types, die zich geen raad weten, met hun eigen emoties
Alle reacties Link kopieren
Bee_Kind schreef:
03-10-2018 21:26
De ene man valt op iets heel anders dan de ander. Maar een uitgangspunt dat je niet zonder man kunt is iig over het algemeen geen hele gezonde start van een relatie

Klopt, maar over het algemeen houden mannen van volwassen. En dat heb ik ervaren want heb nog maar 1 relatie gehad en toen was ik al bijna 23. En denk niet dat ik binnenkort weer een echte klik heb met een man.
.
Alle reacties Link kopieren
-vanille- schreef:
03-10-2018 21:31
Klopt, maar over het algemeen houden mannen van volwassen. En dat heb ik ervaren want heb nog maar 1 relatie gehad en toen was ik al bijna 23. En denk niet dat ik binnenkort weer een echte klik heb met een man.
Mannen die van onvolwassen vrouwen houden, noemen we pedo's
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
03-10-2018 21:27
Mannen houden van vrouwen met zelfvertrouwen, die minstens weten hoe ze van zichzelf meten houden
Niet van emotioneel geblokkeerde types, die zich geen raad weten, met hun eigen emoties
Dit ^ Can confirm.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
03-10-2018 21:32
Mannen die van onvolwassen vrouwen houden, noemen we pedo's
Heh bah. Waarom zo een opmerking maken. Ik kan er echt niks aan doen dat ik jonger overkom, en ik geef toe dat ik soms kinderachtig ben. En zelfs daar kan ik niks aan doen.
.
Alle reacties Link kopieren
-vanille- schreef:
03-10-2018 21:31
Klopt, maar over het algemeen houden mannen van volwassen. En dat heb ik ervaren want heb nog maar 1 relatie gehad en toen was ik al bijna 23. En denk niet dat ik binnenkort weer een echte klik heb met een man.
Niemand heeft een glazen bol dus je weet niet wanneer je iemand tegen komt :-)
Ik denk ook dat je obv 1 relatie dat echt niet kunt concluderen. De ene man is heel volwassen, de andere net een groot kind. Net wat je smaak is.
Alle reacties Link kopieren
Oké.. Reageer een andere keer. Mijn ogen vallen dicht, ik ga slapen.
.
Mijn man vind het enorm sexy als ik doe alsof ik naief ben. Maar daarachter schuilt iemand met zelfvertrouwen. het is gewoon voor de fun. Dat kindse herken ik wel een beetje, ik ben 35 en soms net een reuzenkleuter. (ik vind my little ponies haast nog leuker dan mijn dochtertje) maar puntje bij paaltje weet ik me wel volwassen te gedragen. Al komt dat kindse me wel weer van pas in de slaapkamer ghaha maar das meer beetje roleplayen.
Alle reacties Link kopieren
Sexy of naïef? Kunnen we alleen daaruit kiezen?
...
Alle reacties Link kopieren
Omg zei je nou echt dat je een man nodig hebt???
Ja want mannen vormen een homogene groep die allemaal op sexy/naïef vallen.(doorhalen wat niet gewenst is). Aan de hand van de uitslag kun jij een profiel laten maken hoe jij je zou moeten gedragen en heb je gegarandeerd binnen enkele dagen een vriendje die je elke avond een verhaaltje voorleest en toedekt
anoniem_228343 wijzigde dit bericht op 03-10-2018 21:56
8.37% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
-vanille- schreef:
03-10-2018 21:36
Heh bah. Waarom zo een opmerking maken. Ik kan er echt niks aan doen dat ik jonger overkom, en ik geef toe dat ik soms kinderachtig ben. En zelfs daar kan ik niks aan doen.
Zodra je beseft, dat je nou juist wel iets, aan dat soort zaken kan doen
En je leven in eigen hand neemt, kom je al een stuk stabieler over.
Normale mannen vallen niet op 'projectjes' (vrouwen waar nog veel aan moet gebeuren voor ze stabiel zijn)
Naïef én sexy natuurlijk!
En met het soort van kinderlijke/koppige zelfvertrouwen van een 5 jarige, natuurlijk zijn er mannen die daarop vallen! :proud:
Alle reacties Link kopieren
AeonOfWinter schreef:
03-10-2018 21:24
Huh? Hoe krijg je een hartje in je topictitel? Is dat weer een nieuw compleet nutteloos dingetje van de oh zo handige 'TD'?
Is 'n emoji. En specifiek: https://emojipedia.org/heavy-black-heart/

... blijkbaar mag je emoji's in je topic titel stoppen

❤️ 🤷 🎃🐉

... ah, ook in je tekst.
Veel mannen vinden een kleine meisjesachtige vrouw waar ze voor kunnen zorgen en die ze kunnen beschermen toch wel heel leuk hoor.
-vanille- schreef:
03-10-2018 21:36
Ik kan er echt niks aan doen dat ik jonger overkom, en ik geef toe dat ik soms kinderachtig ben. En zelfs daar kan ik niks aan doen.
Natuurlijk kun je daar wel wat aan doen. Je wil het alleen niet, want zo ben je nou eenmaal.... hihi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven