leuke meisje in mijn nieuwe klas

08-10-2018 23:50 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi ik ben benieuwd wat jullie van de volgende situatie vinden, ik ben sinds twee maanden met een nieuwe opleiding begonnen en er zit een leuk meisje in mijn klas, al vanaf dag 1 zitten we naast elkaar.

Na een paar weken hebben we telefoonnummers uitgewisseld en sinds toen zoekt ze veel contact met me via de whatsapp, ze stelt dan vragen als of ik een vrij weekend heb of dat ze haar huiswerk nog niet heeft gemaakt. vorige week was ik na de schooldag onderweg naar huis en toen kreeg ik een berichtje met doeiii!!! Ik merk dat ze als we op school zitten veel oogcontact maakt en steeds naast me komt zitten. Vandaag zat ik voor het eerst niet naast haar (wat ik jammer vond) in de pauze kwam ze naar me toe en zei dat ik na de pauze maar weer naast haar moest komen zitten, hierna gingen we koffie halen ( zij ging eigenlijk koffie voor mij halen) ook als ze achter me langs loopt legt ze haar handen op mn schouders, ze raakt me iig erg vaak aan.

Is dit alleen vriendschappelijk? Of is dit interesse?
Alle reacties Link kopieren
Dat weet alleen dat meisje.
Je kan haar appen als ze vraagt naar je weekend ‘ik heb nog niet veel plannen, kom je filmpje kijken morgen avond?’
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
En je wilt seks?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Off-topic maar ik heb net het vierde seizoen van The Bridge gekeken waarin Saga steeds droog opmerkte: oh, you want sex? :-D
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij heeft ze een hekel aan je.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Oke heb hem misschien in het verkeerde topic geplaatst, maar vond het gewoon apart dat een meisje dat ik niet ken zo op mij reageert.
Alle reacties Link kopieren
leukeklasgenoot schreef:
09-10-2018 10:59
Oke heb hem misschien in het verkeerde topic geplaatst, maar vond het gewoon apart dat een meisje dat ik niet ken zo op mij reageert.
Je kent haar toch wel?
Vraag haar eens wat te doen buiten de lesuren.
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik vind het veelbelovend klinken hoor. Wat al is gezegd... besteed wat aandacht aan haar. Toon je interesse, bouw het rustig op.
Dan zou het best wat kunnen worden!
Vraag haar mee uit te gaan of voor ' Netflix and chill' thuis
Alle reacties Link kopieren
Nou ze komt steeds naast me zitten en ze blijft me maar aanraken (als ze langsloopt of ze probeert met me te stoeien) en ze gebruikt nu in de whatsapp wij ipv ik en wil met me afspreken om wat te gaan drinken. Ook laat ze regelmatig weten hoe haar weekend of werkdag was en vraagt ze ook naar die van mij.
Alle reacties Link kopieren
Wordt leuk. Jullie krijgen een relatie, zitten elke keer naast elkaar op school, ontmoeten elkaar op woensdag avond thuis en dat gaat een x uit. Zit je nog 3 jaar met je ex in de klas.
Alle reacties Link kopieren
Ga mee in haar verhaal. Reageer op haar apps (wel op spelfouten letten, dat vinden vrouwen een afknapper). Gooi zelf een keer iets op de app, wat je hebt gedaan ofzo: niet dat zij iedere keer het gesprek moet beginnen.

Komt ze niet meer met voorstel voor drankje: kom er op terug, dat ze dat voorgesteld had. En dat het je leuk lijkt!

Als je gewoon jezelf blijft en niet ineens zenuwachtig gaat lopen doen, is het volgens mij kat in t bakkie!

Hoe oud zijn jullie?
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
Klinkt goehoed!! :cheer2:

Wel blijven updaten hier, hè!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 36 en zij is 32. Ik heb alleen zoveel slechte ervaringen met relaties en daten en dat ik dacht dat het wat kon worden dat ik er achterdochtig van wordt.

Ik vind het heel leuk en vind de aandacht ook erg fijn, ik app haar ook wel.

We hebben de afgelopen twee weken elke avond zitten appen over school en ditjes en datjes …
Alle reacties Link kopieren
JA ze vindt je leuk!! Dat je dat nog moet vragen hier.
Alle reacties Link kopieren
leukeklasgenoot schreef:
18-10-2018 22:17
Ik ben 36 en zij is 32. Ik heb alleen zoveel slechte ervaringen met relaties en daten en dat ik dacht dat het wat kon worden dat ik er achterdochtig van wordt.

Ik vind het heel leuk en vind de aandacht ook erg fijn, ik app haar ook wel.

We hebben de afgelopen twee weken elke avond zitten appen over school en ditjes en datjes …
Ik dacht dat jullie 17 en 18 waren ofzo. Iemand van 32 is toch geen meisje meer? Ga na de studiedag een kop koffie drinken in het café om de hoek, vraag of ze zin heeft om een filmpje te pakken, stel voor om in dat café om de hoek te ontbijten voor t begin van de onderwijsdag. Enz.
leukeklasgenoot schreef:
18-10-2018 22:17
Ik ben 36 en zij is 32. Ik heb alleen zoveel slechte ervaringen met relaties en daten en dat ik dacht dat het wat kon worden dat ik er achterdochtig van wordt.

Ik vind het heel leuk en vind de aandacht ook erg fijn, ik app haar ook wel.

We hebben de afgelopen twee weken elke avond zitten appen over school en ditjes en datjes …


Iemand van 32 is geen meisje meer hoor.
Alle reacties Link kopieren
Nou ze heeft dus als voorgesteld dat als we allebei onze eerste toets zouden halen we wat gingen drinken
Alle reacties Link kopieren
leukeklasgenoot schreef:
18-10-2018 22:33
Nou ze heeft dus als voorgesteld dat als we allebei onze eerste toets zouden halen we wat gingen drinken
appje sturen dat het helemaal niet nodig is om daarvoor de eerste toets te halen.
Kan ook zonder die toets gehaald te hebben en/of ervoor.
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
Ja we gaan binnenkort ook wat drinken we hebben alleen nog geen datum ( ze is er al een paar keer over begonnen ) ik hoop alleen maar niet dat ze alleen vriendelijk tegen me is.
Alle reacties Link kopieren
Maar ik ben best bang om wat te beginnen ( als ze me leuk vind natuurlijk ) met een klasgenoot waar ik nog twee jaar mee in de klas moet zitten, het is wel bizar dat we steeds dezelfde dingen naar elkaar sturen ( bijv. muzieklinkjes etc. ) ze lijkt gewoon op mij.
Alle reacties Link kopieren
Oke we hebben vanavond een afspraak gemaakt ( we waren weer de hele avond aan het whatsappen ) er wordt hier door meerdere mensen gezegd dat ze me leuk vind, maar hoe weten jullie dat?
Alle reacties Link kopieren
leukeklasgenoot schreef:
22-10-2018 21:11
Oke we hebben vanavond een afspraak gemaakt ( we waren weer de hele avond aan het whatsappen ) er wordt hier door meerdere mensen gezegd dat ze me leuk vind, maar hoe weten jullie dat?

Manier waarop iemand je aankijkt, of er voorzichtig iets van fysiek contact gemaakt wordt door haar, door te kijken hoe ze reageert als jij voorzichtig fysiek contact maakt met haar.

Geen ervaring met eerdere relaties?
Jullie zijn echt 36 en 32???
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
ja leeftijd klopt. Ze maakt veel fysiek contact en kijkt ook veel naar me ( ook tijdens de pauzes als ik niet bij haar in de buurt sta) en we zitten al twee weken lang elke avond te appen
Alle reacties Link kopieren
vandale schreef:
09-10-2018 10:09
Off-topic maar ik heb net het vierde seizoen van The Bridge gekeken waarin Saga steeds droog opmerkte: oh, you want sex? :-D
Zeer off topic maar waaaaar kijk je het vierde seizoen van the bridge? Ik wil het ook zien!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven