Hoe lang duurt boosheid bij vrouwen?

15-10-2018 00:51 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,
Sinds kort ken ik een geweldige vrouw. Helaas heeft zij nare ervaringen gehad met mannen, dus het feit dat ze mij ook leuk vond, was al erg bijzonder. Door eigen onzekerheid heb ik haar een beetje van me af geduwd en voelde ze zich een beetje in het nauw gedreven.
Afgelopen donderdag heeft ze me ook verwijderd als vriend op facebook en reageert op geen enkel bericht meer.
Steeds wil ik haar wat sturen, maar ik ben bang dat ik haar dan weer verder weg duw.
Het rare vind ik dat ze me nergens geblokkeerd heeft. Heeft dit een betekenis?
Hoe lang blijven vrouwen boos over het algemeen? Wanneer kan ik het beste weer iets van mezelf laten horen?
We hebben of hadden geen relatie, maar ik vind het toch wel erg leuk en ik zit er best wel mee...
Alle reacties Link kopieren
Dat ligt er aan waarover je boos bent :flag:
zeker 5 dagen, maar mogelijk korter als je haar chocola brengt
Alle reacties Link kopieren
Ligt er aan wat je gedaan hebt.

Aan de hand daarvan kan het variëren van 5 minuten tot de rest van haar leven.

Dat ze je van Facebook heeft verwijderd is geen goed teken.

Dat ze je nergens heeft geblokkeerd komt omdat ze zelfs de tijd die dat kost niet aan jou wil besteden. Of omdat ze niet boos is maar simpelweg geen Co tact meer wil.

Als je haar nu ongewenste berichtjes gaat sturen is de kans groot dat ze je alsnog gaat blokkeren.

Dat je ooit een relatie met haar gaat krijgen kan je wel vergeten.
Alle reacties Link kopieren
Als ze je overal heeft verwijderd is het duidelijk niet wederzijds. Nee is nee, dus laat het los en ga op zoek naar een andere leuke vrouw.
bluebirdie schreef:
15-10-2018 00:57
zeker 5 dagen, maar mogelijk korter als je haar chocola brengt
Ah, dus je wil mij als vrouw nog wat vetmesten ook ...


Je zal het nooit weten als je niet gewoon simpel een bericht stuurt.
In 't ergste geval bijt ze je neus eraf. Of reageert ze niet.
Alle reacties Link kopieren
Belg007 schreef:
15-10-2018 01:03

Je zal het nooit weten als je niet gewoon simpel een bericht stuurt.
In 't ergste geval bijt ze je neus eraf. Of reageert ze niet.
Ze heeft hem overal verwijderd. Lijkt me een heel duidelijk geval van “ik wil geen contact meer met je”. Waarom dan toch een bericht sturen? Haar grens is toch duidelijk?
Alle reacties Link kopieren
Pergamon schreef:
15-10-2018 01:03
Als ze je overal heeft verwijderd is het duidelijk niet wederzijds. Nee is nee, dus laat het los en ga op zoek naar een andere leuke vrouw.
Ze heeft me juist NIET overal verwijderd.... ik heb dr app nog, dr snapchat, instagram nog altijd volgend enzo... dusja
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
15-10-2018 01:03
Ligt er aan wat je gedaan hebt.

Aan de hand daarvan kan het variëren van 5 minuten tot de rest van haar leven.
Ik heb een facebookvriend van haar beledigd, die blijkbaar zonder dat ik het doorhad een van haar beste vrienden was...
Alle reacties Link kopieren
windhoos2000 schreef:
15-10-2018 01:05
Ze heeft me juist NIET overal verwijderd.... ik heb dr app nog, dr snapchat, instagram nog altijd volgend enzo... dusja
Op een aantal van die platformen moet je blokkeren. Misschien heeft ze je op whats app gearchiveerd, zie jij niks van maar ben je wel weg. Of laat ze je gewoon ‘naar onderen zakken’. Ze heeft je op facebook niet verwijderd omdat ze zo’n tof fijn contact met je heeft in elk geval.
Alle reacties Link kopieren
Pergamon schreef:
15-10-2018 01:05
Ze heeft hem overal verwijderd. Lijkt me een heel duidelijk geval van “ik wil geen contact meer met je”. Waarom dan toch een bericht sturen? Haar grens is toch duidelijk?
Nee, ALLEEN op facebook als vriend
Alle reacties Link kopieren
Stuur haar een bos bloemen.
Dat is een warm gebaar. Met een kaartje eraan: een bosje ruikers omdat ik om je geef.
Alle reacties Link kopieren
Dus ze reageert nergens op? Dan vind ik dat je jezelf wel erg het voordeel van de twijfel geeft om het als posietief te zien dat ze je verder niet geblokkeerd heeft. Laat die vrouw gewoon lekker met rust, vooral als je vervelend tegen haar hebt gedaan. Als ze contact met je wil dan komt het wel vannuit haar.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
windhoos2000 schreef:
15-10-2018 01:08
Nee, ALLEEN op facebook als vriend
Nogmaals: je wordt doorgaans niet verwijderd op facebook omdat iemand knetterverliefd op je is en dolgraag wat van je wil horen. Als zij contact met je wil hoor je het vanzelf.
Alle reacties Link kopieren
Hooguit een paar uur in extreme gevallen.

Wel leuk zo een topic dat eens niet over liefdesverdriet gaat.
.
Laat het los.
Een relatie met deze vrouw willen is niet verstandig.
Alle reacties Link kopieren
Ze heeft wel aangegeven dat ze het er erg moeilijk mee heeft. Dat is de reden waarom ik denk dat rust gunnen het beste is. Vandaar mijn vraag hoe lang... en waarom zou ik niets met zo'n vrouw moeten beginnen. Ik ben degene die 'fout' is geweest. Staat los van haar.

Daarnaast was de vriendschapsband die we hadden enorm sterk. Ik kan gewoon niet geloven dat dit zomaar over is.
In je topic schrijf je door onzekerheid heb ik haar een beetje van me af geduwd, ze voelde zich in het nauw gedreven.

Dat kan ik niet rijmen met een vriend van haar beledigen. Kan je dat uitleggen?

Ik heb namelijk nog ergens een handboek met de exacte tijden dat De Vrouw, ze zijn immers allemaal exact hetzelfde boos blijft en waarom ;-)

Iemand blokkeren doe ik ook nooit, hoe moet je anders een meningsverschil weer bijleggen? Kinderachtig, zou ik alleen doen met een stalker.
Ooit iemand een half jaar niet gesproken tot ik een appje kreeg met het verzoek een keer koffie te gaan drinken, ze mistte onze vriendschap. Nu is het weer een goede vriendin, uitgepraat en opgelost.

Wie weet wacht ze op zo'n appje, in jouw geval met excuses voor het duwen en beledigen.

Nu is het echt bedtijd voor me maar als ik eraan denk zal ik je vergrijp opzoeken en je vervolgens laten weten wanneer je haar weer veilig kunt benaderen.
Slaap lekker.
Alle reacties Link kopieren
Dat beledigen was de druppel... ik vroeg haar weleens waarom ze soms appjes negeerde van me. Daardoor voelde ze zich in t nauw gedreven... was niet goed van me en dat had ook geen betekenis zei ze. Kwam soms niet uit om te reageren bv. Maar daar was ik onzeker door.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de vraag stom: hoe lang duurt boosheid bij vrouwen?
Zijn vrouwen een andere diersoort dan mannen?
Reageren alle vrouwen hetzelfde?

Vrouwen en mannen zijn in de eerste plaats gewoon mensen met onderling grote verschillen.
Alle reacties Link kopieren
4 dagen en 3 uur
Alle reacties Link kopieren
Ik had er ook zo 1 (heel kort mee gedate). Reageerde ook erg traag. Wilde wel afspreken nog een keer maar eerst een week rust enzo. (Nadat ze eerst aangaf wel te willen afspeken, wat al erg lang duurde al die antwoorden.)

Heb haar vriendelijk maar duidelijk gezegd dat ik wel van mensen houd die duidelijk zijn, en zijn dat totaal niet was.

Had echt concentratie probleem omdat ik hoopte op antwoord (vond haar echt leuk). Schoot voor geen meter op. Dus gezegd dat ik het niets vond. Nog geen twee dagen later contact met een ander die me de hele dag stalkt op een leuke manier. Wereld van verschil.

Er zijn meer vrouwen dan zo een hoor.

Eer aan jezelf houden en weg wezen. Als je nu al niet mag vragen waarom ze niet reageert, wat wordt dat straks dan?

Ze reageerde trouwens niet eens op mijn nette maar duidelijke afwijzing, dus zo erg was het.
anoniem_374951 wijzigde dit bericht op 15-10-2018 02:11
6.72% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Overigens is zijn vraag niet zo gek. Als iemand boos is/rust nodig heeft voor even en je gaat een dag later appen, begint het waarschijnlijk weer opnieuw.

De vraag is ook, hoelang wil je wachten? Ik zou 3-5 dagen hebben, meer niet. Doei
Why Computers are Female

What sex is your computer?

No scientific experiments has given the final results yet, but... Here you'll find 9 good reasons to believe why FEMALE is the right answer.

1. Nobody besides the one who created them is able to understand their logic.
2. Even your smallest mistake is for ever stored in their memory, only to be a problems later on - when you're not expecting it.
3. Their internal language - that they use for communication between the two - NO ONE else is able to understand but themselves.
4. The message "Bad command or filename" is just as informative as "If you don't understand why I'm angry with you, then I have no intension of telling you!"
5. When you've finally decided to have one you'll know you spend lots of money on accessories for it.
6. There is a break down at least once a month - or more often...
7. Needs EXACT words from you
8. You're spending 70% of your time trying to understand how one works.
9. Anyway... you have to admit the fact once you've had one you wouldn't like to live without it.
Alle reacties Link kopieren
-vanille- schreef:
15-10-2018 01:18
Hooguit een paar uur in extreme gevallen.
:rofl:
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven