Langer dan mijn vriend

16-10-2018 10:19 143 berichten
Alle reacties Link kopieren
n.
lena1212 wijzigde dit bericht op 07-02-2019 22:01
99.64% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
ga je na 5 jaar nu hier over zeuren?
Alle reacties Link kopieren
http://www.mijnstupps.nl/over-stupps
8-)
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me af hoeveel je van hem houdt als dit een probleem is...
Alle reacties Link kopieren
guppekop schreef:
16-10-2018 10:31
ga je na 5 jaar nu hier over zeuren?

Zeuren? Ik zeg toch duidelijk dat ik niet bij hem weg ga hiervoor maar ik kan er niks aan doen dat ik er onbewust mee bezig blijf. Zoals ik aangeef ben ik alleen opzoek naar herkenning. Als je niks zinnigs te zeggen hebt reageer dan niet.
Alle reacties Link kopieren
Mijn man en ik zijn ongeveer even lang, maar dat ligt vooral aan mijn lengte (ik ben bovengemiddeld lang)
als ik hakken aantrek (eigenlijk dagelijks) ben ik dus iets groter. Tja, dat is dan maar zo
Alle reacties Link kopieren
Is serieus maar 4/5 cm verschil? Waar maak je je druk om.
Hoewel man het grootst is bij ons, schelen we bijna 40cm en kijken mensen ons daarom ook altijd aan en na. Na ja, dat is dan hun probleem niet het onze.

Geef hem een paar hakschoenen, of van die super hippe sneakers met plateauzolen die je nu steeds meer ziet. Probleem opgelost!
Alle reacties Link kopieren
Het is toch niet zo raar dat de vrouw langer is dan de man? Jij maakt er een probleem van. Epke Zonderland of Van Velzen hebben ook een lange partner, en dat is echt niet raar.

Wanneer het lengteverschil echt een probleem is, dan is er vast meer mis met de relatie.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Ik herken het wel hoor TO. Mijn vorige vriend was ook kleiner. Ik vond heel politiek correct dat dat geen probleem mocht zijn maar dat was het wel
Hoe kleinzielig ik het ook van mezelf vond...
ik voelde me ook altijd een soort olifant naast hem, dat hielp ook al niet.

Ik ben er niet trots op. Maar begrijp je maar al te goed
Hm tja, hier speelt dit specifieke 'probleem' niet, maar dan zijn er weer andere dingen.
Mijn man is bv kalend. Vind ik ook niet mooi.
Hoe ik daar mee omga? Nou gewoon, ik hou mezelf voor dat het maar uiterlijkheden zijn die niks zeggen over zijn karakter.
En als een buitenstaander er een domme mening over heeft dan zegt dat meer over hen dan over ons.
Als je daar echt mee zit. Gun je vriend een leukere vriendin.
Alle reacties Link kopieren
Lena1212 schreef:
16-10-2018 10:37
Zeuren? Ik zeg toch duidelijk dat ik niet bij hem weg ga hiervoor maar ik kan er niks aan doen dat ik er onbewust mee bezig blijf. Zoals ik aangeef ben ik alleen opzoek naar herkenning. Als je niks zinnigs te zeggen hebt reageer dan niet.
pardon hoor maar ik snap best dat zoiets aan het begin een issue kan zijn maar na 5 jaar nog steeds? Daar begrijp ik niks van, het is blijkbaar geen dealbreaker dus laat het gaan.

Niemand is perfect.
Alle reacties Link kopieren
hamerhaai schreef:
16-10-2018 10:40
Het is toch niet zo raar dat de vrouw langer is dan de man? Jij maakt er een probleem van. Epke Zonderland of Van Velzen hebben ook een lange partner, en dat is echt niet raar.

Wanneer het lengteverschil echt een probleem is, dan is er vast meer mis met de relatie.
Het is meer dat onlangs 2 mensen er een opmerking over maakte en dat dat (ondanks dat dat niet zo zou moeten zijn) veel invloed heeft op mij, en ik er op ga letten. Dan denk ik: valt het dan echt zo erg op? Is het dan zo raar? Ik ben ook best onzeker dus misschien komt het daar vandaan.
Alle reacties Link kopieren
-Darkside- schreef:
16-10-2018 10:43
Hm tja, hier speelt dit specifieke 'probleem' niet, maar dan zijn er weer andere dingen.
Mijn man is bv kalend. Vind ik ook niet mooi.
maar stel nou, dat het iets is, waar de ander wel wat aan kan doen?
te dik worden?
gebit niet goed verzorgen?
raar kapsel ipv kaal

zeggen jullie daar iets van?
(ik wel trouwens, mocht ik direct de wedervraag krijgen).
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
16-10-2018 10:45
Als je daar echt mee zit. Gun je vriend een leukere vriendin.
Het valt mij al vaker op bij andere topics dat er regelmatig zo onaardig en verwijtend gereageerd wordt. Jammer is dat.
Alle reacties Link kopieren
Toch kan ik het niet helemaal loslaten, ik merk dat ik er onbewust mee bezig ben als we naast elkaar lopen. Ik sla bijvoorbeeld niet snel een arm om hem heen en ik voel mij daardoor op zulke momenten fysiek minder aangetrokken tot hem.

Wauw, dit vind ik echt ontzettend oppervlakkig. Ben je zelf heel erg onzeker?
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
16-10-2018 10:48
maar stel nou, dat het iets is, waar de ander wel wat aan kan doen?
te dik worden?
gebit niet goed verzorgen?
raar kapsel ipv kaal

zeggen jullie daar iets van?
(ik wel trouwens, mocht ik direct de wedervraag krijgen).
Ja dat zou ik wel doen, maar alleen als het echt de spuigaten uitloopt.
Alle reacties Link kopieren
dubbel
s-groot wijzigde dit bericht op 16-10-2018 10:50
98.87% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
S-Groot schreef:
16-10-2018 10:48
Wauw, dit vind ik echt ontzettend oppervlakkig. Ben je zelf heel erg onzeker?
Ja dat ben ik, en ik trek mij veel aan wat andere van mij vinden helaas
Alle reacties Link kopieren
Lena1212 schreef:
16-10-2018 10:46
Het is meer dat onlangs 2 mensen er een opmerking over maakte en dat dat (ondanks dat dat niet zo zou moeten zijn) veel invloed heeft op mij, en ik er op ga letten. Dan denk ik: valt het dan echt zo erg op? Is het dan zo raar? Ik ben ook best onzeker dus misschien komt het daar vandaan.

Ah, je bent dus inderdaad erg onzeker. Zou het je dan niet een stuk handiger lijken om dáár iets aan te doen ipv je te focussen op je vriend (die niet voldoet)? Echt, daar ga je véél meer aan hebben dan meegaan in je onzekerheid.
Alle reacties Link kopieren
Lena1212 schreef:
16-10-2018 10:48
Het valt mij al vaker op bij andere topics dat er regelmatig zo onaardig en verwijtend gereageerd wordt. Jammer is dat.
Precies, To geeft toch al aan dat ze het vervelend vindt dat ze er mee zit.
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk. De ongeving vindt er iets van en heeft commentaar.
Probleem is echter dat jíj er zelf iets van vindt en dat weerspiegelt ziet in de opmerkingen van de omgeving.

Je hebt in die 5 jaar misschien wel duizenden mensen gezien die niets hebben gezegd. Maar die tel jij niet.
Jij hoort die paar die zeggen wat jij voelt.
Lena1212 schreef:
16-10-2018 10:49
Ja dat ben ik, en ik trek mij veel aan wat andere van mij vinden helaas
Dan maak je het uit

Het zou overigens niet in mijn hoofd opkomen om er iets van te zeggen bij een stel waar vrouw langer is dan man. Zo niet belangrijk.
Alle reacties Link kopieren
Mijn man is een halve kop kleiner dan ik ben. Als ik op hakken loop is het nog duidelijker. Tja, ik kan er niks aan doen dat ik zo lang ben geworden. Het zal vast dat anderen daar een mening over hebben, dat is hún probleem, niet de mijne. Ik heb voor mijn man gekozen omdat hij een fantastisch karakter heeft en fysiek ook best aantrekkelijk is. Als ik had moeten wachten op een vent die langer is dan ik ben, dan zat ik nu nog steeds zieligjes alleen op de bank. Het is van nul en generlei waarde voor mij.

Toen ik dertien was of zo, tóen vond ik het wel vervelend dat er zo weinig jongens rondliepen die langer waren dan mij, maar toen was ik ook een beginnende puber, waarvoor uiterlijk zo'n beetje alles was. Groepsdruk ende zoo. Maar dat ging over toen ik begreep dat de mening van vriendinnen er (in dit geval) niet zo toe deed....
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Solanger schreef:
16-10-2018 10:51
Tuurlijk. De ongeving vindt er iets van en heeft commentaar.
Probleem is echter dat jíj er zelf iets van vindt en dat weerspiegelt ziet in de opmerkingen van de omgeving.

Je hebt in die 5 jaar misschien wel duizenden mensen gezien die niets hebben gezegd. Maar die tel jij niet.
Jij hoort die paar die zeggen wat jij voelt.
Dat is waar en helpt mij ook wel weer te relativeren. Het is jammer dat die enkele mensen die er wel wat over zeggen zo’n invloed op mij hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven