nieuwe date is met 114 vrouwen naar bed geweest..

16-10-2018 13:09 218 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag lieve dames,

zoals de titel al zegt: de man waarmee ik nu een paar dates heb gehad heeft er een ruig verleden op zitten.
Hij is een erg vrije geest en heeft dus veel geëxperimenteerd in het verleden. Dit wist ik al en vind ik absoluut geen probleem. We hebben allemaal ons verleden toch? en het doet mijns inziens niets af aan of iemand een leuk en geschikt persoon is. Ik ben zelf ook vrij losjes wat dat betreft. TIjdens onze laatste date hadden we het er gewoon over en toen kwam het ter sprake dat hij het met zo'n 114 vrouwen gedaan had (pakweg). Even schrok ik toch wel van dat aantal maar al snel boeide me het niet meer zo.
Daarna had ik het er echter met vriendinnen over en die vonden het stuk voor stuk een enorme afknapper. ze dachten dat ik 'nummer zoveel' zou worden en vonden hem een afgelikte boterham. Daarom vraag ik me af: ben ik nou zo raar dat ik het probleem niet zie?
En vooral: zouden jullie het een afknapper vinden als een man met dit aantal dames naar bed is geweest?
Alle reacties Link kopieren
Goh, hij hield een lijstje bij van al zijn bedpartners?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Mijn man zou zeggen; ken je de regel van 3? Oftewel: het zogenaamde aantal bedpartners dat mannen noemen, minstens door 3 delen.
En het maakt toch niet uit wat wij of je vriendinnen ervan vinden? Als jij het geen probleem vindt, prima toch?
Haasjehop schreef:
16-10-2018 13:22
Mijn man zou zeggen; ken je de regel van 3? Oftewel: het zogenaamde aantal bedpartners dat mannen noemen, minstens door 3 delen.

En bij vrouwen vermenigvuldigen met 3. ;-)
himalaya schreef:
16-10-2018 13:21
Goh, hij hield een lijstje bij van al zijn bedpartners?

Gewoon turven, toch? Doe jij dat niet?
RikM schreef:
16-10-2018 13:23
En bij vrouwen vermenigvuldigen met 3. ;-)
:proud:
Alle reacties Link kopieren
Zegt wel wat over zijn normen en waarden. Ik zou het een afknapper vinden. Op zoek naar een man die een vrouw niet ziet als gebruiksvoorwerp.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Sommigen vinden dat een afknapper, sommigen niet. Aan jou om te beslissen bij welke groep je hoort. Jij moet ermee daten, niet jouw vriendinnen.

En trouwens, als je nummer 115 bent en je hebt een leuke tijd en goede seks, wat maakt het dan uit?
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
16-10-2018 13:23
En bij vrouwen vermenigvuldigen met 3. ;-)
:proud:
Alle reacties Link kopieren
ligt aan de leeftijd. als de beste jongen 17 was toen ie seksueel actief werd en hij is nu 18 dan is 114 behoorlijk wat

is het een vijftiger die actief werd op 17, nah. 50-17=33. 114/33= 3,4 stuks liefjes per jaar. valt wel mee. toch?

in het verleden behaalde resultaten zijn geen garantie voor de toekomst.

ik zou er niet mee zitten. Het zegt wel iets over je vriendinnen. Overigens: stel nou, hè, dat hij je na een poosje beu is. dan ben je gewoon nr. 115. En stel nou, hè, dat hij met je trouwt en je over 20 jaar beu is. dan ben je nog steeds nr. 115

dus wat maakt het uit?
Alle reacties Link kopieren
Dat iemand een verleden heeft snap ik, maar 114 vrouwen vind ik wel erg veel ja.
Dat zou ik denk ik wel een afknapper vinden.
Alle reacties Link kopieren
Wel beide getest op SOA's alvorens seks te hebben?
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me alleen maar af hoe hij het precieze aantal weet
Hier is het 1, 2 3, veel.....
summerdance wijzigde dit bericht op 16-10-2018 13:30
0.00% gewijzigd
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
16-10-2018 13:24
Gewoon turven, toch? Doe jij dat niet?
Nee, ik heb een goed geheugen. ;)
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
groenebroek schreef:
16-10-2018 13:27
Wel beide getest op SOA's alvorens seks te hebben?
Dat mag ik hopen!
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Persoonlijk zou ik meer moeite hebben met een man die het aantal vrouwen waarmee hij gewipt heeft het vermelden waard vindt.
Alle reacties Link kopieren
mijn vriend had ook al een stuk meer bedpartners (sommige keren waren niet eens in bed) voor mij gehad
de aantal weet ik niet, en ik denk hij ook niet,
hij valt ook op beide sekse dus tja
op aandringen van mij zijn we wel beide getest

ik kan er meeleven en hij met mijn aantal (7)
ik heb het echter niet gedeeld met anderen ofzo, gaat ze niks aan vind ik
mamsvan wijzigde dit bericht op 16-10-2018 13:31
7.16% gewijzigd
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
soa-testje gedaan?
Ik zou het wel een afknapper vinden, ja.

Maar als jij het geen afknapper vindt, is dat toch ook goed?
Alle reacties Link kopieren
Als ie het maar veilig gedaan heeft toch?
Laat je vriendinnen lekker kletsen zeg. Als jij er nou geen problemen mee hebt.
Pakweg 114 ook echt. Klinkt niet als een ruwe schatting haha. Je vriendinnen zitten niet in de relatie dus zou ik me totaal niet druk maken om hun mening.
Alle reacties Link kopieren
Heeft deze man nog nooit een lange serieuze relatie gehad? Dat zou mij het meest tegenstaan.
Alle reacties Link kopieren
Summerdance schreef:
16-10-2018 13:27
Ik vraag me alleen maar af hoe hij het precieze aantal weet
Hier is het 1, 2 3, veel.....
Ja het is ook zo'n gek aantal. Niet: ik denk een stuk of 100, of 120...
Nee, honderdveertien.
Houd je het dan alle jaren bij ofzo?
Dat zou ik een grotere afknapper vinden. Het moeten benoemen ook trouwens. Waarom is dat belangrijk?
Alle reacties Link kopieren
Babette2017 schreef:
16-10-2018 13:31
Heeft deze man nog nooit een lange serieuze relatie gehad? Dat zou mij het meest tegenstaan.
of was hij met 1 getrouwd en deed het er met 113 naast??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven