Tinder daten

16-10-2018 17:33 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey

Ik ben van plan het eens te proberen op Tinder om aan een date te geraken. Ik had al eerder een profiel, maar ik zou die volledig willen resetten en vanaf 0 beginnen. Want er stonden foto's op die niet zo aantrekkelijk waren waardoor ik niet aan matches geraakte. Iemand die weet hoe je Tinder kunt resetten? Vroeger ging dat eenvoudig, maar ik heb gelezen dat je een ander fb account, nummer, ... zou moeten hebben? Pff ...
Alle reacties Link kopieren
Je kan toch ook de oude foto's verwijderen en er nieuwe op zetten?
Alle reacties Link kopieren
Je kunt, of de foto's verwijderen en een andere tekst neerzetten.
Of je kunt zelfs je complete profiel verwijderen (zonder dat je de app hoeft te verwijderen)

Mogelijkheden genoeg.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik dacht dat ook. Maar als ik dan opnieuw registreer met dezelfde fb account, verschijnen alle foto's van ervoor weer op. Personen die mij eerder links hadden geswipet, komen precies nooit meer terug. Ik wil dus echt volledig weer vanaf 0 beginnen, alsof het een nieuw account is, zonder daarvoor een nieuw fb account te moeten maken en een nieuw gsm nummer te moeten hebben. Vroeger ging dat eenvoudig, maar ze hebben deze procedure precies aangepast. Echt niet leuk!
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw account aanmaken?
Onder ‘instellingen’ kun je kiezen voor ‘account verwijderen’. Dan kun je opnieuw beginnen.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon via je instellingen je account verwijderen en weer opnieuw aanmelden, dan begin je vanaf 0.
Alle reacties Link kopieren
Anna_02 schreef:
16-10-2018 18:36
Gewoon via je instellingen je account verwijderen en weer opnieuw aanmelden, dan begin je vanaf 0.
Ben je zeker? Kun je diegene die je eerder links geswipet hebben weer tegenkomen?
Je kunt bij instellingen je foto's veranderen.
Alle reacties Link kopieren
Wat is Tinder?
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
the_Wicked_Witch schreef:
16-10-2018 18:43
Je kunt bij instellingen je foto's veranderen.
Dat weet ik. Maar mijn bedoeling is dat mensen die mij al eerder tegengekomen zijn en links geswipet hebben mij opnieuw kunnen vinden met de andere foto's. Is dat zo?
hoopdoetleven schreef:
16-10-2018 18:45
Dat weet ik. Maar mijn bedoeling is dat mensen die mij al eerder tegengekomen zijn en links geswipet hebben mij opnieuw kunnen vinden met de andere foto's. Is dat zo?
Ik zou in dat geval toch even een ander account aanmaken.
hoopdoetleven schreef:
16-10-2018 18:45
Dat weet ik. Maar mijn bedoeling is dat mensen die mij al eerder tegengekomen zijn en links geswipet hebben mij opnieuw kunnen vinden met de andere foto's. Is dat zo?

Ja hoor, tis net Russisch roulette. Ik zie niet anders als mensen die ik naar links geswiped heb opnieuw. En dan gaan ze wéér naar links overigens.
Alle reacties Link kopieren
safrat schreef:
16-10-2018 18:47
Ik zou in dat geval toch even een ander account aanmaken.
Bedoel je dan een andere fb account aanmaken speciaal daarvoor? En blijkbaar zou je dan ook een ander gsm nummer moeten hebben en wie weet wat nog allemaal.
hoopdoetleven schreef:
16-10-2018 18:51
Bedoel je dan een andere fb account aanmaken speciaal daarvoor? En blijkbaar zou je dan ook een ander gsm nummer moeten hebben en wie weet wat nog allemaal.
Nee dat is nergens voor nodig.

Gewoon tinderprofiel verwijderen en opnieuw beginnen. Dan kom je iedereen weer tegen (behalve mannen die inmiddels een relatie hebben natuurlijk).
Bearnaise schreef:
16-10-2018 18:57
Nee dat is nergens voor nodig.

Gewoon tinderprofiel verwijderen en opnieuw beginnen. Dan kom je iedereen weer tegen (behalve mannen die inmiddels een relatie hebben natuurlijk).
Ja precies. Ik denk trouwens dat het een man is. Geen matches.. :)
Alle reacties Link kopieren
safrat schreef:
16-10-2018 19:02
Ja precies. Ik denk trouwens dat het een man is. Geen matches.. :)
Haha, goed geraden. Meisjes/vrouwen worden vaker rechts geswipet idd.
Alle reacties Link kopieren
Bearnaise schreef:
16-10-2018 18:57
Nee dat is nergens voor nodig.

Gewoon tinderprofiel verwijderen en opnieuw beginnen. Dan kom je iedereen weer tegen (behalve mannen die inmiddels een relatie hebben natuurlijk).
Ben je daar zo zeker van? Ik heb het eens gegoogled en vele mensen zeggen (oa via reddit) dat je fb account voor altijd gelinkt is aan je Tinder account en dat je het zou moeten linken aan een andere fb account. Ik hoop dat jij gelijk hebt.
hoopdoetleven schreef:
16-10-2018 18:51
Bedoel je dan een andere fb account aanmaken speciaal daarvoor? En blijkbaar zou je dan ook een ander gsm nummer moeten hebben en wie weet wat nog allemaal.
Nee hoor ander mailadres , ik heb laatst nog een.nieuw Fb account aangemaakt.
hoopdoetleven schreef:
16-10-2018 17:50
Ja, ik dacht dat ook. Maar als ik dan opnieuw registreer met dezelfde fb account, verschijnen alle foto's van ervoor weer op. Personen die mij eerder links hadden geswipet, komen precies nooit meer terug. Ik wil dus echt volledig weer vanaf 0 beginnen, alsof het een nieuw account is, zonder daarvoor een nieuw fb account te moeten maken en een nieuw gsm nummer te moeten hebben. Vroeger ging dat eenvoudig, maar ze hebben deze procedure precies aangepast. Echt niet leuk!
Je hebt geen gsm nr nodig bij Fb.
Hoe kom je daarbij ?
Heb in 10 jaar tijd met hetzelfde nr...2 fb 's gehad.
Geen nr bij nodig gehad.
Ik snap je niet echt.
hoopdoetleven schreef:
16-10-2018 19:14
Haha, goed geraden. Meisjes/vrouwen worden vaker rechts geswipet idd.
:D

Een vrouw zonder matches bestaat volgens mij niet eens.

Je hoeft toch niet met FB in te loggen? Dat kan ook met een mobiel nummer.
Alle reacties Link kopieren
Emmerverf77 schreef:
16-10-2018 19:24
Nee hoor ander mailadres , ik heb laatst nog een.nieuw Fb account aangemaakt.
Hoe bedoel je? Mail is voldoende om te wijzigen? Ben je zeker? Dat zou wel eens kunnen ja. Ik heb me al een jaar niet meer aangemeld op Tinder en in tussentijd had ik mijn email gewijzigd van fb. Ik log opnieuw in onlangs en mijn eerdere matches zijn helemaal leeg. Dus zou het dat zijn?
Alle reacties Link kopieren
hoopdoetleven schreef:
16-10-2018 19:29
Hoe bedoel je? Mail is voldoende om te wijzigen? Ben je zeker? Dat zou wel eens kunnen ja. Ik heb me al een jaar niet meer aangemeld op Tinder en in tussentijd had ik mijn email gewijzigd van fb. Ik log opnieuw in onlangs en mijn eerdere matches staan er niet meer op. Dus zou het dat zijn?
Alle reacties Link kopieren
safrat schreef:
16-10-2018 19:28
:D

Een vrouw zonder matches bestaat volgens mij niet eens.

Je hoeft toch niet met FB in te loggen? Dat kan ook met een mobiel nummer.
Maar ik had mijn nummer gelinkt aan dat fb profiel als verificatie.
Alle reacties Link kopieren
Emmerverf77 schreef:
16-10-2018 19:27
Je hebt geen gsm nr nodig bij Fb.
Hoe kom je daarbij ?
Heb in 10 jaar tijd met hetzelfde nr...2 fb 's gehad.
Geen nr bij nodig gehad.
Ik snap je niet echt.
Je hebt een gsm nummer nodig om je account beter te beveiligen of zo dacht ik. Je krijgt dan een code toegezonden die dient als verificatie van je account. Ik moest mijn nummer ingeven nadat ik me onlangs weer inlogde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven