Daten: waarom ineens die onzekerheid?

20-10-2018 14:50 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een tijdje aan het daten en merk dat ik ineens ben veranderd in een onzeker figuur terwijl ik dat eerst niet was.

Op dit moment heb ik twee dates gehad met een erg leuke man. Ik ging er met een luchtige en open houding in en was zeker van mezelf. Had geen verwachtingen en dacht niet teveel na. Na de eerste date was ik erg enthousiast over deze man en had zin om hem weer te zien. De tweede date volgde vrij snel en ik merkte echt dat we het allebei erg leuk vonden met elkaar. Ik had het idee dat deze man mij helemaal zag zitten omdat hij me elke dag veel appt en veel interesse toont.

Nu is het inmiddels 1,5 week geleden dat we hebben afgesproken. Hij is in tussentijd wel ziek geweest maar toch voelt dit voor mij niet zo goed. We appen nog wel elke dag en hij laat wel merken dat hij me nog ziet zitten. Toch heb ik twee keer aangestuurd om weer af te spreken waarop hij zegt dat we dat zeker gaan doen! Maar er is tot nu toe nog niks van gekomen. Wat moet ik hiervan denken?

Ik merk nu dat ik deze man heel erg leuk ga vinden en ben bang dat ik er daardoor veel te krampachtig mee omga en het ga verpesten. Mannen voelen het schijnbaar aan als een vrouw te graag wil. Ik probeer daarom luchtig te blijven en geen verwachtingen te vormen. Toch heb ik dit heel snel en begin dan scenario’s in mijn hoofd te vormen over dat hij niet meer wil afspreken of met anderen date die hij veel leuker vindt.

Nu gaat is hij dus een week op vakantie waardoor er weer een hele tijd tussen zit voordat we weer eens afspreken. Hij bevestigd wel dat we na zijn vakantie weer gaan afspreken, maar ik merk dat ik nogsteeds bang ben dat hij me aan het lijntje houdt of niet persee verder wil afspreken. Ondanks dat hij me elke dag appt en geïnteresseerd is in mij. Is mijn onzekerheid terecht? Of denk ik teveel hierover na?
Ik zou dit ook opvatten als geen interesse en het afkappen. Dat appen vind ik maar iets raars, en op zo’n schermpje is het makkelijk interesse veinzen.
Alle reacties Link kopieren
Zou afwachten tot hij weer terug is en dan verder kijken. Je kunt altijd nog stoppen met daten.
Alle reacties Link kopieren
Als iemand je echt leuk vindt, dan gaat het echt geen weken duren voor een volgende afspraak. Natuurlijk houdt hij jouw aan het lijntje en dat weet je zelf ook best.
Mannen zijn er verder goed in om interesse te veinzen en leuk te blijven doen zolang ze nog twijfelen en zo worden vrouwen nog wel eens aan het lijntje gehouden. Je zult in ieder geval geduld moeten hebben als je het nog een kans wil geven. :|
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ben dus ook bang dat ik aan het lijntje word gehouden. Ik heb niet echt behoefte aan een app-buddy dus als het daarbij blijft dan hoeft het van mij niet.
Alle reacties Link kopieren
hoezo hou jij je zo bezig met hem?

ga lekker verder daten, als hij iets van je wil mag hij in de rij gaan staan... ja toch?
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft geen interesse.
Alle reacties Link kopieren
Je moet alleen voor jezelf praten en niet voor hem.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Als hij om je geeft dan spreekt dat uit zijn acties. Hij zegt dan meerdere keren dat hij helaas weg moet, dat hij liever bij jou was gebleven en dat hij op die en die datum weer contact zal opnemen. Dat hij echt wegmoet en dat je het niet moet opvatten als desinteresse omdat hij zich erg verheugt. Enz. enz.

Je hoeft echt niet te twijfelen als hij enthousiast over je is.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Dat is kloten hè. Ik zou wachten tot hij initiatief neemt, 2 dagen lang. Daarna gewoon ‘heel direct een vraag’ stellen op een leuke manier. Als hij dan niet positief reageert laten gaan. En anders wachten op daden.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gestopt met lezen bij Mannen voelen het schijnbaar aan als een vrouw te graag wil.

Je moet wat minder Viva-forum lezen, waar net gedaan wordt alsof mannen in wrede meesters veranderen wanneer je als vrouw laat blijken dat je hem leuk vindt.

Lesson numer one: laat die man merken dat je hem leuk vindt. Waneer je dat niet doet, dan heb je sowieso verloren. Ik kan er echt met mijn hoofd niet bij hoe en waarom je zou denken dat het anders is dan dit.

En nog iets: stop met voor hem nadenken. Jij bent jou, hij is hem en wanneer het past dan past het.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Vanzai schreef:
20-10-2018 21:22
Ik ben gestopt met lezen bij Mannen voelen het schijnbaar aan als een vrouw te graag wil.

Je moet wat minder Viva-forum lezen, waar net gedaan wordt alsof mannen in wrede meesters veranderen wanneer je als vrouw laat blijken dat je hem leuk vindt.

Lesson numer one: laat die man merken dat je hem leuk vindt. Waneer je dat niet doet, dan heb je sowieso verloren. Ik kan er echt met mijn hoofd niet bij hoe en waarom je zou denken dat het anders is dan dit.

En nog iets: stop met voor hem nadenken. Jij bent jou, hij is hem en wanneer het past dan past het.
Viva-forum is inderdaad niet overal goed voor..
Alle reacties Link kopieren
Ik wacht wel gewoon af hoe het gaat als hij terug is van vakantie. Hij heeft me wel aangegeven veel foto’s en appjes te sturen. Dus hij wil wel contact houden. Ik kijk gewoon of hij initiatief neemt na de vakantie. Dan weet ik ook of hij me graag wil zien.
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
20-10-2018 16:17
Ik zou dit ook opvatten als geen interesse en het afkappen. Dat appen vind ik maar iets raars, en op zo’n schermpje is het makkelijk interesse veinzen.
To schrijft dat het 1,5!!! Week geleden is dat ze hebben afgesproken.

Dat is toch best kort. In de tussentijd is hij ziek geweest. Ik zou ook niet op date gaan als ik mij niet lekker voel en nu is hij met vakantie. In de tussentijd hebben ze elke dag geappt.

Dan is 1,5 week elkaar niet gezien hebben toch veel te kort om bij voorbaat al te concluderen dat hij geen interesse heeft.

Gewoon afwachten tot hij terug is van vakantie en heeft hij dan binnen eren week nog geen datum voor een date voorgesteld dan is het vroeg genoeg om te concluderen dat hij geen interesse heeft.

Nu is dat ontzettend voorbarig. De beste man kan er toch ook niets aan doen dat hij ziek is geweest en al een vakantie had gepland.
Ik heb het altijd knetterdruk de week voor ik op vakantie ga. Dan heb ik ook geen tijd voor een prille date. Zegt helemaal niks over interesse.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven