Nieuwe relatie, seks en aan beide kanten pubers

21-10-2018 18:29 666 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tsja, wat zal ik zeggen. Na ruim 17 jaar lijkt het er erg op dat ik een beginnende relatie heb, een echte zelfs, niet meer op basis van SV/FWB. Ja spannend, eng ook wel.

Maar dan komt het, waar ga je dan eens seks hebben. Allebei onze kinderen zijn ruim 17 jaar, liggen niet meer bijtijds op bed, sterker nog, soms later dan wijzelf. Daarvoor regelen we dus niet meer oppas, logeerplek of iets dergelijks. Alternatieven doen we al, auto, buiten, hotel. Maarja, het koudere weer komt eraan, leuk hoor, onder warme dekentjes in de natuur maar dat willen we ook niet de hele tijd blijven doen en tegelijkertijd zijn we naar onze beide kinderen (hij 1, ik ook) heel beschermend om dus niet gelijk iemand te introduceren.

Wie herkent het, zat/zit in dezelfde situatie en hoe ga jij/gaan jullie ermee om?

Toevoeging: ik heb zoon 24/7, vader leeft niet meer, hij zijn zoon iets meer dan 50% van de tijd.
iceteapeach wijzigde dit bericht op 21-10-2018 18:45
5.82% gewijzigd
wij slapen nooit.
Afspreken als de kinderen bij de andere ouder zijn?
Alle reacties Link kopieren
ik mag bruidsmeisje zijn he, als hij jouw vader om je hand gevraagd heeft.
https://www.youtube.com/watch?v=NNC0kIzM1Fo
wij slapen nooit.
Als ze bij hun andere ouders zijn. Of uit. Of op school.
ZaraZara100 schreef:
21-10-2018 18:37
Afspreken als de kinderen bij de andere ouder zijn?
Dit! Stem de weken dat de kinderen bij de exen zijn op elkaar af, dan heb je om de week een hele week om je uit te leven.
Alle reacties Link kopieren
valentinamaria schreef:
21-10-2018 18:38
ik mag bruidsmeisje zijn he, als hij jouw vader om je hand gevraagd heeft.
https://www.youtube.com/watch?v=NNC0kIzM1Fo

:flirting:
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
iceteapeach schreef:
21-10-2018 18:40
:flirting:
wel opschieten he, ik kan nu nog net in een leuke jurk, straks ben ik daar te oud voor....
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
21-10-2018 18:40
Dit! Stem de weken dat de kinderen bij de exen zijn op elkaar af, dan heb je om de week een hele week om je uit te leven.
niet iedereen heeft levende exen.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
ZaraZara100 schreef:
21-10-2018 18:37
Afspreken als de kinderen bij de andere ouder zijn?
Had ik er van mijn kant bij moeten zetten idd: ik heb zoon 24/7, hij de zijne iets meer dan 50% van de tijd.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
21-10-2018 18:39
Als ze bij hun andere ouders zijn. Of uit. Of op school.
Vooral die: als ze op school zijn. Ochtendje vrij nemen, uurtje later beginnen op het werk :)
Onder school- / stage-tijd?
Op een moment dat ze bij vriend(inn)en logeren?

Deur van de slaapkamer dichttrekken ("welterusten, wij gaan slapen") en lak hebben aan wat ze denken?
Ze zijn 17, binnenkort nemen ze ook een partner mee naar huis. En nee, niet enkel om naast elkaar op de bank te zitten.
anoniem_376630 wijzigde dit bericht op 21-10-2018 18:48
5.86% gewijzigd
jouw zoon kan toch wel eens een nachtje alleen? Dan ga je bij hem als zijn kinderen er niet zijn
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
21-10-2018 18:39
Als ze bij hun andere ouders zijn. Of uit. Of op school.
Andere ouder is er aan mijn kant niet. Schooltijden zijn ondertussen ook allang niet meer standaard zoals op basisschool leeftijd. Veel meer uitvaluren etc.
wij slapen nooit.
valentinamaria schreef:
21-10-2018 18:43
niet iedereen heeft levende exen.
Als degene met de wél levende ex het huis vrij heeft dan. De pubers zijn 17 dus kunnen gewoon alleen thuis gelaten worden terwijl moeders lat met haar nieuwe vlam.
ahhh!! ik vind het zo leuk voor je!

En nou niet meteen afknappen als hij gewoon eens gewoon wat aandacht wil he ;)
Heeft iedere man nodig af en toe hoor.
iceteapeach schreef:
21-10-2018 18:48
Andere ouder is er aan mijn kant niet. Schooltijden zijn ondertussen ook allang niet meer standaard zoals op basisschool leeftijd. Veel meer uitvaluren etc.
Maar ze hoeven jou toch niet bezig te zien?
Zolang je niet in de keuken of de living sekst, maar netjes naar de slaapkamer gaat en de deur dicht doet is er toch weinig aan de hand?

Laat ze dan desnoods maar thuiskomen uit school.

Bovendien ... zo'n 17-jarige heeft toch ook een bij-baantje, gaat in 't weekend naar de kroeg, zit bij vrienden, ...
Momenten genoeg dus dat ie niet thuis is.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
21-10-2018 18:47
jouw zoon kan toch wel eens een nachtje alleen? Dan ga je bij hem als zijn kinderen er niet zijn
Zeker kan dat. Mijn idee erover is alleen dat dat nooit frequent is voorgekomen in al die jaren omdat ik zoon voorop heb gesteld. Zoon eerst, dan ik en een evt. relatie zien we dan wel. Vandaar dat ik het nu wel een beetje puzzelen vind.
wij slapen nooit.
iceteapeach schreef:
21-10-2018 18:43
Had ik er van mijn kant bij moeten zetten idd: ik heb zoon 24/7, hij de zijne iets meer dan 50% van de tijd.
Heeft ie slecht voor elkaar dan als man zijnde!
Maar de tijd dat hij kindvrij is kun je toch gewoon naar zijn huis gaan?
Alle reacties Link kopieren
Gaat je zoon nooit logeren?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Weet je zoon al van je relatie?
Ik vind zelf ook dat je rustig aan moet doen met het introduceren van een nieuwe partner, maar bij een ruim 17-jarige kan je misschien wel wat meer uitleggen? Dat je iemand hebt leren kennen en nog aan het onderzoeken bent of het een echte relatie wordt?
Als ik het goed lees ben je lang alleen geweest met je kind, dus misschien sowieso verstandig om voorzichtig wat te vertellen? Het zou ook vervelend zijn als hij er zelf achter komt..
anoniem_370551 wijzigde dit bericht op 21-10-2018 18:57
Reden: Er stond inmiddels dat het een zoon is
1.26% gewijzigd
iceteapeach schreef:
21-10-2018 18:52
Zeker kan dat. Mijn idee erover is alleen dat dat nooit frequent is voorgekomen in al die jaren omdat ik zoon voorop heb gesteld. Zoon eerst, dan ik en een evt. relatie zien we dan wel. Vandaar dat ik het nu wel een beetje puzzelen vind.
Tijd dus voor zoon om te ontdekken dat mam ook nog een leven naast hem heeft.

Je hoeft hem niet elke dag alleen achter te laten.
Maar wie weet hoe leuk ie 't zelf vindt dat ie af en toe het rijk voor zich alleen heeft :-).
Of zijn vriendinnetje - dat jij nog niet kent - kan binnenloodsen :-D.
Alle reacties Link kopieren
Belg007 schreef:
21-10-2018 18:52
Maar ze hoeven jou toch niet bezig te zien?
Zolang je niet in de keuken of de living sekst, maar netjes naar de slaapkamer gaat en de deur dicht doet is er toch weinig aan de hand?

Laat ze dan desnoods maar thuiskomen uit school.

Bovendien ... zo'n 17-jarige heeft toch ook een bij-baantje, gaat in 't weekend naar de kroeg, zit bij vrienden, ...
Momenten genoeg dus dat ie niet thuis is.

Het gaat niet om het bezig zien, het gaat om verandering aan mijn kant. In al die ruim 17 jaar van zoon is er nooit een relatie geweest aan mijn kant. Ik vind dat zelf nogal wat, zowel voor mezelf als ook naar zoon.
wij slapen nooit.
iceteapeach schreef:
21-10-2018 18:56
Het gaat niet om het bezig zien, het gaat om verandering aan mijn kant. In al die ruim 17 jaar van zoon is er nooit een relatie geweest aan mijn kant. Ik vind dat zelf nogal wat, zowel voor mezelf als ook naar zoon.
nou mooi toch? dan is hij wellicht blij dat je het leuk hebt
Alle reacties Link kopieren
Antoon69 schreef:
21-10-2018 18:50
ahhh!! ik vind het zo leuk voor je!

En nou niet meteen afknappen als hij gewoon eens gewoon wat aandacht wil he ;)
Heeft iedere man nodig af en toe hoor.
Ik wíst dat jij zou reageren. Ik stuur je pb,, goed?
wij slapen nooit.
iceteapeach schreef:
21-10-2018 18:56
Het gaat niet om het bezig zien, het gaat om verandering aan mijn kant. In al die ruim 17 jaar van zoon is er nooit een relatie geweest aan mijn kant. Ik vind dat zelf nogal wat, zowel voor mezelf als ook naar zoon.
Dan laat je hem eerst effe wennen aan 't idee.
Vertel dat je een leuke man hebt ontmoet.

Begin bij een 17-jarige wel niet gelijk met hele diners samen of je zoon loopt waarschijnlijk gillend buiten :-).


Hij telt vanzelf wel 1 en 1 op dat jij die man af en toe wil zien en er verder mee wil gaan dan handjes vasthouden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven