Veel contact met zijn ex en meer....

22-10-2018 04:18 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Mijn vriend en ik kregen een relatie 2 jaar geleden. Op dat moment was zijn ex nog zwanger van hem. In het begin wist ik dit niet hier kwam ik pas later achter. Hij vertelde me dat toen hij bij haar weg was zij kwam met de mededeling zwager te zijn van hun 3de kind. Hij heeft haar gevraagd om het te laten weghalen maar dit wou ze niet.

Sinds het begin valt zijn ex mij al lastig met berichten. In begin vroeg ze om mijn relatie met hem te beëindigen omdat zij zwanger was. Daarna kreeg ik een goedkeuring tussen onze relatie en vervolgens kreeg ik berichten dat ze hem terug wou dat ze nog sex hadden samen en hij niet van mij hield maar daar kwam ik wel achter. Ik confronteerde mijn vriend hier ook steeds mee. Hij bleef en blijft volhouden dat ze ex gek is en daarom deze dingen doet. Ook andere familieleden van hem bevestigde dit. Ik heb haar nu overal geblokkeerd en hoor niks meer van haar.

De 2 oudste kinderen komen 3 weekenden per maand bij ons slapen. Dat gaat heel goed. De jongste mag nooit mee komen omdat haar moeder haar te jong vind en niet wil dat ze met mij in aanraking komt. Hierdoor gaat hij dus na werk 1 of 2 dagen per week na haar om ze jongste kind te zien.

Sinds een tijdje ben ik er achter gekomen dat ze heel vaak per dag bellen soms wel 4-5 keer op 1 dag hij zegt dat het voor de kinderen is. Ik blijf het vreemd vinden dat ze dan ook belt op moment dat de kinderen na de opvang/school zijn. Ik probeerde hier verder niks achter te zoeken en niet jaloers te doen. Zijn kinderen zijn belangrijk voor hem en dat moet ik respecteren. Ik heb het voor een tijdje gelaten.

Door dingen die mijn vriend heeft gedaan vertrouw ik hem totaal niet meer. 2 maanden terug ontdekte ik dat hij cocaïne gebruikt. Ik vond pakjes met het spul in ze spullen. Steeds ontkende hij het en ik ging hier in mee dat het niet van hem was en hij het of gevonden had of van een vriend was. Na een de zoveelste vondst geloofde ik het niet meer. Uiteindelijk na veel ruzie heeft hij toegegeven dat het van hem is en hij er mee wou stoppen. Hij zei heel weinig te gebruiken. Hij vertelde ook dat hij er mee was begonnen toen hij bij ze ex was weggegaan omdat hij niet met de situatie kon dealen. Het nummer van de man waar die het kocht had hij verwijderd.

Op een avond kwam hij heel laat thuis en had hij niks laten horen. Uiteindelijk toen die thuis kwam gaf die toe weer gebruikt te hebben ik ging met hem praten en probeerde hem uit ze down gevoel te halen want hij zat er echt helemaal door heen. Toch ergens in mijn hoofd vertrouwde ik de situatie niet en keek ik in zijn telefoon. Er stonden whats app berichtjes in zijn telefoon van ze ex en hem. Er stond in dat hij had geschreven die avond ik wil je kutje likken ik kom zo bij je langs. Ik confronteerde hem hier mee hij zei dat hij dat had geschreven omdat hij onder invloed was door dat hij had gebruikt en dat er niks was gebeurt. Weer geloofde ik hem maar toch ergens in me achter hoofd niet.

Hij heeft me meerdere keren gevraagd of we samen een kindje gaan krijgen. Ik zeg altijd ja als de tijd er klaar voor is. Ergens wil ik heel graag een kindje want ik heb al een zoontje van 6( van een andere man) en het leeftijd verschil begint steeds groter te worden als ik nog langer wacht. Hij blijft mij elke keer zeggen dat ie het graag wil een kindje van ons samen en wat hem betreft kan het niet snel genoeg.

Sinds die tijd controleer ik zijn telefoon bijna dagelijks. Donderdag was het weer raak hij vertelde dat hij nog naar een vriend ging en daarna thuis zou komen voor 12uur. Ik was in slaapgevallen op de bank en werd rond half 1 wakker hij was er nog niet. Ik ging hem bellen maar kreeg geen gehoor ik probeerde het 2uur lang en me gevoel gaf mij al een slecht voorteken. Het lukte niet om weer in slaap te komen uitiendelijk kwam die rond 6uur thuis. Ik was boos op hem omdat hij niks had laten weten hij vertelde mij dat ze telefoon nog in de auto lag en hij met die vrienden bij andere vrienden thuis wat was gaan drinken. Ik was zo boos en zei ook nooit laat jij je telefoon ergens liggen en vandaag wel. De volgende ochtend ging ze telefoon steeds af omdat iemand van werk belde. Hij werd maar niet wakker dus ik pakte ze telefoon en opende ze app bericht. Er stond een bericht van ze ex waarin stond: ben je al thuis? het was echt lekker. Ik mis je waarom ben je niet gebleven. Dit bericht was gestuurd om 5:50.

Ik was zo kwaad en verdrietig toen ik dit bericht had gelezen. Ik gooide die telefoon op ze hoofd confronteerde hem hier mee. Hij zei nee ik was met die vriend bij vrienden ze kunnen het je vertellen hoor. Waarop ik zei die vriend gaat zeker voor jou liegen. Hij zei nee want ik was met heel veel mensen die gaan echt niet allemaal voor mij liegen hoor. Ze stuurt dit bericht omdat ze weet dat jij in me telefoon kijkt. Dit doet ze expres ze wil dat wij ruzie krijgen.

Ik geloofde er niks meer van en was boos alleen maar boos ik bleef hem er mee confronteren hij werd zo boos pakte mij bij me nek vast ging mij van van alles beschuldigen kreeg hele grote ogen ze hoofd zweette heel erg. Ik heb dit vaker mee gemaakt als we ruzie hadden in begin was ik er nog bang voor maar nu niet meer. ( ik blijf door gaan met booos zijn en hem confronteren ook al zegt hij mij hem met rust te laten maar op dat moment kan ik dat niet en na een tijdje kan hij zich niet meer beheersen) Hij bleef maar door gaan ik heb blauwe plekken in me nek staan en me nek doet al 2 dagen pijn. Uiteindelijk is die weggegaan naar werk.

Toen hij terug kwam van werk deed hij weer dood normaal. Maar ik kan het niet en negeer hem dan ook de hele dag al. Vanmiddag was hij met mij meegegaan naar het winkelcentrum. we reden terug na huis en hij vertelde ja aangezien je volgend weekend weg bent en de auto nodig hebt ga ik dan vandaag even met mijn kinderen na de kermis bij hun want dat heb ik ze belooft.

Ik zei oké maar vraag je mij niet mee dan? Ben je alleen ofzo we zijn toch samen of ga je met je vriendinnetje (ze ex bedoelde ik hiermee) hij zei nee het kwam niet in mij op je mee te vragen. Ik zeg nou dat vind ik raar. Hij zegt je dan ga je toch mee. Toen we thuis waren en hij ze ex had gevraagd ze kinderen oo te halen zei die nee het gaat niet door want ze zijn met hun moeder aan het winkelen in de stad. Ik zeg oh dan kunnen we toch vanavond gaan? Hij zei nee want het was vandaag tot 18:00uur eurodag ander is het duur.

Later begon hij over een foto die hij van ze jongste kind had gemaakt hij wou het uitprinten en in huis hangen in een lijstje. Ik zeg waarom en waar wil je het zetten er is nergens plek. Hij keek me boos aan dus ik mag geen foto’s van mijn kinderen in huis hangen. Ik zei ja dat mag wel maar waarom van de jongste en niet de andere 2. Ik ken de jongste niet eens ik wil niet de hele dag naar een foto moeten kijken van iemand die ik alleen van foto’s ken. Het is mijn huis ook.

Ik geloofde hem weer. Hij lag net te slapen op de bank en ik bekeek zijn telefoon hij had zijn ex een bericht gestuurd met het kan niet doorgaan vandaag want ik heb pijn in mijn been. Ze zegt hem oh vervelend hoe kan dat dan ineens. Waarop hij zegt ja had het van de week ook al maar het is erger geworden. Ze zegt jammer ik en de kinderen hadden ons verheugd op de kermis samen. Jammer voor de kinderen nu moeten ze teleurgesteld gaan worden. Kijk hoe raar je met mij praat nu wat heb ik jou gedaan. Hij antwoord het komt omdat ik pijn heb. Ze zegt oké de kinderen vinden en het jammer en ik ookk jammer dat je daar bent kan ik niks voor je doen. Je doet raar tegen mij als je met je huppelkut bent maar het zal wel. Vervolgens had hij niet meer gereageerd en stuurde ze: negeer me maar is goed bel me ook niet als je bitch weg is. Ben er echt klaar mee nu ga me tijd aan iemand anders geven die me wel Waardeert. Je bent wel grappig tegen mij zeg je dat je niet echt van haar houd. Maar nu zet je haar toch boven je afspraak met mij.

Wat moet ik met deze situatie aan? Ik weet het echt niet meer ergens wil ik hem het liefst er uit zetten maar andere kant ookk weer niet hij is verder heel goed voor mij. Voor mijn zoontje wil ik hem ook niet weer een mislukte relatie meegeven hij heeft er al 2 meegemaakt. Maar deze leugens kan ik echt niet meer handelen. Hoe kan hij tegen mij zeggen dat hij een kindje met mij wil als die nog zo met zijn ex is.
Alle reacties Link kopieren
Zorgen dat hij zo snel mogelijk je ex wordt. Wat doe je jezelf aan?
Alle reacties Link kopieren
Je vriend liegt, gaat vreemd en gebruikt stiekem drugs. En jij wil een kind van hem. Kom op zeg, waar zit je verstand!! Hoezo wil jij een kind van zo'n onverantwoordelijke, onbetrouwbare man? En waarom wil je nóg een kind meeslepen in deze ellende?
Gedraag je als een volwassene en neem de juiste beslissing voor je kind, als het al niet voor jezelf is. Wat denk je wat een 'nieuw' kind jullie oplevert?? Of denk je dat dit hem gaat veranderen ofzo?
Je kunt toch wel beter krijgen dan dit?
Als jullie nou allebei geen kinderen hadden; ga lekker je gang, je hebt er alleen jezelf mee. Maar dit kun je jullie kinderen toch niet aandoen? Arme kinderen..leuk hoor om zo op te groeien. Ongelooflijk.
Ikbengestoptbij.. ikwileen kindje van hem. Niet Doen. waar zit jeverstand?

Hij gebruikt cocaïne . Hijrotzooit met zijn ex en verliet haar tijdens de zwangerschap vd derde. Wil je dezelfde route ?
hij is een droomman. meteen zwanger worden voordat hij teuggaat naar ze ex of overlijdt aan de drugs
Dumpen die vent. Slecht voorbeeld voor je zoontje.
Alle reacties Link kopieren
... Wat je hiermee aan moet? Meen je dit nou serieus?!
Meid, je vriend gaat vreemd, is aan de drugs, liegt, en mishandelt je. En jij vraagt je af wat je hiermee aanmoet?
Mijn mond valt echt open. Als je dat zelf niet inziet, dan vrees ik voor je dat je dat nooit gaat inzien.
Maar alsjeblieft zeg, neem een spiraal en zorg dat je niet zwanger kan raken. Dan zadel je niet ook je nageslacht op met je eigen domme keuzes :facepalm:
bluebirdie schreef:
22-10-2018 09:05
Ikbengestoptbij.. ikwileen kindje van hem. Niet Doen. waar zit jeverstand?

Hij gebruikt cocaïne . Hijrotzooit met zijn ex en verliet haar tijdens de zwangerschap vd derde. Wil je dezelfde route ?
Ik ben gestopt bij de cocaine...
Alle reacties Link kopieren
je hoeft geen verkering met deze man he?
Niemand dwingt je
Alle reacties Link kopieren
Meteen stoppen met de relatie. Iemand die cocaïne gebruikt wordt er echt niet leuker van...

Hij liegt nu al, er is geen vertrouwen van jouw kant (logisch) en als je een kind met hem zou krijgen zit je voor de rest van je leven aan hem vast.. (als in, al zou je niet samen zijn maar je hebt wel een kind samen)
.
Alle reacties Link kopieren
hij is verder heel goed voor mij

Serieus? :wtf:

Alle reacties Link kopieren
Het is juist een goed voorbeeld voor jouw kind als je het uitmaakt. Want jij kiest voor een goede relatie. Dit is geen goede relatie. Nu je dat weet, zeker weet, moet je het wel stoppen.

Anders denkt jouw kind dat een relatie zo hoort te zijn: liegen. Over drugs, over sex met de ex, waar je bent. En knijpen tot de blauwe plekken erop staan.

Stoppen is sterk. Is goede zorg voor jou en jouw kind.
Jullie kunnen echt heel goed zonder deze man en alle drama.
Je geeft al een mislukte relatie weer. Wil jij dat je zoon denkt dat dit is hoe een relatie moet zijn?
Zijn er ook redenen om te blijven? Want ik zie het dilemma niet. :whut:
Alle reacties Link kopieren
ik snap werkelijk niet waarom je hier komt vragen wat je moet doen...
Leer van gisteren , droom van morgen, maar leef vandaag
Wat een fan-tas-tische vent ! Hoe heb je het voor elkaar gekregen om dit exemplaar op te duikelen ?

Sarcasme natuurlijk.

Stop onmiddellijk met kinderen krijgen. Mensen die zo’n plaat voor hun hoofd hebben en zo’n godsgruwelijke puinhoop van hun leven maken zouden geen ouders moeten worden. Yep, ik zeg het gewoon. Helaas is het te laat, want je hebt al zo’n arm wurm op de wereld gezet met die andere ongetwijfeld geweldige vent.

Bedenk dat jou kind in zo’n sociale omgeving met zo’n rolmodel als jij en die coke snuivende, vreemdgaande loser als voorbeeld nu al 3-0 achterstand heeft in het leven. Vraag dat maar even na bij de leerkracht van je zoon. Dit tij is nog te keren als jij vanaf nu je hersens gaat gebruiken. Als het niet voor jezelf is, dan zeker voor je kind.

Wat zeggen je familie en je vrienden hiervan ?
“Wat moet ik met deze situatie aan?”

Moet je dat echt vragen? Dumpen natuurlijk meteen. Hij gaat ‘vreemd’ met zijn ex. Snuift, mishandeld je, liegt, blijft nachten weg.
Hij loog al voor jullie echt samen waren en doet dat nog steeds
Hoe je eraan komt kom je er af ook.

Dat je je kind zo’n vent aandoet zeg. Hoe KUN!!! je als moeder. Sorry hoor maar ga eens normaal nadenken en handel daar eens naar.
Alle reacties Link kopieren
“Hij is verder heel goed voor mij”. Dat is dus wanneer hij niet aan het coke-snuiven is, daarover aan het liegen is, je aan het mishandelen is, je overtuigt dat dat komt omdat jij doordramt, zijn ex aan het appen is dat hij naar haar verlangt, vervolgens daadwerkelijk bij haar is (of bij vrienden, wat maakt het nog uit), en tot 06:00 wegblijft ’s nachts.

Hmm… Ik twijfel nog hoor, omdat hij verder heel goed voor je is!

Maar los van sarcasme: je kind heeft meer aan een moeder die haar verstand gebruikt, dan aan een halfbroertje of halfzusje van deze engerd (let wel, zo’n halfbroer of halfzus zal dan ook weer verbonden zijn aan de kinderen van zijn ex, dus de verstrengelingen worden inniger). Verder eens met Ouwedibbes.

Werk je? Heb je contact met familie/vrienden? Zo niet, valt dat contact op te rakelen? Hoe gaat het met je kind op school? Tekenen van agressie of juist helemaal andersom? Pest hij andere kinderen?
Hoog tokkie gehalte en heel erg kansloos.
Maar ja het is jouw leven.
Zeker eerste 2 alinea's al 20x een moment om heel hard weg te rennen.

Blijkbaar hou je van drama en heb geen ruggegraat of een iq van erwt?

Wat leren jullie thuis over relaties? :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Wat is dit stuk verschrikkelijk NA om te lezen.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Ik twijfel nog, hoor.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Jezus mina zeg....jij bent zeker iemand die het altijd zwaar heeft? Zoveel problemen en zorgen en moeilijk moeilijk moeilijk?

Nou, er is een oplossing hoor!
Je mag 3 keer raden.
Alle reacties Link kopieren
Als ik het goed begrijp wil jij je zoon niet weer een mislukte relatie laten meemaken?
Wanneer jij bij deze man blijft kan jouw zoon misschien op een dag de uitvaart van zijn moeder mee moeten maken......
Alle reacties Link kopieren
Je twijfelt toch niet? Hoe lief hij soms ook kan zijn, je blijft toch niet bij een drugie!
En daar dan al de rest nog bovenop, walg je niet van die vent?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven