Vrienden van mijn vriend

22-10-2018 15:19 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik hebben bijna 1.5 jaar een relatie. Ik ben een tijdje heel goed bevriend geweest met zijn beste vriend en vriendin van hem alleen is dat helaas niet goed afgelopen.
Momenteel is die vriendin heel hard bezig voor mijn idee om mijn vriend van me af te pakken. Ze probeert zoveel mogelijk met hem af te spreken samen met zijn beste vriend en ik krijg bijna geen kans om iets leuks met mijn vriend te doen. Natuurlijk ligt het ook aan mn vriend dat hij gewoon tijd voor mij moet vrij maken.
Maar ik ben een beetje te einde raad. Weet gewoon niet meer wat ik moet doen om hem duidelijk te maken dat ik ook aandacht van hem nodig heb en iets met hem wel doen.
Ik hoop dat er iemand is met nog wat ideeën.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon praten.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Het ligt niet een beetje aan je vriend.
Alle reacties Link kopieren
ga eens praten met je vriend, het gaat tenslotte om de relatie tussen jou en je vriend.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
julius schreef:
22-10-2018 15:28
Het ligt niet een beetje aan je vriend.

Inderdaad het ligt aan je vriend. Hij lijkt het belangrijker te vinden om tijd door te brengen met die vriend dan met jou.
Maar zoals vermeld, het lijkt, misschien ligt het anders. Wat zei hij toen je aangaf dat je het jammer vindt dat hij wel tijd voor anderen heeft maar niet voor jou?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
julius schreef:
22-10-2018 15:28
Het ligt niet een beetje aan je vriend.
+1
Alle reacties Link kopieren
Wat zei je vriend toen je tegen hem zei dat je meer tijd met hem wil hebben?
anoniem_310897 wijzigde dit bericht op 22-10-2018 16:32
1.99% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat is er gebeurd dat jij niet meer mee mag?
ik geef mn bek ook maar een douw
Als je moet bedelen om een beetje aandacht van je vriend zit er iets niet goed natuurlijk. Kwestie van hoofd- en bijzaken. Je bent kennelijk een bijzaak.

Ik ga er gemakshalve even vanuit dat je geen claimer bent. Het is namelijk wel heel gezond om niet aan elkaar vastgeplakt te zitten en ieder ook nog een eigen leven te hebben. Het draait allemaal om balans.

En verder : Laat je niet zo in een hoek drukken joh. Je geeft die vriendin veel te veel macht.
Alle reacties Link kopieren
Weet je vriend ook dat hij een relatie met jou heeft?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Heeft je vriend zelf ook beschikking tot keuzes etc ?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Jij hoort belangrijker te zijn dan zijn vrienden.
Alle reacties Link kopieren
mamsvan schreef:
22-10-2018 17:13
Heeft je vriend zelf ook beschikking tot keuzes etc ?
Nee...
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
"alleen is dat helaas niet goed afgelopen. "

wat moet ik me hier bij voorstellen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven