Lage loon en aantrekkelijk

22-10-2018 19:49 106 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi viva leden,

Is een laag verdiende man aantrekkelijk? Ik ben een man van 24 en verdient op dit moment 1600 netto wat dus heel laag is. Is dit voor een single persoon erg lastig die op zoek is naar een partner?
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag niet naar het inkomen hoor. Hoezo onbeleefd.

Het is natuurlijk wel lastiger als je nooit geld hebt om iets leuks te doen, maar er zijn genoeg gratis of goedkope dingen natuurlijk.
Een man zonder zelfvertrouwen is onaantrekkelijk. Volgens mij is dit niet een heel laag salaris voor jouw leeftijd.
De meeste vrouwen verdienen tegenwoordig hun eigen centen en zoeken niet persé naar een grootverdiener.
En als een vrouw dat wellaag vind, wat wil je er aan doen dan?
Voor mij moet een partner minimaal 8000 netto per maand meebrengen en op de tweede date wil ik daar ook graag bewijs van zien. Niet alleen het loonstrookje, maar ook meerjarige belastingaangiftes.

Heel veel 24-jarigen verdienen minder dan dat hoor. Ze zitten dan nog volop in de bijbaantjes van hun studie.
Mannen die dit denken zijn vaak niet aantrekkelijk. Er mist dan meestal wat qua iq en eq.

Blijkbaar heb je geen idee wat leuke fijne mensen leuk vinden aan een ander.
Alle reacties Link kopieren
Vlinder1963 schreef:
22-10-2018 19:55
En als een vrouw dat wellaag vind, wat wil je er aan doen dan?
Dat kan ze vinden, maar dat houd niet in dat ze van mij niet hou.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat dit meespeelt. Maar denk dat je wel onaantrekkelijker wordt als je er heel erg op fixeert. Uiteindelijk draait het erom hoe je het doet met het geld dat je hebt.
Alle reacties Link kopieren
-jolijn- schreef:
22-10-2018 19:55
Heel veel 24-jarigen verdienen minder dan dat hoor. Ze zitten dan nog volop in de bijbaantjes van hun studie.
Ik mbo 4 afgerond en werk fulltime 40 uur wat niet in mijn vakgebied is.
TheMan90 schreef:
22-10-2018 19:56
Dat kan ze vinden, maar dat houd niet in dat ze van mij niet hou.
Wut.
Ja

En laat me raden, je hebt autisme en een administratieve opleiding gedaan?
Je werkt fulltime en verdient je eigen geld. Beter dat dan een passieve thuiszitter.
Ga leven
anoniem_277465 wijzigde dit bericht op 22-10-2018 20:03
82.14% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
22-10-2018 19:59
Wut.
Ze mag het laag vinden... is dat erg? Leidt dat naar gebroken relaties?
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me een prima salaris hoor. Is toch ook veel romantischer om te gaan picknicken in het park dan naar zo'n stijf restaurant te gaan
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
22-10-2018 20:00
Ja

En laat me raden, je hebt autisme en een administratieve opleiding gedaan?
Jajaja dus?
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
22-10-2018 20:01
Ga leven
Ja dus?
TheMan90 schreef:
22-10-2018 20:02
Ze mag het laag vinden... is dat erg? Leidt dat naar gebroken relaties?
Sorry, ik kan je niet volgen.
TheMan90 schreef:
22-10-2018 20:03
Jajaja dus?
Ga gewoon leven en gooi niet al je onzekerheden op een forum. Je bent zoals je bent en de juiste partner boeit dit niet
TheMan90 schreef:
22-10-2018 20:03
Ja dus?
Wat ik zeg : stop whining

Heel onaantrekkelijk (nog meer dan een laag loon)
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
22-10-2018 20:04
Ga gewoon leven en gooi niet al je onzekerheden op een forum. Je bent zoals je bent en de juiste partner boeit dit niet
Je hebt me opgelucht :kneel:
Alle reacties Link kopieren
Ik zou daar niet op afknappen.
Wel op mannen die geen normale Nederlandse zinnen kunnen typen...
Alle reacties Link kopieren
koekie1980 schreef:
22-10-2018 20:18
Ik zou daar niet op afknappen.
Wel op mannen die geen normale Nederlandse zinnen kunnen typen...
Je hebt groot gelijk.
Alle reacties Link kopieren
ik ben zelf een man met ass

maar je kan jezelf afvragen of je vrouwen die op veel geld uitzien wilt?

Ik kan alleen voor mij persoonlijk spreken maar heb liever iemand met een gemiddeld inkomen , die met een hoog inkomen moeten er vaak ook heel wat voor presteren en dus minder tijd voor het samen zijn/gezinsleven

Maar da's natuurlijk wat je zelf wil , mijn vriendin hoeft voor mij geen dure kleren aan te hebben , dure drankjes drinken en met dure wagens rijden , zo'n vrouwen zijn niet mijn wereld en vind ik niet aantrekkelijk!
Liever die dame waar ik echt een goeie klik mee heb , een wandeling doen terrasje , iemend die kan genieten van vrije tijd en de simpele dingen des levens ...

Maar ieder zen meug natuurlijk.

En zoals eerder al gezegd hier , iemand dat goed in zen vel zit , tevreden is met wie hij/zei is en zelfzekerheid uitstraalt (zonder arrogantie!) is in mijn ogen ook veel aantrekkelijker.....

(ik heb ook de gave om over alles oneindig lang na te denken zelfs tot een burn-out /depressie toe , maar ik heb mezelf leren kennen , weet wat ik belangrijk vind en die dingen zoek ik ook in het leven.

Veel succes , materialisme is voor mij totaal onbelangrijk , ik hou van mensen die gewoonweg niet afgaan op kleur, afkomst of geleerdheid en inkomen maar die open zijn en je een warm gevoel kunnen geven door simpelweg te zijn wie ze zijn zonder zich over ook maar iets te schamen.
Ik zou op je manier van schrijven afknappen. En nee, gecharmeerd van je opleidingsniveau ben ik ook niet, want dat zegt toch wel iets.
Dat geld is niet verkeerd voor iemand van jouw leeftijd en dat je hard werkt is ook een pluspunt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven