Wilt hij een relate of niet?

22-10-2018 23:17 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jdjskskxiqlaldbdjdieksbxvhdjqbabjaajajahahhazvwhhwhdhhshshdhhshsy


Jdjfjfjfjzjjsusiqiaiaiwbjejzqn
Jdjfjdjdjzjd
Uduuddududuzuauaj
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-10-2018 13:52
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen.
98.20% gewijzigd
Sorry, niet door te komen zonder alinea's
Alle reacties Link kopieren
Wet van Wuiles

Post niet gelezen maar gezien de lengte wordt t hem niet
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Sorry niet aan de alinea's gedacht! Eerste keer dat ik dit doe..
Alle reacties Link kopieren
Vraag het aan hem.
Alle reacties Link kopieren
Apatura schreef:
22-10-2018 23:39
Wet van Wuiles

Post niet gelezen maar gezien de lengte wordt t hem niet
Vrouw vrouw vrouw wat een lap tekst... ik kom er niet doorheen :nooo:
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Wil wil wil wil wil wil wil
ik geef mn bek ook maar een douw
Jullie kennen elkaar al een jaar en sinds twee maanden geleden daten jullie af en aan maar bij hem zit twijfel.
Bij mij is het graag en anders niet. Ik zou geen zin hebben in dit halfbakken gedoe. Wil je niet liever een vriend die jou meteen geweldig vindt en blind voor je gaat?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou iemand zoeken die wel 100% voor je wil gaan. Hier heb je niets aan. Hij heeft duidelijk issues die hij zelf eerst moet oplossen. Hier hoef jij de dupe niet van te worden. Nu creëer je een soort van trauma waar jij straks in je volgende relatie weer last van zal krijgen.

Negeer hem een tijdje zodat hij kan nadenken wat hij nou precies wil.
Dus hij uit zijn twijfels en denkt dat jullie niet bij elkaar passen en jij gaat dan bij het eerste normale berichtje meteen weer naar hem toe en bij hem blijven slapen terwijl je niet weet of hij je wel of niet echt leuk vind?

Waarom?
Hij ziet jouw Instafoto's van het uitgaan en gooit meteen weer een hengeltje uit in de hoop dat je bijt. Het lijkt alsof hij niet wilde dat je een andere scharrel krijgt en er daarom tussensprong.
Hij wil niet met maar ook niet helemaal zonder je, en als ik jou was, zou ik daar een dikke, vette punt achter zetten.
Alle reacties Link kopieren
ZaraZara100 schreef:
23-10-2018 00:06
Hij ziet jouw Instafoto's van het uitgaan en gooit meteen weer een hengeltje uit in de hoop dat je bijt. Het lijkt alsof hij niet wilde dat je een andere scharrel krijgt en er daarom tussensprong.
Hij wil niet met maar ook niet helemaal zonder je, en als ik jou was, zou ik daar een dikke, vette punt achter zetten.
Met een uitroepteken erbij!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je hem even de tijd moet geven en niet als hij even niet appt of minder enthousiast lijkt gelijk om bevestiging vragen of hij je wel leuk vind.. waarom daar zo op gefocust? Lijkt me erg verstikkend. Hij heeft gezegd weer met je samen te willen zijn, is dat niet voldoende? Niemand dwingt hem toch met jou te zijn? Denk door je afhankelijke en onzekere gedrag dat dat juist averechts gaat werken. Probeer gewoon te genieten van hoe het is, de toekomst weet niemand.
Alle reacties Link kopieren
Wil
Live long and prosper
Wil hij een relate of niet?

Nee, dat wil hij niet.
Alle reacties Link kopieren
Niet met jou iig.
Alle reacties Link kopieren
Nee
Alle reacties Link kopieren
Ik zie een heel langdradig verhaal zonder seks. Ik ben bang dat jouw date jou ook zo ziet.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft zijn plicht gedaan; jou gezegd dat hij je niet als een toekomstige partner ziet. Als je dan tóch daten wil is het waarschijnlijk omdat je vrije seks wil, ook met hem.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Die jongen denkt niet zo over je na als jij over hem.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Volgens mij kom je ooit nog in aanmerking voor een prijs, niet de AKO-literatuurprijs maar de nobelprijs voor literatuur. Zo een roman!

En dan, het staat hierboven al:
Ik wil
Gij wilT
Hij wil - zij wil - het wil - hij wil - zij wil - het wil
wij willen
jullie willen
zij willen

Dus toch eerst foutloos leren schrijven en dan een nieuwe poging.

Heb het enkel bij de titel gehouden en 3 regels. En toen Pfffffffffff.

Meen je dat 'sinds 2 maanden'? Dan heb je dat moment na moment beschreven!Kan je het wat inkorten, dan doe ik een poging.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon vooral heel veel bevestiging blijven vragen aan hem, doen hoor!
Lorem Ipsum
Ik heb je gestaft

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven