Mijn vriend is vreemdgegaan

22-10-2018 23:53 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend (28jr) en ik (25jr) zijn 2 jaar samen. Na 2 maanden is hij vreemdgegaan met zijn buurmeisje (23jr). Toen ik dat vermoedde, had ik meteen de relatie verbroken. Ik was ook serieus verder gegaan. Totdat hij na 1 maand weer contact met mij opnam om zijn excuses aan te bieden. Hij vertelde overigens niet dat hij in de tijd dat wij uit elkaar waren, hij met dat ander meisje geprobeerd heeft er wat van te maken. Hier kwam ik achter, nadat ik contact met haar had opgenomen omdat ik zijn verhaal niet geloofde (hij zei dat het nooit om een ander ging en dat hij niet meer wist was hij wilde). Dat meisje vertelde overigens dat ze met elkaar hebben geslapen en dat hij met Valentijnsdag haar kamer had versiert met beertjes en bloemen en heeft fotos naar mij gestuurd.
Zij had alleen erg weinig tijd en ik had altijd tijd voor hem. Dat heeft hem toen laten inzien dat hij een domme fout heeft gemaakt. Hierdoor heeft hij een punt achter hun korte relatie gezet. Toen hij terug naar mij wilde, heeft hij dit hele verhaal met die andere meid nooit uit zichzelf vertelt, waardoor ik hem nu al helemaal niet meer kan vertrouwen. Hij vertelt namelijk nooit de waarheid uit zichzelf. Ook zet hij nooit een foto van ons op Facebook of insta. Wel ken ik zijn ouders en doet hij alles voor mij, maar wat heb ik hieraan als alles zo 50/50 is? En ik in angst leef?

Ik dacht dat hij wel zou veranderen in het begin, maar dit gebeurde nooit. Het onderbuik gevoel dat hij niet te vertrouwen is, is nooit weggegaan. Door dit nare gevoel steeds dat hij me gaf.. Trokken ik en zijn beste vriend steeds meer naar elkaar toe omdat we veel gemeenschappelijk hobby’s hebben. Uiteindelijk werden wij zo close dat hij me alles vertelde en ook dat ze toen ze op vakantie waren met de vriendengroep (alleen jongens) dat ze 3 dagen lang in een stripclub zijn geweest en dat ze ook echt stripteasen hebben gehad en 1 jongen uit de vriendengroep heeft ook echt seks gehad met 1 van de strippers. Vervolgens had ik zoveel pijn en zijn beste vriend was er voor mij en we werden verliefd. Hij deed er ook echt alles aan om mijn vertrouwen te winnen en liet mij ook hem volgen via ‘mijn vrienden’ app. Zodat ik een keer rust had en langzaam weer iemand kom vertrouwen. Hij deed alles voor mij, maar ik kon mijn ex niet vergeten. Alles werd ook een gedoe omdat die beste vriend dus de hele vriendengroep heeft verraden dat ze naar de stripclub zijn geweest. En ook omdat hij met mij ging uiteindelijk.

Uiteindelijk ben ik weer terug naar mij ex gegaan, maar nu na 6 maanden, ben ik erachter gekomen dat hij in de tijd dat we uitelkaar waren, met een ander meisje bezig was. Dit had hij vertelt, maar hij zei dat ze maar 1x wat hadden gedronken ergens maar dat hij het niets met haar vond, omdat hij zo met mij in zijn hoofd zat. Dit was dus niet zo, hij heeft haar 6x gezien en zij heeft bij hem geslapen. Ook belde hij elke dag nog met haar, ook al waren wij dus verder gegaan. Hij belde haar tot 2 maanden geleden. Zijn verklaring is dat hij wilde dat zij hem met rust liet, maar daar heb je geen maanden voor nodig.. dit is te achtelijk voor woorden. Hij belde haar soms 30 minuten lang. In deze periode heb ik het ook zovaak gehad over dat ik hem nog steeds niet vertrouwde en hij zei dat ik mijn denkwijze moest veranderen, anders zouden we nooit verder komen.

Nu wil ik hem verlaten, omdat ik het echt niet meer kan. Maar ik heb niet veel mensen in mijn leven en ben bang om alleen te zijn. Dit weet hij en hij maakt hier graag misbruik van! Aub help! Ik heb energie en kracht nodig, om deze stap een keer te nemen en voor mezelf te kiezen nu!
anoniem_377885 wijzigde dit bericht op 23-10-2018 16:02
1.79% gewijzigd
Dus hij had iets met een ander terwijl jullie niet bij elkaar waren of wel?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een soatest doen en hem dumpen.
Alle reacties Link kopieren
De eerste keer na 2 maanden, waren wij wel nog samen. De 2de keer dat hij met een ander ging waren wij uit elkaar. Maar toen we verder gingen met elkaar heeft hij het contact dus niet gestopt en loog dus al die tijd erover en deed dit achter mijn rug om. Ook vertelde hij in beide gevallen niet het hele verhaal en loog hij daar dus over.
Dumpen en zoek een hobby waar je mensen leert kennen
Alle reacties Link kopieren
Heeft hij een gouden pik?
Alle reacties Link kopieren
@moschinopink

Heb ik gedaan, ik had niets gelukkig!
Alle reacties Link kopieren
@blood_mary

Mijn hobby is reizen, naast mijn universitaire studie die ik volg. Ik ben ook helaas de type niet die alleen durft te reizen, vandaar ik hier ook zo mee zit.
Alle reacties Link kopieren
MoschinoPink schreef:
23-10-2018 00:08
Ik zou een soatest doen en hem dumpen.
Heb ik gedaan, ik had niets gelukkig!
Alle reacties Link kopieren
Bloody_Mary schreef:
23-10-2018 00:11
Dumpen en zoek een hobby waar je mensen leert kennen
Mijn hobby is reizen, naast mijn universitaire studie die ik volg. Ik ben ook helaas de type niet die alleen durft te reizen, vandaar ik hier ook zo mee zit.
als je niet alleen kan zijn zal je de rest van je leven moeten slijten met een onbetrouwbare man en dan maar hopen dat hij je niet dumpt
Alle reacties Link kopieren
Je bent dus vooral een erg afhankelijk en angstig meisje dat zich graag als deurmat ziet?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
23-10-2018 00:19
als je niet alleen kan zijn zal je de rest van je leven moeten slijten met een onbetrouwbare man en dan maar hopen dat hij je niet dumpt
Bedankt voor je reactie. Daar ben ik dus bang voor, dit wil ik dus inderdaad niet. Ik wil een manier vinden om dit los te kunnen laten. Maar ik weet niet hoe.
Ik zou bij hem blijven. Dan heb je iig iemand en dan weet je ook hoe je leven er eruit gaat zien. Voorspelbaarheid is fijn :)
Alle reacties Link kopieren
Uitmaken en je daarna concentreren op je studie, vrienden maken en aan je zelfstandigheid werken. En je kan ook mee met een groepsreis wat reizen betreft.
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
23-10-2018 00:19
Je bent dus vooral een erg afhankelijk en angstig meisje dat zich graag als deurmat ziet?
Ik weet dat ik zo over kom, maar ik zie mezelf zeker niet als deurmat. Ik wil juist uit deze ellendige relatie stappen, maar heb vroeger veel meegemaakt toen ik klein was met mijn ouders waardoor ik dus nare situaties accepteer i.p.v. dat ik ze uit de weg ga. Vroeger toen ik klein was, kon ik nooit weg omdat mijn ouders mijn ouders zijn en ik onder hun dak woonde. Hierdoor heb ik moeite met loslaten. Maar wil dit super graag.

Dus alle tips zijn welkom!
Alle reacties Link kopieren
Nemaìn’ schreef:
23-10-2018 00:22
Ik zou bij hem blijven. Dan heb je iig iemand en dan weet je ook hoe je leven er eruit gaat zien. Voorspelbaarheid is fijn :)
Hahah, iemand tenminste die mij nog kan laten lachen. Ik snap je reactie!
Nogmaals ik wil heel graag uit deze relatie. Lees aub mijn uitleg over mijn verleden waardoor ik moeilijk kan loslaten.

Graag ontvang ik tips daarover. Ik wil hier namelijk uit. Ik ben pas 25 jr en echt geen lelijke meid :( ik studeer en heb nog een hele toekomst voor me en dat weet ik. Ik moet alleen deze ellendige man loslaten. Dus aub help!
Alle reacties Link kopieren
gekopreizen schreef:
23-10-2018 00:24
Uitmaken en je daarna concentreren op je studie, vrienden maken en aan je zelfstandigheid werken. En je kan ook mee met een groepsreis wat reizen betreft.
Bedankt voor je reactie!

Dat is waar, dit wil ik ook allemaal en die groepsreizen kunnen idd ook nog! Bedankt! Alleen ik wil het graag uitmaken, alleen heb moeite met loslaten. Misschien hier tips voor?
Kieks schreef:
23-10-2018 00:28
Hahah, iemand tenminste die mij nog kan laten lachen. Ik snap je reactie!
Nogmaals ik wil heel graag uit deze relatie. Lees aub mijn uitleg over mijn verleden waardoor ik moeilijk kan loslaten.

Graag ontvang ik tips daarover. Ik wil hier namelijk uit. Ik ben pas 25 jr en echt geen lelijke meid :( ik studeer en heb nog een hele toekomst voor me en dat weet ik. Ik moet alleen deze ellendige man loslaten. Dus aub help!
Je kan je verleden als excuus blijven aanvoeren en dan blijft het zoals het is.
Of je doet er wat aan.

Het is doodsimpel. Maak het uit. Zeg dat je hem nooit meer wilt spreken of zien. Blokkeer hem op al je social media en neem niet meer op als hij belt. Vanzelfsprekend zoek je zelf op geen enkele wijze contact.
Je zou nog in therapie kunnen gaan om at zelfvertrouwen te krijgen maar geloof me, zelf de regie over je leven nemen doet het meeste voor je eigenwaarde.
Alle reacties Link kopieren
Nemaìn’ schreef:
23-10-2018 00:31
Je kan je verleden als excuus blijven aanvoeren en dan blijft het zoals het is.
Of je doet er wat aan.

Het is doodsimpel. Maak het uit. Zeg dat je hem nooit meer wilt spreken of zien. Blokkeer hem op al je social media en neem niet meer op als hij belt. Vanzelfsprekend zoek je zelf op geen enkele wijze contact.
Je zou nog in therapie kunnen gaan om at zelfvertrouwen te krijgen maar geloof me, zelf de regie over je leven nemen doet het meeste voor je eigenwaarde.
Heel erg bedankt voor je tip! Ik ga het proberen! Ik hoop dat ik sterk genoeg ben en blijf nadat ik het uit heb gemaak.
Kieks schreef:
23-10-2018 00:47
Heel erg bedankt voor je tip! Ik ga het proberen! Ik hoop dat ik sterk genoeg ben en blijf nadat ik het uit heb gemaak.
En weer neem je de verantwoording niet.
Je hoopt geeft alweer ruimte om te falen.

Je neemt gewoon geen contact op en accepteert geen pogingen van hem. Punt.
Paar weken, dan lig je weer onder hem.
Mijn tip is: stoppen met bang zijn om alleen te zijn en het uitmaken. Andere smaken (behalve dan ongelukkig bij hem blijven) zijn er niet.

Gewoon actie ipv miepen.
Kieks schreef:
23-10-2018 00:47
Heel erg bedankt voor je tip! Ik ga het proberen! Ik hoop dat ik sterk genoeg ben en blijf nadat ik het uit heb gemaak.
Zo gaat het niets worden natuurlijk. Begin eens met 'ik ben sterk genoeg' in plaats van 'ik hoop dat ik sterk genoeg ben'. In dat laatste geval bouw je al weer een excuus in voor het geval je faalt. De wil en kracht om te veranderen zullen toch echt uit jezelf moeten komen. Je omgeving kan je er hooguit bij ondersteunen.
Zie dat Nemain ook al zoiets zei. Had beter de verdere reacties ook eerst kunnen lezen.
Natuurlijk kun je wel alleen zijn. Je gaat namelijk niet dood aan het ontbreken van een partner en vrienden. Het geeft alleen een rotgevoel. Dat rotgevoel kun je leren verdragen. Je angst om alleen dingen te doen kun je ook leren weerstaan. Hoe ? Door alleen dingen te gaan doen. Gewoon doen. Met de angst in je lijf. Dat verdraag je gewoon. Wees dapper en ga op pad. Je zult zien dat de angst overdreven is en dat het allemaal erg mee valt. Binnen de kortste keren heb je een nieuwe vriendengroep en wellicht een leuke vent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven