Voor de leuk of stiekem verliefd?

23-10-2018 23:08 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb even een paar nuchtere, realistische ogen nodig op de volgende situatie. Ik ben sinds begin van dit jaar in een FWB situatie beland. Nooit gedacht dat dat iets voor mij was. Kan sex en gevoel moeilijk los koppelen. Tot ik dus iemand tegenkwam waarmee het opeens vuurwerk was. We hebben elkaar in totaal 4x gezien in de afgelopen 8 maanden. Elke keer maar voor een avond/nacht. Als we samen zijn is het heerlijk. Fantastische sex, maar ook urenlang praten en veel knuffelen. Als we niet samen zijn, is het stil. Eens in de zoveel tijd een berichtje en dan weer weken naar wat ik aanneem onder de blokkeerknop. Verrassend genoeg ging me dat prima af. Ik date gewoon verder, en zie wel wanneer hij weer contact opneemt. De reden dat we elkaar zo weinig zien, komt ook omdat hij een piloot is en we in twee verschillende landen wonen (met een flinke oceaan ertussen). Ik ga er dus gewoon vanuit dat het cliché van een piloot met in elk stadje een ander schatje van toepassing is, en had daar tot nu toe vrede mee.

Gisteravond was hij er weer en helaas betrap ik me toch op gevoelens/toekomstdromen etc. Natuurlijk zou ik dat gewoon moeten kunnen bespreken, maar een relatie is vanwege zijn werk en de afstand niet mogelijk. Dus praat ik mezelf aan dat ik gewoon tevreden moet zijn met wat we nu hebben en ervan te genieten. Aan de andere kant gaat mijn fantasie met me op de loop en zoek/zie ik signalen dat hij me toch echt wel leuker vindt dan alleen voor een nachtje. Grootste reden is dat hij nadat hij gister was aangekomen, een auto heeft gehuurd en 4 ½ uur enkele reis mijn kant is opgereden. Voor 1 nachtje! Ik ben sinds kort verhuisd naar een andere regio, dus de vorige keren was dit niet van toepassing. Als het hem echt alleen om de sex te doen is, zou hij dat toch niet doen? Dan zou hij toch gewoon een ander “schatje” zoeken? Ook toont hij veel affectie als hij bij me is en we zitten duidelijk op dezelfde goflengte (m.n hoe we in het leven staan). Daarentegen hebben we beiden wel uitgesproken dat dit een vrijblijvende situatie is, dus ik zou hem gewoon op z’n woord moeten geloven.

Logischer zou het zijn om dit gesprek met hem aan te gaan, maar ik durf niet. Veel makkelijker om dat hier op een anoniem forum te vragen, waar ik weet dat ik heeuullle eerlijke antwoorden ga krijgen. Wat denken jullie: just for fun of opbloeiende romance?
Alle reacties Link kopieren
Als hij je echt leuk vond stond je niet onder de blokkeer. 4,5 uur rijden is ver, maar aan de andere kant, waar haal je binnen 4,5 uur seks vandaan.

Ik zou het afkappen, dit wordt huilen.
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
Al zou het wel een opbloeiende romance zij. Hoe ziet jullie leven er dan op den duur uit?

En anders misschien toch maar eens een gesprekje de volgende keer? Dan weet je het.
Alle reacties Link kopieren
In de VS is 4,5 uur rijden normaler dan hier. (Tante uit VS was gechokeerd dat familie hier het ‘een dingetje’ vond om haar in Brussel op te halen ipv Schiphol). Ik zou daar dus geen conclusie uit trekken.
Alle reacties Link kopieren
Hij vind je vast echt leuk, en vind het leuk om specifiek met jou seks te hebben als dat kan. Dat wil niet zeggen dat hij verliefd op je is of een toekomt of relatie met je wil. Die kans schat ik zeer laag in. Vooral omdat hij dat zelf gezegd heeft en tussendoor geen contact met je heeft.

Aan jou of dat genoeg is voor nu.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
Is hij niet gewoon getrouwd?
Beter een half motto....
Alle reacties Link kopieren
Ik snap perfect dat je begint 'te zoeken'. Je krijgt evt. gevoelens en wil daar graag enige bevestiging voor krijgen dat het wederzijds is. Who could blame you :)
Aan de andere kant: jullie zien elkaar niet veel. Dat tot daaraan toe, maar jullie horen elkaar ook bijna niet tussendoor.
Ik zeg niet dat dat hoeft - ik zit momenteel ook in een rare situatie waarin ik het ook niet nodig vind elkaar dagelijks te horen- maar eens om de zoveel weken lijkt me weinig om van een opbloeiende romance te spreken?
Het feit dat hij zover voor je rijdt bewijst voor mij dat hij je leuk genoeg vind om zijn tijd daarin te steken, omdat hij weet dat hij een leuke tijd gaat krijgen met jou, maar ik twijfel of het verliefheid is.

Je kan het natuurlijk wel eens aankaarten de volgende keer, dat je zelf niet weet waar dit naartoe gaat en wat hij ervan denkt? Al snap ik dat je dat niet wil - ben hetzelfde :)
Franky77 schreef:
23-10-2018 23:17
In de VS is 4,5 uur rijden normaler dan hier. (Tante uit VS was gechokeerd dat familie hier het ‘een dingetje’ vond om haar in Brussel op te halen ipv Schiphol). Ik zou daar dus geen conclusie uit trekken.
Dat hadden we hier ook met familie uit het buitenland. Die vlogen op Eindhoven, terwijl ik een kwartier vanaf Schiphol woon. Landden ze ook nog donderdag om 16 uur, dus we konden zo de file in :-)
Alle reacties Link kopieren
Bim schreef:
23-10-2018 23:21
Is hij niet gewoon getrouwd?
Ja duh.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Bim schreef:
23-10-2018 23:21
Is hij niet gewoon getrouwd?
Meerdere keren gevraagd. Antwoord is altijd nee. Maar ja of ik dat nu moet geloven.
Alle reacties Link kopieren
lolapaloeza schreef:
23-10-2018 23:18
Hij vind je vast echt leuk, en vind het leuk om specifiek met jou seks te hebben als dat kan. Dat wil niet zeggen dat hij verliefd op je is of een toekomt of relatie met je wil. Die kans schat ik zeer laag in. Vooral omdat hij dat zelf gezegd heeft en tussendoor geen contact met je heeft.

Aan jou of dat genoeg is voor nu.
Als ik heel eerlijk ben, zal dit de kern van het verhaal wel zijn. Weet niet of het genoeg is, maar het afkappen wil ik liever ook niet. Daar hebben we het gewoon te leuk voor.
Alle reacties Link kopieren
Heps schreef:
23-10-2018 23:21
Ik snap perfect dat je begint 'te zoeken'. Je krijgt evt. gevoelens en wil daar graag enige bevestiging voor krijgen dat het wederzijds is. Who could blame you :)
Aan de andere kant: jullie zien elkaar niet veel. Dat tot daaraan toe, maar jullie horen elkaar ook bijna niet tussendoor.
Ik zeg niet dat dat hoeft - ik zit momenteel ook in een rare situatie waarin ik het ook niet nodig vind elkaar dagelijks te horen- maar eens om de zoveel weken lijkt me weinig om van een opbloeiende romance te spreken?
Het feit dat hij zover voor je rijdt bewijst voor mij dat hij je leuk genoeg vind om zijn tijd daarin te steken, omdat hij weet dat hij een leuke tijd gaat krijgen met jou, maar ik twijfel of het verliefheid is.

Je kan het natuurlijk wel eens aankaarten de volgende keer, dat je zelf niet weet waar dit naartoe gaat en wat hij ervan denkt? Al snap ik dat je dat niet wil - ben hetzelfde :)
Herkenbaar. Steek denk ik m'n kop in het zand omdat ik liever misschien heb dan nee.
Nee, natuurlijk stelt dit niets voor.
4 keer in 8 maanden een wipje gemaakt. En daartussen geen contact.
Waarom denk je dat het wel iets zou kunnen betekenen? Dit is niet eens een scharrel of fwb te noemen. Deze man vindt het wel makkelijk dat hij een gratis adres heeft voor seks als hij zin heeft.
Waarschijnlijk is hij niet eens piloot.
Monchu69 schreef:
23-10-2018 23:58

Waarschijnlijk is hij niet eens piloot.
.
anoniem_357224 wijzigde dit bericht op 24-10-2018 00:53
40.91% gewijzigd
Monchu69 schreef:
23-10-2018 23:58

Waarschijnlijk is hij niet eens piloot.

:rofl:

https://www.dvhn.nl/drenthe/Nep-piloot- ... 28256.html

https://www.blikopnieuws.nl/nieuws/2516 ... gsite.html

https://opgelicht.avrotros.nl/dossiers/ ... ate/10675/

Is het deze???
Hoofdredacteur Jildou van der Bijl: “De afgelopen maanden hebben we vier keer een melding gekregen van winkels die de man niet vertrouwden die zich voordeed als LINDA. stylist. Dat bleek Francis Z. te zijn. Heel erg vervelend voor die ondernemers. Wij werken met vaste stylisten. Die lenen meestal geen kleding bij winkels, maar in goed overleg bij een PR-bureau.”

Rits aliassen
Francis Z. heeft een hele rits aliassen. Hij geeft zich uit voor Maxime Baldieri, Maxime Barbieri, Maxime Danique Montoya Valdez, Maxime Moreira, Maxime Westrus, Max Goodwood, Max Sportender, Valentin. Hij heeft al heel wat oplichtingszaken op zijn naam staan. In 2006 kreeg hij twee jaar gevangenisstraf omdat hij de restaurantketen Gauchos voor bijna twee ton had opgelicht. Twee weken nadat VJ en voormalig SBS6-presentatrice Renée Vervoorn met hem getrouwd was, ontdekte ze dat de vader van haar kind geen goedverdienende piloot was, maar een oplichter en leugenaar.

Piloten zijn de honey pots voor de vrouwelijke daters.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je realistisch moet blijven en niet voor meer moet hopen dan wat er nu is.
Ja, hij rijdt 4,5 uur naar jou. Dat is omdat hij hetgeen jullie als friend with benefits samen delen prettig vind en het geeft hem een heel fijn gevoel.
Maar daar blijft het wel bij.
Het is aan jou of je hier op de juiste manier mee door kan gaan zonder dat je gevoel en voorstelling op hol slaan.
Waarom wil je sex met of zelfs een relatie met iemand die jou meerdere malen blokkeert?
Alle reacties Link kopieren
Als je hierover een gesprek met hem aangaat, weet je zeker dat je hem nooit meer ziet. Niet doen! Afkappen en zoeken naar iemand die wel tijd voor je heeft
...
Blokkeer?

Klinkt echt als ware liefde... :nope:
Als je zeker weet dat er een vrouw is die wil, op een manier die je bevalt. Is een paar uurtjes rijden toch niets. Goede seks. Gezellig. Gratis overnachting incl ontbijt. Ik zou het er geloof zelf nog wel voor over hebben als hij echt goed in bed is.

Ik snap je wel hoor. Die fantasieën. Je vliegt met hem mee. Gaat emigreren. Hoeft je geen zorgen te maken om geld of werk. Maar het is een fantasie.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat hij best eens meer vriendinnen kan hebben.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik had het ook wel geweten.
Een vrouw die niet klaagt, niet zeurt en rustig afwacht tot de blokkade er van af is om haast op commando voor je te gaan liggen
O ja en hij heeft natuurlijk gewoon een vrouw of vriendin als je daar nog niet achter was. Dat is de reden dat hij jou blokkeert en het geen probleem vindt om zover te rijden.
Als je met iedereen het nest induikt val je natuurlijk snel door de mand.
Gewoon een geraffineerde vreemdganger. Veel plezier ermee!
Alle reacties Link kopieren
Hoe komt het dat je zo klein, zo bescheiden bent geworden? Je hoeft mij geen antwoord te geven, als het maar aan jezelf is.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik vind je ontzettend naïef en een makkelijke prooi voor de viezeriken van deze wereld. Snap out of it!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de laatste reacties wel wat overtrokken hoor. Gaf zelf al aan dat ik er in principe ok mee was dat het gewoon voor de leuk was. Ik ben misschien een makkelijke prooi maar dat is hij natuurlijk ook. Hij moet er veel meer moeite voor doen dan ik en ga me dus echt niet als een slachtoffer voelen omdat ik een paar nachten een lekkere nacht heb gehad. Daar was ik zelf bij en ben daar zelf willens en wetens ingestapt wetende dat ik waarschijnlijk niet de enige ben. Dat was hij ook niet voor mij.

Ik merkte na gisteren alleen dat ik me toch meer ging hechten dan ik eigenlijk wil en dan is het toch niet raar dat je gaat zoeken naar bevestiging of dat wederzijds is. Ben ook maar mens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven