Knowing a Cheater. What to do?

06-11-2018 13:43 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet al een paar jaar dat een man vreemdgaat bij zijn vriendin. Ik ken de man persoonlijk, maar zijn vriendin niet echt. Ik weet wel wie ze is. Nu het al een aantal jaar bezig is en ze binnenkort met elkaar gaan trouwen, krijg ik het steeds moeilijker met geheim houden. Wat zouden jullie doen in zo'n situatie? Zouden jullie het haar vertellen?

Aangezien hij al jaren en nog steeds vreemdgaat hoef ik tegen hem niet te zeggen dat hij het zelf moet zeggen..
Aan de ene kant denk ik wie ben ik om me te bemoeien met hun relatie en aan de andere kant denk ik dat geen enkele vrouw met zo'n man moet trouwen en als ik het was het ook graag gehoord had

Help!!!!
Sorry, maar je titel had ook gewoon in het Nederlands gekund.

Ontopic, het is niet aan jou om er iets van te vinden of er iets mee te doen.
Alle reacties Link kopieren
Als jij niet degene bent met wie hij vreemdgaat, moet je gewoon netjes je mond houden tegen z'n aanstaande.
Not your circus, not your monkeys.
Alle reacties Link kopieren
Als je de jaren hiervoor je mond hebt kunnen houden waarom zou je dat nu ineens niet meer kunnen? Alsof het minder erg is als ze getrouwd zijn.
Ik zou het wel vertellen. Beter nu dan wanneer er kindertjes zijn en zij erachter komt.
Waarom zou jij het vertellen en waarom zou ze jou geloven? En waarom weet jij dat hij vreemdgaat? Hoe weet jij zo zeker dat ze geen open relatie hebben?
Een hoop vragen dus maar vooral denk ik dat hij dus vreemdgaat met jou en jij alleen maar wil stoken.

En tot slot, waarom is je titel in het Engels?
Ik zou het vertellen, maar in het Engels, dan is het minder erg.
Misschien weet ze het wel en hebben ze er afspraken over.

Off-topic: waarom is de titel in het Engels?
Alle reacties Link kopieren
Niet mee bemoeien en al helemaal niet als je haar eigenlijk niet kent.
Maar al te vaak wordt de boodschapper als de boosdoener die wil stoken gezien.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Alle reacties Link kopieren
Waai?

No!

Alle reacties Link kopieren
Niet mee bemoeien.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het dus écht wel willen weten als mijn verloofde al jaren vreemdgaat, al is het van iemand die ik niet zo goed ken.

Ik vind het altijd zo jammer dat iedereen zegt bemoei je er niet mee.
Alle reacties Link kopieren
Uiltje66 schreef:
06-11-2018 14:02
Ik zou het dus écht wel willen weten als mijn verloofde al jaren vreemdgaat, al is het van iemand die ik niet zo goed ken.

Ik vind het altijd zo jammer dat iedereen zegt bemoei je er niet mee.
Punt is dat niet iedereen dit wil weten, en je dat dus nooit zeker weet van anderen. Zeker niet als je die mensen niet zo goed kent.
Uiltje66 schreef:
06-11-2018 14:02
Ik zou het dus écht wel willen weten als mijn verloofde al jaren vreemdgaat, al is het van iemand die ik niet zo goed ken.

Ik vind het altijd zo jammer dat iedereen zegt bemoei je er niet mee.
Ik zou het ook willen weten, als er echt een relatie naast mij is. Een x een scheve schaats zou ik niet hoeven weten. Misschien weet die vriendin het gewoon en hebben ze er afspraken over.
anoniem_279179 wijzigde dit bericht op 06-11-2018 14:09
8.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Is het een optie om eens een gesprek met die man te hebben hierover?
Alle reacties Link kopieren
Misschien gaat zij zelf ook wel vreemd? Als ze niet je beste vriendin is en je dus niet zeker weet watvoor (open?) relatie ze hebben dan zou ik m’n mond houden.

Oh, en als het dan toch mocht uitkomen en het wordt een drama, dan ook niet gaan verkondigen dat jij het al jaaaren wist. Daar schiet niemand iets mee op.
That's just me though...
Alle reacties Link kopieren
TO, jij weet dit dus al een aantal jaar.

Waarom dan niet eerder aan de bel getrokken?
Waarom nu ze gaan trouwen opeens je mond open doen. Dat had je dan toch ook veel eerder kunnen doen?

Misschien weet de gelukkige bruid ondertussen wel van zijn uitstap en heeft zij daar geen moeite mee.
Misschien hebben zij een open relatie.

Alle reacties Link kopieren
MonteCara* schreef:
06-11-2018 14:15
TO, jij weet dit dus al een aantal jaar.

Waarom dan niet eerder aan de bel getrokken?
Waarom nu ze gaan trouwen opeens je mond open doen. Dat had je dan toch ook veel eerder kunnen doen?

Misschien weet de gelukkige bruid ondertussen wel van zijn uitstap en heeft zij daar geen moeite mee.
Misschien hebben zij een open relatie.
Wellicht is to zelf degene waarmee vreemdgegaan wordt? Kan ook nog natuurlijk en nu gaat hij trouwen.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Alle reacties Link kopieren
When the time is ripe
The monkey koms out of the sleeve
Honestly duurt the longest
Steek your nose not in andermans business
Alle reacties Link kopieren
Rosabella1 schreef:
06-11-2018 14:23
Wellicht is to zelf degene waarmee vreemdgegaan wordt? Kan ook nog natuurlijk en nu gaat hij trouwen.
:lightbulb:
julius schreef:
06-11-2018 13:51
Als jij niet degene bent met wie hij vreemdgaat, moet je gewoon netjes je mond houden tegen z'n aanstaande.
.
Netjes je mond houden?
Alle grenzen van netjes zijn allang overschreden als iemand jaren vreemdgaat.

Daarnaast, waarom vind je dat iemand het wel zou 'mogen' vertellen als zij wél degene is met wie hij vreemdgaat?

Ik zou er wel wat voor voelen om deze vrouw niet te laten trouwen met zo'n man. Althans, ze moet doen wat ze zelf wil, maar haar niet in onwetendheid te laten vóór het trouwen. Je moet alleen heel goed nadenken over hoe je dit aanpakt, want (tenzij ze een open relatie blijken te hebben) je ontketent wel een ware shitstorm en gooit iemand anders haar leven overhoop. Je motieven moeten echt zuiver zijn.

Persoonlijk, hoe pijnlijk ook, zou ik het echt willen weten als mijn partner al jaren vreemdgaat en ik op het punt sta mijn leven zo (financiëel en juridisch) met hem te verbinden. En als ik het niet hoef te weten omdat ik er afspraken met hem over heb of omdat het me niet boeit, dan boeit het ook niet dat ik het wel weet. Dan ga ik gewoon verder, toch?
Het valt me op dat de meesten hier toch wel de drang om aardig gevonden te worden boven eerlijkheid stellen.
Alle reacties Link kopieren
Uiltje66 schreef:
06-11-2018 14:02
Ik zou het dus écht wel willen weten als mijn verloofde al jaren vreemdgaat, al is het van iemand die ik niet zo goed ken.

Ik vind het altijd zo jammer dat iedereen zegt bemoei je er niet mee.
Dus dat!
Alle reacties Link kopieren
Ben jij de gene met wie hij vreemd gaat? Heb jij gevoelens voor hem en ben je nu jaloers dat hij gaat trouwen? Omdat jouw eventueel wens om met hem verder te gaan, nu definitief onmogelijk lijkt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven