Vriend heeft moeite met lijf

07-11-2018 11:48 210 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds 2 maanden ben ik aan het daten met een man van 53, ik ben zelf 48. Ik was vanaf het begin smoorverliefd. We hebben tot nu toe zo'n 16 keer afgesproken en slapen sinds date 3 bij elkaar. Nu merkte ik dat mijn date 2 keer erectieproblemen had bij het vrijen. Eerst dacht ik nog zoiets dat het spanning was ofzo, maar behalve knuffelen en zoenen taalt hij niet meer naar seks. Mijn date heeft door een ongeluk 9 jaar geleden hersenletsel opgelooen en ik dacht dat het daar van kwam. We spreken 2 keer per week af, het is gezellig, we zoenen en knuffelen, hebben dezelfde interesses en humo, maar meer niet. Ik merk dat ik toch seks mis. Maandag dit toch maar eens ter sprake gebracht. Date geeft aan dat het een combinatie is van lichamelijke problemen, ouder worden maar ook moeite te hebben met mijn lichaam. Hij heeft wel gevoelens voor mij, maar het spettert er niet af. Hij vraagt mij geduld te hebben om aan mijn lijf te wennen. Ik ben door een maagverkleining in januari 55 kg afgevallen, sport 2x per week en weet niet wat ik nog meer aan mijn lichaam kan veranderen. Ik val nog steeds af. Ik voel mij erg gekwetst en temeer dat hij er na 2 maanden pas na aandringen van mijn kant mee komt. Ik had het op prijs gesteld dat hij dit gezegd zou hebben na date 2, dan zou ik het daten meteen gestopt hebben. Vanmiddag hebben we een gesprek, maar ik overweeg om een punt achter het daten te zetten. Of moet ik hem toch tijd geven om aan mijn lichaam te wennen? Wat is wijsheid?
Ik zou wegwezen. Graag of niet.
Alle reacties Link kopieren
Graag of niet inderdaad. Wat valt er in hemelsnaam te wennen aan een lichaam? Dat heb je toch al sinds hij je kent, wat een gezever van hem.
Alle reacties Link kopieren
Dumpen. Erg respectloos dat hij zo met je - letterlijk - naakte kwetsbaarheid omgaat. Dat verdient niemand en er is echt iemand op de wereld die je gewoon prachtig vindt zoals je bent.
hij zal misschien wel aan jou lichaam kunnen wennen maar hoe blijf jij je daar bij voelen??
Alle reacties Link kopieren
Wat vreselijk om zoiets te horen. Dat hij zo tegen je aankijkt. Voor mij zou dat zo verdrietig zijn dat ik niet verder zou willen. Gun je jezelf iemand die blij met jouw lichaam is, omdat jij het bent.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht bij de titel al; zou het om zijn eigen lijf gaan of om die van jou? En ja hoor, zijn erectiestoornissen en geen zin in seks komen door jouw lijf. Verrassend! Waarschijnlijk zoekt deze man enkel een vrouw om vriendjes mee te zijn omdat het hem niet lukt in bed. Dat is heel sneu, maar dan moet hij dat niet op jou afwentelen. Ik zou niet met iemand samen kunnen zijn die mij niet op die manier aantrekkelijk vindt.
Alle reacties Link kopieren
wegwezen denk ik
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Hij vindt je niet aantrekkelijk: wegwezen, dat komt niet meer goed.
Wat moet je met iemand die moeite heeft met jouw lichaam?
Dan zit er geen toekomst in, dat weet je zelf ook wel.
Alle reacties Link kopieren
Hij vind je dus ''wel leuk''. Als jij wel verliefd bent en/of meer wil dan een lauwwarme slappe kerel zou ik hier mee stoppen.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
Die opmerking zou mij meteen van Mn roze wolk doen kieperen......werkelijk zoek een leuke vent die zijn er echt wel....typisch omgekeerd gedrag hè......HIJ heeft een erectieprobleem en schuift dat vervolgens op jou (jouw lichaam) af. Treurig.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-11-2018 16:21
Reden: ongepast
96.92% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gooi je kin in de lucht, trek je fijnste kleren aan en zeg met je allermooiste glimlach dat een man die twijfelt over jouw lijf, dat hele lijf niet waard is.
Dikke doei en de mazzel.

Bovenal: laat je zelfvertrouwen niet ondermijnen.
Hips, hopsakee en pierlala.
Ga asjeblieft op zoek naar een leuke man die alles leuk vind aan jou, in plaats van dit slappe halfzachte gelul. (No pun intended) :$
Alle reacties Link kopieren
Wat een slappe dweil die vent zeg. Daar wil je toch geen relatie mee?
Ik zou het netjes afronden en hem succes wensen in de toekomst.
Daaahhaaag....


En op het moment dat ie je deur uitloopt denken; wat een hork.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Nee een lul is het, ik was te aardig.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Zo, moet dat nou VelvetVolvo, laat to gewoon in haar waarde. Zoveel afvallen, en ook alweer lekker aan het daten, ik heb er ongelooflijk veel respect voor. Ik sluit me aan bij de eerdere reacties, beauty is in the eye of the beholder, maar zoiets als wennen aan een lijf lijkt me onzin. Denk zelfs dat het logischer is dat je iemand in de verliefdheidsfase doorgaans juist mooier vind dan iemand objectief misschien is.

Als het nu niet lukt, dan zou ik niet veel hoop hebben voor de toekomst. Voortdurende adoratie hoeft nou ook weer niet, maar iemand moet je wel lekker een sexy vinden. Je date is daarnaast ook wel erg onhandig dat ie dit met je deelt- als het al helemaal waar is- dit is niet terug te nemen en niet opbouwend.
Alle reacties Link kopieren
Nou ja zeg, die man kan er toch ook niets aan doen dat ie niet opgewonden wordt van toepassing?

Hij had het alleen nooit mogen zeggen. Check.
Alle reacties Link kopieren
Wat een ongelofelijke kutopmerking.
TO wat ontzettend knap en goed dat je maar liefst 55 kilo bent afgevallen.
Daar is veel discilpine voor nodig. Je mag heel trots zijn op jezelf.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-11-2018 21:56
Reden: quote verwijderd
36.04% gewijzigd
Ik zou ermee stoppen. Een beginnende relatie werkt alleen alleen als je je allebei ook lichamelijk tot elkaar aangetrokken voelt.
Alle reacties Link kopieren
TO, echt, trek het je niet aan.
Jouw lijf vertelt jouw verhaal van hoe dapper je bent geweest om de strijd tegen de kilo's aan te gaan.
Sex doe je uit liefde (is mijn mening) en dit getuigt niet van diepe liefde.
Weet je verder ook zeker dat hij jou niet gewoon de schuld geeft van zijn erectieproblemen? Dus dat het probleem eigenlijk bij hemzelf ligt en uit schaamte komt hij met een lulsmoes over je lijf?

Stuur hem maar naar Bella Hadid ;-)
En date zelf lekker nog even verder tot er een man komt die jou, je lijf, het hele pakket prachtig vindt zoals je bent.
Alle reacties Link kopieren
Hoezo is hij een hork als hij niet opgewonden wordt van haar naakte lichaam?
Damned if I don’t
Dat kan helemaal waar zijn, maar dan heeft een fatsoenlijk mens toch gewoon het lef om de relatie te verbreken zonder iemand op z'n zwakke plek te raken?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-11-2018 21:56
Reden: quote verwijderd
40.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Een*Nieuwe*Lente schreef:
07-11-2018 14:15
Wat een ongelofelijke kutopmerking.
TO wat ontzettend knap en goed dat je maar liefst 55 kilo bent afgevallen.
Daar is veel discilpine voor nodig. Je mag heel trots zijn op jezelf.
Met discipline vak je niet 55 kg af binnen een jaar. Een maagverkleining dus.

Niet dat het uitmaakt: ze is nu veel gezonder. Maar al dat loshangende vel kan je met de beste wil van de wereld toch niet aantrekkelijk noemen? Over een jaar of twee, na wat cosmetische operaties, is dat een heel ander verhaal

Dat doet helemaal niets af van het feit dat het super knap is om je leven zo dramatisch ten goede te veranderen volgens mij?
Alle reacties Link kopieren
Merl0t schreef:
07-11-2018 14:04
Gooi je kin in de lucht, trek je fijnste kleren aan en zeg met je allermooiste glimlach dat een man die twijfelt over jouw lijf, dat hele lijf niet waard is.
Dikke doei en de mazzel.

Bovenal: laat je zelfvertrouwen niet ondermijnen.
Precies dit!
Je verdient iemand die jou en jouw lijf zonder twijfel geweldig vindt!
Eat glitter for breakfast and shine all day

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven