Twijfels over date...

12-11-2018 19:53 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
1.5 maand geleden voor het eerst weer gedate. Op dit moment ben ik nu 3 maanden vrijgezel. Date was wel gezellig en voor herhaling vatbaar. Uiteindelijk 2e date gepland. Maar op een gegeven moment heb ik dat afgezegd omdat het niet goed voelde, het te snel ging en ik dacht dat ik wel aan toe was. Had er gewoon totaal geen zin in. Hij begreep dat en gaf mij alle tijd. Hij wou ook niet te snel gaan en gaf mij de ruimte. Ook omdat ik nog maar net vrijgezel was. Hij verwachtte niks van mij. En gaf aan dat eerst als vrienden ook goed was.

Daarna eerst wat weinig contact gehad, en toen werd dat weer zoals we het eerst hadden. Nu hebben we voor aankomende vrijdag weer een date gepland. Eerst was ik enthousiast en had ik er wel zin in, maar nu begin ik toch weer te twijfelen. Heb er nu totaal geen zin in, omdat ik het wel lekker vind, zo alleen, even geen daten ook niet als vrienden. Begin weer erg te twijfelen.

Uiteindelijk vandaag afgezegd. Maar wil hem ook niet aan het lijntje houden. Eerst had ik er gewoon zo zin en dan slaat de twijfel weer toe en zeg ik het af.

We hebben nu wel veel contact via app, maar vind t soms stroef lopen, zit geen diepgang in en het gevoel dat ik de enige ben die alleen maar interesse toont.. op de 1e date had ik dat gevoel ook al maar ik ben niet iemand die te snel oordeelt. En iedereen graag een kans geeft, ook al weet ik dat de klik er niet is en ook nooit zal komen....

Wat ik wel weet is dat ik echt nog niet toe ben aan daten. Ook niet als vrienden. Vind het heerlijk zo mijn eigen ding te doen, geen verplichtingen en met niemand rekening houden. En doen waar ik zin in heb.

Ik wil graag jullie advies en tips. Hoe kan ik het beste handelen? Wil gewoon goedbedoelde adviezen en geen negativiteit.... 3 maanden vrijgezel is ook nog niet zo lang
Waarom hou je wel contact als je verder niets van hem wil?
Ik begrijp wel dat het stroef verloopt nu, je geeft gemengde signalen af.
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
12-11-2018 19:56
Waarom hou je wel contact als je verder niets van hem wil?
Ik begrijp wel dat het stroef verloopt nu, je geeft gemengde signalen af.
Het verliep al stroef voordat we gingen daten.
Alle reacties Link kopieren
my_little schreef:
12-11-2018 19:53
Uit jouw op:
... omdat het niet goed voelde, het te snel ging
...had er gewoon totaal geen zin in.
... nu begin ik toch weer te twijfelen
... heb er nu totaal geen zin in
... omdat ik het wel lekker vind, zo alleen, even geen daten
... vind t soms stroef lopen, zit geen diepgang in
... al weet ik dat de klik er niet is en ook nooit zal komen....
... nog niet toe ben aan daten
Hier kan je toch niet eens meer serieus de vraag achteraan stellen: hoe kan ik het beste handelen?
Alle reacties Link kopieren
Waarom verwacht je diepgang via de app?
Maar verder, niet doen als je daar geen zin in hebt. Dan kap je het toch gewoon helemaal af, dan hou je hem ook niet aan het lijntje.
Alle reacties Link kopieren
VInd je het zelf niet een beetje zinloos, zowel voor jezelf als hem, om het een kans te geven als er eigenlijk geen kans is?
Alle reacties Link kopieren
spell68 schreef:
12-11-2018 20:14
VInd je het zelf niet een beetje zinloos, zowel voor jezelf als hem, om het een kans te geven als er eigenlijk geen kans is?
Weet ik wel. Maar ik had altijd het idee dat ik na een eerste date nog niet zeker kon zeggen of er wel of geen kans is. Daarom dacht dat ik dat een 2e date wel goed zou zijn
Dan zeg je dat je het vervelend voor hem vindt maar je je nu realiseert dat je nog steeds niet toe bent aan daten of een relatie.

Geniet van de rust en het op jezelf zijn.
Alle reacties Link kopieren
Pfff je hebt 1 date met date gehad met deze man en hebt er zelf niet zoveel zin in. Hoe kan je van hem verwachten dat hij hier wel meteen in gaat investeren.

Stuur gewoon een berichtje waarin je hem bedankt voor de date maar dat dit hem niet gaat worden.
Laat hem verder met rust, niemand zit te wachten op je wispelturig gedrag
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht gewoon als ik een tijdje niet date en eerst met hem wat contact heb. Dat ik vanzelf weer toe was aan daten.

Maar blijkbaar nog steeds niet terwijl ik eerst wel.positief was maar als het er op aan komt, begin ik weer te twijfelen
ik ben niet iemand die te snel oordeelt. En iedereen graag een kans geeft, ook al weet ik dat de klik er niet is en ook nooit zal komen....

Ik vind dat helemaal niet zo positief. Niet voor hem en niet voor jou.
Alle reacties Link kopieren
Heb je vaker de ervaring dat je onnodig moeilijk doet, TO?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Vind je het gek dat het stroef loopt als je 2 keer een date afzegt? Kap het gewoon helemaal af als je steeds geen zin hebt in dates met hem. Waarom dan contact houden
Alle reacties Link kopieren
Gun die jongen alsjeblieft een leuke vriendin.

Ik vind het idd gek dat de gesprekken stroef lopen, hij had het allemaal al lang af moeten kappen.
Alle reacties Link kopieren
Jij wil niet kom er voor uit.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik word zo moe van mensen die daten, maar liever alleen willen zijn.

Laat staan jouw date!

Wel eens aangedacht dat je de ander hier helemaal niet blij mee maakt of is dat in de ego wereld van nu helemaal niet meer belangrijk?
Alle reacties Link kopieren
Je vind de aandacht wel lekker maar verder niks.... niet echt aardig tegenover hem.
my_little schreef:
13-11-2018 07:31
Maar blijkbaar nog steeds niet terwijl ik eerst wel.positief was maar als het er op aan komt, begin ik weer te twijfelen
Bij twijfel dus niet doen. Daten is geen tijdverdrijf.
RosesAreRed schreef:
13-11-2018 14:44
Bij twijfel dus niet doen. Daten is geen tijdverdrijf.
Nou dat. Ik kon me daar altijd wel over opwinden, als ik weer zo iemand trof die eigenlijk nog niet toe was aan een relatie. Ga dan van die datingsite af. Denk niet alleen maar aan jezelf.
Als je hem nou oprecht leuk vond snapte ik de twijfel tussen daten en nog niet toe zijn aan een relatie.

Maar je vind hem niet eens leuk.

Hoe ongelofelijk lullig voor de ander dat je dan toch door blijft appen ipv het gewoon af te kappen.
Je bent pas 3 maanden vrijgezel... kom eerst lekker helemaal tot jezelf.
De behoefte naar een relatie ga je vanzelf voelen (of niet) en dan moet je pas weer gaan daten :)
bluebirdie schreef:
13-11-2018 07:47
Vind je het gek dat het stroef loopt als je 2 keer een date afzegt? Kap het gewoon helemaal af als je steeds geen zin hebt in dates met hem. Waarom dan contact houden
Alle reacties Link kopieren
Misschien heb ik het raar aangepakt.
Maar op de 1e date merkte ik dat ik meer interesse naar hem toe toonde. Na die date dacht ik, misschien komt het vanzelf. Maar vaak was ik diegene die van alles vroeg, bijvoorbeeld hoe zijn dag was etc. Maar nooit van uit zijn kant naar mij toe, heel zelden.

Daardoor voelde het voor mij anders. En vaak plande hij van alles, volgende jaar kunnen we misschien dat doen. Misschien een keer dat. Je mag altijd wel bij mij slapen etc. 2e date heb ik toen afgezegd omdat ik hierdoor het snel vond gaan. Ik heb dat toen tegen hem gezegd. Hij begreep het wel. En hij zou mij toen die tijd geven. Maar na een tijd merkte ik dat hij weer dramde van wanneer gaan we weer eens afspreken?

Eerst had ik er wel zin in, maar het benauwde mij waardoor ik het weer af heb afgezegd. En heb eerlijk gezegd dat het niet ging werken...
Alle reacties Link kopieren
Waarom stop je er niet mee?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven