Beste vriend van vriend haat mij

13-11-2018 21:36 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-11-2018 20:59
Reden: maatregelen genomen ivm OP verwijderd
99.68% gewijzigd
.
Alle reacties Link kopieren
Ben je 12?
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
Alle reacties Link kopieren
Wat heeft je nieuwe garderobe met de vriend van je vriend maken? En wat heeft die vriend van je vriend met jullie relatie te maken? En waarom kan vriend van vriend jouw vriend ergens uitgooien?
Lach hard, duik diep, kom terug..
bumbly schreef:
13-11-2018 21:42
Wat heeft je nieuwe garderobe met de vriend van je vriend maken? En wat heeft die vriend van je vriend met jullie relatie te maken? En waarom kan vriend van vriend jouw vriend ergens uitgooien?
Loepen. Ze is een bitch nu. De bloemetjesjurken zijn t raam uit en de zwarte dominante kleding is in.
Alle reacties Link kopieren
Eh, wat?
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
13-11-2018 21:43
Loepen. Ze is een bitch nu. De bloemetjesjurken zijn t raam uit en de zwarte dominante kleding is in.


Dat bitch meende ik niet, dat was per ongeluk tijdens slaap internetten. 't enige wat ik me kan bedenken is dat ik wellicht op een Gothic lijk. Draag ook zwarte eye liner want dat maakt je ouder heb ik gelezen.
.
Alle reacties Link kopieren
-vanille- schreef:
13-11-2018 21:50
Dat bitch meende ik niet, dat was per ongeluk tijdens slaap internetten. 't enige wat ik me kan bedenken is dat ik wellicht op een Gothic lijk. Draag ook zwarte eye liner want dat maakt je ouder heb ik gelezen.
Slaap internetten? Is dat een ding?
Hoe oud ben je precies? En hoe oud is die jongen waar je verliefd op bent?
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
louti schreef:
13-11-2018 21:39
Ben je 12?

Nee, ben al voor sommige beroepen de pensioenleeftijd gepasseerd. Haha
.
-vanille- schreef:
13-11-2018 21:50
Dat bitch meende ik niet, dat was per ongeluk tijdens slaap internetten. 't enige wat ik me kan bedenken is dat ik wellicht op een Gothic lijk. Draag ook zwarte eye liner want dat maakt je ouder heb ik gelezen.
:rofl:

Ja hoor.
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
13-11-2018 21:43
Loepen. Ze is een bitch nu. De bloemetjesjurken zijn t raam uit en de zwarte dominante kleding is in.
Ah is dat deze to.. :lightbulb:
Lach hard, duik diep, kom terug..
Alle reacties Link kopieren
Kan het zijn dat die vriend dwars door jouw nepperij heen prikt? Leer eerst eens jezelf te zijn en gelukkig met jezelf te zijn voor je aan een relatie begint, of vind je het leuk om je vriend zo voor de gek te houden?
Hou de wet van drie in ere, driemaal zullen je daden wederkeren. Leer de wet en leer ook goed, dat wat je zaait je ook oogsten moet!

Disclaimer: alles wat ik schrijf is mijn mening, ongeacht de overeenkomsten met waarheid....
Alle reacties Link kopieren
Huh, jij had toch afscheid genomen vh forum?
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud ben je dan eigenlijk wel?
Dit is belangrijk zodat we een passend advies kunnen geven.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
She is back...

Misschien eens vragen aan die jongen wat het probleem is dat hij met je heeft? Dat zou zomaar verheldetrend kunnen zijn.
Je bent een kind, je gedraagt je als een kind.
Goed om eens over te kruipen mocht je oud genoeg zijn en verder negeren wij je.

Werk wat aan jezelf meid ipv bevestiging te zoeken. Doe wat jou leuk lijkt.
Tijd voor een nieuw imago dan maar.
Je komt erg jong over. En daarmee ook onvolwassen. Dit hoeft geen probleem te zijn zolang je 16~18 bent en dit je eerste vriendje is.
Uit de tekst kan ik niet opmaken wat het probleem kan zijn tussen jouw en die jongen. Daarvoor zou je meer informatie moeten geven.
Zijn probleem.
Je hebt toch geen relatie met de vriend ..van jou vriend ?
Ha Vanille, wat gezellig dat je er weer bent. Misschien helpt het als je je wat onschuldiger gaat kleden? Bloemetjesjurk ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Because schreef:
13-11-2018 22:05
Huh, jij had toch afscheid genomen vh forum?
:bye: en deze smiley was haar favoriete smiley, zei ze nog .

TO, ik wist je theatrale tekstjes als een van je weinige medelezers overigens wel te waarderen in plaats van af te doen als een polemische sneer naar de medevivalezers toe ;-)
Alle reacties Link kopieren
-vanille- schreef:
13-11-2018 21:50
Dat bitch meende ik niet, dat was per ongeluk tijdens slaap internetten. 't enige wat ik me kan bedenken is dat ik wellicht op een Gothic lijk. Draag ook zwarte eye liner want dat maakt je ouder heb ik gelezen.
iemand die zich binnen no time een ander personage aanmeet
wat jij doet
is niet volwassen

wel fijn dat je in je OP hier zegt dat je inderdaad al genoeg problemen hebt
heb je daar inmiddels al hulp voor


voor de rest weet je zeker dat dit je vriendje is ?


ik denk dat die beste vriend van je nieuwe vriend door heeft wat voor vlees er in de kuip zit
en wilt die daarom jou weghebben
mamsvan wijzigde dit bericht op 14-11-2018 09:53
10.60% gewijzigd
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
snoopylynn schreef:
13-11-2018 22:06
Hoe oud ben je dan eigenlijk wel?
Dit is belangrijk zodat we een passend advies kunnen geven.
ze is 24
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
wat fijn dat je weer liefde hebt gevonden, dat wilde je zo graag :love:
Alle reacties Link kopieren
Eeeh whut? O_O
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou meer roze gaan dragen. En juist weer iets minder volwassen opstellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven