Lieve dingen om te doen

15-11-2018 13:32 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gister ruzie gehad met mijn vriend (we zijn iets langer dan een jaar samen), en ik zou het graag goed willen maken. Ik heb al afgesproken om pizza te halen voor ons, een film uit te kiezen en ijs mee te nemen.

Maar ik wil nog iets extras doen. Alleen lieve berichtjes zullen niet werken. Echt iets doen.

Van mezelf ben ik totaal niet romantisch en let ik niet op kleine, lieve gebaren. Wat zou ik kunnen doen?
Alle reacties Link kopieren
Zeggen dat je het vervelend vond dat je gisteren ruzie had. Dat je van hem houdt en ruzie niet fijn vindt daarom.

Heb je toch 10X meer aan pizza eten.
Alle reacties Link kopieren
Wat bedoel je met 'alleen lieve berichtjes zullen niet werken'? Door die zin krijg ik een beetje het gevoel alsof je door het stof moet kruipen/door een hoepeltje moet springen om het goed te maken.

Of praat die ruzie uit, of zet er een streep onder en maak er gewoon een gezellige avond van - en dan is pizza, ijs en een film echt prima.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Eh, bespreken wat er mis ging, zodat je voortaan een ruzie kan voorkomen?
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Piza meenemen en ijs en een film is leuk voor je zelf.

Iets leuks doen voor je zelf daar maak je een ruzie toch niet mee goed.

Je kan beter doen wat Jardis zegt of wat sombra online zegt. Daar heeft je vriend echt wat aan.

En heb je al te vaak sorry gezegd zodat het voor je vriend geen waarde meer heeft en hij denkt laat maar eens daden zien doe dan echt iets voor hem.

Een massage of zo. Of ga mee naar iets of iemand waarvan hij het leuk vindt dat je interesse toont maar wat eigenlijk niet zo jouw ding is.
Sex natuurlijk! Goedmaak sex is fijn!

Maar......jij kruipt behoorlijk door het stof zo te lezen. Was deze ruzie dan alleen jouw schuld?
Alle reacties Link kopieren
En wat doet hij om het goed te maken? Tenzij jij echt een mega fout hebt begaan zou je niet zo moeten kruipen voor je vriend. Dat klinkt niet als een normale gelijkwaardige relatie.
Sexy lingerie en seks
Alle reacties Link kopieren
In een goeie relatie is "sorry" zeggen voldoende, als jij fout zat
En uitpraten als je samen fout zat
En dan bepaal je samen wie de pizza meebrengt en wie de wijn haalt en kruip je lekker op de bank.
lilalinda wijzigde dit bericht op 15-11-2018 17:17
0.50% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Pizza en ijs kan je kopen. Dat kan je vriend ook. Dat betekent m.i. niet veel. Iets zoals een massage is iets dat je doet en dat is al veel waardevoller. En als je iets echt groots hebt om goed te maken dan kun je aan iets specifiek persoonlijks denken. En tijd (erin steken) is waardevol, dat kun je niet kopen!

Viva kennende verwacht ik overigens veel "maar die vriend dan, die moet wat voor jou doen" reacties.
Schrijf een brief!
Knutsel een sex-cheque voor een striptease of wat dan ook in elkaar, en stop die in zijn pizzadoos.
Maak het woord "SORRY" van kaarsjes en steek deze aan. Heb je meteen sfeer als je je film gaat kijken vanavond.
Of bak zijn lievelingstaart voor hem en schrijf daar met slagroom o.e.d. "SORRY" op.
Alle reacties Link kopieren
HKr schreef:
15-11-2018 16:10

Viva kennende verwacht ik overigens veel "maar die vriend dan, die moet wat voor jou doen" reacties.
Ik vind niet dat hij van alles voor haar hoeft te doen. Het is meer vreemd dat zij zoveel moet doen om een gewone ruzie goed te maken.
Alle reacties Link kopieren
iets lekkers in zijn schoenen leggen?

of een roe voor de volgende keer dat je 'stout' bent :hihi:
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
SombraOnline schreef:
15-11-2018 15:07
Eh, bespreken wat er mis ging, zodat je voortaan een ruzie kan voorkomen?
Ruzies komen in de beste relaties voor. Kun je zoveel praten als je wil, dat voorkomt echt niet dat je nooit meer ruzie hebt.
Alle reacties Link kopieren
Ruzie is ook niet fout hè.....maar dit klinkt idd wel erg alsof jij alleen ‘schuldig’ bent.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
15-11-2018 18:07
Ruzies komen in de beste relaties voor. Kun je zoveel praten als je wil, dat voorkomt echt niet dat je nooit meer ruzie hebt.
Uiteraard, maar er niks over zeggen vind ik ook weer raar. Maar goed, da's maar mijn mening.
¡Apagando las luces!
Zijn lunchtrommel vullen met een uit papier geknipt hartje met daarop I LOVE YOU bovenop of onder het heerlijk belegde brood of broodje.
Met je telefoon een opname maken van jezelf waarop je zegt of zingt in dichtvorm hoe lief je hem vind.
Heb je het wel uitgepraat? Wat was er aan de hand en wat helpt pizza/ijs en film ertegen.
Als het al is uitgepraat maar je wilt gewoon een fijne avond is dat ook wel genoeg hoor!
Pijpbeurt
lilalinda schreef:
15-11-2018 16:04
In een goeie relatie is "sorry" zeggen voldoende, als jij fout zat
En uitpraten als je samen fout zat
En dan bepaal je samen wie de pizza meebrengt en wie de wijn haalt en kruip je lekker op de bank.
+1
Ttroeteltje schreef:
15-11-2018 18:40
Zijn lunchtrommel vullen met een uit papier geknipt hartje met daarop I LOVE YOU bovenop of onder het heerlijk belegde brood of broodje.
Wij lunchen als personeel gezamenlijk. Dit is echt de garantie voor pesterijen totdat je uit dienst gaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven