Advies voor nieuwe poging tinder/datingapps?

17-11-2018 16:13 35 berichten
Na een tijdje rust genomen te hebben van datingapps en alles wat met liefde te maken heeft. Ben ik na een geweldige vakantie weer toe aan iets serieus(ja ben ook pas 31) Laat voorop stellen dat ik weet dat je in REAL-Life meer kans hebt en beter werkt, maar zolang daar niemand rondloopt of althans nog niet tegen het lijf loopt, wil ik toch weer een nieuwe poging wagen op tinder. Na eerdere weinig succesvolle pogingen. Wil ik nu de juiste dames aantrekken (ja ik ben een man) dames die bij mij passen en waar het niet uitloopt op nietszeggende gesprekken. (ja ik weet wat bij me past) nu had ik een idee om foto's te plaatsen met tekstballonnen (en dan te beginnen met een babyfoto met in het ballonetje de vraag: Mam mag ik op tinder?) En dan nog een foto van een aantal jaar geleden en dan naar de recente.

Mensen zeggen dat ik origineel en grappig ben dus ik wil dat laten zien, maar ik weet niet of het te ingewikkeld (geforceerd grappig) gaat overkomen? Dus ik wil even verschillende meningen horen.
Dit is een grapje mag ik hopen?
Ik zou je gelijk naar links swipen in elk geval... Je komt leuk over, maar ga jezelf niet zo forceren. Wees gewoon wie je bent met normale foto's en een leuke tekst.

Edit: Ah je zegt het zelf ook al, te geforceerd inderdaad.
Nee is geen grapje, daarom is het nog maar een idee en misschien blijft het bij een idee;) Je moet toch opvallen tussen de menigte:)
Alle reacties Link kopieren
Voor Allen’s geldt niet te moeilijk doen en gewoon jezelf zijn. Dating apps zijn ook niet mijn ding maar ik ben online wel iemand tegengekomen, terwijl we beide eigenlijk niet zo van daten, appen on online gebeuren houden.
Je hoeft niet apart te doen om iemand tegen te komen.
ywtje schreef:
17-11-2018 17:07
Dit is een grapje mag ik hopen?
Ik zou je gelijk naar links swipen in elk geval... Je komt leuk over, maar ga jezelf niet zo forceren. Wees gewoon wie je bent met normale foto's en een leuke tekst.

Edit: Ah je zegt het zelf ook al, te geforceerd inderdaad.
Ja precies en als nu dat veel mensen vinden dan gaat het niet door natuurlijk;) Maar ik zit er een beetje mee dat een gewone tekst te saai/standaard/nietszeggend is en als je wat afwijkt het te geforceerd over kan komen;) terwijl ik wil laten zien dat ik juist origineel en grappig ben.
Hoezo die geforceerde behoefte?

Laat zien dat je origineel en grappig bent als je met iemand chat of op date gaat. Wees jezelf. Nu komt het zo doordacht over en ergens voel jij dat ook, want dit topic geeft voor mij aan dat je toch wat onzeker bent om dit te doen. Daarmee wijk je in mijn ogen af, van wie jij bent. Anders had je onze bevestiging echt niet nodig.
Alle reacties Link kopieren
Niet doen.

Zet er een paar leuke foto's van jezelf op. Vooral waarop je lacht en blij bent. Verder in je beschrijving je baan en hobby's. Vooral niet grappig proberen te doen, dat is zo'n afknapper.
Alle reacties Link kopieren
Ieder mens is uniek. Maar ook weer niet zo uniek dat je compleet anders bent dan ae andere mensen om je heen.

In wezen zoeken mensen min of meer dezelfde dingen in een relatie dus zullen veel teksten ook op elkaar lijken.

Vermijd clichés als ik hou van leuke dingen doen. Iedereen wil leuke dingen doen maar wat vindt jij nou leuk.

De ene persoon haat de sportschool en maakt liever een wandeling in het bos.

De ander haat de kou en de wind in het bos en zit liever warm en droog in de sportschool.

De ene persoon wil op zaterdag middag naar het museum met partner en daarna uit eten.

De ander wil samen de markt afstruinen en dan gezellig samen komen.

Dat zijn de dingen die je wil weten van elkaar. En ja dan wordt je tekst standaard. Maar wat geeft dat?
ywtje schreef:
17-11-2018 17:20
Hoezo die geforceerde behoefte?

Laat zien dat je origineel en grappig bent als je met iemand chat of op date gaat. Wees jezelf. Nu komt het zo doordacht over en ergens voel jij dat ook, want dit topic geeft voor mij aan dat je toch wat onzeker bent om dit te doen. Daarmee wijk je in mijn ogen af, van wie jij bent. Anders had je onze bevestiging echt niet nodig.
Nou omdat ik voorheen weinig tot geen matches kreeg (en ja misschien had ik foto's die niet overkwamen, nee ik had er geen met een vis, of van me blote buik in de sportschool) nu heb ik weer een paar van de afgelopen vakantie (niet dat ik daar op iets doe want daar heb ik geen goede van, maar je ziet dat ik op reis ben, en ik heb er nog een paar met een fotograaf geschoten) Misschien kwam het onzeker over, maar straks kom ik iemand op straat tegen en dan denken ze ook al gelijk laat maar dat is die van de tekstballonen daarom wou ik het even peilen;)

Maar oké ik denk dat het bij een idee blijft;)
Alle reacties Link kopieren
Dit is niet je vraag maar ik zou het ook niet proberen op tinder maar op een iets serieuzere site zoals bijv. lexa 🙂
.
ik zou je naar links swipen. maar goed, ik ben dan ook niet op zoek naar iemand die zichzelf heel origineel en uniek vindt.. andere vrouwen wellicht wel.

wat let je om het gewoon uit te proberen? je kan toch altijd weer je foto's aanpassen als het niet lijkt te werken?
Alle reacties Link kopieren
Kettlebel schreef:
17-11-2018 17:44
Nou omdat ik voorheen weinig tot geen matches kreeg (en ja misschien had ik foto's die niet overkwamen, nee ik had er geen met een vis, of van me blote buik in de sportschool) nu heb ik weer een paar van de afgelopen vakantie (niet dat ik daar op iets doe want daar heb ik geen goede van, maar je ziet dat ik op reis ben, en ik heb er nog een paar met een fotograaf geschoten) Misschien kwam het onzeker over, maar straks kom ik iemand op straat tegen en dan denken ze ook al gelijk laat maar dat is die van de tekstballonen daarom wou ik het even peilen;)

Maar oké ik denk dat het bij een idee blijft;)
Ik denk dat dit geforceerde overkomt op de meisje op tinder. Sowieso is tinder wat minder serieus, dus misschien niet de juiste app voor je. Maar zoals ik al zei : Blije en vrolijke foto's. Dan maakt het niet uit of dat op vakantie is (soms zelfs liever niet want ik denk ook altijd dat iemand dan interessant wil doen). Want hartstikke leuk als een jongen op vakantie gaat, maar als de jongen zelf niet leuk is (of niet leuk op de foto staat) is het alleen maar een min punt. Dus leuke en blije foto's, bijvoorbeeld van een etentje, uitgaan, met vrienden, met je kat. Professionele foto's vind ik ook een afknapper, tenzij duidelijk is dat het bijvoorbeeld voor werk was en je dit wil laten zien. Alles wat laat zien dat je te veel je best doet is alleen maar een dikke afknapper op tinder.
Margriet86 schreef:
17-11-2018 17:50
Dit is niet je vraag maar ik zou het ook niet proberen op tinder maar op een iets serieuzere site zoals bijv. lexa 🙂
Nou, daarvoor heb ik dit misschien ook een beetje geopend hoor;) want op de datingsites kom je vaak dezelfde tegen. (niet dat ik er op zit maar bij sommige kun je kijken zonder een account te hebben) en mee eens dat daar verder gekeken wordt hoor.
Alle reacties Link kopieren
Margriet86 schreef:
17-11-2018 17:50
Dit is niet je vraag maar ik zou het ook niet proberen op tinder maar op een iets serieuzere site zoals bijv. lexa 🙂
.
Of op het Viva-forum
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Het zou beter zijn wanneer je van je moeder niet op tinder mocht.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Bitje93 schreef:
17-11-2018 18:49
.
Of op het Viva-forum
Kletsen dan maar?;)
Alle reacties Link kopieren
Waarom reageer je niet op mij? Terwijl ik je echt tips geef?
Alle reacties Link kopieren
Kettlebel schreef:
17-11-2018 19:07
Kletsen dan maar?;)
Je mag hier niet vissen zie de huisregels.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
butterfly- schreef:
17-11-2018 17:57
Ik denk dat dit geforceerde overkomt op de meisje op tinder. Sowieso is tinder wat minder serieus, dus misschien niet de juiste app voor je. Maar zoals ik al zei : Blije en vrolijke foto's. Dan maakt het niet uit of dat op vakantie is (soms zelfs liever niet want ik denk ook altijd dat iemand dan interessant wil doen). Want hartstikke leuk als een jongen op vakantie gaat, maar als de jongen zelf niet leuk is (of niet leuk op de foto staat) is het alleen maar een min punt. Dus leuke en blije foto's, bijvoorbeeld van een etentje, uitgaan, met vrienden, met je kat. Professionele foto's vind ik ook een afknapper, tenzij duidelijk is dat het bijvoorbeeld voor werk was en je dit wil laten zien. Alles wat laat zien dat je te veel je best doet is alleen maar een dikke afknapper op tinder.
Oké ik snap je, en ik wil totaal niet interessant doen (want ik haat dat als dames dat doen bijv hun insta erbij zetten dan denk ik die moet ook weer aandacht hebben) anders maak ik wel een opsomming in mijn bio van de landen waar ik allemaal geweest ben:) maar iedereen in mijn omgeving zegt dat ik niet lelijk ben en een leuke toffe jongen ben met humor , en ik hoef er ook absoluut geen bevestiging ervan. Maar ook al ga ik zometeen op een datingsite dan wil ik wel wat respons krijgen natuurlijk. Ik heb daar in het verleden ook opgestaan(jaren geleden) en het leverde mij nagenoeg niks op, dus vandaar dat ik nu opzoek ben naar waar het eventueel aan kan liggen. En nee ik lig er absoluut niet wakker van dat heel dat online daten niet lukt. En ja ik weet dat er ook allemaal datingborrels/avonden etc,etc georganiseerd wordt maar dat even terzijde.
butterfly- schreef:
17-11-2018 19:12
Waarom reageer je niet op mij? Terwijl ik je echt tips geef?
Geduld;) ik denk dat we tegelijk aan het typen waren.
viva-amber schreef:
17-11-2018 19:13
Je mag hier niet vissen zie de huisregels.
Ik heb nog nooit een vis gevangen;)
sugarmiss schreef:
17-11-2018 17:33
Ieder mens is uniek. Maar ook weer niet zo uniek dat je compleet anders bent dan ae andere mensen om je heen.

In wezen zoeken mensen min of meer dezelfde dingen in een relatie dus zullen veel teksten ook op elkaar lijken.

Vermijd clichés als ik hou van leuke dingen doen. Iedereen wil leuke dingen doen maar wat vindt jij nou leuk.

De ene persoon haat de sportschool en maakt liever een wandeling in het bos.

De ander haat de kou en de wind in het bos en zit liever warm en droog in de sportschool.

De ene persoon wil op zaterdag middag naar het museum met partner en daarna uit eten.

De ander wil samen de markt afstruinen en dan gezellig samen komen.

Dat zijn de dingen die je wil weten van elkaar. En ja dan wordt je tekst standaard. Maar wat geeft dat?
Oké als de meerder van de dames dat zo willen zien dan maakt het niks uit natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Kettlebel schreef:
17-11-2018 19:18
Oké ik snap je, en ik wil totaal niet interessant doen (want ik haat dat als dames dat doen bijv hun insta erbij zetten dan denk ik die moet ook weer aandacht hebben) anders maak ik wel een opsomming in mijn bio van de landen waar ik allemaal geweest ben:) maar iedereen in mijn omgeving zegt dat ik niet lelijk ben en een leuke toffe jongen ben met humor , en ik hoef er ook absoluut geen bevestiging ervan. Maar ook al ga ik zometeen op een datingsite dan wil ik wel wat respons krijgen natuurlijk. Ik heb daar in het verleden ook opgestaan(jaren geleden) en het leverde mij nagenoeg niks op, dus vandaar dat ik nu opzoek ben naar waar het eventueel aan kan liggen. En nee ik lig er absoluut niet wakker van dat heel dat online daten niet lukt. En ja ik weet dat er ook allemaal datingborrels/avonden etc,etc georganiseerd wordt maar dat even terzijde.
Aah oke.
Ik snap je wel hoor.
Maar ik heb ook een tijdje op tinder gezeten, ik ben een vrouw, dus ik heb heel wat profielen voorbij zien komen. Alles wat heel erg geforceerd was of waar mannen grappig probeerden te doen kwamen hopeloos over. Juist een vrolijk, toegankelijk en open profiel viel op. Er zitten heel erg veel 'interessante en unieke' mannen op. Maar heel eerlijk, die zijn allemaal hetzelfde. En ik ken kou niet dus geen idee of jij daaronder valt, maar uniek is niet altijd postifief. Dus daarom gewone normale leuke foto's, geen onduidelijke foto's, geen serieuze, maar foto's waarop je lacht. En dan is het nog beter dat dat bij je aan de keukentafel is dan op vakantie. Want alle jongens hebben vakantiefoto's. Net zoals een interessante beschrijving... Gewoon iets kort en duidelijk is beter dan een lang 'grappig' verhaal want die zijn er genoeg. Tinder is niet om direct je ware liefde te ontmoeten maar om contacten op te doen. Daarom chatten vrouwen op tinder liever met een makkelijk, open en blij iemand om een praatje mee te maken dan iemand die interessant wil doen. In de kroeg vertel je ook niet bij binnenkomst al je leuke en unieke aspecten. Dan moet je het ook van je uitstraling hebben.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is het de kunst om in essentie te schrijven wat je zoekt en wie je bent ipv dat je geforceerd leuk en interessant probeert te doen. Waar je heen wil is interessanter dan een lijst met landen waar je bent geweest. Lijstjes zijn sowieso ruk, schrijf een lopend verhaal.

Laat iets van jezelf zien of schrijf iets over hoe je je zou voelen wanneer een goede relatie op je pad zou komen.

Je kunt volgens mij beter schrijven dat je iemand zoekt om samen olifanten mee redden in Sri Lanka omdat je daar gelukkig van zou worden (bij wijze van spreken alleen vul het in met iets dat voor jou echt is).
Van mijn part schrijf je dat je een vrouw zoekt die je kunt helpen om op woensdagavond de was op te vouwen. Zolang het maar echt is wat je schrijft en niet een jolig bedoelde opmerking waardoor men denkt dan je een moederskindje bent.

Je krijgt geen diepgang in je gesprekken omdat je van alles een afvinklijstje of een flauwe grap maakt.
viva-amber wijzigde dit bericht op 17-11-2018 19:42
26.55% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
butterfly- schreef:
17-11-2018 19:28
Aah oke.
Ik snap je wel hoor.
Maar ik heb ook een tijdje op tinder gezeten, ik ben een vrouw, dus ik heb heel wat profielen voorbij zien komen. Alles wat heel erg geforceerd was of waar mannen grappig probeerden te doen kwamen hopeloos over. Juist een vrolijk, toegankelijk en open profiel viel op. Er zitten heel erg veel 'interessante en unieke' mannen op. Maar heel eerlijk, die zijn allemaal hetzelfde. En ik ken kou niet dus geen idee of jij daaronder valt, maar uniek is niet altijd postifief. Dus daarom gewone normale leuke foto's, geen onduidelijke foto's, geen serieuze, maar foto's waarop je lacht. En dan is het nog beter dat dat bij je aan de keukentafel is dan op vakantie. Want alle jongens hebben vakantiefoto's. Net zoals een interessante beschrijving... Gewoon iets kort en duidelijk is beter dan een lang 'grappig' verhaal want die zijn er genoeg. Tinder is niet om direct je ware liefde te ontmoeten maar om contacten op te doen. Daarom chatten vrouwen op tinder liever met een makkelijk, open en blij iemand om een praatje mee te maken dan iemand die interessant wil doen. In de kroeg vertel je ook niet bij binnenkomst al je leuke en unieke aspecten. Dan moet je het ook van je uitstraling hebben.
Oké eningszins mee eens en ik weet dat het grotendeels van vrouwen 1293 eisen hebben, en ik besef ook dat tinder niet direct is om de ware liefde tegen het lijf te lopen, maar volgens mij zijn er steeds meer die opzoek zijn naar iets serieus;) Het is mij nu duidelijk dat ik het geforceerde weg moet laten. Maar er zijn ook zoveel vrouwen die iets anders willen zien. Ooo ik val trouwens niet in de categorie waar jij op doelt hoor, verre van sterker nog daar heb ik echt een hekel aan dat flikflooi gedoe. Maar als je een foto bijv gewoon op de bank heb of aan de keukentafel komt het dan niet over bij ze dat het zo jongen is die heel de dag thuis zit?;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven