Ook hier een man die verdwijnt na sex

28-11-2018 19:12 138 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames!

Nav een ander topic over een man die naar huis gaat na sex, wil ik jullie mijn situatie voorleggen.
Ik heb nu 6 dates gehad met een man van een dating site. Al snel vroeg hij wat ik zoek en ik zei dat ik uiteindelijk een serieuze relatie zoek, als de klik er genoeg is. Dit zocht hij ook. Fijne dates gehad, uit eten, samen drinken. Seks gehad en even geknuffeld, maar daarna trok hij zijn kleren aan en ging naar huis! Ik hoefde volgende dag niet te werken, hij wel maar begon later. En het was nog vroeg op de avond. Hij zei ook verder niets behalve dat het tijd was om lekker naar bed te gaan. Ik bleef wat verwonderd achter en voelde me toch een beetje gebruikt. De volgende avond kreeg ik wel een appje dat hij ervan genoten had en het voor herhaling vatbaar vond.
Maar alleen al het feit dat hij vrijwel meteen na de seks weer weg ging terwijl we niet duidelijk af hadden gesproken dat het casual was vind ik zo'n afknapper dat ik twijfel of ik weer af wil spreken. Ik vind het lomp. Als je iemand echt leuk vind wil je toch niet het risico lopen dat die ander denkt dat je alleen maar seks wilt? Sowieso ga ik dit met hem bespreken maar ben wel benieuwd naar jullie meningen.
haarcavia wijzigde dit bericht op 28-11-2018 19:14
6.05% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wilde je dat hij bleef slapen?
Wat hebben onze meningen voor zin? Alleen zijn uitleg doet er toe toch?
Alle reacties Link kopieren
Wat boeit onze mening als je het zelf met hem gaat bespreken? Waarom conclusies willen trekken voor hét gesprek.
Alle reacties Link kopieren
KingsAndQueens schreef:
28-11-2018 19:14
Wilde je dat hij bleef slapen?
Ja, dat had ik wel fijn gevonden. Ik heb het niet gevraagd maar ik was een beetje verbijsterd en dan reageer ik meestal pas achteraf, te laat
Alle reacties Link kopieren
Terug appen dat jij wel van de seks hebt genoten maar niet van het feit dat hij zo opstapt en aangeven dat het verder niet voor herhaling vatbaar is omdat dit niet het geen is wat jij wil. Ik zou meteen duidelijk zijn en geen nieuwe afspraak maken zolang hij de intentie heeft om dit te blijven herhalen. Het is tijdsverspilling.
viva-amber wijzigde dit bericht op 28-11-2018 19:17
27.27% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Naar vrouw en kinderen bedoel je?
Alle reacties Link kopieren
Perkele schreef:
28-11-2018 19:14
Wat boeit onze mening als je het zelf met hem gaat bespreken? Waarom conclusies willen trekken voor hét gesprek.
Nou omdat ik vind dat het, ongeacht zijn reden, niet heel sjiek is om zo met me om te gaan. Hij had dan op zijn minst kunnen zeggen 'ik vind het heel gezellig en wil een andere keer best blijven slapen maar....'. Ik ben benieuwd of anderen dit ook vinden of dat ik te gevoelig ben.
Mss was hij moe, of had iets te doen, of hij slaapt liever in zijn eigen nest of hij houdt niet van knuffelen.
Waarom ga je zijn hoofd moe maken met jouw onzekerheid? Wat ga je hem vertellen, dat je het niet leuk vond dat hij niet langer met je in bed is blijven liggen?
Ik zou je direct skotten. Sorry dat ik bot overkom maar hier houden mannen (en vrouwen) vooral niet van. Dat kleef en claimerig gedrag na 1x seks.
Alle reacties Link kopieren
Het is toch jouw lichaam en jouw leven want maakt het je uit wat een ander vindt. Je leeft je leven toch niet naar de mening van een ander. Zijn smoesen voor hem verzinnen zou ik ook niet doen en meteen de conclusie trekken dat dit claimen is ook niet. Bij een leuke date hoort alles erop en eraan en rent iemand niet naar buiten na de seks en ja dat mag jij vinden. Wanneer hij je daarom blockt dan liever kwijt dan rijk.
viva-amber wijzigde dit bericht op 28-11-2018 19:19
50.45% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Wat vind jij zelf? Want dat is het allerbelangrijkste
Alle reacties Link kopieren
Jullie lieten allebei wat na.

Jij, omdat je niet gewoon vroeg om te blijven slapen, dat kan hij toch niet ruiken? Communiceren is ook een vak.
Hij, omdat hij zomaar ineens wegging, inderdaad lomp.
Overigens zou ik na de eerste x seks niet ervan uitgaan dat ik ga blijven slapen tenzij dat expliciet is afgesproken. Dan zorg ik dat ik spullen bij me heb. Zo niet dan zou ik ook weer naar huis gaan.
Waarom vraag je dan niet waarom hij niet blijft slapen?
Alle reacties Link kopieren
Zn kwakkie geloosd, hup wegwezen. Wat een loser.
ik geef mn bek ook maar een douw
Praat er gewoon over met hem.
Madeliefjees schreef:
28-11-2018 19:25
Zn kwakkie geloosd, hup wegwezen. Wat een loser.
Zo, dat vult lekker makkelijk in he zo?
Madeliefjees schreef:
28-11-2018 19:25
Zn kwakkie geloosd, hup wegwezen. Wat een loser.
Jesus wat is dit voor rare gedachtengang. Die man is gewoon weer naar zijn huis gegaan en heeft de volgende dag nog geapt.
Ik zal wel out of touch zijn maar ik heb nooit stilgestaan bij dit soort onzinnige dingen.
Kukita-Del-Barrio schreef:
28-11-2018 19:24
Overigens zou ik na de eerste x seks niet ervan uitgaan dat ik ga blijven slapen tenzij dat expliciet is afgesproken. Dan zorg ik dat ik spullen bij me heb. Zo niet dan zou ik ook weer naar huis gaan.
Dit. Ik heb ook wel eens gehad dat ik met een man in bed belandde na de eerste date en ik me daarna afvroeg of ik weer zou gaan of dat hij wilde dat ik bleef slapen. Had hij niets gevraagd dan was ik opgestapt. Maar hij kroop tegen me aan en viel in slaap dus toen voelde het wel oké om zelf ook te gaan slapen. Ben alsnog na het ontbijt snel weggegaan omdat het ook raar voelde om nog lang te blijven hangen.
Maar communiceren lijkt me wel de oplossing. Zeg gewoon wat jij graag wilt.
Alle reacties Link kopieren
Dit komt wel over als dat hij niet echt een relatie wil gaan opbouwen met jou. Ik denk dat je onderbuikgevoel klopt.
Alle reacties Link kopieren
Damn door al deze topics begin ik bijna te denken dat ik mijn vriend maar moet uitleggen dat hij echt niet alleen voor de seks is omdat ik thuis ga slapen. Wat zal hij wel niet denken :( Het is ook nog een eind rijden en altijd laat :cry:
Kukita-Del-Barrio schreef:
28-11-2018 19:24
Overigens zou ik na de eerste x seks niet ervan uitgaan dat ik ga blijven slapen tenzij dat expliciet is afgesproken. Dan zorg ik dat ik spullen bij me heb. Zo niet dan zou ik ook weer naar huis gaan.
dit.
Levade schreef:
28-11-2018 19:43
Damn door al deze topics begin ik bijna te denken dat ik mijn vriend maar moet uitleggen dat hij echt niet alleen voor de seks is omdat ik thuis ga slapen. Wat zal hij wel niet denken :( Het is ook nog een eind rijden en altijd laat :cry:
Dit hè.
Alle reacties Link kopieren
dat hij zegt;,, Tijd om lekker naar bed te gaan,,

had je meneer de uil op bezoek, of is het een oude, vermoeide man?
wij slapen nooit.
valentinamaria schreef:
28-11-2018 19:44
dat hij zegt;,, Tijd om lekker naar bed te gaan,,

had je meneer de uil op bezoek, of is het een oude, vermoeide man?
Als hij zijn best heeft gedaan is hij iig vermoeid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven