Tinderdate controleert mij?

06-12-2018 09:37 118 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal,

ik date nu een tijdje met iemand via tinder. hebben 6 dates ongeveer gehad.
Vanaf de derde date valt mij op dat hij elke dag na werktijd, op tinder qua afstand op 'minder dan een kilometer afstand' van mij staat. Vervolgens blijft dit de hele avond/nacht zo. De volgende ochtend verspringt het weer naar 40 km afstand, om dan na werktijd weer op 'minder dan een kilometer afstand' van mij te staan. Dit af en toe in het weekend ook.
Zelf woont hij pakweg 5 km van mij vandaan, en om op zijn werk te komen hoeft hij niet langs mijn huis. Het rare is dat ik op een dag iets eerder thuis was van werk en ik keek even uit het raam en toen zag ik hem in zijn auto voorbij rijden. Dat vond ik best raar want ik woon niet aan een doorgaande of drukke weg. Dit, tesamen met zijn dat hij dus elke avond op 'minder dan een km afstand'van mij is vind ik apart. Hij heeft overigens geen sport oid waarvoor hij dicht bij mij moet zijn, ook geen supermarkt of kroeg waar hij naartoe kan waardoor dit te verklaren is. Hij is ook 100% zeker weten single. Ik heb hem dit nog niet vertelt maar ik krijg sterk het gevoel dat hij me in de gaten houdt. Het is overigens ook erg leuk samen, maar hij is best onzeker en heeft al 2x een cadeautje meegenomen. Heel lief maar het voelt ook een beetje benauwend.
Alle reacties Link kopieren
Weggaan, nu meteen. stoppen met daten, afhaken
weddingpresent wijzigde dit bericht op 06-12-2018 09:39
47.22% gewijzigd
Hij controleert jou of jij controleert hem?
De hele manier van zo tinderen klinkt op deze manier vreselijk eng.
Alle reacties Link kopieren
ik krijg er de kriebels van.
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
Alle reacties Link kopieren
Jullie controleren elkaar blijkbaar
Leuk al na een paar dates

afkappen, blokkeren en klaar
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Klopt die afstand wel? Als hij op vijf kilometer afstand woont, lijkt me dat die 40 kilometer afstand ook niet klopt. Hij kan toch sowieso niet zo snel van 'minder dan een kilometer afstand' naar '40 kilometer afstand', dan zou het er toch eerst nog tussenin moeten zitten?
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
maar kan ook gewoon een bug in tinder zijn. Een beetje hetzelfde als op de marktplaats app: ik geef aan dat ik enkel advertenties wil zien binnen 10 km van m'n huis en waar dat ding dan soms mee aan komt zetten, onbegrijpelijk.
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
Alle reacties Link kopieren
Overigens, als het wel echt klopt en hij hangt constant rond haar huis dan vind ik haar "controleren" niet in verhouding staan tot wat hij in dat geval doet.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap TO wel... Je kan toch op Tinder, als je chat met elkaar, zien hoeveel afstand iemand is. Als ik dat toevallig zou zien of op iemand zijn profiel zou kijken, zou ik ook vaker gaan kijken als die afstand klein is.

Overigens afgelopen zomer een fatale stalker-zaak meegemaakt, dus mijn keuze zou gemaakt zijn.
Alle reacties Link kopieren
In betaald Tinder kun je je locatie aanpassen. Overigens lijkt me dit idd gedoe. Word er nu al moe van. Waarom niet gewoon vragen aan hem? Face to face. Vertel hem wat je hierboven beschrijft, case closed.
.
Alle reacties Link kopieren
Benauwend? Creepy, eng, is het gevoel dat ik krijg. Als het inderdaad klopt uiteraard. Kan je dit checken met een vriendin ofzo?? Heb geen idee hoe Tinder verder werkt.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Net alsof iemand de hele avond/nacht in de buurt gaat staan posten.... daar geloof ik echt helemaal niets van.
Alle reacties Link kopieren
Susan schreef:
06-12-2018 09:43
Klopt die afstand wel? Als hij op vijf kilometer afstand woont, lijkt me dat die 40 kilometer afstand ook niet klopt. Hij kan toch sowieso niet zo snel van 'minder dan een kilometer afstand' naar '40 kilometer afstand', dan zou het er toch eerst nog tussenin moeten zitten?
Het is een beetje lastig uitleggen, maar het aantal km's past zich alleen aan als je tinder opent.
Stel, hij is op minder dan een km afstand van mij en hij opent dán zijn tinder, dan zie ik dat hij op minder dan een km afstand van mij is.
Als hij dan tinder weer sluit en naar zijn werk reist, 40 km verder, dan moet hij eerst tinder weer openen voordat de km's zich aanpassen.
IN het begin van ons chatten zag ik qua afstand dus vooral '40 km' (als hij op zijn werk tinderde) en '5 km' als hij thuis tinderde.

Het scenario wat dus kan is: na zijn werk komt hij langs mijn huis of iets wat erg dichtbij is (minder dan een km afstand). Sluit dan zijn tinder en doet er de hele avond niets mee. Gaat de volgende ochtend weer naar werk en opent daar weer zijn tinder (40 km afstand)
Alle reacties Link kopieren
Weddingpresent schreef:
06-12-2018 09:39
Weggaan, nu meteen. stoppen met daten, afhaken
Dit!
Als hij nu al zo controlerend is na 6 dates. Dan wil ik niet weten hoe het is als je er een relatie mee aangaat.
Alle reacties Link kopieren
Dit klinkt niet goed.
Am Yisrael Chai!
-VivaLaVida schreef:
06-12-2018 09:54
Dit!
Als hij nu al zo controlerend is na 6 dates. Dan wil ik niet weten hoe het is als je er een relatie mee aangaat.
Maar zij controleert toch ook op een bepaalde manier?
Dat hele tinderen op deze manier klinkt nog al creepy. Een stalking app zoals ik al eerder aangaf.
Trouwens is het zelfde als je vorig topic?
Alle reacties Link kopieren
TanteBedelia schreef:
06-12-2018 09:57
Maar zij controleert toch ook op een bepaalde manier?
Dat hele tinderen op deze manier klinkt nog al creepy.
Dat vind ik echt niet. Als je iemand eerst langs je huis hebt zien rijden en het valt je een paar keer op dat hij 'minder dan een km' bij je vandaan is, dan ga je toch gewoon kijken of dat vaker gebeurt? Het is niet zo dat ze zit te controleren of ie niet met anderen date of chat, ze is aan het checken of ie geen enge stalker is.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
TanteBedelia schreef:
06-12-2018 09:57
Maar zij controleert toch ook op een bepaalde manier?
Dat hele tinderen op deze manier klinkt nog al creepy. Een stalking app zoals ik al eerder aangaf.
Daar heb je wel een beetje gelijk in TanteBedelia. Ik controleer eigenlijk of hij me controleert haha.
Alle reacties Link kopieren
Vroeger voor de mobiele telefoon en het digitale tijdperk zijn intrede deed fietsten verliefde pubers wel eens langs het huis van hun geliefde.

Niet om te controleren maar in de hoop dat hun geliefde ook net naar buiten kwam of voor het raam stond omdat een week wel erg lang duurt Voir ze hun geliefde weer zagen in de plaatselijke disco.

Kan het niet zo iets zijn?
Dat hij niet meteen te hard van stapel wil lopen. Maar toch een extra omweggwtjecmaakt van werk naar huis in de hoop dat hij je tegenkomt.

In dat geval is hij zwaar verliefd.
Alle reacties Link kopieren
Je kan op tinder toch zelf handmatig de afstand tot de kandidaten instellen?
Alle reacties Link kopieren
Of hij heeft nog een vriendin in de buurt bij jou.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
06-12-2018 09:59
Dat vind ik echt niet. Als je iemand eerst langs je huis hebt zien rijden en het valt je een paar keer op dat hij 'minder dan een km' bij je vandaan is, dan ga je toch gewoon kijken of dat vaker gebeurt? Het is niet zo dat ze zit te controleren of ie niet met anderen date of chat, ze is aan het checken of ie geen enge stalker is.
Precies. Dat hele 'zij controleert hem ook' vind ik zo flauw.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
06-12-2018 10:04
Vroeger voor de mobiele telefoon en het digitale tijdperk zijn intrede deed fietsten verliefde pubers wel eens langs het huis van hun geliefde.

Niet om te controleren maar in de hoop dat hun geliefde ook net naar buiten kwam of voor het raam stond omdat een week wel erg lang duurt Voir ze hun geliefde weer zagen in de plaatselijke disco.

Kan het niet zo iets zijn?
Dat hij niet meteen te hard van stapel wil lopen. Maar toch een extra omweggwtjecmaakt van werk naar huis in de hoop dat hij je tegenkomt.

In dat geval is hij zwaar verliefd.

Ja, dat heb ik ook wel eens gedaan. Maar no way elke avond.

Maar hij weet waar je woont dus? Niet dat ie met z'n app probeert te raden waar je woont? Wat ook eng zou zijn trouwens.
Such fun!1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven