Vriend blokkeert me, andere man..

06-12-2018 18:03 111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Op dit moment gaan er 10000 gevoelens door me heen.

Ik ben 4 jaartjes samen met m’n vriend. Altijd erg gelukkig geweest, en nog nooit zo stapel geweest op iemand als op hem.

We wonen al 1,5 jaar samen, eerst appartement gehuurd, sindskort een huisje gekocht samen.

Een huis met weliswaar héél veel werk., Aangezien ik geen goede band heb met m’n moeder, zijn we tijdelijk gaan logeren bij m’n schoonouders.

De werken in het huis gaan niet vooruit, er weegt een enorme stress op ons want uiteraard zijn we niet van plan om hier een jaar te wonen.. hoewel we wel op de goede weg zijn..
Vriend heeft onlangs een nieuwe job aangenomen, waar hij zich hé-le-maal niet amuseerde, daardoor zat hij weken niet goed in z’n vel. Keek niet meer naar me om, geen affectie, een knuffel was teveel, draaide met z’n ogen toen ik wat vroeg. Alsook intimiteit was heeeeel ver te zoeken. Zo hebben we 2 maanden geen seks gehad (wat ik wel heel belangrijk vindt in een relatie), NIETS van lichamelijk contact. Kortom, ik had het gevoel dat hij alle contact met mij blokkeerde. Zowel emotioneel als fysiek.
Ik heb zóveel moeite gedaan om met hem erover te praten, een hart onder de riem te steken, maar hijzelf is heel erg gesloten en ik krijg er niets uit..

Op een avond kwam hij thuis met een big smile op zijn gezicht. Ik vroeg hoe zijn werkdag was, waarop hij greinsde “Ik heb mijn ontslag ingediend!”
Oke, goed. Maar hij heeft geen ander werk voorzien, en in een impulsieve bui zijn job opgegeven.
Dus, nu zit hij al een week thuis, terwijl de rekeningen maar blijven oplopen en ik het gevoel heb dat het allemaal voor mij is.
Los van dit, heb ik 3 weken geleden te horen gekregen dat m’n tante kanker heeft.
Heel veel traantjes gelaten, want enkele jaren geleden is mijn nonkel ook overleden aan kanker, en zag deze hele donkere en zware periode als een flits opnieuw voor mijn ogen.
Ook toén had ik geen steun aan hem, die was uiteindelijk alleen maar bezig met zichzelf. Een echt verlies heeft hij ook nog niet meegemaakt, dus weet hij niet hoe het voelt.

Alles komt samen. De stress, het huis, onze voorlopige woonplaats, vriend die de voorbije weken als een kamerplantje geleefd heeft, ziekte, en noem maar op.

Elke ochtend luister ik naar de radio. Een heel grappig team (2 pers) presenteren iedere morgen. Er wordt altijd erg veel in gelachen, en er worden fijne topics in besproken.

Op een dag, stuurde ik naar de radio zelf dat ze telkens mijn dag goed maken.
Nooit gedacht dat ik antwoord zou krijgen, wat plots wel gebeurde.

De mannelijke presentator antwoorde, en vroeg of ik een lied wou aanvragen voor mijn zieke tante.

Eventjes geen contact meer gehad, tot hij me volgde op instagram. Hij begon te praten, niets speciaal.

Vorige week waren we met enkele vrienden op een feestje, waar hij ook was met de radio. Zelf wisten we van niéts!

Hij kwam naar ons toe en zo hebben we elkaar wat beter leren kennen.

Het is echt een super lieve, charmante én knappe man.
Onze gesprekken zijn dieper geworden nadien, waardoor ik toch meer en meer een gevoel vond bij hem wat ik niet terug vond bij mijn eigen vriend.
Hij hád het zelf niet door, dat ik de laatste tijd wat meer afwezig was.
Toch nam ik keer op keer de stap om wat intimiteit aan te gaan met m’n vriend, maar telkens wees hij me af.
Eigenlijk heeft hij nooit initiatief genomen in onze relatie, op dat vlak althans.
Deze week wou ik eens voorspel doen met hem, ik weet dat hij dat niet graag doet, maar toch probeerde ik het.
Ik vroeg of hij me wou vingeren, dat deed hij, 2minuten, maar met zuchten, blazen en draaiende ogen. Hij ziet er het nut niet van in, en vond het “vies”.

Ik ben toen nog nooit zo vernederd geweest als vrouw, ik vond het zo erg. Ben van hem afgesprongen en hebben geen woord meer gezegd tegen elkaar.

De dag erna stuurde die andere man terug, en doordat ik op dit moment écht geen raad vond met mezelf, ben ik op zijn berichtjes ingegaan.
Af en toe belde hij me, om te vragen hoe het met me gaat. Hij weet in grote lijnen hoe de situatie was, ben niet in detail gegaan.

Ik voelde me meer en meer aangetrokken tot deze man. Er ging geen dag voorbij dat we elkaar niet stuurden.

Uiteindelijk vroeg hij vorige week aan me, of ik eens wilde langskomen om naar de studio te gaan kijken. Weliswaar met nog enkele andere personen ( collega’s/vrienden van hem)
Dit heb ik besproken met mijn vriend, maar het kon hem allemaal niet schelen wat ik deed, dus hij vond het goed.

Dus gisteren, ben ik naar die man geweest. Met een enorm schuldgevoel, en tegelijkertijd voelde het fantastisch goed.

We zijn samen met enkele vrienden gaan kijken naar de studio, samen gelachen, plezier gemaakt. Toen vroeg hij of ik zin had om nog eens mee te gaan naar zijn huis, om samen de dag af te sluiten en iets te drinken.

Ik twijfelde, maar ben uiteindelijk meegeweest.
We zijn beiden beginnen praten, over ons privé leven, en echt diepgaande gesprekken. Ik voelde me ZO GOED en zo rustig bij hem. Tot in zeker zin ook wel aangetrokken.
We hadden lol samen.
Plots, toen de gesprekken iéts te persoonlijk werden, zei hij tegen mij “kom, geef me eens een knuffel!”. Ik twijfelde, maar deed het..

Zo hebben we de hele avond samen op de bank gehangen, en lag zijn arm rond mijn nek. Af en toe een kusje op mijn voorhoofd.
Ik kon bijna overgeven van de stress en omdat ik weet dat het gewoon not done is, maar tegelijkertijd voelde ik me zo geliefd.

Zo hebben we de hele avond gepraat & enkel geknuffeld. Hij heeft niéts geprobeerd, geen vinger naar me uitgestoken. Geen kus, niets.
Maar het voelde zo goed, iets wat ik een lange tijd heb moeten missen in mijn eigen relatie.

Ook hangt er een enorme seksuele sfeer tussen ons, maar beiden hebben we niet toegegeven omdat we weten dat het niet mag en niet kan.

Ik ben rond 23u vertrokken, met mijn hoofd in de wolken. Het voelde zo goed..
ik wist niet wat me overkwam..

Ik weet het mensen, het is heeeel erg fout. Ikzelf ben ook erg tegen bedriegen, maar op zo’n moment wist ik niet wat me overkwam, en voelde ik me erg eenzaam.

Nu kan ik hem niet meer uit m’n hoofd zetten, denk ik er de hele tijd aan, en sturen we elkaar nog.

Ik wil ook niet alle contact met hem verbreken, hij was er voor me toen niemand anders er was.
We schelen heel veel in leeftijd, waardoor we beiden weten dat het onmogelijk is.

Ik ben eerlijk geweest tov mijn vriend van mijn gevoelens voor deze persoon, en dat het een teken is dat er iéts moet veranderen tussen ons.
Al bij al reageert hij kalm, en begrijpt hij mijn positie. (What the hell?)

Ik weet even niet wat ik moet doen, ik weet dat het fout is.. maar het is sterker dan mezelf.

Hopelijk niet teveel negatieve reactie’s, die kan ik echt missen..

Liefs
Te lang, teveel details, blabla.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het tijd is voor een goed gesprek met je vriend. Bespreek dat je het moeilijk vindt dat hij zo verandert is en hoor zijn kant van het verhaal ook aan.
Alle reacties Link kopieren
Eerst uitmaken met je vriend, wel zo eerlijk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Die vriend zou ik iig dumpen...
Jouw openingspost is veel te lang.
Jouw vriend klinkt niet als een fijne vriend.Ik zou een andere woonplek zoeken en het uitmaken.
Succes!
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
06-12-2018 18:05
Te lang, teveel details, blabla.
Reageer dan gewoon niet, Jezus. TO, als ik dit zo lees denk ik; ga voor je nieuwe liefde. Dat zal niet makkelijk gaan maar ik vind wat jullie samen hebben geen relatie meer te noemen. Het klinkt vreselijk zelfs. Heel veel sterkte.
Er moet echt iets veranderen, moeilijk he keuze’s maken.
anoniem_373619 wijzigde dit bericht op 06-12-2018 18:11
40.82% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
06-12-2018 18:07
Eerst uitmaken met je vriend, wel zo eerlijk.
Ik zie mijn vriend oprecht graag, en wil er echt voor gaan. Communicatie & affectie zijn de grootste mispunten in onze relatie. En ook de meest belangrijke vrees ik.
We gaan er beiden aan werken, dus we shall see.
Alle reacties Link kopieren
Radioman is niet jouw reddingsboei.
Ik hou ook van kaas en jam, beide gaat niet samen.
Sjulia schreef:
06-12-2018 18:10
Reageer dan gewoon niet, Jezus. TO, als ik dit zo lees denk ik; ga voor je nieuwe liefde. Dat zal niet makkelijk gaan maar ik vind wat jullie samen hebben geen relatie meer te noemen. Het klinkt vreselijk zelfs. Heel veel sterkte.

Bepaal ik zelf wel.
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je per se voor je huidige relatie moeten kiezen? Hij klinkt helemaal niet als een leuke man en jij klinkt helemaal niet alsof je gelukkig bent in die relatie. Je hebt iemand ontmoet die je leuker vindt en die beter bij je past, dat kan gebeuren, hoe lullig dat ook is voor je vriend. Het is je goed recht om die relatie te verbreken en het is ook je goed recht om met een ander verder te gaan.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Als je zelf al schrijft dat het onmogelijk is, houd het contact met de radio-man dan vriendschappelijk. Moet kunnen.

Maar ga hoe dan ook een gesprek aan met je vriend. Desnoods doe je er een paar avonden over, waar jullie nu in zitten lijkt me ook niet 100% heel gezond. Het zou kunnen dat je vriend even wakker geschud moet worden. En als je weet dat je vriend niet van voorspel houdt (om welke reden dan ook), dan vind ik niet dat je hem moet 'dwingen' om na 2 minuten van hem af te springen omdat hij niets doet wat jou aanstaat. Hij probeert het (zo lees ik het), voor jou. Besef je dat ook?
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
06-12-2018 18:10
Reageer dan gewoon niet, Jezus. TO, als ik dit zo lees denk ik; ga voor je nieuwe liefde. Dat zal niet makkelijk gaan maar ik vind wat jullie samen hebben geen relatie meer te noemen. Het klinkt vreselijk zelfs. Heel veel sterkte.
Neen hoor, helemaal niet vreselijk. Het sleept nu wel net iets te lang aan.
Het is geen romanticus, dat is een feit. Maar met die andere man heb ik gewoon geen toekomst, ons enorme leeftijdsverschil maakt dit onmogelijk.
Alsook, ik ken de persoon in kwestie nog niet “goed” genoeg.

Dankje voor je reactie xoxo
Star² schreef:
06-12-2018 18:05
Te lang, teveel details, blabla.
Een grote lap excuus om goed te praten dat ze met haar hoofd en what not bij een andere vent zit.
Alle reacties Link kopieren
Susan schreef:
06-12-2018 18:12
Waarom zou je per se voor je huidige relatie moeten kiezen? Hij klinkt helemaal niet als een leuke man en jij klinkt helemaal niet alsof je gelukkig bent in die relatie. Je hebt iemand ontmoet die je leuker vindt en die beter bij je past, dat kan gebeuren, hoe lullig dat ook is voor je vriend. Het is je goed recht om die relatie te verbreken en het is ook je goed recht om met een ander verder te gaan.
Het is wel echt een leukerd, knapperd en zeer lief. Alleen, hoe hij de laatste maanden is, herken ik hem niet meer. Ik kom wat te kort en de ander vult het op..
Ben ik een slecht mens..? :(
Wegwezen bij je huidige vent. Ik lees alleen maar vreselijke dingen.
Alle reacties Link kopieren
Lange openingspost. Gevalletje Wet van Wuiles lijkt me.
Alle reacties Link kopieren
Pepernootje1996 schreef:
06-12-2018 18:10
Ik zie mijn vriend oprecht graag, en wil er echt voor gaan. Communicatie & affectie zijn de grootste mispunten in onze relatie. En ook de meest belangrijke vrees ik.
We gaan er beiden aan werken, dus we shall see.

Je wilt bij iemand zijn die dit zegt?? " Hij ziet er het nut niet van in, en vond het “vies”.

Communicatie en affectie is niet zoals jij het wilt. Wat is er wel goed aan deze relatie?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Sproetjespost schreef:
06-12-2018 18:13
Als je zelf al schrijft dat het onmogelijk is, houd het contact met de radio-man dan vriendschappelijk. Moet kunnen.

Maar ga hoe dan ook een gesprek aan met je vriend. Desnoods doe je er een paar avonden over, waar jullie nu in zitten lijkt me ook niet 100% heel gezond. Het zou kunnen dat je vriend even wakker geschud moet worden. En als je weet dat je vriend niet van voorspel houdt (om welke reden dan ook), dan vind ik niet dat je hem moet 'dwingen' om na 2 minuten van hem af te springen omdat hij niets doet wat jou aanstaat. Hij probeert het (zo lees ik het), voor jou. Besef je dat ook?
Het vriendschappelijk contact wil ik zeker, alleen hoop ik dat dit lukt. Zo niet, dan niet.

Hij moet wakkergeschud worden, dat is een feit.

Ja tuurlijk, ik doe ook niet altijd even graag een blowjob en dergelijke, maar ik doe het wel uit liefde en voor m’n man te plezieren.

Dat is het probleem een beetje, hij wilt steeds ontvangen, maar nooit geven..
het was vooral de manier waarop, het was alsof hij bijna moest overgeven. Stel je eens voor..
Alle reacties Link kopieren
Pepernootje1996 schreef:
06-12-2018 18:16
Het is wel echt een leukerd, knapperd en zeer lief. Alleen, hoe hij de laatste maanden is, herken ik hem niet meer. Ik kom wat te kort en de ander vult het op..
Ben ik een slecht mens..? :(
Nee. Ik vind het logisch dat je gevoelens krijgt voor een ander. Ik vind het altijd wel logisch en normaal als je een keer verliefd kan worden op een ander, en al helemaal in deze situatie. Ga je een goed gesprek aan met je vriend? Ik zou echt duidelijk maken hoe jij er in staat nu, en hoe ongelukkig je bent.
Pepernootje1996 schreef:
06-12-2018 18:10
Ik zie mijn vriend oprecht graag, en wil er echt voor gaan. Communicatie & affectie zijn de grootste mispunten in onze relatie. En ook de meest belangrijke vrees ik.
We gaan er beiden aan werken, dus we shall see.
Hij communiceert niet en is niet lief voor je dus. Nou ik weet niet hoor maar ik was al lang weg geweest.
Alle reacties Link kopieren
Pepernootje1996 schreef:
06-12-2018 18:10
Ik zie mijn vriend oprecht graag, en wil er echt voor gaan. Communicatie & affectie zijn de grootste mispunten in onze relatie. En ook de meest belangrijke vrees ik.
We gaan er beiden aan werken, dus we shall see.
Als dat er niet is, heb je geen relatie. Dan ben je huisgenoten die de ander liever zien gaan dan komen maar noodgedwongen samenleven om de kosten te delen. Maar ja, je moet werken aan de 'relatie' want huis gekocht, klussen schiet niet op, inwonen bij schoonouders, vriend die geen baan heeft, jij die het elders gaat zoeken... Goede keuzes allemaal :nope:
oudblond wijzigde dit bericht op 06-12-2018 18:25
6.73% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
06-12-2018 18:20
Je wilt bij iemand zijn die dit zegt?? " Hij ziet er het nut niet van in, en vond het “vies”.

Communicatie en affectie is niet zoals jij het wilt. Wat is er wel goed aan deze relatie?
Wat wel goed is, dit zijn eigenlijk de enige 2 dingen die niet oké zijn.

Hij heeft een hart van goud, roddelt nooit, heeft op andere manieren wel erg veel respect voor me, zal hoedanook nooi vreemdgaan.

Hij is gewoon meer op zichzelf..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven