Na jaren vrouw Whatsappen (geen ex, wel verliefd op geweest)

06-12-2018 18:07 56 berichten
Hallo ik zit weer eens met een vraag...

Een tijd geleden had ik al eens een topic geopend (waar ik zei op 'oudere' vrouwen te vallen)

Daar vertelde ik over een vrouw die ik jaren geleden (zo'n 6 jaar terug) had ''gedate'' daar was niets van gekomen verder, maar had wel verteld toen dat ik verliefd op haar was.

Ik zit in een relatie dus ik wil écht NIETS seksueels met haar doen. Ok, ik kom bij het vraag gedeelte... Ik had haar gisteren dus geappt (ja, nooit uit mijn tel verwijdert) ik vroeg mij gewoon af hoe het met haar ging, en zo had ik dat ook geschreven. ''Hallo (naam) ik vroeg mij af hoe het nu gaat met je''.

Afijn, ik heb dus nog steeds geen bericht teruggehad (ze heeft gewoon profielfoto, dus ben niet geblokt ofzo..)

Ik heb verder nooit iets gezegd of gedaan ofzo in al die jaren, misschien is ze mij wel vergeten? (lijkt mij sterk) of heeft ze misschien inmiddels een man gevonden? Vragen vragen, maar of dat een reden is om niet te reageren...

Wat zal ik doen? Vragen of ze mij nog kent (eventueel mijn naam zeggen?) ik weet natuurlijk niet of ze mij ooit uit haar tel verwijdert heeft. Ik wil natuurlijk niet stalken/opdringerig overkomen. Dat is écht het laatste wat ik wil, als zo'n creep overkomen, dat is niet wat ik ben.

Nou mensen, als jullie dit hele stuk tekst gelezen hebben, Bedankt :D en ik hoop dat jullie mij misschien kunnen helpen hiermee/advies kunnen geven.

Note: Geen idee of dit boeit, maar de dame is 60+ (exacte leeftijd weet ik niet meer)
Alle reacties Link kopieren
Jezus. Als je het leven ingewikkeld maakt, krijg je logischerwijs niets anders dan ingewikkeld terug van het leven. Voor sommige mensen zou het goed zijn als de wetgever het mogelijk maakte mensen emotioneel onder curatele te stellen. Mensen als deze TO weten zelfs voor hun eigen spiegel nog hun eigen gevoel te verdraaien.
Geen-Gebruikersnaam schreef:
07-12-2018 16:57
Ja ja, lach me maar uit hoor... XD

Ik weet ik ben een vreselijk mens, rationeel gezien zou ik moeten stoppen. Maar de liefde zegt anders..
De liefde zegt dat het ongezond is om jarenlang deze obsessie voor die vrouw te hebben. Het is meer een verslaving dan dat het wat met liefde te maken heeft.

Je bent verliefd op verliefd zijn en niet eens echt op die ander, maar bent je hier misschien niet van bewust.

https://hypnoseinstituutnederland.nl/ve ... erslaving/
Mademoiselleeeee schreef:
09-12-2018 09:29
Hoe oud ben je zelf eigenlijk?
26
Julia10 schreef:
09-12-2018 15:56
De liefde zegt dat het ongezond is om jarenlang deze obsessie voor die vrouw te hebben. Het is meer een verslaving dan dat het wat met liefde te maken heeft.

Je bent verliefd op verliefd zijn en niet eens echt op die ander, maar bent je hier misschien niet van bewust.

https://hypnoseinstituutnederland.nl/ve ... erslaving/
Daar heb ik dus totaal geen last van. Mensen blijven hier doorhameren dat ik obsessief bezig ben, maar ik heb al meerdere malen aangegeven dat ik de betreffende persoon uit mijn contacten heb verwijdert (in dit geval mijn telefoon, andere vormen van contact heb of had ik niet)
Geen-Gebruikersnaam schreef:
10-12-2018 23:15
Daar heb ik dus totaal geen last van. Mensen blijven hier doorhameren dat ik obsessief bezig ben, maar ik heb al meerdere malen aangegeven dat ik de betreffende persoon uit mijn contacten heb verwijdert (in dit geval mijn telefoon, andere vormen van contact heb of had ik niet)
Je bericht anderen van doorhameren terwijl je zelf nogal hardnekkig bezig blijft met een date van 6 jaar terug...oké.
Geen-Gebruikersnaam schreef:
10-12-2018 23:15
Daar heb ik dus totaal geen last van. Mensen blijven hier doorhameren dat ik obsessief bezig ben, maar ik heb al meerdere malen aangegeven dat ik de betreffende persoon uit mijn contacten heb verwijdert (in dit geval mijn telefoon, andere vormen van contact heb of had ik niet)
Even stond je op het punt haar te gaan stalken. Gelukkig heb je besloten dat niet te doen.
Waarom zou je ook, na zoveel jaar, daar zit ze echt niet op te wachten. Of ze ziek is, een andere man heeft of wat dan ook: het gaat jou niet aan.
Je kan je beter richten op je huidige vriendin.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven