Na jaren vrouw Whatsappen (geen ex, wel verliefd op geweest)

06-12-2018 18:07 56 berichten
Hallo ik zit weer eens met een vraag...

Een tijd geleden had ik al eens een topic geopend (waar ik zei op 'oudere' vrouwen te vallen)

Daar vertelde ik over een vrouw die ik jaren geleden (zo'n 6 jaar terug) had ''gedate'' daar was niets van gekomen verder, maar had wel verteld toen dat ik verliefd op haar was.

Ik zit in een relatie dus ik wil écht NIETS seksueels met haar doen. Ok, ik kom bij het vraag gedeelte... Ik had haar gisteren dus geappt (ja, nooit uit mijn tel verwijdert) ik vroeg mij gewoon af hoe het met haar ging, en zo had ik dat ook geschreven. ''Hallo (naam) ik vroeg mij af hoe het nu gaat met je''.

Afijn, ik heb dus nog steeds geen bericht teruggehad (ze heeft gewoon profielfoto, dus ben niet geblokt ofzo..)

Ik heb verder nooit iets gezegd of gedaan ofzo in al die jaren, misschien is ze mij wel vergeten? (lijkt mij sterk) of heeft ze misschien inmiddels een man gevonden? Vragen vragen, maar of dat een reden is om niet te reageren...

Wat zal ik doen? Vragen of ze mij nog kent (eventueel mijn naam zeggen?) ik weet natuurlijk niet of ze mij ooit uit haar tel verwijdert heeft. Ik wil natuurlijk niet stalken/opdringerig overkomen. Dat is écht het laatste wat ik wil, als zo'n creep overkomen, dat is niet wat ik ben.

Nou mensen, als jullie dit hele stuk tekst gelezen hebben, Bedankt :D en ik hoop dat jullie mij misschien kunnen helpen hiermee/advies kunnen geven.

Note: Geen idee of dit boeit, maar de dame is 60+ (exacte leeftijd weet ik niet meer)
Alle reacties Link kopieren
Leuk voor je vriendin
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je iemand appen waar je verliefd op bent als je al een relatie hebt?
Vraag het je vriendin. Die weet vast wel wat je moet doen.
Alle reacties Link kopieren
Niemand zit toch te wachten op zo’n bericht.
Alle reacties Link kopieren
En waarom, na al die tijd was gisteren de dag dat je contact met haar zocht?
Je hebt een vriendin... Als je al een appje stuurt met de intentie om weer eens te kijken en/of de draad weer op te pakken (ook al wil je echt niets iets seksueels), zou ik dat al not done vinden als mijn vriend dat deed.
als ik zulke saaie berichten kreeg stuurde ik ook niks terug
Alle reacties Link kopieren
Ik zit in een relatie dus ik wil écht NIETS seksueels met haar doen.
Geloof je het zelf? OK, als dat waar is dan maak je gewoon een nieuwe platonische vriendin. Je stelt haar voor aan je vriendin zodat zij ook vrienden met haar kan worden en alles is opgelost.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Waarom is dit contact zo belangrijk voor je?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Als je het zelf maar gelooft. Je wil per se aandacht en het liefst gewoon seks toch?
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
06-12-2018 19:16
Als je het zelf maar gelooft. Je wil per se aandacht en het liefst gewoon seks toch?
+1, je mag her best wel eerlijk zijn hoor!
Als ze antwoord had willen geven had ze dat wel ģedaan, oftewel nog een berichtje sturen is opdringerig
En je vriendin is uiteraard op de hoogte dat je vanuit het niets contact hebt opgenomen met een oude fling?
Alle reacties Link kopieren
Je wilt echt niks zuivers van haar. Op zijn minst wil je aandacht en op zijn meest wil je kijken of ze open staat voor neuken.

Ze heeft je afgewezen, dus ze zit echt niet op je te wachten. Als ze weet dat je een vriendin hebt, vindt ze je waarschijnlijk nog een beetje zielig ook.

En je dan nog helemaal gaan afvragen of je nog wat moet doen. Nee.
Wow de reacties zijn wel lekker to the point (en dat waardeer ik ook) Jullie hebben helemaal gelijk.

Wel nog even een ding dat ik wil zeggen. Ik WAS verliefd op haar.

Om antwoord te geven op de vraag waarom contact? Tja.. Ik heb toch in die jaren regelmatig aan haar gedacht (ook al wou ik dat niet) Ik weet ook dat ze niet verliefd op mij was. Ik weet het ook niet, behalve dan ''ik wou weten hoe het met je ging''

Ik snap mijzelf soms ook niet... De relatie met mijn vriendin is goed, enkel zij woont nog bij haar man (ok kom maar met die reacties..) dus ik praat het op deze manier een soort van goed. Alleen weet ik dat zij dit natuurlijk niet leuk zal vinden..

Ik had al eerder contact met een andere (ook veel ouder als mijzelf) vrouw, daar weet zij van, alleen natuurlijk vind ze dat ook niet leuk. Maar ze weet dat ik niks zoek, en ik stuur ook geen flirterige berichten.

Het liefst zet ik de dame in kwestie (die van het onderwerp) uit mijn hoofd, veel eerder al geprobeerd natuurlijk. Alleen ze blijft door mijn hoofd spoken, nu weer helemaal natuurlijk. Ik heb weken (ja weken.. :') ) getwijfeld om een bericht te sturen. (met de gedachte o.a dat ik al een vriendin heb, en wat moet ik met zo'n oud wijf (no offense voor oudere dames, ik heb er gewoon een zwak voor)

Mijn huidige vriendin is echt een lieve vrouw waar ik echt wel mee verder wil. Ze was ook mijn eerste (door haar ontmaagd :P ) maar heel eerlijk gezegd, vind ik het ook leuk om contact te hebben met vrouwen (aandacht dus ja) en sex natuurlijk ook. Maar ik kan en wil mijzelf daar niet toe zetten. Ik haat vreemdgaan (en ik zeg dit dus terwijl ik met een vreemdganger ga..)

Anyway.. Waarschijnlijk wil de dame er in kwestie dus niet aan om contact te leggen met mij. Wat ik jammer vind, ze heeft in het verleden wel ooit gezegd dat we vrienden konden zijn, ik liet het toen aan mij om weer eens af te spreken. Nooit van gekomen, dus toendertijd dacht ik, oke dan niet hoor..

Maarja.. Ik wil eigenlijk ook niet meer aan haar denken nu, maar het is zo vervelend het blijft terugkomen...
Dus je weet dat je partner het niet leuk vind. Maar je gaat gewoon toch contact zoeken met oude flings. Omdat je niks van ze wil hoor.

Je mag in je handjes knijpen dat je vriendin zo'n push over is.

Echt niks wat je hierboven tikt zegt iets anders dan je OP hoor. Je wil wel wat van ze. En je vind dat belangrijker dan wat je vriendin prettig vind. Lekkere vent ben je dan.
Lucifer2018 schreef:
06-12-2018 23:48
Dus je weet dat je partner het niet leuk vind. Maar je gaat gewoon toch contact zoeken met oude flings. Omdat je niks van ze wil hoor.

Je mag in je handjes knijpen dat je vriendin zo'n push over is.

Echt niks wat je hierboven tikt zegt iets anders dan je OP hoor. Je wil wel wat van ze. En je vind dat belangrijker dan wat je vriendin prettig vind. Lekkere vent ben je dan.
Z’n vriendin woont nog bij haar man (ik lees niet ex) dus die is net zo.
zimi schreef:
06-12-2018 23:51
Z’n vriendin woont nog bij haar man (ik lees niet ex) dus die is net zo.
Haha, ja dat is ook speciaal.
Laat gaan
Wat kunnen mensen het toch ingewikkeld maken. Blijf dan single
Verwijderd uit mijn telefoon etc.. Ik ga proberen te vergeten.
Alle reacties Link kopieren
Dus je huidige vriendin gaat vreemd met jou en jij wil weer seksen met je 60-jarige ‘ex’?

Goh.
Geen-Gebruikersnaam schreef:
07-12-2018 13:32
Verwijderd uit mijn telefoon etc.. Ik ga proberen te vergeten.
Zoek jij een moeder/oma figuur?

Geef je op voor het tvprogramma " Mag ik jouw oma zijn".

Je vriendin kan dan, terwijl ze naast haar man zit, op tv volgen hoe dat gaat.

Succes :)
Julia10 schreef:
07-12-2018 16:52
Zoek jij een moeder/oma figuur?

Geef je op voor het tvprogramma " Mag ik jouw oma zijn".

Je vriendin kan dan, terwijl ze naast haar man zit, op tv volgen hoe dat gaat.

Succes :)
Ja ja, lach me maar uit hoor... XD

Ik weet ik ben een vreselijk mens, rationeel gezien zou ik moeten stoppen. Maar de liefde zegt anders..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven