Krijg totaal geen hoogte van deze man!?

10-12-2018 21:09 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Wat een gedoe toch telkens weer met fat daten! Nu al twee maanden heftig in contact via de app met een superleuke jongen. Ik wilde zeker weten dat ik hem wat vond voordat ik ging afspreken, dus we hebben elkaar ruim twee maanden lang gestalkt via app.

Puntje bij paaltje: we dachten over zoveel dingen hetzelfde, en er waren ook echt toevallige dingen die bijna "eng" waren. Een bizarre klik zogezegd. Alsof het zo moest zijn. Na lang wikken en wegen afgesproken...

En ja hoor. Wauw! In het echt ook een enorme klik. Niks ongemakkelijks, het voelde meteen alsof we elkaar al jaren kende, en de uren vlogen voorbij.

Weekend erna weer afgesproken. Dit keer zaten we de hele dag en nacht met elkaar opgescheept. Lekker uit eten geweest, en verder de hele avond gepraat, gelachen en gedronken. Misschien was dit iets teveel van het goede? Uiteindelijk seks gehad op de tweede date. Maar ook dat was geweldig. Wel zei hij elke keer dat hij een beetje bang voor mij was. Dat ik dingen in hem naar boven haalde. Hij vond het wel leuk, maar kende zichzelf zo helemaal niet.

Van het weekend de derde date gehad. Hij wilde me weer zien, maar dit keer kwam ik savonds laat nog zijn kant op. Ook toen weer: dat hij toch steeds op een of andere rare manier aan me moest blijven denken en mij nog steeds niet zat was, wat normaal wel anders was. Weer super gezellig en gelachen, weer seks, blijven slapen, en toen... De volgende ochtend...

Ik moest bijtijds terug zijn, en ik zei hem dat ik moest gaan. Hij lag nog in bed met zn ogen dicht, maar ik wist dat hij wakker was. Hij antwoordde heel kortaf "doei". Zo raar! Dus ik zeg, hallo, ik ga. En hij: ja doei.

Wtf? Ik ben weggegaan en heb hem daarna nog via de app gevraagd waarom hij zo deed. Hij had geen idee waar ik t over had. Kan aan mij liggen hoor, maar vond het echt wel kortaf. Ik bedacht mij later dat ik er misschien beter niet op had kunnen reageren, maar joh, even iets meer dan "doei" zeggen was wel wat leuker geweest?!

Nou, nu niks meer gehoord sinds vrijdagochtend. Hahahaha.
O, o, o, ik heb ook echt altijd wat.
Wat denken jullie hiervan? Gebruikt? Of weet hij totaal niet wat hij met alles aan moet? Zal ik hem een bericht sturen? Of is het beter het zo te laten? Graag jullie advies want ik denk overduidelijk niet meer helder. Haha.

Toch wel vreemd hoor. Na zo'n lang en leuk contact gehad te hebben, waarin hij ook zo vaak had gezegd dat hij mij zag zitten. En ik geloofde het eerlijk gezegd ook!

X
anoniem_375608 wijzigde dit bericht op 10-12-2018 21:11
Reden: Spelling
0.06% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gebruikt.. hij vind je niet leuk genoeg voor de andere dingen.
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft anders óók niets meer gehoord sinds vrijdagochtend. Stuur hem gewoon een bericht, dan merk je snel genoeg hoe de vlag erbij hangt.
Geef hem nog even het voordeel van de twijfel.
Crazychickie schreef:
10-12-2018 21:09
Ook toen weer: dat hij toch steeds op een of andere rare manier aan me moest blijven denken en mij nog steeds niet zat was, wat normaal wel anders was.
Dit is een duidelijk signaal waar ik geen zin in zou hebben. In feite is het dus gewoon afwachten tot hij uitgekeken raakt op je, wat nu waarschijnlijk het geval is. Je hebt in totaal maar drie dates gehad dus ik zou het laten voor wat het is, niet meer appen en mijn verlies nemen. Als hij echt zo veel aan je denkt als dat hij zegt, dan appt hij je vanzelf wel .
Alle reacties Link kopieren
Misschien lag hij te overdenken hoe hij je haatte en hoe hij je kon vermoorden; weet ik veel! ;-)

Ik denk dat je gelijk hebt; als iemand plotseling heel anders doet dan je verwachtte dan is dat verdacht.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik zou het niet echt een date noemen als je 's avonds laat komt en de volgende ochtend vroeg weggaat.

Verder zijn hardlopers vaak doodlopers. En dan heb ik het niet over de seks maar over het feit dat je zo snel in superlatieven praat. Heftig contact, geweldig.

Los van dat zou ik er echt helemaal geen zin in hebben met zo'n vage gast.
Ook toen weer: dat hij toch steeds op een of andere rare manier aan me moest blijven denken en mij nog steeds niet zat was, wat normaal wel anders was

Hij antwoordde heel kortaf "doei". Zo raar! Dus ik zeg, hallo, ik ga. En hij: ja doei.

Nou 1 plus 1 is 2.

Hij was je een date later wel zat.
Puntje bij paaltje: we dachten over zoveel dingen hetzelfde, en er waren ook echt toevallige dingen die bijna "eng" waren. Een bizarre klik zogezegd. Alsof het zo moest zijn. Na lang wikken en wegen afgesproken...


En dit is niet heel gek hoor, je lult wat mee met de ander en hoppa een 'klik' en geestverwant.
Alle reacties Link kopieren
Niets doen.....afwachten of hij iets laat horen. En mocht hij iets laten weten gewoon koel reageren en alleen nog x naar toe gaan als jij het echt wil. Je bent geen speelgoed wat je zo eens kan pakken en daarna in de hoek kan gooien
Alle reacties Link kopieren
Rare kerel.. zo wil je toch niet behandeld worden??

Ik snap het dilemma niet zo.
Nou lijkt me niet echt een goed teken ben het helemaal eens met VivaUtrecht, ik weet uit ervaring dat als het in het begin zo ´heftig´ is het vaak uitloopt op niks gek genoeg.. een goede klik hebben kan natuurlijk en is mooie fijne basis en van uit daar langzaam opbouwen dat is vaak iets voor de langere termijn, maar zo snel en dan zo vaag na 3 dates... en zulke vage vreemde opmerkingen?!
Alle reacties Link kopieren
Kan ook een ochtendhumeur hebben gehad :lol:
MissMaran schreef:
10-12-2018 22:04
Rare kerel.. zo wil je toch niet behandeld worden??

Ik snap het dilemma niet zo.
Afgaande op sommige recente topics leggen sommige dames de lat gewoon erg laag. En dan kun je zo'n wacko jacko helemaal gaan analyseren maar vind het persoonlijk boeiender waarom die lat zo laag ligt.
Twee maanden appen voordat je afspreekt... Logisch dat er dan een klik is, die is namelijk gebaseerd op een luchtkasteel dat je zelf gefabriekt hebt op basis van lettertjes op je foon.

Die klik is dus niet echt, maar een ballonnetje dat nu doorgeprikt is. Been there, done that. Volgende keer wat korter appen, en binnen een week of hooguit twee afspreken.
Nou, nu niks meer gehoord sinds vrijdagochtend. Hahahaha.

:rofl: geweldig dit
Alle reacties Link kopieren
Als dit mij was overkomen, zo'n botte reactie voor het weggaan, zou ik echt zwaar beledigd zijn geweest en absoluut niet gaan whatsappen, bellen of zoiets. No way. Laat hem maar contact zoeken en sowieso moet ie dan met 'n hele goede reden komen. En anders gewoon exit. Je laat je toch niet vernederen.
.
vivautrecht85 schreef:
10-12-2018 22:18
En dan kun je zo'n wacko jacko helemaal gaan analyseren maar vind het persoonlijk boeiender waarom die lat zo laag ligt.
😆
Ik vind die nick dan wel weer bizar en heftig passend.

Hahahahahahaha
Gezien je vorige topic heb je niet echt een radar voor de geschikte kerel. Tijd om eens naar je eigen rol in het geheel te kijken.
Laat je deze OP wel staan trouwens?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hetzelfde reageren sochtends. Heb namelijk een te groot ochtend humeur🤣
Die klik voelde jij zo te lezen alleen. Je hebt echt al genoeg signalen gekregen dat hij je niet voor de serieus zag. Jij pikt zijn opmerkingen alleen op alsof ze positief zijn. Maar het waren geen complimenten hoor.
Je bent op een makkelijke manier gedumpt vrees ik.
Voortaan niet meer 2 maanden Whatsappen met iemand die je niet kent. Waarom heb je dat in godsnaam gedaan? Dan bel je na een paar keer Whatsappen toch?
Die man heeft niets verkeerd gedaan, je bent pas laat aangekomen, dan hebben jullie nog vanalles gedaan, jij moest vroeg weer weg: kort nachtje dus.
Die man sliep gewoon nog half, wou nog wat verder slapen en daarom bleef hij liever rustig zodat hij niet helemaal wakker zou worden.
En dan maak jij drama.
Alle reacties Link kopieren
Hij lag met z'n ogen dicht, maar jij wist zeker dat hij wakker was? Met andere woorden, hij sliep nog half en mompelde wat.
Alle reacties Link kopieren
Ochtendhumeur of niet, als je iemand leuk vindt doe je niet zo. Hij heeft je geneukt en is er nu klaar mee.
Manlief schreef:
10-12-2018 22:55
Als dit mij was overkomen, zo'n botte reactie voor het weggaan, zou ik echt zwaar beledigd zijn geweest en absoluut niet gaan whatsappen, bellen of zoiets. No way. Laat hem maar contact zoeken en sowieso moet ie dan met 'n hele goede reden komen. En anders gewoon exit. Je laat je toch niet vernederen.
Welke botte reactie? Ik sta uren voor mijn lief op en wij zeggen niks tegen elkaar. Zelfs niet wanneer ik vertrek. Waarom niet? Omdat hij nog lekker verder mag slapen en ik zijn brein dan niet wakker wil maken door van hem te verwachten dat hij gaat praten.
TO vindt blijkbaar wel dat hij even vroeg als haar wakker moet zijn en gunt hem geen uurtje slaap meer want zij wil ochtendlijke praatjes en zoniet is ze koppig en laat van zich niets meer horen. 'Den boom in' zeggen ze dan in Vlaanderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven