Advies gevraagd

13-12-2018 15:16 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hola!

Ik praat sinds 3 week met een dame op snapchat nadat ik in een gelegenheid met haar heb gezoend. Ik vind het altijd vrij lastig om met dames te praten via whatsapp of snapchat omdat ik vrij onzeker ben over het feit dat ze mij niet interessant vinden omdat gesprekken vaak dood lopen. Afgelopen zaterdag heb ik haar weer gezien in dezelfde gelegenheid en hebben weer gezoend. Die avond zelf was ik erg jaloers omdat ze met een vriendin over een jongen sprak die ze knap vondt. Afgelopen week hebben we wel via snap gepraat maar reageerde ze altijs vrij kort. Zaterdag ben ik jarig en geef ik een feest, ik heb gevraagd of zij ook wilde komen. Helaas zei ze dat ze al met een vriendin had afgesproken. Sinds vandaag heeft ze nog helemaal geen snap gestuurd... toch zijn we nog steeds beste vriend op snap.

Wat moet ik doen? Haar weer gaan aanspreken? En hoe?
Alle reacties Link kopieren
Ze heeft niet echt interesse.
Aanspreken en vragen of ze zin heeft een keer met je af te spreken voor een drankje?
Als ze je leuk vindt dan wil ze dat wel. Als ze dat niet wil en daarna nog steeds weinig laat horen is ze gewoon niet zo geinteresseerd.
Alle reacties Link kopieren
Niet handig om meteen jaloers uit de hoek te komen. En je bouwt een relatie op in het echte leven. Niet via apparaten en lettertjes.

Gewoon vaker afspreken als je een leuke meid hebt getroffen. En minder appen.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie advies!
Alle reacties Link kopieren
ik denk niet echt dat ze interesse heeft in jou
wel dom dat ze dan wel op 2 gelegenheden met je gaat zoenen
maar zulke mensen heb je ook
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Hoi Gertjan, hoe oud ben je?
Alle reacties Link kopieren
Niet zo zwaar aan tillen joh. Als zij merkt hoe makkelijk jij binnen te halen bent verliest ze meteen haar interesse in jou.

Vergeet die stomme appjes en leer haar gewoon in het echt kennen. Ze kent jou pas een paar weken, dus logisch dat ze een afspraak met een vriendin voor laat gaan tov jouw feestje.

Probeer er achter te komen waar haar echte interesses liggen en vraag haar uit naar een evenement dat daar mee overeenkomt.

En Jaloers doen is een gegarandeerde afknapper.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt! Ik moet ook echt van mijn jaloezie af...
Gertje1515 schreef:
13-12-2018 16:30
Bedankt! Ik moet ook echt van mijn jaloezie af...
Ik denk dat je leukere vrouwen/meiden/dames moet zoeken en snapchatten achterwegen laten.
Hoe deed je dan toen je jaloers was?
Alle reacties Link kopieren
Vanavond wilde ik met haar praten. Ze was met vriendinnen en draaide mij de rug toe. Later in de rokersruimte wist ze dat ik daar was en is ze daar voor mijn neus vreemdgegaan. Ik ben kapot...
Alle reacties Link kopieren
Dus ze is toch naar je feestje gekomen begrijp ik, of vierde je het in de kroeg?
Ik vind het echt rot voor je dat ze je dus echt niet ziet zitten :hug:

Alleen zou ik het geen vreemdgaan noemen, je had immers geen relatie met haar.
Ook had ze al laten blijken niet echt over te lopen van belangstelling voor je.
Uithuilen en weer verder, je komt wel weer iemand anders tegen.
Ze is vreemdgegaan? Newsflash: jullie hebben 2x gezoend. JE HEBT GEEN RELATIE.
Dit drama in combinatie met je jaloezie lijkt me reden genoeg om eerst eens aan jezelf te gaan werken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven