Date gehad, tips gevraagd...

13-12-2018 21:47 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben sinds een paar weken redelijk serieus aan het daten. Niet omdat ik nu persé op zoek ben naar een relatie, maar ik ben een opportunist en ga niets uit de weg. Goed, dat gezegd hebbende. Niet wanhopig op zoek en al helemaal niet naar de spreekwoordelijke "eerste de beste".

Gisteren had ik een date, waarvan ik dacht "nou, dat kan best eens wat zijn". We hebben gezellig een biertje (of 2, of 3) gedronken, gelachen en gekletst. Goed, de tijd was beperkt, ze moest op tijd weg vanwege de oppas. Vind ik een goed teken, ze deed moeite om af te kunnen spreken - ze had oppas geregeld.

Niet veel later kreeg ik nog een appje dat ze het leuk vond me ontmoet te hebben en of ik even een Tikkie wilde sturen, omdat ze erop stond de helft van de rekening te betalen. Ik apptje terug dat ik het ook leuk vond en graag weer eens af zou willen spreken. En heb dat Tikkie gestuurd.

Daarna bleef het stil (geen betaling ontvangen en geen reactie). Nu gaat het mij echt niet om die rotcenten. Maar het gaat er wel om dat ik niets van haar hoor. Bij mijn vorige date heb ik na afloop een verkeerd bericht gestuurd (eigenlijk een verkeerde emoticon) waardoor ze de vervolgdate afzegde, dus ik ben wat onzeker :-(

En nu? Afwachten, iets leuks sturen, iets concreets voorstellen, of ....? Alle tips zijn welkom!
Alle reacties Link kopieren
Misschien komt het nog?
Of misschien is het een vrouw die voor de vorm om een Tikkie vraagt en teleurgesteld is dat je hem daadwerkelijk stuurt?
Is dat niet het een zeggen en t ander bedoelen? Zo van het juiste antwoord was "nee joh, laat maar zitten, het is goed zo".
Alle reacties Link kopieren
Misschien is ze teleurgesteld dat je inderdaad dat Tikkie had verstuurd. Maar een paar drankjes, zo duur is dat toch niet?
Als iemand mij trakteert bedank ik diegene, dan ga ik niet nog vragen of diegene een tikkie wil sturen?
Alle reacties Link kopieren
Volgende week nog eens vragen of ze af wil spreken.

Mocht je dan weer niks horen, zal ze te weinig fatsoen hebben om af te zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Robinson schreef:
13-12-2018 21:52
Misschien is ze teleurgesteld dat je inderdaad dat Tikkie had verstuurd. Maar een paar drankjes, zo duur is dat toch niet?
Als iemand mij trakteert bedank ik diegene, dan ga ik niet nog vragen of diegene een tikkie wil sturen?

TJA DAN MOET ZE ER NIET ZELF LATER NOG OM VRAGEN. Sorry moest ff in caps, maar als je om A vraagt en A krijgt, moet je niet zeiken dat je eigenlijk B wilde.
Wanneer heb je haar iets gestuurd dan en welke icoon gebruikte je dat je date afzei.. wauw dat mensen daar al iets voor afzeggen.. of gebruikte je het in een bepaalde contekst
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me af welke emoticon je stuurde!
Ik snap niet dat je zegt dat je niks van haar gehoord hebt. Je hebt toch een appje ontvangen waarin ze zei dat ze het leuk vond, en om een tikkie vroeg? Dat was gisteren, niet drie weken geleden? Misschien gaat ze gewoon nog antwoorden.
Alle reacties Link kopieren
Stuurde je de aubergine-emoticon met er wat druppel-emoticons achteraan geplakt ofzo? Hoe kan iemand afknappen op een emoticon?

Je hebt net gisteren die date gehad, ik zou nu echt nog niets sturen. Ik zit zelf ook niet elke dag op Whatsapp, nog een bericht erachteraan terwijl ik de vorige nog niet gelezen heb vind ik drammerig. Als je na het weekend nog niets gehoord hebt, zou ik met een concreet date-voorstel komen en kijken of ze daar op reageert.
Hoe lang is het al stil
Alle reacties Link kopieren
Ga je nou serieus akkoord met haar voorstel om een tikkie te sturen? Ik zou dat in haar gevallen sowieso nooit voorstellen, maar ik vind het persoonlijk een afknapper als een man, die mij mee uitneemt, niet betaalt. Wellicht was dit een test om te kijken wat voor man jij bent. Zij huurt oppas in, om met jou te kunnen daten en dan dit. Ik zou klaar met je zijn. Next
Alle reacties Link kopieren
Als zij het ook leuk vond en ze vraagt je een tikkie te sturen.........dan is het toch heel makkelijk om een tweede date te regelen?


"Nee date, ik stuur geen tikkie. Geen 50/50. Hoort niet. Volgende date mag jij de rekening vragen ;)"
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
Elle1976 schreef:
13-12-2018 23:06
Ga je nou serieus akkoord met haar voorstel om een tikkie te sturen? Ik zou dat in haar gevallen sowieso nooit voorstellen, maar ik vind het persoonlijk een afknapper als een man, die mij mee uitneemt, niet betaalt. Wellicht was dit een test om te kijken wat voor man jij bent. Zij huurt oppas in, om met jou te kunnen daten en dan dit. Ik zou klaar met je zijn. Next
Vrouwen die dergelijke testjes doen kun je beter kwijt dan rijk zijn, ik zou dus klaar zijn met jou.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
13-12-2018 21:55
TJA DAN MOET ZE ER NIET ZELF LATER NOG OM VRAGEN. Sorry moest ff in caps, maar als je om A vraagt en A krijgt, moet je niet zeiken dat je eigenlijk B wilde.
Eens! Als ze niet had willen meebetalen had ze niet om een Tikkie moeten vragen.

De date was gisteren, ik zou het nog wat tijd geven.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Alle reacties Link kopieren
kantlijn schreef:
13-12-2018 23:10
Vrouwen die dergelijke testjes doen kun je beter kwijt dan rijk zijn, ik zou dus klaar zijn met jou.
Helemaal mee eens. Not my style, maar er zijn vrouwen die zo zijn. Rekening splitten vind ik ook erg btw dan betaal ik wel, maar dan zou ik er wel klaar mee zijn :facepalm: Betekent overigens niet dat een man altijd moet betalen hoor. De volgende rekening zou ik gewoon betalen.
Alle reacties Link kopieren
malibu82 schreef:
13-12-2018 23:11
Eens! Als ze niet had willen meebetalen had ze niet om een Tikkie moeten vragen.

De date was gisteren, ik zou het nog wat tijd geven.
Mee eens
Alle reacties Link kopieren
Elle1976 schreef:
13-12-2018 23:21
Helemaal mee eens. Not my style, maar er zijn vrouwen die zo zijn. Rekening splitten vind ik ook erg btw dan betaal ik wel, maar dan zou ik er wel klaar mee zijn :facepalm: Betekent overigens niet dat een man altijd moet betalen hoor. De volgende rekening zou ik gewoon betalen.
Bij het splitten van drankrekeningen zie ik vooral geschuif met stuivers en dubbeltjes voor me, dat is me ook wat al te studentikoos.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
Alle reacties Link kopieren
Als ze erop stond had ik alsnog geen tikkie gestuurd. Maar dat terzijde. Ik vind t heel normaal dat je hem stuurde. Gewoon omdat ze erop stond. Als t een test was dan kan je denk k maar blij zijn dat ze niks meer laat horen.

En wbt die andere date. Denk je dat t door de emoticon komt of zei ze dat letterlijk? En alsnog kan het dan zijn dat ze je niet echt vond matchen en dat maar aangreep om van je “af te komen” zeg maar.
Een dag niet gescheten is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
Misschien is er wat gebeurt bij haar.
Gewoon weer een appje sturen met: heb je zin om weer af te spreken?
Alle reacties Link kopieren
Psygolisch gezien, waarom stuur je dat tikkie? Had gezegd: nee vond het het waard.

Menselijk gezien, wacht af. Kut tijd is het nu.
Alle reacties Link kopieren
Jardis schreef:
14-12-2018 01:29
Psygolisch :idea: gezien, waarom stuur je dat tikkie? Had gezegd: nee vond het het waard.
Dan klinkt het alsof je haar tijd en aandacht hebt gekocht en het was het waard. Vreemde reactie.

Ik zou eerder iets terug schrijven van: niet nodig. Het was gezellig en het lijkt mij leuk om op nog een date te gaan, Wanneer heb je tijd dit weekend?

Wat wil jij hier nog mee TO? Je kunt ook nog een appje sturen en aangeven dat het tikkie een grapje was en dat je liever nog eens afspreekt.
Eerlijk gezegd zou ik wat dichter bij jezelf blijven de volgende keer. Wanneer jij het geld niet belangrijk vindt dan laat je dat weten. Je hoeft niet op alles ja en amen te zeggen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Sommige vrouwen willen graag betalen als ze verder niks willen met die persoon.
Alle reacties Link kopieren
naamloosjes schreef:
14-12-2018 06:21
Sommige vrouwen willen graag betalen als ze verder niks willen met die persoon.
Maar betalen doet zij ook niet. Er kan ook iets aan de hand zijn.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Had ze binnen het uur moeten betalen dan? Misschien dacht ze, nu is het laat, ik betaal morgen wel.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven